Dat heb ik dus met Willem gehad, ik WIST wanneer Willem verwekt was en dat ik een korte cyclus heb, maar ziekenhuis hield standaard van 28 dagen aan. Daarom liep ik uiteindelijk bijna op 43 weken toen ik geholpen werd. Ben wat dat betreft wel blij dat het ziekenhuis tegenwoordig niet meer van de cyclus uitgaat, maar van de grootte van het kind bij de 12 weken echo. Op zich is dat een betere manier. (ook al is het bij mij in dit geval ook weer een onmogelijkheid...quote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Covie en flugel, dat zou wel typisch zijn als het zoveel verschilt met je normale cyclus.. Zolang je maar niet in de knoop komt met evt overtijd lopen. Dat ze medisch moeilijk gaan doen, terwijl er eigenlijk geen probleem is. Of dat ze juist niet in willen grijpen, terwijl je wel ruim overtijd bent.
Jessie, ik hoor wel vaker dat een 2e/3e meer voorwerk kan opleveren. Maar tot nu toe weinig verschil. Wel meer harde buiken al, maar dat is met de drukte wel te verklaren..
Asy, fijn dat je dingen hebt om naar uit te kijken.. Anders was het helemaal zo'n lang end die laatste maandjes..
Wat fijn! klinkt goedquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:33 schreef Vlindur het volgende:
Zoë, wij zijn ook naar Amelink geweest. Voor 10.- krijg je het op dvd met heel veel foto's en sokjes naar geslacht![]()
Rienk was nu mee en kreeg een autootje![]()
Toffe vent. Weet niet vanaf hoeveel weken hij het doet. Wij hebben overigens ook geen pretecho gedaan. Maar gewoon de 20wk.
Ik zie de kleine al met elke controle.
Morgen gewoon even bellen inderdaad!
Ik hoop dat je een echo kan regelen voor over 2 weken! en laat maar groeienquote:Op woensdag 2 november 2011 11:32 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wat fijn! klinkt goedga zo bellen
Voel me een stuk beter nu ik ben ziekgemeld, mn buikje groeit (al vind ik dat
qua acceptatie soms lastig *iets met vroeger etc* maargoed, ik eet goed
en groeien zal ik tochhaha
Wat lief dat ze al gebeld heeft! Hopelijk heb je er wat aanquote:Op woensdag 2 november 2011 13:05 schreef Asyniur het volgende:
En ik ben zojuist gebeld door een vriendin van TwinklyDie had nog wat goede tips vanuit haar revalidatieperiode. Toch me even wat consequenter vastbijten in de oefeningen en wat beter letten op mijn grenzen.
Ik zou het maar doen, ik zit op 1 juliquote:Op woensdag 2 november 2011 11:39 schreef clauwheee het volgende:
Jaantje, Bijtje en Mereltje ik zit ook vlakbij jullie. Misschien moet ik m'n naam maar veranderen in Clautje.
Ik ookquote:Op woensdag 2 november 2011 11:39 schreef clauwheee het volgende:
Jaantje, Bijtje en Mereltje ik zit ook vlakbij jullie. Misschien moet ik m'n naam maar veranderen in Clautje.
Enne Faithzzzzz kom maar door! Verzending naar Grunn lukt wel binnen die paar dagen
Jij ook gefeliciteerd! Naar opzich die misselijkheid, maar inderdaad, het maakt het wel wat echterquote:Op woensdag 2 november 2011 13:44 schreef bijtje84 het volgende:
KatyM gefeliciteerd!![]()
Ik ben verschrikkelijk misselijk. Ik heb tot nu toe alles binnen weten te houden maar daar is dan ook alles mee gezegd. En juist niet sochtends, eigenlijk de hele dag behalve sochtends. Ik word er zelfs midden in de nacht wakker van!Bij mijn dochtertje 4 jaar geleden nooit last van gehad.
Verder pijnlijke borsten constant.
Maar ja, het hoort er allemaal bij he! Lekker cliché![]()
Ik vind het ook niet heel erg vervelend, ergens zijn die symptomen een soort extra bevestiging.
Ja ik wel, echo op 24 november. En volgende week intake. Ik ga misschien vragen of ze asjeblieft 5 min kan kijken met een echo of alles goed isquote:Op woensdag 2 november 2011 13:54 schreef bijtje84 het volgende:
Heb je al een afspraak bij vk gemaakt? Weet je al wanneer je een echo krijgt?
Ik ben nog een beetje struisvogelpolitiek aan het voeren, beetje uit zelfbescherming wellicht. Maar ik heb dus nog niet gebeld.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:20 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen, ik zit op 1 juli
Maar de plek waar ik de echo heb de 24ste is dezelfde plek van mijn intake, daar doen ze ook echo's. Maargoed, ik hoop er idd maar niet teveel op.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:07 schreef bijtje84 het volgende:
Een vk heeft zelf vaak geen echo apparaat, alleen een dopler om naar het hartje te luisteren. Dat zal misschien wel per vk verschillen, maar ik zou er niet te hard op hopen
Ik ga vrijdag denk ik de vk bellen voor een afspraak.
Sinds gister heb ik last van maagpijn en misselijkheid. Zolang ik regelmatig eet, gaat het nog wel okay. En pijnlijke borsten, check! Volgens mijn vriend zijn ze ook al gegroeidquote:Op woensdag 2 november 2011 13:22 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik ookMag ik dan toch ook maar in het lijstje... op 27 juni
![]()
Ik heb af en toe wel een vlaag van misselijkheid en pijnlijke borsten maar verder nergens last van..jullie? Oh wel af en toe wat steken!
Ik wilde op iedereen reageren, maar weet nu niet meer wat. Oh ja, vooral: die muffins!!
Oh toch bedankt. Ja waarschijnlijk gaat het ook gewoon goed. Ik heb geen reden om te denken dat t niet goed zou gaan. Maar toch ik ben zo blij als ik straks t hartje hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 14:17 schreef covie het volgende:
KatyM ik zou wachten tot de echo en niet vragen om het hartje te mogen horen met de dopler hoor.
Ze doen het bij veel vk praktijken sowieso al niet, omdat het lang niet altijd lukt.
Straks zoekt ze het hartje, kan ze het niet vinden en dan ben je juist heel erg ongerust.
Terwijl het waarschijnlijk gewoon allemaal prima gaat.
(als ze zelf een echo apparaat hebben, heb ik natuurlijk niks gezegd)
Edit: ik heb dus niks gezegd
Dat blijft gewoon 9 maanden weg hoor, het wordt vast een voorbeeldige zwangerschap voor iedereen van deze lichtingquote:Op woensdag 2 november 2011 14:24 schreef clauwheee het volgende:
Bijtje ik heb trouwens ook nog niet echt kwaaltjes hoor. Alleen wat gevoelige borsten, moe en wat buikpijn of steken. Komt vast nog, en anders maar lekker niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |