quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:38 schreef amaranta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En natuurlijk flash ik graag te allen tijden mijn tieten, daar zijn ze voor toch?
Maarre, meld, met mijn eigen baby in buik en stiefkleinzoon d'r uitGeboren op 1-11-11 van een moeder die van 9-9-90 is, da's toch best mooi
En nu ben ik plotseling zó incontinent dat ik al de hele tijd zit te twijfelen of het geen vruchtwater is (en de hele tijd aan je onderbroek ruiken wordt ook niemand vrolijk van, maar je moet wat) maar datzalwelniet.
quote:Op woensdag 2 november 2011 00:16 schreef Kleurdoos het volgende:
wat ik me vooral afvraag
Amaranta, wat zit jij hier nou constant te posten jonguh
heb je wat te melden?
quote:Op woensdag 2 november 2011 07:52 schreef Kuukske het volgende:
Voor mijn gevoel worden kinderen geboren na 1990 namelijk niet ouder en blijven ze eeuwig een jaar of 5.
Zooooo herkenbaar die laatste zin! Zo vind k t nog steeds bizar dat t zusje van een vriendin van me al 18 is. Ik weet gewoon nog dat ze geboren werdquote:Op woensdag 2 november 2011 07:52 schreef Kuukske het volgende:
Nou In, ruik je wel goed?. Gefeliciteerd met je stiefkleinzoon
. Leuke datum wel hoor, 1-11-11. Ik wou eerst roepen, och jee, wat is ze jong moeder geworden. Maar ze is al 21, nog steeds jong maar minder jong dan ik in gedachten had
. Voor mijn gevoel worden kinderen geboren na 1990 namelijk niet ouder en blijven ze eeuwig een jaar of 5
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |