abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103820669
Gefeliciteerd Mereltje!
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:02:34 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103820675
clauwheee :*

jessie, je bent er gewoon bijna!
pi_103820746
Ja asy, het gaat echt snel nu!
Het besef dat het er ook nog uit moet begint ook steeds meer te komen nu hahahahaha
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_103820795
Anouk & Danne wat een poppetjes!
Spekkies O+ O+ O+
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:10:38 #106
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103820863
Susie, mooie foto!

Roosje, wat lief dat hij er alvast mee was begonnen toen je weg was.

Mereltje, gefeliciteerd & welkom!

DF, sterkte ermee.

Clauwheee, even schrikken, gewoon bellen he.

Meisje, hopen dat ie slaagt, heb het zelf ook nog niet zo lang geleden gehaald. Ben nu bezig met mn rijlessen, 2 a 4 uur per week, als mn buik echt groot wordt mag ik niet meer lessen, dus ik hoop het voor die tijd te halen.
Misschien je laatste afspraak bij de vk?
pi_103821211
Meisje, zou mooi zijn als hij nog even slaagt voor je bevalling. :Y

En jessie, TJ, innepin ook al bijna aan de beurt :% ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:00 schreef flugeltje het volgende:DF, doe je rustig inderdaad? Harde buiken zijn een signaal van je lichaam, maar dat had je al ontdekt.
Ben bang dat de VK dat morgen ook gaat zeggen. Vanochtend nog geen last gehad van harde buiken. Alleen die ademhaling blijft lastig. Kan het beste staan voor de longruimte, maar dat tikt zo lastig.
En muppet blijft lekker door stuiteren, dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over eigenlijk..
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:34:46 #108
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_103821507
he gets clauwhee, schrikken idd :*
Goed dat je even gaat bellen
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:35:34 #109
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103821527
Ik hoop dat er gewoon niks aan t handje is, Clauwhee!

En ik dacht ineens aan Vlindur! Nog 2 nachtjes!! Wowwwww.
pi_103822401
Ik mag in ieder geval vanmiddag om half drie even langskomen.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_103822482
clauwhee ik hoop dat er niks aan de hand is! :*

bij mij zijn harde buiken signaal van een blaasontsteking }:| maar DF rustig aan jij :*

Roosje dat is lief zeg!

en Vlindur mag bijna!! zo spannend O+

fee-nix hoe is het met je blaas?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103822541
Clauwhee.. pff schrikken. Hoop dat alles goed is! Heel veel succes vanmiddag! :*

*O* vlindur al bijna! spannend!

M'n baas & arts gebeld over ziekmelding, mening van fysio en vk enz..
hij vond t al snel goed, zei dan zien we na een week verder,
maar dat vond ik dan weer niet oke :P en ik zei ik blijf min. 2 weken 'ziek'.
zodat ik kan uitrusten en mn lichaam weer kan herstellen, op advies van fysio enz

zo pffffffffffffffff eindelijk geregeld
pi_103822638
Clauw :* Zoe ook goed bezig! Ik zit weer bij de fysio. Morgen ben ik al 20 weken! :o
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_103822699
Gaat snel kuuks!
morgen 14 wkn *O* haha
pi_103822907
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:15 schreef bitterend het volgende:
bij mij zijn harde buiken signaal van een blaasontsteking }:| maar DF rustig aan jij :*
Ik heb wel ruzie met mijn blaas soms.. Maar dat is meer omdat de kleine dan dwarsligt en het afknijpt. Als ik dan mijn buik optil wil het soms wel lukken :P
pi_103822965
Thanks dames.

Zoe met puntjes op de e :P fijn dat het nu geregeld is! En alweer 14 weken voor jou en 20 voor Kuuks, wat gaat dat snel (bij een ander ;)).
pi_103823010
Oeps. Foutje.

[ Bericht 97% gewijzigd door clauwheee op 01-11-2011 10:37:52 (Jezelf quoten is beetje dom) ]
pi_103823429
haha met de puntjes op de e :P (Shift + '' en dan e)

ja gaat snel bij n ander en langzaam bij jezelf haha
voor mn gevoel gaat het na de 8/9 weken wel wat sneller.
pi_103823619
Haha ja I know Zoe maar zit op mobiel, en die heb ik amper onder controle :P.
pi_103823894
Clauwhee :*
Zoë goed van je dat je nu jezelf de tijd geeft om 'bij te komen' :)
DF wel rustig aandoen he, en ja ik begrijp dat ja je opleiding af wil maken maar probeer ook alsjeblieft aan jezelf en je kleintje te denken...
pi_103824233
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:32 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Ik heb wel ruzie met mijn blaas soms.. Maar dat is meer omdat de kleine dan dwarsligt en het afknijpt. Als ik dan mijn buik optil wil het soms wel lukken :P
Ben ook een aparte vogel...die kleintjes toch O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103824310
Is niet elke zwangere een aparte vogel? Met hun lijf dat aan alle kanten anders doet dan voorheen :P

Ik hoop dat het een teken is dat het koppie beneden ligt. Morgen bij de VK eens horen of zij dat kan bevestigen.
pi_103824459
Ja daar heb je helemaal gelijk in! blijkt weer geen enkel zwangerschap is dezelfde!
Ik voel als ik op mijn rug lig, iets kribbelen op mijn blaas...volgens de vk waren het handjes! :D

Ben eindelijk begonnen met de baby wasjes O+
pi_103824660
Clauwhee, wat vervelend. Ik kan me je zorgen goed voorstellen :*. Maar fijn dat je langs mag komen!

Zoë, fijn dat je even twee weken uit mag rusten. Ik hoop dat dat inderdaad voldoende is voor je lichaam :* .

Deepfreeze, sterkte met je studie! Respect hoor, dat je dat nu nog doet :Y .

Wij drinken 's ochtends op het werk altijd gezamenlijk een kop koffie, maar ik geloof dat mijn maag dat niet meer zo'n goed plan vindt :P. Maar vooralsnog is de misselijkheid nog prima te doen, ik merk wel dat ik vaker wat moet eten.
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:35:44 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103826949
Ik wil weten wat het is <stampvoet>

En nu ga ik even liggen. Hema en Blokker leeggekocht en nu moe moeier moest...
pi_103827529
Ik voel me je mee Asyniur en ik moet nog 3 dagen langer wachten :D
pi_103827785
Lief is geslaagd voor ze theorie in ieder geval, Daarna ff op het strand in katwijk gewandeld. Nu weer thuis.
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:14:48 #128
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103828117
DF, doe je wel een beetje rustig aan? Je hebt het nu niet alleen meer over jezelf he!

Zoë, fijn dat je even 2 weken rust hebt. :*

Clau, fijn dat je vanmiddag langs mag komen. Hoop dat alles goed is. :*

Kuukske alweer 20 weken. Wat gaat dat snel! :o

Babywasjes O+

En voor alle LLM's :*
pi_103829427
Ja gaat hard hè? Heel bizar.. nog 12 weken werken en 2 weken vakantie. Daar schrokken m'n collega's net ook even van :').
pi_103829553
:* Clauwheee
Ik duim voor je!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103829598
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:35 schreef Asyniur het volgende:
Ik wil weten wat het is <stampvoet>

En nu ga ik even liggen. Hema en Blokker leeggekocht en nu moe moeier moest...
Hoelang moet je nog wachten voor je het weet?
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:07:33 #132
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103829605
Ja, ben hier ook al bezig met mijn overdrachtdocument. Maar goed, bij mij is het nog 3,5 week.....

En ik ben boos. Even onder spoilet want volledig offtopic.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:08:49 #133
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103829645
Asyniur en Rixtje, dan hoop ik niet dat jullie kleintjes even eigenwijs zijn als die van NotTheSame..... Die heeft tot 2x toe de beentjes stijf op elkaar gehouden. _O-
pi_103830215
Kyara kan je het niet ophalen op het postkantoor? als ze 2x hebben geprobeerd te leveren dan laten ze een brief achter waar je het op kan halen
of een notitie op de deur dat ze het bij de buren kunnen achterlaten?
:*

Asy je echo was eind November toch?? hoeveel weken ben je dan?

Ik en uk zijn goed gekeurd! heb ook een fijn gesprek gehad over de spoed gevallen...de vk vertelde dat hun praktijk heeft een speciale regeling met het zh hier...als zij bij een client thuis zijn en ze denken dat het niet goed gaat dan mogen zij direct de dienstdoende gyn bellen...zo dat jij naar het zh gaat en als je daar aankomt is de gyn er ook inmiddels gearriveerd! erg fijn! ze zegt dat als ik ergens anders zou moeten bevallen dat ik dan eerst naar het zh zou moeten en dat de personeel daar pas de gyn kan bellen..
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:30:50 #135
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103830291
Fijn dat jullie goedgekeurd zijn Bitterend! Hier bellen ze ook eerst naar het ziekenhuis inderdaad ook om te kijken of er uberhaupt wel plek is

Postkantoor is alleen voor de normale pakketdienst van de tnt, niet voor tnt express. En buren werkt dan dus ook niet. Gelukkig mag ik het bij manlief laten bezorgen maar dit is de laatste keer dat ik via Zara wat bestel (of ik laat het in de winkel bezorgen).
pi_103830337
Kyara ja als het geen spoed is bellen ze gewoon het zh of er plek is...maar bij spoed mogen ze ook de gyn uit haar/zijn bed halen! fijn vind ik het :Y

Gelukkig dat het bij je het bij je vriend mag laten leveren !! bij ons op werk laten mensen de gekste dingen leveren...koffie apparaten, zalando, omoda,....
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:35:23 #137
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103830412
Is ook een fijn gevoel inderdaad.

Bij manlief op zijn werk afleveren is ook geen optie mee. DIe maken namelijk de pakjes open. En dat is niet handig als dat vol met jongenskleertjes zit terwijl je het geslacht geheim wilt houden. Nou maar even kijken of mijn moeder een keertje thuis wil blijven om een pakje aan te nemen }:|
pi_103830474
Pfff wat een gedoe zeg!
maken ze pakketten van werknemers open?? }:| niet veel privacy :N
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:40:44 #139
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103830584
Vind ik niet zo raar hoor Bitterend, ze maken alles open tot ze zien dat het privé is. Wie weet wat er in zit. Zeker bij grote bedrijven waar ze ook niet alle werknemers kennen. Moet je maar geen pakjes op je werk laten bezorgen. Bij veel bedrijven mag dat ook niet eens.
pi_103830622
Bij zowel mijn man als ik (500+) werknemers maken ze niks open...het wordt bij de receptie bezorgd en je krijgt een email dat er een pakket voor jou klaar staat...
pi_103830705
Ow clauwhee :* hoop dat alles goed is?

Ik hoest hier net m'n broek vol... Vreemd, want heel de zwangerschap geen last van gehad en nu dus hartstikke incontinent :') Niet fijn als je verkouden bent en kriebelhoest hebt.. Maar lang leve kraamverband *O*
pi_103830975
Clauwhee :*

Mereltje gefeliciteerd en welkom!

En ehhh wat nog meer... Zoë, fijn dat het geregeld is.

Verder een dikke :O :O want moeoeoe spookpeuter tussen half 2 en 5 's nachts }:| dus meld en doei :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_103831011
Trusten In :*.
pi_103831065
Nee was 't maar zo'n feest :P Ik ga gewoon loom bankhangen. Ws met laptop op schoot, dus ik zal wel hier rondkijken, alleen ik denk niet dat er wat zinnigs uit gaat komen, dus bij voorbaat excuses voor enige onzin die ik uit ga kramen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_103831165
aww arme innetje

ohja Zoe! goed dat alles nu lijkt geregeld te zijn :*

Kuukske wanneer is de SEO? spannend!
pi_103831233
Ik hoop dat alles goed is Clauwhee!

Wat fijn dat je al een datum voor een echo hebt Mereltje! Dat het maar een mooi pakje mag zijn.
Hier heb je eerst de intake bij de vk en krijg je daarna pas een afspraak voor een echo. Ik heb 17 nov de eerste kennismaking. Nouja, eerste, bij M's zwangerschap zat ik bij dezelfde praktijk.
Oh en ik heb waterpokken antistoffen. Pfoe, pfoe, wat een geluk, was er toch best zenuwachtig over.

Deepfreeze: merk jij qua zwangerschap verschil, met galblaas en zonder?
pi_103831363
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:57 schreef innepin het volgende:
Nee was 't maar zo'n feest :P Ik ga gewoon loom bankhangen. Ws met laptop op schoot, dus ik zal wel hier rondkijken, alleen ik denk niet dat er wat zinnigs uit gaat komen, dus bij voorbaat excuses voor enige onzin die ik uit ga kramen.
Ohh nou,.. dat is niet erg.
pi_103831371
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:00 schreef bitterend het volgende:
Kuukske wanneer is de SEO? spannend!
Donderdagochtend.
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:16:58 #149
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103831658
Nog geen nieuws van Clau?
pi_103831673
Zonder bijlezen:

Vandaag ons spruitje gezien O+ *O* O+
Een ontzettend knap kindje natuurlijk, en lekker beweeglijk.
4cm lang nu en mijn definitieve bevaldatum wordt: 24 mei 2012 (wil een modje dit aanpassen?)

Nou ik kan nu iedereen aanraden om zwanger te worden alleen al om het gevoel dat je krijgt bij de echo O+ *zucht* O+
pi_103831709
Tof Covie! Leuk hè, zo'n spruit :D. Of tuinboon. Welke groentenaam je wil :7.
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:19:34 #152
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103831743
Leuk he Covie O+ O+ O+ En het wordt alleen maar leuker naarmate je meer kunt zien!!!
pi_103831896
covie! wat super leuk!! O+ *O*

Ben ook benieuwd naar clauwhee...maar ook Poezebeest!! ze mocht naar huis na het weekend dacht ik?
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:26:44 #154
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103831967
Oh ja, Poezebeest. Hoop dat ze weer thuis is.

En NTS, heb jij nu alle uitslagen al binnen?
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:32:50 #155
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103832169
Middag everyone!
Ik heb effe alles bijgelezen, Clauwhee, ik hoop dat alles goed is?
Kyara ruzie met TNT-express :* .
Inne even lekker rusten!
En voor de rest ook even een dikke :* , ben even vergeten wat er allemaal nog meer gepost is :@ !

Hier nog geen uitslagen binnen, moest vanmiddag even opnieuw bloed laten prikken eigenlijk, maar dat heb ik niet gehaald vanwege onderstaand verhaal...

Vanmiddag een hormoonaanval gehad... Bahbah... Schaam me aan de ene kant echt DOOD maarja...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103832403
Ahw NTS :*. Wat balen.
Weer een beetje gekalmeerd inmiddels? :). Mag je nou een andere keer prikken?
pi_103832434
Oh Nirak, wat zul jij nu blij zijn met je kraamverbanden. Wel even goed in de gaten blijven houden lijkt me.

Vanmorgen intake kraamzorg gehad. Ging op zich prima. In overleg besloten om in eerste instantie een indicatie van 24 uur (het minimum) aan te houden. Hierdoor worden de huishoudelijke dingetjes niet gedaan door de kraamzorg. Dit omdat ik aangegeven heb het niet prettig te vinden om mensen in mijn huis te hebben wanneer ik zelf op bed lig. Ik kan de controle slecht uit handen geven enzo. Verder ben ik echt geen sociaal wonder en ik zie er enorm tegenop om gedwongen gezellig te gaan lopen doen met de kraam.
Nu komt ze alleen voor de controles van mij en de kleine, helpen met het badderen en hulp met de borstvoeding. Ze komt dan 8 dagen voor 3 uur per dag. Mijn moeder zal het huishouden op zich nemen.

Als het nodig blijkt te zijn kunnen er altijd extra uren geïndiceerd worden.

Nu zit ik in de wachtkamer van de gynaecoloog. Eerst een echo (nummer 13 als ik goed geteld heb) en daarna de gyn zelf. Ik ben benieuwd.
pi_103832537
Kyara, wat een gedoe om zo'n pakket dan.. Hier komt mijn krullenbol (vaste bezorger) altijd rond 2 uur. Dus ik kan 's ochtends gerust op pad

Oi NTS, dat zat even lekker dwars. :*

Covie, fijn zo'n goede echo!!

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:02 schreef bodpa09 het volgende:
Deepfreeze: merk jij qua zwangerschap verschil, met galblaas en zonder?
Hmm, ik geloof het niet.. Ik had een jaar na de operatie ook niet echt veel bijwerkingen meer.
Ik heb nu meer last van stress, daar kan ik de verschillen wel mee verklaren (die harde buiken). En verder gaat het hetzelfde als vorige keer..
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:43:33 #159
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103832627
NTS, :* soms moet het er even uit......

SB, fijn dat je het zo hebt kunnen regelen. Ik heb morgen de intake. Dus ben nu vooral druk met opruimen en zo :')
pi_103832787
Ik kwam ff spieken voor nieuws van Clauwhee maar nog niks
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:48:30 #161
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103832834
nee, ze kon toch om half 3 terecht? Begin me een beetje zorgen te maken.
pi_103832838
NTS heb je in je broek geplast uiteindelijk? arme schat :*
pi_103833488
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Hmm, ik geloof het niet.. Ik had een jaar na de operatie ook niet echt veel bijwerkingen meer.
Ik heb nu meer last van stress, daar kan ik de verschillen wel mee verklaren (die harde buiken). En verder gaat het hetzelfde als vorige keer..
Ik ben een stuk minder misselijk dan de vorige keer (zit pas in week 6 :+ ) en vroeg me af of dat verband hield met dat mijn galblaas eruit is. Vandaar.

NTS: kan me goed voorstellen dat je zo kwaad werd. Het is de machteloosheid denk ik he?
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:03:48 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103833522
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:07 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Hoelang moet je nog wachten voor je het weet?
3 weken :D

covie, 24 mei O+ Dat wordt een heel leuk kindje O-)

meissie, fijn dat je vent geslaagd is voor zijn theorie! *O*

Och NTS :*

clauwheee, hoe is het vanmiddag gegaan?
pi_103834014
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:02 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ben een stuk minder misselijk dan de vorige keer (zit pas in week 6 :+ ) en vroeg me af of dat verband hield met dat mijn galblaas eruit is. Vandaar.
Ik was niet echt misselijk beide keren. Ik kon alleen slecht eten, had amper honger gevoel. Wat eigenlijk vooral op te lossen was door maar wel door te eten/te proppen. Toen duurde het iets langer voordat ik dat doorhad (een week of 10). Dat zou ik niet aan mijn galblaas willen wijten..

Het schijnt, dat als je hele andere kwalen hebt, dat je eentje van het andere geslacht krijgt ;)
pi_103834044
Hahaha asy is dat ook jouw geboortedag zeker? :D

oeh lees net van clauwhee :* ik hoop voor je dat alles goed is :*
pi_103834132
Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad Covie!!
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:23:40 #168
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103834422
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:14 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik was niet echt misselijk beide keren.
Het schijnt, dat als je hele andere kwalen hebt, dat je eentje van het andere geslacht krijgt ;)
Jij krijgt dus weer een zoon? :P
pi_103834491
't zou kunnen.. :P
pi_103834520
_O-
pi_103834522
:D :D
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:26:28 #172
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103834563
DF verlult zichzelf even :D
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_103834675
Echt veel jongens hier!
pi_103834685
Zo, nou denkt iedereen het verkeerde :D
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:34:54 #175
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103834919
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Zo, nou denkt iedereen het verkeerde :D
Ah een meiske dus? :7
pi_103834992
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:34 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ah een meiske dus? :7
Dan klopt haar theorie weer niet.
Ik blijf bij jongetje O+
pi_103835130
Sorry DF!
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:39:33 #178
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103835162
Uhm Ik kotste bij Arwen ook best veel , en ook opname gehad wegens uitdroging. Echoscopist zei ook oh dan is t weer een meisje.. Maar nee hoor een echt manneke hier :p
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:40:17 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103835208
En benieuwd hoe het met clauwhee is...
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_103835418
I love it.. Af en toe verspreek ik me lekker de verkeerde kant op, en af en toe de goede. Mijn ouders hebben muppet nu maar liefkozend Jos genoemd.. Dat kan nog beide kanten op :P
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:44:55 #181
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103835433
Evenstar, iets met uitzonderingen die de regel bevestigen?

Sorry DF, het was te mooi om niet te reageren :*

Nog steeds geen Clauwhee.....
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:46:09 #182
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103835498
Ik vind het knap DF, ik probeer voor elke "hij" er ook nog een "zij" in de gooien maar op de een of andere manier hoort niemand die 2e versie heb ik het idee. }:| Dit is echt de laatste keer dat ik het geheim houd hoor.
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:49:45 #183
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_103835670
ik kwam even spieken voor een update van clauwhee, maar nog niets.. Ik hoop dat alles goed zit, ga me nu wel zorgen maken
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:50:46 #184
250838 Fee-nix
pi_103835711
Ff snel bijgelezen, weet het nu allemaal al niet meer hoor... sorry. Zag wel een goede echo van covie voorbijkomen! Gefeliciteerd meid! *O*

En bitterend vroeg nog hoe het met mijn blaas ging (lief dat je er aan denkt!). Ik heb op zich helemaal geen last. Maar ik ga morgen denk ik voor de zekerheid wel ff langs. Dinsdag is de dokter hier altijd dicht, vandaar.

Verder amper thuis geweest vandaag. De buurman ging al z'n kozijnen eruit slopen en kunststof erin zetten (niet in z'n eentje natuurlijk...). Maar takkeherrie dus. Leek me niet geslaagd voor het middagslaapje van Jesper. Dus lekker bij oma geweest. Heeft ie heerlijk geslapen! En nu ga ik aardappels schillen :).
pi_103836260
Sorry meiden, was nog ff langs m'n ouders geweest. Voor zover ze nu kon zien zag het er goed uit. Kwam precies overeen met termijn, morgen zes weken. Mooie ring erom heen en hoog in de baarmoeder. Ze zag wat oud bloed zitten en moet morgen ook ff plas inleveren bij dokter. Bloeden nu wel minder. Volgende week dinsdag gaat ze weer kijken. Tot die tijd rustig aan doen. Wel weer wat gerustgesteld!
pi_103836283
En fijn covie!!
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:06:06 #187
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_103836353
fijn clauwhee!
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:09:06 #188
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103836519
Fijn Clauwhee! :* En nu lekker rustig aan doen!
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:10:08 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103836574
Fijn nieuws clauwhee....
pi_103836802
Fijn Clauwheee, opluchting!
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:39:58 #191
250838 Fee-nix
pi_103837961
Gelukkig maar Clauwhee!
pi_103839425
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:46 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het knap DF, ik probeer voor elke "hij" er ook nog een "zij" in de gooien maar op de een of andere manier hoort niemand die 2e versie heb ik het idee. }:| Dit is echt de laatste keer dat ik het geheim houd hoor.
Waarom moest je het zo nodig geheim houden :6 :9 :*

Fee-nix ja moest aan je denken! blaas problemen schept een band :D fijn dat Jesper goed heeft kunnen slapen bij oma!

Clauwhee mooizo!
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:38:12 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_103840526
SPOILER
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:46:55 #194
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103840923
Oooh Clauwhee das even een pak van je hart (en van de mijne, heb nog de hele middag aan je gedacht!)

Fee-nix ik kan me voorstellen dat je je heil even ergens anders zoekt als de buren gaan verbouwen. Je hebt groot gelijk!

Deepfreeze is gewoon aan het broeden op een beebje, jommetje of meske, we lezen het vanzelf wel een keertje ;)!

Summerbreeze, ik herken wel veel in je verhaal, sociaal ben ik alles behalve handig en ik kan moeilijk de controle uit handen geven.
Het enige probleem is dat mijn moeder ruim 50km verderop woont, en ik haar echt niet elke dag zie pendelen tussen ons en haar eigen huis, anders had ik haar graag hier een aantal dagen in huis gehad. Ze is nu al minimaal 1x per week hier om me een beetje te ontlasten, maar ik merk al dat het heel erg vermoeiend voor haar is.
Dus ik denk dat ik 'veroordeeld' ben tot de kraamzorg.

Amaranta die smiley's _O- !

Ik ben inmiddels wel weer wat gekalmeerd hoor :+ , en nee ik heb niet in m'n broek geplast, al scheelde het niet zoveel _O- . Het was inderdaad echt even een combi van stress, vermoeidheid en machteloosheid die me de das om deed.
Voor vanavond heb ik m'n walviscursus maar even afgezegd. Ik lig gapend onder een dekentje op de bank en heb echt geen zin om er vanaf te komen.
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:50:50 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_103841121
Hmmm die tweede is een beetje mislukt, zij liet dr tieten niet zien toen ik haar googelde, maar mooi dat ik hem laat staan.
Want volgens mij is Inne wel het type dat overal haar tieten flasht :) :D ;)
geintje
pi_103842443
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:38 schreef amaranta het volgende:
SPOILER
Dit dus, was net in de supermarkt op mijn beurt aan het wachten toen me dit te binnen schoot! :s)

Inderdaad mooie smileys :D
pi_103842513
Clauwhee wat fijn! En wat toevallig, ik ben ook morgen precies 6 weken. Wat fijn dat je nu weet dat het goed zit!

Succes en sterkte iedereen *O* Er zijn al dames in juli uitgerekend! :o!

Sterkte iedereen met de hormonale/bekken/plas problemen! :*
pi_103842580
Bedankt allemaal dames! Ben kapot, heeft mijn meneer voor de ontspanning kaartjes gehaald voor de bios... Gaap haha. Ik had ook meer een bank- en bedavond in gedachten :D Maar wel lief natuurlijk :P
pi_103842738
Hahaha wel lief inderdaad :) Ze bedoelen het zo goed he :P

In ieder geval fijn dat alles goed is O+
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:29:11 #200
250838 Fee-nix
pi_103843258
Whaha, ja he bitterend, ik voel de band ook wel ;).

NTS lekker thuisblijven dan! Zo te horen heb je al genoeg opwinding gehad ;)

Ja, dat schoot me ook nog te binnen, van innepin. Ben benieuwd!
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:51:58 #201
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103844486
Amaranta je smiley flasht wel degelijk hoor!

Ja ben benieuwd Innepin!
pi_103845113
Covie wat leuk! O+

En clauwhee wat fijn dat het er goed uit zag!

En jaaa inn oma! Hihi

Vanavond verf gekocht voor t ledikantje en kapstokje.
En behang bekeken O+ dat wordt wel passend bij jongen/meisje
dus daarmee moeten we nog even wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')