Ik ben benieuwd, laat je even weten hoe het gegaan is?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:19 schreef Kyara het volgende:
Zo, jullie gaan hard.
Ik bne niet helemaal bijgelezen. Bijtje gefeliciteerd! Zitten we alweer in juli! Wow wat gaat dat hard. Ik sluit me aan bij de rest: tot de 20 weken gaat het heel langzaam, daarna ineens superhard!
Hier zo de kraamintake. Net dus weer door het huis gerend: opruimen, nog wat schoonmaken, stofzuigen... Was niet zo heel slim. Nu heel moe en pijn in rug en bekken. Vooral stofzuigen is echt funest voor rug en bekken![]()
En Vlindur, laatste dagje!
Innepin, gefeliciteerd met je stiefkleinzoon!
TJ, doe dan alleen ff melden. Ook voor mijn gemoedsrust
IK OOK NIET!!!quote:Op woensdag 2 november 2011 13:51 schreef KatyM het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd! Naar opzich die misselijkheid, maar inderdaad, het maakt het wel wat echter. Ik kijk wel erg uit naar de echo, ik doe een beetje aan zelfbescherming door nog niet 100% blij te zijn, ik wil echt eerst weten of alles goed is
Dan ga ik los met kleertjes kopen
.
Ik kan niet wachten totdat het eind november is. Leuk dat we allemaal zo dichtbij elkaar zitten, wordt spannend in de zomer.
Ja, ze had nog wel wat fijne aanvullende tips (en eye-openers).quote:Op woensdag 2 november 2011 13:14 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Wat lief dat ze al gebeld heeft! Hopelijk heb je er wat aan
Ja maf he!! ze vroeg ook of ik een commode had..ja hebben we maar de buuf bijvoorbeeld niet! die verschoont op een plank boven de wasmachine....ieder zijn eigen denk ik zo...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:39 schreef Asyniur het volgende:
En jee wat hebben ze bij sommige kraamintakes een gemiemel zeg! Ik kan me niet herinneren dat het bij Harry zo was. Kruik controleert de kraam toch als ze er is. En voor de rest kunnen ze je niet dwingen om (bijv) een badje aan te schaffen omdat zíj dat handiger vinden voor die ene week dat ze er zijn.
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef Kyara het volgende:
ja weet ook wat men zegt over naar voren groeiende buiken DF???
Welke?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef Kyara het volgende:
Oh en we hebben trouwens ook nog een boekje met kinderliedjes en een cd gekregen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit is 'm dus!! Wat een snoetje he.
En je tieten dan? Als ik mijn buik wegdenk dan zit mijn cup dubbel D ineens in de wegquote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef bitterend het volgende:
Oh ik hoef nit voor te buigen om mijn tenen te zien...ik zie ze gewoon als ik recht op sta! kleine buikje relatief hier denk ik
Ja maf he!! ik vind het zooo spannend allemaal! eng en geweldig tegelijk! (niet de bevalling eigenlijk maar alles dat daarna komt)quote:Op woensdag 2 november 2011 17:51 schreef Fee-nix het volgende:
En bitterend wat zie ik nou! Jij hebt vanaf zaterdag gewoon meldplicht!Komt dichtbij zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |