abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103908525
Ik ga d'r ook even volgen denk :D.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 3 november 2011 @ 10:46:37 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103908559
MJ, gefeliciteerd, ik ga 9 maanden voor je duimen!

Kuukske, fijn dat de seo goed was.

Oeke, veel plezier zo bij de vk.
pi_103908623
Wordt nog een lange dag dus voor Vlindur!! :*

Ben erg benieuwd naar Poezebeest!! Doe eens wat posten? :* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103908721
Fijn he twitter, ik blijf ook graag op de hoogte van alles ;)

Bedankt allemaal *)

Flugel, ja bij Cloë was het al eerder duidelijk door de tts dat ze het niet zou halen
en Loïs was heel erg zwak ze was ook veels te vroeg geboren, hartje kon het gewoon allemaal niet aan.

Mocht het weer een tweeling zijn kan het zo weer gebeuren, als het weer een tweeling is kunnen ze me gelijk opnemen die stress ga ik nooit handelen al die maanden. :N

Nou ik ben er wel klaar voor, tuurlijk heb ik nog heel veelverdriet om mn meisjes, huil er nog heel veel om.
Maar ja voor ons is dit een wonder die hartstikke welkom is.
  donderdag 3 november 2011 @ 10:55:47 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103908773
miss-jones, van harte gefeliciteerd! *O*
Ik duim heel erg hard voor jullie :*
En wat andere mensen vinden, moeten ze zelf weten. Iedereen doet het op zijn eigen manier en op zijn eigen tempo.

Zo, en nu ga ik eens bijlezen...
  Jubileum moderator donderdag 3 november 2011 @ 10:56:51 #210
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_103908795
MJ ik vind het heel bijzonder, zo snel en zo gegunt! Heel erg gefeliciteerd :*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_103909182
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef miss-jones25 het volgende:

Nou ik ben er wel klaar voor, tuurlijk heb ik nog heel veelverdriet om mn meisjes, huil er nog heel veel om.
Maar ja voor ons is dit een wonder die hartstikke welkom is.
Ik ga heel hard duimen op een hele fijne probleemloze zwangerschap voor jullie :*

Hopelijk kunnen wij ook snel weer beginnen en kom ik over een tijdje ook weer posten hier
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 3 november 2011 @ 11:14:28 #212
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103909208
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef Keshet het volgende:
Dat snap ik dus echt niet he? Wel jammer dan, dat ik nooit een gezin zal hebben. -O- Nah ja, ik heb in ieder geval een leuke accessoire. :D
Is het bij jullie zeker dan dat er nooit een tweede kindje zal komen?

Kuuks, hoe was je SEO?
pi_103909237
Toch uit de kast MJ gefeliciteerd ik ga heek hard voor jullie duimen.
Vlindur hopelijk gaat alles voorspoedig en kunnen jullie snel jullie 2e zoon verwelkomen.
  donderdag 3 november 2011 @ 11:17:51 #214
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103909273
Feenix, mooie fotos!
pi_103909294
FR, Ja ik zeg t ook t liefst tegen iedereen die ik tegen kom maar dat is beetje vreemd of niet :9
pi_103909318
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:13 schreef klumsy het volgende:

Hopelijk kunnen wij ook snel weer beginnen en kom ik over een tijdje ook weer posten hier
*duimt ook heeeeeel hard voor jou* O+ O+ O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103909385
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:13 schreef klumsy het volgende:

[..]

Ik ga heel hard duimen op een hele fijne probleemloze zwangerschap voor jullie :*

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:20 schreef bitterend het volgende:

[..]

*duimt ook heeeeeel hard voor jou* O+ O+ O+
Ik ga ook duimen voor jullie ^O^
pi_103909515
Ja Klums, dat hoop ik ook :*!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_103909559
Hier geen nieuws idd. Geen broertje vandaag. :N

Voor MJ een dikke zoen en knuffel O+ :*

En voor jou ook klums! Nog bedankt voor je PM O+ O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_103909565
MJ gefeliciteerd! Ik duim mee! :*

Vlindur zet hem op!
  donderdag 3 november 2011 @ 11:31:49 #221
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_103909633
Wauw MJ, kippenvel!

Ik duim mee! :*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_103909641
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:29 schreef Vlindur het volgende:
Hier geen nieuws idd. Geen broertje vandaag. :N

Maar de dag is nog jong! krijg je weeënopwekkers? weet niet zo goed hoe het in zijn werk gaat
pi_103909643
MJ; proficiat meis! Ik duim voor een goede zwangerschap.

Vlindur; succes vandaag!

Ik zag dat iemand naar mij vroeg, hier blijf ik doorsukkelen, mocht zaterdag naar huis maar ben gister weer opgenomen, bloeddruk blijft probleem, met name wanneer ik iets doe schiet deze omhoog. Oorzaak onbekend, bloed en urine nog steeds goed, moet wel weer urine sparen. Ben er eigenlijk helemaal klaar mee, maar nog even volhouden. Lees hier wel mee, maar zoek het niet altijd om te posten.
pi_103909649
MJ, wat een geweldig nieuws O+ *O* Ik ga nu ook weer heel hard hopen dat je een voldragen en gezond kindje op de wereld gaat zetten.
Trouwens, even een brutaal vraagje. Is de reden voor het contra-advies misschien niet het lichamelijk herstel geweest? Ik zie iedereen hier vallen over 'wat anderen vinden' maar als dit van een gyn komt dan vind ik het niet eens zo'n rare uitspraak.

Maar meid, als jij je er maar goed bij voelt *O*
pi_103909711
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:32 schreef Poezebeest het volgende:

Ik zag dat iemand naar mij vroeg, hier blijf ik doorsukkelen, mocht zaterdag naar huis maar ben gister weer opgenomen, bloeddruk blijft probleem, met name wanneer ik iets doe schiet deze omhoog. Oorzaak onbekend, bloed en urine nog steeds goed, moet wel weer urine sparen. Ben er eigenlijk helemaal klaar mee, maar nog even volhouden. Lees hier wel mee, maar zoek het niet altijd om te posten.
Ja! ik vroeg naar jou! :*
Wat naar zeg!! :N tuurlijk ben je er klaar mee...gaan ze de beeb eerder halen dan 40 weken of weten ze het nog niet?
pi_103909762
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:32 schreef bitterend het volgende:

[..]

Maar de dag is nog jong! krijg je weeënopwekkers? weet niet zo goed hoe het in zijn werk gaat
Nee, heb een veter om ontsluiting te maken. Heb ik 2 cm dan prikken ze de vliezen en dan krijg ik weeën opwekkers. Maar heb nog niks geen kramp (weeën) dus dit duurt nog wel ff
pi_103909779
Sterkte Poezebeest!
pi_103909877
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:45 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik heb even getwijfeld of ik dit al hier zou delen met jullie of nog even afwachten
maar deel het toch omdat ik de afgelopen periode heeeeel veeel lieve berichtjes heb gehad van heel veel mensen hier. ( plus ik kan t toch moeilijk stil houden )
En die mensen heb ik nu allemaal weer nodig om te blijven duimen voor ons :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb meerdere testen gedaan en die bevestigen het toch allemaal.
Ik wou het namelijk totaal niet geloven dat het zo snel alweer zou kunnen.
Wist niet eens dat je na de bevalling t vruchtbaarst was, ben ik nu inmiddels dus wel achter haha.
Net ook bloed laten prikken want had gister een afspraak gemaakt omdat ik het echt niet kon geloven.
Maar begint nu toch echt tot me door te dringen dat het echt zo is ik ben weer ZWANGER !
Dus bij deze vraag ik iedereen op om weer te gaan duimen, tot de tijd dat ik een gezond kindje in mn armen heb, voor die tijd niet stoppen want angst is heel groot na mn meisjes dat er wat mis kan gaan.
Ben er ontzettend blij mee, al had ik ook wel weer een dipje omdat mn meisjes nu zelf nog in mn buik hadden moeten zitten.
Maar mijn moeder vertelde me altijd dat alles met een reden gebeurd dus daar ga ik dan maar vanuit en hoop ik dat mn meisjes hun kleine zusje of broertje beschermen.

Kreeg gister ook al te horen dat het niet slim is van ons, zo snel, maar dat maakt me niet uit als andere dat vinden, ik ben er blij mee *;
Lieve MJ,

Van harte gefeliciteerd, wat ben ik blij voor jullie! Deze zwangerschap gaat gewoon 9 maanden duren en daarna hebben jullie een prachtig en gezond kindje thuis. Waarom? Omdat het gewoon zo moet na zoveel zorgen en verdriet.

Probeer er van te genieten en of het wel of niet verstandig is... Dat kunnen alleen jullie beoordelen en niemand anders.

:*
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_103909894
MJ van harte gefeliciteerd!
  donderdag 3 november 2011 @ 11:45:44 #230
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103910041
Poezebeest sterkte meid! Wat een k*t gedoe allemaal zo! Ik snap dat je het helemaal gehad hebt!

Vlindur, ik hoop voor dat je dat het snel gaat beginnen!
pi_103910298
MJ wat een geweldig nieuws, een broertje of zusje voor jouw meisjes *O*
Ik hoop dat je heel snel van een probleemloze zwangerschap kunt gaan genieten :*
pi_103910373
Poezebeest: sterkte :*

Vlindur *O*

MJ! Wauw gefeliciteerd!! Wens echt dat alles goed gaat :*
  donderdag 3 november 2011 @ 11:59:13 #233
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103910484
Het kan toch wel heel snel gaan hoor Vlindur! Ik begon bij mijn inleiding met 3 cm ontsluiting en volledig verstreken baarmoedermond, maar tot 18 uur gebeurde er niks en daarna ging ik in 3,5 uurtvan 3 naar 10 cm. Krijg je al weeenopwekkers?
pi_103910562
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Alles was goed bij de SEO!

*O*
pi_103910612
MJ *O* wat een supernieuws!

Ik ga hard voor jullie duimen :*
pi_103910832
Oh Kuukske, helemaal overheen gelezen :@
Wat fijn dat je SEO goed was *O*

Poezebeest, wat een vervelende tijd :{ Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Ik vind je een bikkel (net als Evenstar) :*

Vlindur, ik weet nog zo goed dat het bij mij ook totaal niet opschoot met de inleiding -O- Weeënopwekkers geven als je nog dicht zit doen ze volgens mij niet. Dan forceer je echt de boel.
De dag dat ik geprimed werd heb ik in het ziekenhuis 's middags nog wel even het 1 en ander aan bezoek gehad (waaronder Orea), dat hielp wel om de tijd door te komen.
Overigens ging het toen wel een beetje rommelen bij mij en heb ik voor de nacht een pethidine+slaapmiddeltje gekregen. 's Ochtends had ik krap aan 1,5 cm ontsluiting en toen hebben ze gelukkig wel mijn vliezen kunnen breken.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:19:44 #237
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_103911044
MissJones, enórm gefeliciteerd, wat een prachtnieuws!! Mij is de afgelopen tijd opgevallen dat er veeeeeel mensen zijn met een mening, maar dat er maar weinig zijn die weten waar ze het over hebben. Voor iedereen is zoiets anders, en als je niet in andermans hoofd en hart kunt kijken kun je ook niet oordelen of iets verstandig is. Tuurlijk hebben jullie nog heel erg veel verdriet, maar dan is dit prachtige lichtpunt toch juidt heel welkom? Wie kan er zeggen of het misschien juist niet verstandig is? Hoe het ook zit, het kan míj niet schelenl ik ben blij voor jullie en zal hopen en duimen op een gezonde zwangerschap en een gezond kindje aan het eind ervan. Het is jou en jullie vreselijk gegund! :*

Vlindurtje, hang in there girl, balen dat er (nog) niks gebeurt, maar wie weet.. Thinking of you! :*

Klumsy, ook jullie zou het zo vreselijk gegund zijn..

Kuukske, een goede SEO, wat geweldig! Ik vond dat denk ik wel één van de meest spannende momenten van mijn zwangerschap van Stef, ineens is het dan heel confronterend dat het dus niet vanzelfsprekend is dat alles goed is. Ofzo. Hebben jullie ook een geslachtsbepaling laten doen?

Oeks, welkom terug :) enneh, ja, voorzichtig wel ja, haha! Denk ik. Dus. :P

Ik ben vandaag op de kop af 10 weken, dus nog een paar weken en we zitten in elk geval op een iets veiliger stukje van de tijdlijn. En ook gisteren klopte er weer een hartje O+ ik heb een foto, maar op de ipad krijg ik 'm niet op mijn hosting, dus die houden jullie tegoed ;) en toch blijft het soms knagen hoor, dat ze gisteren probeerde de baby wat te laten bewegen en dat dat niet lukte maakt me nerveus en dat de groei iets achterblijft volgens de berekening van het echo-apparaat geeft me flashbacks naar de vorige keer, waarbij ze een groeiachterstand ook wegwoven (twee weken later verloor ik het kindje alsnog). Maargoed, het zegt allemaal niets, ik ben alleen heel goed in mezelf dwarszitten op sommige momenten ;) [/dagboek]
3!
pi_103911117
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:11 schreef oeke het volgende:
Bodpa! Gefeliciteerd! *O* wat leuk en gezellig, zijn we samen zwangerds! O+
Oh, en als we weer eentje van hetzelfde krijgen, kun jij kleertjes van mij kopen! :Y)
Ja! Goed plan!

Gefeliciteerd MJ, hardstikke fijn voor jullie! *O*

Nu even bijlezen.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:25:21 #239
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103911209
Inca :*

Oeks welkom terug !!

Poezebeest :*

En een goede seo voor kuukske *O*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_103911318
Poezebeest, dat klinkt als een zware tijd. Sterkte meis. :*

Vlindur. :*

Inca, poeh, wat een spanning toch. Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is zeker van je zaak te zijn.
Dat is sowieso al moeilijk vind ik, bij zoiets ongrijpbaars als een zwangerschap, maar helemaal als je zo'n geschiedenis van verdriet achter je hebt liggen. :*
Ik hoop dat dit net zo'n sterke plakkerd is als die knappe Stef van jullie.
Hele dikke knuffel. :*

Net bij de vlos geweest en het hartje klopte, heel krachtig en duidelijk. Wat een opluchting toch weer.
Ze vond dat ik gewoon had moeten bellen vanuit Turkije toen ik zulke buikpijn had, maar goed. Ik zal wat sneller aan de bel trekken als ik weer ongerust ben. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_103911361
MissJones Van harte gefeliciteerd O+ :D *O* Het is jullie gegund!
Duimen blijven draaien.

Inca spannende weken nog :*
Kuukske goed nieuws :D
Vlindur s6 vandaag.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_103911453
Fijn dat de SEO goed was Kuukske! *O*

Klums: ik denk dat iedereen je hier weer snel hoopt te zien. Ik wel in elk geval. :*

Jij ook gefeliciteerd Bijtje! Jouw tweede he? Hou oud is je eerste?

En Oeke en Incantrix hadden allebei een kloppend hartje! Fijn hoor meiden! ^O^
pi_103911703
O+ volgende week donderdag gesprek met de gyn. als er geen "bijzonderheden" gevonden worden waardoor Roan en Senna te vroeg geboren zijn krijgen we gelijk de verwijzing naar de fertilliteitsarts... En dat is het afwachten of de hormoonspuiten dan weer zo snel een goed resultaat gaan geven :) Maar met een beetje gekuk kom ik me volgend jaar hier weer melden!
pi_103911731
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
MJ wat een geweldig nieuws, een broertje of zusje voor jouw meisjes *O*
Ik hoop dat je heel snel van een probleemloze zwangerschap kunt gaan genieten :*
Ja ben benieuwd of het jongen of meisje is, of weer 2 ?
Dubecky is mijn nichtje en krijgt een meisje, en 2 andere nichtjes zijn dus ook zwanger en die andere 2 krijgen een jongentje.
Wel gezellig zo met zn allen *)

@octo, nee die opmerkingen kwamen van bekende, niet van een gyn oid.
Ze vonden dat het te snel was en dat dit mijn manier was om over het verlies van de meisjes te komen.
Maarja voor de mensen die van GRUELLA weten, zij was het en mn schoonmoeder die zo reageerde dus trek me er niets van aan.
pi_103912161
Kuukske fijn die goede SEO! *O*

@vlindur's baarmoeder: huphup uitrekken die handel :+
Iemand wil graag haar baby zien!

Klumsy je komt vast goed, we zien je positieve test graag tegemoet! :Y
pi_103912677
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:14 schreef Asyniur het volgende:
Is het bij jullie zeker dan dat er nooit een tweede kindje zal komen?

Kuuks, hoe was je SEO?
Goed :Y *O*.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:19 schreef Incantrix het volgende:
Kuukske, een goede SEO, wat geweldig! Ik vond dat denk ik wel één van de meest spannende momenten van mijn zwangerschap van Stef, ineens is het dan heel confronterend dat het dus niet vanzelfsprekend is dat alles goed is. Ofzo. Hebben jullie ook een geslachtsbepaling laten doen?

Jep, maar dat hadden we twee weken geleden al: een jongen :D. En nu was het meer ter bevestiging. :7.

Ennuh bedankt voor alle SEO-jompels :*. :).
  donderdag 3 november 2011 @ 13:23:47 #247
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103912804
Inca: :*

Asy, nee, dat is niet zeker. Er zit nog heel veel angst, heel veel twijfel, heel veel praktische overwegingen...kinderopvang vanaf 2012 :X en een paar heul hard rammelende eierstokken. :+
A grand adventure has begun.
pi_103912903
Oh MJ, nogmaals gefeliciteerd. Het is jullie zo gegund. Ik ben gister echt uit mijn plaat gegaan toen ik jullie nieuws las. En tuurlijk gaan we heel hard duimen! Welcome back girl! *O* *O* *O*

Klums, hopelijk kunnen jullie ook snel weer verder. :*

Fijn dat de SEO goed was Kuuks! En dat het nog steeds een jongetje is ;)

Gooooo Vlindur!! :% :%

Poezebeest :*

En nou vergeet ik vast nog wel iemand. Sorry :*
pi_103913152
Ja, echt tof MJ O+.
pi_103913245
Bodpa ja klopt het is voor mij de 2e, ik heb een dochtertje van 4 uit een vorige relatie. Het is een 3e zwangerschap, ik heb al eens een miskraam gehad, voordat ik zwanger werd van mijn dochter.

Man man wat kan een mens zich beroerd voelen zeg. Vanochtend weer heel de ochtend vreselijk misselijk geweest ;( nu na de lunch gaat het iets beter, maar erg lekker zit het me nog niet. Het eten dan dus.
  donderdag 3 november 2011 @ 13:38:41 #251
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103913272
Miss-Jones, wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 3 november 2011 @ 13:49:50 #252
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_103913603
Miss Jones, gefeliciteerd! hier wordt ook hard geduimd dat het deze keer WEL helemaal goed gaat.

Vlinder, ook veel succes in het ziekenhuis!

En voor de zwak/ziek/misselijke mensen, beterschap, en véél slapen ;) dat helpt !

Ik kom net mn bed uitgerold, heb geslapen van 11 tot half 2. Zó moe....Maar ik ben niet de enige las ik net ;)

Naja, fijne dag iedereen!
pi_103913762
Lekker PE, ik duik zo mijn bed ook maar in :z
pi_103913799
Oh ik stik van de energie vandaag. :D. Voor de verandering.
pi_103914078
Ligt dus niet aan mij!
Ik zit de wijzers van de klok vooruit te kijken vandaag!!!

Maar ik ga zo naar huis het is wel goed.
Gezien de "complimenten" van de laatste tijd vind iedereen volgens mij dat ik wel wat rust kan gebruiken.
pi_103914632
Van harte gefeliciteerd MJ!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103915870
Wat is de Vlindur-status? O-)
pi_103915922
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 15:05 schreef Kuukske het volgende:
Die ligt druk te twitteren
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_103915977
Haai :D

Af en toe een kramp met stevige rugpijn waar ik nu pcm voor heb. J. slaapt thuis en ik lig heerlijk te liggen. Geen baby vandaag!
pi_103916007
De dag is nog niet om toch? :P.
Ik heb je net een Twitter-friendrequest gestuurd trouwens.
  donderdag 3 november 2011 @ 15:11:15 #261
250838 Fee-nix
pi_103916052
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 15:05 schreef Kuukske het volgende:
Ben ook benieuwd :). Edit: gelezen! Nog voor de zekerheid: :% Go!

Incantrix, ik ken je voorgeschiedenis niet, maar zo te lezen heb je zware tijden gehad. Ik hoop dat het nu voorspoedig gaat! En een kloppend hartje is natuurlijk een goed teken!

Klumsy, ik postte nog niet zo actief mee toen jij zwanger was, maar heb wel met je meegeleefd. Natuurlijk duim ik nu ook voor jou!

Keshet, ik heb laatst je verhaal gelezen in 'bevallingsverhalen'. Ontzettend veel om te verwerken lijkt mij en ik snap dat jullie heeeeeel hard moeten nadenken over een tweede. Ik wil je succes wensen bij de beslissing. (Als jullie uberhaupt al actief aan t beslissen zijn...)

En verder ben ik jaloers op iedereen hier die gewoon even s middags het bed in kan duiken! :6 Dat wil ik ook wel. Lag net op de bank, heerlijk hoor. Maar nu is Jesper alweer wakker en schuift door het huis met zo'n herriemakende loopstok, haha. Ach, ook heel lief hoor. Gelukkig vermaakt ie zich!
pi_103916234
Kuuks, ik kan mobiel niemand toevoegen en J. heeft de laptop mee. Ik fiks het zodra het lukt!
pi_103916278
Jot, doe rustig aan ;). Eerst die baby!
  donderdag 3 november 2011 @ 15:22:35 #264
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103916366
wie bende gij op de twitter kuuks?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_103916493
Ik pééèèm oe effe.
pi_103917663
Net bij de bekken-fysio gwst, weer goede tips gekregen. Echt super.

En nu steeds meer mensen erachter komen dat ik zwanger ben.. Krijg ik mailtjes en berichtjes van oud klasgenootjes en een vriendin die ik al een paar jr niet gezien heb. Echt leuk. En nu gaan we weer afspreken!
Grappig hoe 't kan lopen O+
lieve berichtjes komen uit de meest onverwachte hoeken haha
pi_103917901
Fee-nix, als je het zwaar krijgt, probeer dan wat hulptroepen in te schakelen hè? Ik vind het ook af en toe erg zwaar met een erg wakkere peuter, en vaak scheelt het al enorm als opa/oma/oppas d'r even een uurtje vermaken zodat ik ff kan liggen. Dan kom je de dag ineens stukken beter door..

Leuk Zoë, oude contacten!

Vlindurrrrr maak 't es niet zo spannend en ga es oooopen van onderrrreeennnn ofzo :+ Sorry verschrikkelijke term maar ik kon het even niet laten :@

Ik heb ook zin om te bevallen! Mijn lichaam volgens mij alleen niet :7
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_103918054
Ik wil ook heel graag bevallen. Mijn lichaam wil ook niet ;)
pi_103919201
Gelukkig willen de artsen het wel ;) Dat jij bevalt dan he.

Enig idee waarom ze voor de veter gaan en niet de gel? Zou dat verschil maken?
Wel balen dat er niks gebeurt zeg -O- pfff.
pi_103919541
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 08:45 schreef miss-jones25 het volgende:

Kreeg gister ook al te horen dat het niet slim is van ons, zo snel, maar dat maakt me niet uit als andere dat vinden, ik ben er blij mee *;
Juist! Er is niemand die je kan vertellen hoe je met je verdriet om moet gaan, hoe je moet rouwen, hoe je blij moet zijn, hoe je plaats moet maken voor een ander kindje. Dat bepaal je zelf wel, ookal weet je zelf mischien ook niet altijd hoe het moet.

Fantastisch nieuws! Gefeliciteerd. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103919608
Jemig Vlindur, ik had in m'n hoofd zitten dat morgen de grote dag was. Zet 'em op! Ik ben zo benieuwd! *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103919754
Moet nu zo nu en dan even puffen hoor. Ctg deed ook heuveltjes. \o/

Weet ook niet waarom ze geen gel doen. Veter zal wel het zelfde werken?
  donderdag 3 november 2011 @ 17:11:59 #273
250838 Fee-nix
pi_103920051
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:02 schreef Zoë23 het volgende:
Net bij de bekken-fysio gwst, weer goede tips gekregen. Echt super.
Fijn dat je er zoveel aan hebt!

quote:
17s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:10 schreef innepin het volgende:
Fee-nix, als je het zwaar krijgt, probeer dan wat hulptroepen in te schakelen hè? Ik vind het ook af en toe erg zwaar met een erg wakkere peuter, en vaak scheelt het al enorm als opa/oma/oppas d'r even een uurtje vermaken zodat ik ff kan liggen. Dan kom je de dag ineens stukken beter door..
:Y Goede tip. Al lag het deze keer een beetje aan mezelf hoor. Ik moet eigenlijk gewoon meteen gaan liggen als hij gaat slapen, dan is er niks aan de hand. Maar als hij dan in bed ligt wil ik eigenlijk nog wat dingetjes voor mezelf doen. En dus ging ik eerst nog even kleertjes uitzoeken op zolder en daarna op de bank hangen met een magazine. Ook wel ontspannend op zich... maar vaak wens ik dat ik maar meteen was gaan liggen. |:(

Vlindur puffen!! En een ctg met heuveltjes! *O* :% (Doet me wel denken aan mijn eigen bevalling. Toen ik aan t begin van een weeenstorm van de zuster te horen kreeg 'ja, nu maak je goede heuveltjes...'. :X Ja, dat voelde ik potverdorie ook wel!)
  donderdag 3 november 2011 @ 17:22:33 #274
274310 agenda
altijd vol!
pi_103920402
MJ ik duim alle negen maanden voor jullie! Gefeliciteerd ! :*
pi_103920748
Meneer Vlindur is onderweg, en als hij er is wordt er even getoucheerd!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_103920881
oeee spannend joh!! vlindur; was de hele dag onderweg en druk druk druk, maar heb wel af en toe ff snel op de phone gespiekt, zo spannend!! Ik hoop dat je je tweede zoon straks lekker mag gaan knuffelen! succes met de allerlaatste loodjes :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 3 november 2011 @ 17:40:53 #277
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_103921054
MJ, wat een fantastisch nieuws!!! Ik duim als het nodig is 42 weken voor je, het is jullie zo enorm gegund! O+

Vlindur, zet 'm op! :%
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_103921338
Vlindur succes met de laatste loodjes!

MJ gefeliciteerd *O*
pi_103922031
Vlindurupdate :

Veter doet waar hij voor is ingehuurd : 2 cm!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  donderdag 3 november 2011 @ 18:19:22 #281
250838 Fee-nix
pi_103922240
Joehoe! 2 cm! Nu komt er schot in hoor! :%
pi_103922269
Vlindur heel veel succes! *O*

MissJones, heel erg gefeliciteerd, als ik het zo lees absoluut meer dan welkom die beeb :*

Jompel voor alle kloppende hartjes O+ *O* O+
  donderdag 3 november 2011 @ 18:28:39 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103922586
*O* voor de goede SEO van Kuuks!

Poezebeest, het zou fijn zijn als het even een paar dagen wat beter zou gaan hè? :*

Inca, dikke :* voor jou

Keshet, ja dat snap ik wel. Maar omdat je zo stellig zei dat jullie dan nooit een gezin zouden hebben... Ik hoop dat jullie er samen goed uitkomen :*

Oeh Vlindur! Zet 'em op! :%

Fee-nix, heel herkenbaar hoor! Ik vergeet ook vaak te gaan liggen als Harry slaapt

oeke, fijn dat jullie terug zijn en dat jullie het naar de zin hebben gehad. En fijn dat je ook het hartje gehoord hebt :*
pi_103923091
Mooi zo Vlindur. Die 2 heb je in de pocket *O*

Gaan ze de vliezen nu breken of wachten ze tot morgenochtend?
pi_103923558
MJ, wauw, gefeliciteerd!! *O*
Het is jullie intens gegund, ik heb er moeilijk de juiste woorden voor maar ik vind het fantastisch :*
Laat iedereen maar lullen, het is jullie leven en gewoon geweldig nieuws.

Vlindur, 2cm *O* de veter doet zn werk. Misschien toch nog vandaag en anders zeker morgen je jungske in je armen O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103923669
2 cm, het begin is er! *O* nog even en jullie mannetje ligt straks lekker op je buik O+
pi_103923921
Even tussen de weeën door:

Ze doen nog niks. Wachten op mn lichaam. Die lijkt het goed op te pakken.
Mocht alles afzakken breken ze morgen de vliezen. Morgen komt hij sowieso.

Bbl :W
pi_103924602
waarom wachten ze het af? hop vliezen breken synto op standje are you fucking nuts en GOAN :+
pi_103924639
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:15 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom wachten ze het af? hop vlieze breken synto op standje are you fucking nuts en GOAN :+
Wegens avonddienst enzo.... maar ik denk zomaar dat synto niet nodig is, en de veter genoeg is geweest!
pi_103924684
jij ligt recht in r beaaver te kijken? of heb je net nieuws ontvangen? :+
pi_103924755
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
jij ligt recht in r beaaver te kijken? of heb je net nieuws ontvangen? :+
In haar watte? :D

Nee, maar aangezien ze van niks naar 2 cm is gegaan in no-time op alleen die veter, denk ik dat haar lichaam het gewoon overneemt nu. Nouja, eigenlijk hoop ik dat!
pi_103924979
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:18 schreef McLaura het volgende:

[..]

In haar watte? :D

Nee, maar aangezien ze van niks naar 2 cm is gegaan in no-time op alleen die veter, denk ik dat haar lichaam het gewoon overneemt nu. Nouja, eigenlijk hoop ik dat!
Beaver ;) maar t leek me juist langzaam..maar ik ben niet bekend met een veter :+
  donderdag 3 november 2011 @ 19:27:51 #293
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_103925225
Vlindur, succes hè meid!!!! Je gaat gewoon rond 2 uur vannacht je tweede wonder ontmoeten!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 3 november 2011 @ 19:32:23 #294
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103925436
Ik ga nu ff googelen op veter...
  donderdag 3 november 2011 @ 19:41:55 #295
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_103926009
Vlindurtje, kom maar door!! *O* Zat me idd ook af te vragen waarom ze de vliezen nu niet breken, flauw hoor.. Maar ik ben dan ook ernstig ongeduldig ;) zet 'm op meis!

Fee-nix, dit is mijn 6e zwangerschap; ik heb 1 zoon :)

Asy, hoest met jou dan? :*
3!
pi_103926337
Inca, hoe gaat het met spuiten? Welke dosis heb je?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103926450
Vlindur, 2 cm al! *O*
Succes! :% :%
Trouwens bij veter moet ik dus altijd aan een dropveter denken die ze tegen je baarmoedermond duwen en dat het eindje dan naar buiten hangt. Ik krijg dat beeld gewoon niet uit mijn kop. :')

En kan iemand mijn hersens weer teruggeven?
Ik heb mijn portemonnee ergens verstopt vanwege de vakantie en ik weet niet meer waar. :(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_103926642
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:49 schreef oeke het volgende:
Vlindur, 2 cm al! *O*
Succes! :% :%
Trouwens bij veter moet ik dus altijd aan een dropveter denken die ze tegen je baarmoedermond duwen en dat het eindje dan naar buiten hangt. Ik krijg dat beeld gewoon niet uit mijn kop. :')

En kan iemand mijn hersens weer teruggeven?
Ik heb mijn portemonnee ergens verstopt vanwege de vakantie en ik weet niet meer waar. :(
_O- oh wow oeks _O- classic.

Ik kan me eigenlijk ook niet zoveel voorstellen bij zo'n inleid-veter... Iemand die er meer vanaf weet?
pi_103926772
quote:
17s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:53 schreef innepin het volgende:

[..]

_O- oh wow oeks _O- classic.

Ik kan me eigenlijk ook niet zoveel voorstellen bij zo'n inleid-veter... Iemand die er meer vanaf weet?
Het is een veter die prostaglandine bevat en ervoor zorgt dat de baarmoedermond snel rijpt en er ontsluiting kan ontstaan, das de korte versie ;)
  donderdag 3 november 2011 @ 19:55:25 #300
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103926785
Helleuw!

Effe geen tijd gehad om bij te lezen, maar B2 gaat letterlijk de goede kant op *O* .

Hier ga ik zometeen weer m'n nestje opzoeken. Het lijkt wel alsof die Losferron compleet het tegenovergestelde teweeg brengt: IJzer zou je juist MINDER vermoeid moeten maken... Ik slaap al een paar nachten achter elkaar 10+ uren :@ .
Aan de ene kant schaam ik me er wel een beetje voor, als ik de verhalen van slapeloosheid van bijv. Fee-nix of Asy lees :@ .
Maar dit is ook geen doen zo... Gelukkig heb ik morgen vrij en heb ik pas om 9:30uur de kraamintake staan.
  donderdag 3 november 2011 @ 19:55:59 #301
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103926827
En... dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')