Dat dusquote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Kyara het volgende:
En Vlindur gaat het spits afbijten (waarschijnlijk)!!! Heel veel succes meid. Ben erg benieuwd naar B2!!!!![]()
Het is af en toe wel pijnlijk, of irritant, omdat mijn tepels soms gevoelig zijn. Maar Annicka's enthousiasme is er niet minder om geworden. Er komt ook nog iets uit ook, alleen geen idee hoeveel het nu is.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:27 schreef Kyara het volgende:
Ben benieuwd GWS, of je vermoeden ook zo blijkt te zijn. Gaat het nog goed om borstvoeding te geven? Ik wist helemaal niet dat dat nog kon als je zwanger bent, maar ja, waarom niet eigenlijk. Hoe ga je dat straks doen? Gewoon allebei neem ik aan?
Ja hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 16:47 schreef Kyara het volgende:
ja weet ook wat men zegt over naar voren groeiende buiken DF???
Want Rienk is een accessoire?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Feenix wat een knappert heb je daar zeg
Vlindur....![]()
![]()
Morgen zijn jullie van een stel met een kind ineens gezin geworden...
Neeheee.... Als je 1 kindje hebt ben je een stel met een kind... Als je 2 kinderen hebt ben je echt een gezinquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:48 schreef bitterend het volgende:
Soemp is nog niet bevallen covie...susie was het
en het was idd rustig!! hopelijk is het echt een babyboom vanaf nu![]()
Vlindur begint!
Goede tip inderdaad! Ik werd bij Jesper al gek als mensen het in hun hoofd haalden om langer dan een half uur te blijven, haha! Ik kon ze wel weg kijken!quote:Op woensdag 2 november 2011 21:01 schreef innepin het volgende:
Bodpaatje dan maar?![]()
Octowat een raar slecht gedoe zeg.
![]()
Mag ik iedereen even een ongevraagde tip geven voor na de bevalling? Beperk je kraamvisite! Stiefdochter had gisteravond - na een hele dag bevallen enzo - om half 12 (!) nog visite in het ziekenhuis en vandaag had ze ook de hele tijd het huis vol zitten, zo erg dat ze zelf op een gegeven moment het huis wilde ontvluchten. Dat lijkt me dus echt niet de bedoeling.... :-/
Ik lees eigenlijk topics altijd van onder naar boven, nieuwste naar oudste post en zat nu echt even van: huh?!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef covie het volgende:
[..]![]()
![]()
Oooh vreselijk, ik ben ook zo'n sukkel met namen![]()
Soempie laat die van jou nog maar lekker even zitten inderdaad![]()
Ja zo zeggen ze datquote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef Keshet het volgende:
Dat snap ik dus echt niet he? Wel jammer dan, dat ik nooit een gezin zal hebben.Nah ja, ik heb in ieder geval een leuke accessoire.
Snoezje heeft je ook een uitnodiging gestuurdquote:Op woensdag 2 november 2011 22:37 schreef Vlindur het volgende:
Mochten er nog mensen met wordfeud zijn, Vlindur hier![]()
Welterusten allemaal!
Vlindur, heel veel succesquote:Op donderdag 3 november 2011 07:00 schreef Vlindur het volgende:
We zitten in de autoIedereen succes en sterkte en veel plezier en alles wat je kunt gebruiken!
Heel veel succes!!quote:Op donderdag 3 november 2011 07:57 schreef Vlindur het volgende:
Allemachtig. De eendenbek en ik worden geen vrienden. Maar zoals verwacht; potdicht. Veter zit er in. Afwachten nu! Verpleging is wel leuk!
Voor 3 uur dus afronden, wie weet wat voor verpleging je dan krijgt!quote:Op donderdag 3 november 2011 07:57 schreef Vlindur het volgende:
Allemachtig. De eendenbek en ik worden geen vrienden. Maar zoals verwacht; potdicht. Veter zit er in. Afwachten nu! Verpleging is wel leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |