Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op de echofoto's

. Ik ben ook apetrots! Ben weer nog verliefder geworden dan ik al was!

En stiekem vind ik het ook nu al een knapperd idd flugel, haha.
Net even met de dvd van de echo naar opa en oma geweest, die vonden het ook erg leuk.
Nu weer helemaal bijgelezen, heb maar even een notepad ernaast gehouden. Gaat ie:
innepin wat een klein stiefkleinkindje heb je zeg

. Kan me voorstellen dat dat superschattig is. Nu gewoon even elke dag daarheen, dan rammelt de jouwe er vanzelf wel uit

.
octo wat fijn he, als je na zo'n verschrikkelijke nacht dan je moeder kunt bellen. De reddende engel! Ik hoop voor je dat deze nacht beter gaat. En wat een gedoe met die bloeduitslagen zeg. Heel slordig van ze.
GWS je hebt grootse plannen meid! Ik hoop voor je dat het allemaal zo gaat lukken. Ik vind het in ieder geval al razend knap als je zo lang borstvoeding geeft. En ik ben wel nieuwsgierig: wat voor activiteiten heeft je dochtertje dan allemaal die je graag vol wilt houden?
DF ik hoop dat het spontane draaien gaat lukken! Klinkt als een simpele methode en als het werkt, werkt het!
Welterusten Kyara!
Keshet, ja lekker bol toetje heeft ie al he

. Al leken de wangen van mijn eerste zoon ook boller op de echo dan in het echt... maar we zullen zien! Hij woog nu in ieder geval 1165 g bij 27 wk 3 d. Eindgewicht wordt geschat op zo'n 3700 g. Vond ik netjes! Jesper was 3645 g.
O en ik voel me ook al echt een gezin met 1 kind hoor. Maar ik heb het wel vaker gehoord dat mensen dat zeggen.