Ja, ze had nog wel wat fijne aanvullende tips (en eye-openers).quote:Op woensdag 2 november 2011 13:14 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Wat lief dat ze al gebeld heeft! Hopelijk heb je er wat aan
Ja maf he!! ze vroeg ook of ik een commode had..ja hebben we maar de buuf bijvoorbeeld niet! die verschoont op een plank boven de wasmachine....ieder zijn eigen denk ik zo...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:39 schreef Asyniur het volgende:
En jee wat hebben ze bij sommige kraamintakes een gemiemel zeg! Ik kan me niet herinneren dat het bij Harry zo was. Kruik controleert de kraam toch als ze er is. En voor de rest kunnen ze je niet dwingen om (bijv) een badje aan te schaffen omdat zíj dat handiger vinden voor die ene week dat ze er zijn.
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef Kyara het volgende:
ja weet ook wat men zegt over naar voren groeiende buiken DF???
Welke?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef Kyara het volgende:
Oh en we hebben trouwens ook nog een boekje met kinderliedjes en een cd gekregen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit is 'm dus!! Wat een snoetje he.
En je tieten dan? Als ik mijn buik wegdenk dan zit mijn cup dubbel D ineens in de wegquote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef bitterend het volgende:
Oh ik hoef nit voor te buigen om mijn tenen te zien...ik zie ze gewoon als ik recht op sta! kleine buikje relatief hier denk ik
Ja maf he!! ik vind het zooo spannend allemaal! eng en geweldig tegelijk! (niet de bevalling eigenlijk maar alles dat daarna komt)quote:Op woensdag 2 november 2011 17:51 schreef Fee-nix het volgende:
En bitterend wat zie ik nou! Jij hebt vanaf zaterdag gewoon meldplicht!Komt dichtbij zeg!
Dat dusquote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Kyara het volgende:
En Vlindur gaat het spits afbijten (waarschijnlijk)!!! Heel veel succes meid. Ben erg benieuwd naar B2!!!!![]()
Het is af en toe wel pijnlijk, of irritant, omdat mijn tepels soms gevoelig zijn. Maar Annicka's enthousiasme is er niet minder om geworden. Er komt ook nog iets uit ook, alleen geen idee hoeveel het nu is.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Kyara het volgende:
Ben benieuwd GWS, of je vermoeden ook zo blijkt te zijn. Gaat het nog goed om borstvoeding te geven? Ik wist helemaal niet dat dat nog kon als je zwanger bent, maar ja, waarom niet eigenlijk. Hoe ga je dat straks doen? Gewoon allebei neem ik aan?
Ja hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef Kyara het volgende:
ja weet ook wat men zegt over naar voren groeiende buiken DF???
Want Rienk is een accessoire?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Feenix wat een knappert heb je daar zeg
Vlindur....![]()
![]()
Morgen zijn jullie van een stel met een kind ineens gezin geworden...
Neeheee.... Als je 1 kindje hebt ben je een stel met een kind... Als je 2 kinderen hebt ben je echt een gezinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |