dat wordt wel passend bij jongen/meisje
 dat wordt wel passend bij jongen/meisje 

Eind van de week voor het eerst de verloskundige bellen..
 Eind van de week voor het eerst de verloskundige bellen.. 

Leuk joh!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:05 schreef Marjolijntje het volgende:
Nou hier is net de informatrice van Moeders voor Moeders langs geweest. Had weer een knalpositieve HCG test en vanaf morgen mag ik in flessen gaan plassen
Heb nog een mooie armband gekregen en krijg nog een boek, vind het wel leuk. En het maakt het weer wat 'echter'Eind van de week voor het eerst de verloskundige bellen..
Zijn er hier nog meer meiden die meedoen aan moeders voor moeders?
Ik ben benieuwd hoe jullie kamertje gaat worden Zoe!

quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:02 schreef Zoë23 het volgende:
Vanavond verf gekocht voor t ledikantje en kapstokje.
En behang bekekendat wordt wel passend bij jongen/meisje
dus daarmee moeten we nog even wachten.

Ik heb namelijk geen rijbewijs, dus ik doe alle activiteiten op de fiets. Ik zie wel tot hoe ver ik kan gaan. Vooralsnog maakt íedereen zich zorgen, behalve ik...
 Ik heb namelijk geen rijbewijs, dus ik doe alle activiteiten op de fiets. Ik zie wel tot hoe ver ik kan gaan. Vooralsnog maakt íedereen zich zorgen, behalve ik...  

!!! Gister rond zitten bellenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:27 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ga je trouwens een pret/geslachtsbepaling echo doen met 16 weken?

quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef Kyara het volgende:
Zeg, iemand TJ nog gezien vandaag? Die heeft ook meldplicht toch?
 vandaag niets van gelezen.. Geloof ik
 vandaag niets van gelezen.. Geloof ik

pffft...leeuwarden? of dit: http://www.babyview.nl/nl/vestigingen-oosterwolde.aspxquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:57 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
!!! Gister rond zitten bellen
Maar ziekenhuis in Sneek doet 't niet, in Drachten doen ze dat na de 20 wkn echo (dus heeft weinig zin) en in Kollum pas met 18 weken..
Tot nu toe dus geen echocentrum kunnen vinden die 't rond 16wkn doet.

Ik ga ook MvM plassen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:05 schreef Marjolijntje het volgende:
Nou hier is net de informatrice van Moeders voor Moeders langs geweest. Had weer een knalpositieve HCG test en vanaf morgen mag ik in flessen gaan plassen
Heb nog een mooie armband gekregen en krijg nog een boek, vind het wel leuk. En het maakt het weer wat 'echter'Eind van de week voor het eerst de verloskundige bellen..
Zijn er hier nog meer meiden die meedoen aan moeders voor moeders?
Ik ben benieuwd hoe jullie kamertje gaat worden Zoe!

Nou ja, ze is gisteren (toch?) nog net niet voor rotte vis uitgemaakt op het forum. Kan me voorstellen dat ze er even klaar mee is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:53 schreef Kyara het volgende:
Gelukkig maar! Je voelt zelf het beste aan wat je nog kunt doen en wat niet.
Zeg, iemand TJ nog gezien vandaag? Die heeft ook meldplicht toch?

Oosterwolde: 2D Baby View (Geslachtsbepaling vanaf 18 weken) :(quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:01 schreef bitterend het volgende:
[..]
pffft...leeuwarden? of dit: http://www.babyview.nl/nl/vestigingen-oosterwolde.aspx

Ach kom, rotte vis is wel een beetje overdreven hoor... Ze is aangesproken op negativiteit, niets meer / niets minder...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja, ze is gisteren (toch?) nog net niet voor rotte vis uitgemaakt op het forum. Kan me voorstellen dat ze er even klaar mee is.

Nou, kan ze het misschien toch nog vervelend hebben gevonden/gekwetst zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom, rotte vis is wel een beetje overdreven hoor... Ze is aangesproken op negativiteit, niets meer / niets minder...

Nah, dat ze het vervelend vond kan natuurlijk, maar 'rotte vis' was volgens mij geen sprake van...quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou, kan ze het misschien toch nog vervelend hebben gevonden/gekwetst zijn.
Ik vond sommige reacties in ieder geval erg onsympathiek.
en misschien moet ik niet voor anderen invullen wat zij misschien wel/niet denken of voelen en me er gewoon buiten houden

Geen smeuïge hormonale ruziequote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nah, dat ze het vervelend vond kan natuurlijk, maar 'rotte vis' was volgens mij geen sprake van...

Shit nee doen we niet aanquote:

Dat zou wat zijn
 Dat zou wat zijn   

Wat lief, bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:18 schreef Rixtje het volgende:
Anders kan je altijd nog Amelink in Garijp proberen Zoe!

quote:
 !
! 

20 weken
 20 weken  whieeee!
 whieeee!

quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:38 schreef amaranta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk flash ik graag te allen tijden mijn tieten, daar zijn ze voor toch?
Maarre, meld, met mijn eigen baby in buik en stiefkleinzoon d'r uitGeboren op 1-11-11 van een moeder die van 9-9-90 is, da's toch best mooi
En nu ben ik plotseling zó incontinent dat ik al de hele tijd zit te twijfelen of het geen vruchtwater is (en de hele tijd aan je onderbroek ruiken wordt ook niemand vrolijk van, maar je moet wat) maar datzalwelniet.

. Gefeliciteerd met je stiefkleinzoon
. Gefeliciteerd met je stiefkleinzoon  . Leuke datum wel hoor, 1-11-11. Ik wou eerst roepen, och jee, wat is ze jong moeder geworden. Maar ze is al 21, nog steeds jong maar minder jong dan ik in gedachten had
. Leuke datum wel hoor, 1-11-11. Ik wou eerst roepen, och jee, wat is ze jong moeder geworden. Maar ze is al 21, nog steeds jong maar minder jong dan ik in gedachten had  . Voor mijn gevoel worden kinderen geboren na 1990 namelijk niet ouder en blijven ze eeuwig een jaar of 5
. Voor mijn gevoel worden kinderen geboren na 1990 namelijk niet ouder en blijven ze eeuwig een jaar of 5  .
.

quote:Op woensdag 2 november 2011 00:16 schreef Kleurdoos het volgende:
wat ik me vooral afvraag
Amaranta, wat zit jij hier nou constant te posten jonguh
heb je wat te melden?
 Dat was prcies wat ik ook dacht!
 Dat was prcies wat ik ook dacht! 

.
.

!
 ! !
 ! 
  !
 ! .
 .

Voor alle mijlpalen! (Ja maak me er even makkelijk af, ben net wakker zeg)
 Voor alle mijlpalen! (Ja maak me er even makkelijk af, ben net wakker zeg)quote:Op woensdag 2 november 2011 07:52 schreef Kuukske het volgende:
Voor mijn gevoel worden kinderen geboren na 1990 namelijk niet ouder en blijven ze eeuwig een jaar of 5.
 Dit heb ik nou ook altijd!
 Dit heb ik nou ook altijd! )
 )

Zooooo herkenbaar die laatste zin! Zo vind k t nog steeds bizar dat t zusje van een vriendin van me al 18 is. Ik weet gewoon nog dat ze geboren werdquote:Op woensdag 2 november 2011 07:52 schreef Kuukske het volgende:
Nou In, ruik je wel goed?. Gefeliciteerd met je stiefkleinzoon
. Leuke datum wel hoor, 1-11-11. Ik wou eerst roepen, och jee, wat is ze jong moeder geworden. Maar ze is al 21, nog steeds jong maar minder jong dan ik in gedachten had
. Voor mijn gevoel worden kinderen geboren na 1990 namelijk niet ouder en blijven ze eeuwig een jaar of 5
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |