Oooh Clauwhee das even een pak van je hart (en van de mijne, heb nog de hele middag aan je gedacht!)
Fee-nix ik kan me voorstellen dat je je heil even ergens anders zoekt als de buren gaan verbouwen. Je hebt groot gelijk!
Deepfreeze is gewoon aan het broeden op een beebje, jommetje of meske, we lezen het vanzelf wel een keertje

!
Summerbreeze, ik herken wel veel in je verhaal, sociaal ben ik alles behalve handig en ik kan moeilijk de controle uit handen geven.
Het enige probleem is dat mijn moeder ruim 50km verderop woont, en ik haar echt niet elke dag zie pendelen tussen ons en haar eigen huis, anders had ik haar graag hier een aantal dagen in huis gehad. Ze is nu al minimaal 1x per week hier om me een beetje te ontlasten, maar ik merk al dat het heel erg vermoeiend voor haar is.
Dus ik denk dat ik 'veroordeeld' ben tot de kraamzorg.
Amaranta die smiley's

!
Ik ben inmiddels wel weer wat gekalmeerd hoor

, en nee ik heb niet in m'n broek geplast, al scheelde het niet zoveel

. Het was inderdaad echt even een combi van stress, vermoeidheid en machteloosheid die me de das om deed.
Voor vanavond heb ik m'n walviscursus maar even afgezegd. Ik lig gapend onder een dekentje op de bank en heb echt geen zin om er vanaf te komen.