abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103886698
wat een mooie foto's Feenix *;
pi_103886942
Wat handig Octo }:|

Ben benieuwd GWS, of je vermoeden ook zo blijkt te zijn. Gaat het nog goed om borstvoeding te geven? Ik wist helemaal niet dat dat nog kon als je zwanger bent, maar ja, waarom niet eigenlijk. Hoe ga je dat straks doen? Gewoon allebei neem ik aan?

Ja, november wordt een drukke bevalmaand!

En Vlindur gaat het spits afbijten (waarschijnlijk)!!! Heel veel succes meid. Ben erg benieuwd naar B2!!!! :% :%
pi_103887322
quote:
17s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Kyara het volgende:

En Vlindur gaat het spits afbijten (waarschijnlijk)!!! Heel veel succes meid. Ben erg benieuwd naar B2!!!! :% :%
Dat dus :Y
pi_103887947
Vlindur, heel veel succes morgen!! *G*

Octo, wat irritant!
  woensdag 2 november 2011 @ 19:52:22 #105
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_103888177
quote:
17s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Kyara het volgende:
Ben benieuwd GWS, of je vermoeden ook zo blijkt te zijn. Gaat het nog goed om borstvoeding te geven? Ik wist helemaal niet dat dat nog kon als je zwanger bent, maar ja, waarom niet eigenlijk. Hoe ga je dat straks doen? Gewoon allebei neem ik aan?
Het is af en toe wel pijnlijk, of irritant, omdat mijn tepels soms gevoelig zijn. Maar Annicka's enthousiasme is er niet minder om geworden. Er komt ook nog iets uit ook, alleen geen idee hoeveel het nu is. :P

Het is inderdaad de bedoeling om te gaan tandemen en hoe zich dat straks ontwikkelt zie ik wel. In principe wil ik beiden op verzoek blijven voeden, maar ik wil óók nog eens al Annicka's activiteiten blijven doen: het fietskarretje voor de kleine staat al in de berging. Het is de vraag in hoeverre dat allemaal mogelijk is, maar er is maar één manier om daar achter te komen. ;)

Octo, wat vervelend van die uitslagen... :(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_103888419
Vlindur, succes morgen!!

Fee-nix, wat een mooie duidelijk plaatjes!

quote:
17s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef Kyara het volgende:
ja weet ook wat men zegt over naar voren groeiende buiken DF??? :P
Ja hoor :D

Maar als ik die bakerpraatjessites doorlees, zit ik ongeveer op 50-50 ;)
pi_103888793
Straks nog even een anti-stuit-tip van mijn zusje uitproberen. Een kwartier op handen en knieen zitten. Dan zou de kleine binnen 24 uur moeten draaien. Bij haar pufclub werkte het voor alle stuit-liggers..
pi_103889108
DF, ben benieuwd. Het zal er vast wel grappig uitzien..... Vanaf wanneer moet ie eigenlijk goed liggen? Ze kunnen nu toch nog gewoon terugdraaien?

GWS, je hoort het eigenlijk nog maar vrij weinig he, dat er zo lang borstvoeding wordt gegeven en zeker ook aan 2 kids. Ik hoop voor je dat het allemaal lukt zoals je in gedachten hebt.
pi_103889243
Feenix wat een prachtige duidelijke echo's zeg O+

En vlinder gogogogogogogo voor morgen *O* *O* *O*
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 2 november 2011 @ 20:12:09 #110
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103889328
Feenix wat een knappert heb je daar zeg O+

Vlindur.... *O* *O* *O*

Morgen zijn jullie van een stel met een kind ineens gezin geworden... :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_103889362
Ik geloof dat ze nog tot 36 weken zelf kunnen draaien. En soms nog wel later. Zeker bij een tweede die iets meer ruimte heeft. Dus nu bij 32,5 nog geen zorgen, maar de VK had het wel over een echo bij 35 weken als er de volgende keer niks veranderd is. Kunnen ze gelijk mooi het koppie opmeten dan.
pi_103889721
Ja inderdaad. Hier sowieso standaard een echo met 35/36 weken voor ligging en groei. Ik weet dat de kleine goed ligt door de pretecho maar door mijn harde/strakke buik is het heel lastig te voelen door de vk.

Zo en nu is het echt bedtijd. Ben echt kapot door het missen van mijn middagdutje. Weet meteen weer waarom ik nog maar 50% werk.....
pi_103889857
Slaap lekker Kyara :Y
  woensdag 2 november 2011 @ 20:21:51 #114
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103889872
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Feenix wat een knappert heb je daar zeg O+

Vlindur.... *O* *O* *O*

Morgen zijn jullie van een stel met een kind ineens gezin geworden... :*
Want Rienk is een accessoire? :D
:*

Fee-nix, wat een mooie foto's! Je kindje is ook al lekker op gewicht volgens mij. O+

Deepfreeze, ik ben heel benieuwd of 't werkt. Ergens klinkt het wel logisch. :D

Octo, lekker dan! :o Dien je nog een klacht in?
Wat ontzettend rot trouwens dat je meiske rhesuspositief is. Moet je nu in 't LUMC gaan bevallen? :*

En nog een :* voor iedereen die 'm kan gebruiken!
A grand adventure has begun.
pi_103890478
Mooie foto's fee-nix!!

*O* morgen al! Zet m op vlindur!

Octo: wat vervelend! En nalatig ook dat de uitslag niet doorgegeven werd..
Wel even schrikken lijkt me?
  woensdag 2 november 2011 @ 20:35:58 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103890613
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef Keshet het volgende:

[..]

Want Rienk is een accessoire? :D
:*

Neeheee.... Als je 1 kindje hebt ben je een stel met een kind... Als je 2 kinderen hebt ben je echt een gezin :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 2 november 2011 @ 20:37:03 #117
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103890681
Dat snap ik dus echt niet he? Wel jammer dan, dat ik nooit een gezin zal hebben. -O- Nah ja, ik heb in ieder geval een leuke accessoire. :D
A grand adventure has begun.
  woensdag 2 november 2011 @ 20:40:25 #118
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103890900
Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op de echofoto's :). Ik ben ook apetrots! Ben weer nog verliefder geworden dan ik al was! O+ En stiekem vind ik het ook nu al een knapperd idd flugel, haha.

Net even met de dvd van de echo naar opa en oma geweest, die vonden het ook erg leuk.

Nu weer helemaal bijgelezen, heb maar even een notepad ernaast gehouden. Gaat ie:

innepin wat een klein stiefkleinkindje heb je zeg :). Kan me voorstellen dat dat superschattig is. Nu gewoon even elke dag daarheen, dan rammelt de jouwe er vanzelf wel uit ;).

octo wat fijn he, als je na zo'n verschrikkelijke nacht dan je moeder kunt bellen. De reddende engel! Ik hoop voor je dat deze nacht beter gaat. En wat een gedoe met die bloeduitslagen zeg. Heel slordig van ze.

GWS je hebt grootse plannen meid! Ik hoop voor je dat het allemaal zo gaat lukken. Ik vind het in ieder geval al razend knap als je zo lang borstvoeding geeft. En ik ben wel nieuwsgierig: wat voor activiteiten heeft je dochtertje dan allemaal die je graag vol wilt houden?

DF ik hoop dat het spontane draaien gaat lukken! Klinkt als een simpele methode en als het werkt, werkt het!

Welterusten Kyara!

Keshet, ja lekker bol toetje heeft ie al he :). Al leken de wangen van mijn eerste zoon ook boller op de echo dan in het echt... maar we zullen zien! Hij woog nu in ieder geval 1165 g bij 27 wk 3 d. Eindgewicht wordt geschat op zo'n 3700 g. Vond ik netjes! Jesper was 3645 g.

O en ik voel me ook al echt een gezin met 1 kind hoor. Maar ik heb het wel vaker gehoord dat mensen dat zeggen.
pi_103890987
Mooie echo O+

Succes Vlindur!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_103891547
Succes morgen Vlindur!

Hier staat de afspraak met MvM ook, het wordt steeds echter allemaal he. Nog steeds nauwelijks klachten, fijn natuurlijk, maar ook wel een beetje }:| . Het is ook wel geruststellend ergens als je misselijk bent, binnen grenzen natuurlijk. Gewoon af en toe een vlaagje. :+

Oh en ik doe ook mee met het -tje groepje: 2 juli hier.
pi_103891911
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:48 schreef bitterend het volgende:
Soemp is nog niet bevallen covie...susie was het :D
en het was idd rustig!! hopelijk is het echt een babyboom vanaf nu *O*

Vlindur begint!
:X o|O

Oooh vreselijk, ik ben ook zo'n sukkel met namen }:|
Soempie laat die van jou nog maar lekker even zitten inderdaad :+ :*
pi_103892130
Bodpaatje dan maar? :+

Octo :* wat een raar slecht gedoe zeg. :(

Mag ik iedereen even een ongevraagde tip geven voor na de bevalling? Beperk je kraamvisite! Stiefdochter had gisteravond - na een hele dag bevallen enzo - om half 12 (!) nog visite in het ziekenhuis en vandaag had ze ook de hele tijd het huis vol zitten, zo erg dat ze zelf op een gegeven moment het huis wilde ontvluchten. Dat lijkt me dus echt niet de bedoeling.... :-/
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 2 november 2011 @ 21:03:14 #123
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103892203
quote:
17s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef innepin het volgende:
Bodpaatje dan maar? :+

Octo :* wat een raar slecht gedoe zeg. :(

Mag ik iedereen even een ongevraagde tip geven voor na de bevalling? Beperk je kraamvisite! Stiefdochter had gisteravond - na een hele dag bevallen enzo - om half 12 (!) nog visite in het ziekenhuis en vandaag had ze ook de hele tijd het huis vol zitten, zo erg dat ze zelf op een gegeven moment het huis wilde ontvluchten. Dat lijkt me dus echt niet de bedoeling.... :-/
Goede tip inderdaad! Ik werd bij Jesper al gek als mensen het in hun hoofd haalden om langer dan een half uur te blijven, haha! Ik kon ze wel weg kijken!
pi_103892531
Nou echt hoor, de mensen kunnen best even wachten... ik vond het al vreemd dat ze het prima vond dat wij - om 11 uur 's avonds - nog langskwamen, maar toen wij aankwamen waren ook nog een broer, zus, schoonzus en de ouders van de kersverse papa er, en toen wij weggingen om half 12 kwamen er twee vrienden langs :X Ik moet er niet aan denken, ze wachten maar mooi een paar dagen, eerst even zelf tot rust komen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_103893175
Klinkt druk idd

Hier waren mn ouders, schoonouders en broer en zussen even langs gekomen na de bevalling. Mn ouders s middags ook weer even. En toen we thuis kwamen was mijn familie er s middags even en mn schoonfamilie s avonds even.
En toen was niemand meer welkom tot donderdag :P (ook ivm vaccuumpomp van Floris, zodat hij even wat rust had).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')