Ik ga heel hard duimen op een hele fijne probleemloze zwangerschap voor julliequote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef miss-jones25 het volgende:
Nou ik ben er wel klaar voor, tuurlijk heb ik nog heel veelverdriet om mn meisjes, huil er nog heel veel om.
Maar ja voor ons is dit een wonder die hartstikke welkom is.
Is het bij jullie zeker dan dat er nooit een tweede kindje zal komen?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef Keshet het volgende:
Dat snap ik dus echt niet he? Wel jammer dan, dat ik nooit een gezin zal hebben.Nah ja, ik heb in ieder geval een leuke accessoire.
*duimt ook heeeeeel hard voor jou*quote:Op donderdag 3 november 2011 11:13 schreef klumsy het volgende:
Hopelijk kunnen wij ook snel weer beginnen en kom ik over een tijdje ook weer posten hier
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:13 schreef klumsy het volgende:
[..]
Ik ga heel hard duimen op een hele fijne probleemloze zwangerschap voor jullie
Hopelijk kunnen wij ook snel weer beginnen en kom ik over een tijdje ook weer posten hier
Ik ga ook duimen voor julliequote:Op donderdag 3 november 2011 11:20 schreef bitterend het volgende:
[..]
*duimt ook heeeeeel hard voor jou*![]()
![]()
Maar de dag is nog jong! krijg je weeënopwekkers? weet niet zo goed hoe het in zijn werk gaatquote:Op donderdag 3 november 2011 11:29 schreef Vlindur het volgende:
Hier geen nieuws idd. Geen broertje vandaag.
Ja! ik vroeg naar jou!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:32 schreef Poezebeest het volgende:
Ik zag dat iemand naar mij vroeg, hier blijf ik doorsukkelen, mocht zaterdag naar huis maar ben gister weer opgenomen, bloeddruk blijft probleem, met name wanneer ik iets doe schiet deze omhoog. Oorzaak onbekend, bloed en urine nog steeds goed, moet wel weer urine sparen. Ben er eigenlijk helemaal klaar mee, maar nog even volhouden. Lees hier wel mee, maar zoek het niet altijd om te posten.
Nee, heb een veter om ontsluiting te maken. Heb ik 2 cm dan prikken ze de vliezen en dan krijg ik weeën opwekkers. Maar heb nog niks geen kramp (weeën) dus dit duurt nog wel ffquote:Op donderdag 3 november 2011 11:32 schreef bitterend het volgende:
[..]
Maar de dag is nog jong! krijg je weeënopwekkers? weet niet zo goed hoe het in zijn werk gaat
quote:Op donderdag 3 november 2011 08:45 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik heb even getwijfeld of ik dit al hier zou delen met jullie of nog even afwachten
maar deel het toch omdat ik de afgelopen periode heeeeel veeel lieve berichtjes heb gehad van heel veel mensen hier. ( plus ik kan t toch moeilijk stil houden )
En die mensen heb ik nu allemaal weer nodig om te blijven duimen voor ons
Lieve MJ,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb meerdere testen gedaan en die bevestigen het toch allemaal.
Ik wou het namelijk totaal niet geloven dat het zo snel alweer zou kunnen.
Wist niet eens dat je na de bevalling t vruchtbaarst was, ben ik nu inmiddels dus wel achter haha.
Net ook bloed laten prikken want had gister een afspraak gemaakt omdat ik het echt niet kon geloven.
Maar begint nu toch echt tot me door te dringen dat het echt zo is ik ben weer ZWANGER !
Dus bij deze vraag ik iedereen op om weer te gaan duimen, tot de tijd dat ik een gezond kindje in mn armen heb, voor die tijd niet stoppen want angst is heel groot na mn meisjes dat er wat mis kan gaan.
Ben er ontzettend blij mee, al had ik ook wel weer een dipje omdat mn meisjes nu zelf nog in mn buik hadden moeten zitten.
Maar mijn moeder vertelde me altijd dat alles met een reden gebeurd dus daar ga ik dan maar vanuit en hoop ik dat mn meisjes hun kleine zusje of broertje beschermen.
Kreeg gister ook al te horen dat het niet slim is van ons, zo snel, maar dat maakt me niet uit als andere dat vinden, ik ben er blij mee
Van harte gefeliciteerd, wat ben ik blij voor jullie! Deze zwangerschap gaat gewoon 9 maanden duren en daarna hebben jullie een prachtig en gezond kindje thuis. Waarom? Omdat het gewoon zo moet na zoveel zorgen en verdriet.
Probeer er van te genieten en of het wel of niet verstandig is... Dat kunnen alleen jullie beoordelen en niemand anders.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
Ja! Goed plan!quote:Op woensdag 2 november 2011 22:11 schreef oeke het volgende:
Bodpa! Gefeliciteerd!wat leuk en gezellig, zijn we samen zwangerds!
Oh, en als we weer eentje van hetzelfde krijgen, kun jij kleertjes van mij kopen!
Ja ben benieuwd of het jongen of meisje is, of weer 2 ?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
MJ wat een geweldig nieuws, een broertje of zusje voor jouw meisjes
Ik hoop dat je heel snel van een probleemloze zwangerschap kunt gaan genieten
Goedquote:Op donderdag 3 november 2011 11:14 schreef Asyniur het volgende:
Is het bij jullie zeker dan dat er nooit een tweede kindje zal komen?
Kuuks, hoe was je SEO?
Jep, maar dat hadden we twee weken geleden al: een jongenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:19 schreef Incantrix het volgende:
Kuukske, een goede SEO, wat geweldig! Ik vond dat denk ik wel één van de meest spannende momenten van mijn zwangerschap van Stef, ineens is het dan heel confronterend dat het dus niet vanzelfsprekend is dat alles goed is. Ofzo. Hebben jullie ook een geslachtsbepaling laten doen?
Ben ook benieuwdquote:
Juist! Er is niemand die je kan vertellen hoe je met je verdriet om moet gaan, hoe je moet rouwen, hoe je blij moet zijn, hoe je plaats moet maken voor een ander kindje. Dat bepaal je zelf wel, ookal weet je zelf mischien ook niet altijd hoe het moet.quote:Op donderdag 3 november 2011 08:45 schreef miss-jones25 het volgende:
Kreeg gister ook al te horen dat het niet slim is van ons, zo snel, maar dat maakt me niet uit als andere dat vinden, ik ben er blij mee
Fijn dat je er zoveel aan hebt!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:02 schreef Zoë23 het volgende:
Net bij de bekken-fysio gwst, weer goede tips gekregen. Echt super.
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:10 schreef innepin het volgende:
Fee-nix, als je het zwaar krijgt, probeer dan wat hulptroepen in te schakelen hè? Ik vind het ook af en toe erg zwaar met een erg wakkere peuter, en vaak scheelt het al enorm als opa/oma/oppas d'r even een uurtje vermaken zodat ik ff kan liggen. Dan kom je de dag ineens stukken beter door..
Wegens avonddienst enzo.... maar ik denk zomaar dat synto niet nodig is, en de veter genoeg is geweest!quote:Op donderdag 3 november 2011 19:15 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom wachten ze het af? hop vlieze breken synto op standje are you fucking nuts en GOAN
In haar watte?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
jij ligt recht in r beaaver te kijken? of heb je net nieuws ontvangen?
Beaverquote:Op donderdag 3 november 2011 19:18 schreef McLaura het volgende:
[..]
In haar watte?
Nee, maar aangezien ze van niks naar 2 cm is gegaan in no-time op alleen die veter, denk ik dat haar lichaam het gewoon overneemt nu. Nouja, eigenlijk hoop ik dat!
quote:Op donderdag 3 november 2011 19:49 schreef oeke het volgende:
Vlindur, 2 cm al!![]()
Succes!![]()
![]()
Trouwens bij veter moet ik dus altijd aan een dropveter denken die ze tegen je baarmoedermond duwen en dat het eindje dan naar buiten hangt. Ik krijg dat beeld gewoon niet uit mijn kop.
En kan iemand mijn hersens weer teruggeven?
Ik heb mijn portemonnee ergens verstopt vanwege de vakantie en ik weet niet meer waar.
Het is een veter die prostaglandine bevat en ervoor zorgt dat de baarmoedermond snel rijpt en er ontsluiting kan ontstaan, das de korte versiequote:Op donderdag 3 november 2011 19:53 schreef innepin het volgende:
[..]oh wow oeks
classic.
Ik kan me eigenlijk ook niet zoveel voorstellen bij zo'n inleid-veter... Iemand die er meer vanaf weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |