quote:
Nou er is nog niks te feliciteren hoor, hij zit nog netjes binnenin hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:41 schreef danic het volgende:
Vlindur gefeliciteerd!! Mooie naam ook. Geniet ervan!
Timejumper, ik ga jou ook feliciteren hoorDat kan niet anders.
Vertel,vertel!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou er is nog niks te feliciteren hoor, hij zit nog netjes binnenin hoor.
Maar aangezien ik zo negatief ben en iedereen zich irriteert aan mij dan ga ik toch gewoon ergens anders posten. Makkelijk zat.
lekker in een hoekje in jezelf snijden. nare nare wereldquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou er is nog niks te feliciteren hoor, hij zit nog netjes binnenin hoor.
Maar aangezien ik zo negatief ben en iedereen zich irriteert aan mij dan ga ik toch gewoon ergens anders posten. Makkelijk zat.
beter nog; reageer het dan gewoon hier afquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
lekker in een hoekje in jezelf snijden. nare nare wereldniet zo miepen. reageer je frustratie gewoon af op je baarmoedermond
Jij vuige rellertquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:56 schreef simmu het volgende:
[..]
beter nog; reageer het dan gewoon hier af
Het is de datum waarop je uitgerekend bent, zie ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:05 schreef meissie1595 het volgende:
Hier is het stil. Af en toe rugpijn maar dat is dan ook Alles.
Wiebelen! Misschien helpt dat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:05 schreef meissie1595 het volgende:
Hier is het stil. Af en toe rugpijn maar dat is dan ook Alles.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:33 schreef octopussy het volgende:
WTF![]()
er zijn nog maar 10 wachtenden voor mij
Nou, dan heeft jouw man in ieder geval al meer wasjes gedraaid als de mijne in de tijd dat we samenwonen. Die kan ik op NUL handen tellen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:54 schreef Soempie het volgende:
:
@NTS, echt super dat je bed niet op klossen hoeft. Ik hoop dat bij ons een matras erop prima is.
Geboortekaartjes zijn we ook nog niet mee begonnen. Ik wil graag een beetje een ouderwets kaartje, waarop het thema dan ook de winter is. Binnenkort maar in het topic neuzen en hier in de stad langs de drukker. Post je jouw kaartje al eerder op fok?
@ NTS, ik geloof dat dit de derde was is die m'n man gedaan heeft sinds we samenwonen (3,5 jaar).Hij had wel heel mooi allemaal stapels gemaakt, gesorteerd op kleur en aantal graden.
Hij is vrij lui, maar als hij dan ook aan het werk gaat is dat wel als een soort tazmanian devil.
Neuh. Ik heb het aangegeven dat ik het vervelend vond, om elke keer weer mijn hele verhaal te moeten doen (wat er in de praktijk op neerkomt dat ik elke keer weer een arts ervan moet overtuigen dat ik echt Heel Veel Pijn heb) en om elke keer weer wat anders van de dokter te horen van een uiterste termijn oid. Dat heeft deze arts genoteerd, verder kunnen ze er niet zo veel aan doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:42 schreef Kuukske het volgende:
Jezus In.. Wat stom dat je niet een aanspreekpunt/gyn hebt?!
Misschien raar om op te merken hoor, maar je kunt daar toch allicht (misschien niet nu) een keer een klachtenbriefje aan wijden. Of is dit de policy van het ziekenhuis/ieder ziekenhuis?
Hij zei zo'n beetje dat niet voor mijn kind kunnen zorgen omdat alles pijn doet, geen reden is om in te leiden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Innepin, zo kom je ook niet verder.. Wat zei deze gyn dan over je klachten? Gewoon uitzingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Alleen vandaag tussen 12 en 13 of altijd? Als het altijd is zou ik kiezen voor een andere VK, niets zo vervelend als er iets is en je kunt niet bellen...quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef Marjolijntje het volgende:
voor iedereen hier
Ik heb net de verloskundige geprobeerd te bellen voor de eerste afspraak, zijn ze alleen tussen 12 en 13 uur te bereiken. Nee handig, dan werk ikEn echt ergens rustig (met privacy!) bellen op mn werk lukt dus echt niet. Heb ze nu maar gemaild en gevraagd of ik ook per mail een afspraak mag maken.
Echt handig dit.
Iedere dag tussen 12 en 13. Maar het is de enige hier in de buurt. Ik kan wel verder weg maar dat is sowieso 20 minuten met de auto en ik weet niet of dat verstandig is?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen vandaag tussen 12 en 13 of altijd? Als het altijd is zou ik kiezen voor een andere VK, niets zo vervelend als er iets is en je kunt niet bellen...
Ik ben nu 35 weken zwanger en heb nog steeds niets gehoord van de blije prenatal. Ik dacht dat ik die ondertussen al wel eens op zou mogen halenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb trouwens die Felicitas-zwangerdoos opgehaald. Wat een deceptie.. Nja, wel weer wat leesvoer erbij. Dat is altijd leuk. Maar die van eh.. Prenatal is leuker vind ik.
In die van Felicitas zaten Nijntjezwembandjes. Praktisch hoor, maar jammer van Nijntje
.
Daar is een telefoonnummer voor! Oeh! Ik ga voor je zoeken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik ben nu 35 weken zwanger en heb nog steeds niets gehoord van de blije prenatal. Ik dacht dat ik die ondertussen al wel eens op zou mogen halen
Ik probeer Nijntje zover mogelijk van ons huis te verwijderd te houden. Maarja, als er geen houden aan is dan is er geen houden aan hè.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:40 schreef octopussy het volgende:
de prenataldoos heb ik al een aantal weken geleden kunnen ophalen. Die van de etos geloof ik zelfs al eerder.
Nu kan ik die tas van de kruidvat ophalen en ik moet nog even die van de babydump ophalen.
kuukske, mijn meisje is helemaal wild van NijntjeEr zijn ergere dingen...
quote:Na je 32e week aangemeld?
Heb je je na de 32e week van je zwangerschap aangemeld, dan kunnen wij jou i.v.m. onze verwerkingstijd de Felicitas Zwanger Box niet meer aanbieden.
Uiteraard ontvang je wel: het Zwanger Magazine, de gratis Felicitas Baby Box (na geboorte van je kindje), de wekelijkse Groeikalender, de maandelijkse ‘Jonge Gezinnen’ e-mail nieuwsbrief en heb je toegang tot het forum op Zwanger.nl waarmee je ook kan meedoen aan alle interactieve acties.
10 weken geleden aangemeld en nog niets ontvangen?
Neem dan contact op met de klantenservice.
Mail naar klantenservice@felicitas.nl of bel 088 - 556 71 04.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |