Ben bang dat de VK dat morgen ook gaat zeggen. Vanochtend nog geen last gehad van harde buiken. Alleen die ademhaling blijft lastig. Kan het beste staan voor de longruimte, maar dat tikt zo lastig.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:00 schreef flugeltje het volgende:DF, doe je rustig inderdaad? Harde buiken zijn een signaal van je lichaam, maar dat had je al ontdekt.
Ik heb wel ruzie met mijn blaas soms.. Maar dat is meer omdat de kleine dan dwarsligt en het afknijpt. Als ik dan mijn buik optil wil het soms wel lukkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:15 schreef bitterend het volgende:
bij mij zijn harde buiken signaal van een blaasontstekingmaar DF rustig aan jij
![]()
Ben ook een aparte vogel...die kleintjes tochquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:32 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik heb wel ruzie met mijn blaas soms.. Maar dat is meer omdat de kleine dan dwarsligt en het afknijpt. Als ik dan mijn buik optil wil het soms wel lukken
Hoelang moet je nog wachten voor je het weet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:35 schreef Asyniur het volgende:
Ik wil weten wat het is <stampvoet>
En nu ga ik even liggen. Hema en Blokker leeggekocht en nu moe moeier moest...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh nou,.. dat is niet erg.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:57 schreef innepin het volgende:
Nee was 't maar zo'n feestIk ga gewoon loom bankhangen. Ws met laptop op schoot, dus ik zal wel hier rondkijken, alleen ik denk niet dat er wat zinnigs uit gaat komen, dus bij voorbaat excuses voor enige onzin die ik uit ga kramen.
Donderdagochtend.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:00 schreef bitterend het volgende:
Kuukske wanneer is de SEO? spannend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, ik geloof het niet.. Ik had een jaar na de operatie ook niet echt veel bijwerkingen meer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:02 schreef bodpa09 het volgende:
Deepfreeze: merk jij qua zwangerschap verschil, met galblaas en zonder?
Ik ben een stuk minder misselijk dan de vorige keer (zit pas in week 6quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:41 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof het niet.. Ik had een jaar na de operatie ook niet echt veel bijwerkingen meer.
Ik heb nu meer last van stress, daar kan ik de verschillen wel mee verklaren (die harde buiken). En verder gaat het hetzelfde als vorige keer..
3 wekenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog wachten voor je het weet?
Ik was niet echt misselijk beide keren. Ik kon alleen slecht eten, had amper honger gevoel. Wat eigenlijk vooral op te lossen was door maar wel door te eten/te proppen. Toen duurde het iets langer voordat ik dat doorhad (een week of 10). Dat zou ik niet aan mijn galblaas willen wijten..quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:02 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ben een stuk minder misselijk dan de vorige keer (zit pas in week 6) en vroeg me af of dat verband hield met dat mijn galblaas eruit is. Vandaar.
Jij krijgt dus weer een zoon?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:14 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik was niet echt misselijk beide keren.
Het schijnt, dat als je hele andere kwalen hebt, dat je eentje van het andere geslacht krijgt
Ah een meiske dus?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Zo, nou denkt iedereen het verkeerde
Waarom moest je het zo nodig geheim houdenquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:46 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het knap DF, ik probeer voor elke "hij" er ook nog een "zij" in de gooien maar op de een of andere manier hoort niemand die 2e versie heb ik het idee.Dit is echt de laatste keer dat ik het geheim houd hoor.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:38 schreef amaranta het volgende:
Dit dus, was net in de supermarkt op mijn beurt aan het wachten toen me dit te binnen schoot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad mooie smileys![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |