abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103948010
Vlindur, Vlindurman en Rienk, van harte met jullie zoon en broertje Jelte Roan. Hartstikke mooie naam!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_103948120
Ook hier: van harte gefeliciteerd met Jelte *O* Rienk nu grote broer O+

En nu kan je gewoon naar de Utrechtmeeting toekomen morgen *O* ;)
pi_103948171

Jelte :)
pi_103948196
Gefeliciteerd met Jelte O+
Die kleine rimpelige handjes nog O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103948289
Vlindur, man en Rienk, gefeliciteerd met jullie zoon Jelte! *O*
Daar is hij dan! Die knuistjes, wat lief. O+
Geniet van jullie kraamtijd. O+

Asy, wat leuk dat je hem zo goed voelt! Hier heb ik nog echt een rustig kindje in de buik. Heel af en toe voel ik wat gewiebel en gewriemel. Maar heel rustig nog. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:36:02 #106
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_103948338
Awww, Jelte! Leuk pakkie ook.
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:37:56 #107
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103948383
Vlindur gefeliciteerddd met jullie mooie kleine man *O*

MissJones van harte gefeliciteerd en wat nou veel te vroeg ;) Helemaal niks, jullie waren er klaar voor, je lichaam blijkbaar ook. Ik wens je een heel voorspoedige zwangerschap!!!!!!!!!! :*

Enne haal mij ook maar uit de OP :9
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:39:46 #108
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_103948431
TimeJumper, heb ik iets gemist? *O*

Vlindur, van harte gefeliciteerd met jullie kereltje *O*
Wat een leuke naam!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_103948464
Vlindur gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een prachtig manneke!
pi_103948472
Vlindur gefeliciteerd!! Mooie naam ook. Geniet ervan!

Timejumper, ik ga jou ook feliciteren hoor *O* Dat kan niet anders.
Vertel,vertel!
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:43:14 #111
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103948502
Ohwwwww rammel rammel! Wat een leukerd!

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:37 schreef TimeJumper het volgende:

Enne haal mij ook maar uit de OP :9
-O- Nou moe... jammer hoor! Ik ben nog wel zo benieuwd hoe het nou gaat...
pi_103948519
Bitterend jij sterkte in het zkh! Gaat het weer? Geen gekke dingen meer uithalen hoor! :*
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:45:55 #113
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103948548
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:41 schreef danic het volgende:
Vlindur gefeliciteerd!! Mooie naam ook. Geniet ervan!

Timejumper, ik ga jou ook feliciteren hoor *O* Dat kan niet anders.
Vertel,vertel!
Nou er is nog niks te feliciteren hoor, hij zit nog netjes binnenin hoor :+ .
Maar aangezien ik zo negatief ben en iedereen zich irriteert aan mij dan ga ik toch gewoon ergens anders posten. Makkelijk zat.
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:46:50 #114
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_103948569
Vlinder ! Gefeliciteerd! Wat een prachtkereltje *O*
pi_103948653
*O* *O* *O* *O*

Wat een leuk nieuws om de dag mee te beginnen! En wat een leuke naam!! *O* O+
En een nóg mooier jongetje O+
Gefeliciteerd Vlindur en man!!!

En bitterend!! omg! watch out! Gelukkig dat de ctg enzo goed zijn!

Zoë ik krijg vooral nu de opmerkingen dat ik er zo slecht uitzie }:|
Is ook zo :') Maar het zijn vooral dezelfde mensen die het maar blijven herhalen, en dan denk ik ook van ja nu weet ik het wel!! :6

Vaak zeggen mensen vervelende dingen om zichzelf beter te voelen hoor. (dat gebeurd ook onbewust)
Ach je bent gewoon superslank en dan zie je het eerder en lijkt het groter dan bijv. bij mij.
Als je het niet fijn vind dat ze aan je buik zitten, gewoon zeggen.
Probeer opmerkingen die je niet leuk vind positief te draaien: "ja groeit inderdaad al aardig, nou ik vind het fijn want dan weet ik zeker dat hij/zij het goed doet"

En TJ ben je ook bevallen?? Zijn je wensen verhoord? :+ :D

edit: nee dus, gewoon posten hoor }:|

[ Bericht 3% gewijzigd door covie op 04-11-2011 09:59:48 ]
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:52:27 #116
250838 Fee-nix
pi_103948712
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:45 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Maar aangezien ik zo negatief ben en iedereen zich irriteert aan mij dan ga ik toch gewoon ergens anders posten. Makkelijk zat.
:N Helemaal niet iedereen.... dan heb je toch over wat posts heengelezen. Maargoed, succes dan maar met de laatste loodjes. En ik wens je een goede bevalling.
pi_103948717
Vlinder gefeliciteerd met Jelte Roan O+
pi_103948733
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:45 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

lekker in een hoekje in jezelf snijden. nare nare wereld :P niet zo miepen. reageer je frustratie gewoon af op je baarmoedermond :P
pi_103948780
Okééé, ik geloof dat ik een discussie gemist hebt. Pfff, kom op TJ, ik wil wel weten hoe het met je gaat en wat je gaat uitpoepen hoor!
pi_103948823
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:52 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

lekker in een hoekje in jezelf snijden. nare nare wereld :P niet zo miepen. reageer je frustratie gewoon af op je baarmoedermond :P
beter nog; reageer het dan gewoon hier af ~O>
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103948848
Vlindur van harte met jullie ontiegelijk mooie Jelte O+
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:57:13 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103948851
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:56 schreef simmu het volgende:

[..]

beter nog; reageer het dan gewoon hier af ~O>
Jij vuige rellert :+

Enne TJ, komop zeg... Beetje kloten krijgen hoor... Je zult na de geboorte nog wel meer 'adviezen' krijgen her en der waar je een weg in moet zien te vinden. Als je dan steeds zo reageert heb je hele nare jaren voor de boeg...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_103948865
Bitterend dat is schrikken zeg, niet meer zo eng doen hoor ;) :*
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 4 november 2011 @ 10:02:00 #124
30252 Soempie
Procreating
pi_103948988
Ik kan het allemaal niet bijhouden hier. o|O

Vlindur, dat is sneller gegaan dan verwacht! Jelte, wat een leuke naam, van harte gefeliciteerd! O+

Gister las ik nog net voor het slapen gaan heel mooi nieuws voor MJ. Laat ze maar praten MJ, als het voor jullie goed voelt is het toch ook goed? Ik duim in elk geval mee voor je. :*

En bitterend gevallen en in het ziekenhuis? :o Hoe is het nu?

En hoe gaat het met meissie en jesssie?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 4 november 2011 @ 10:03:46 #125
30252 Soempie
Procreating
pi_103949041
TJ -O- ik sluit me aan bij Fee-nix. Hoop dat je hier gewoon blijft posten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_103949095
Hier is het stil. Af en toe rugpijn maar dat is dan ook Alles.
  vrijdag 4 november 2011 @ 10:10:21 #127
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_103949238
Jaaaaaaaaaah jipppie!!!! Daar is vlindurs junkie, Jelte.. gefeliciteerd met jullie tweede zoon! Zag zijn foto op twitter en hij is prachtig. Geniet er lekker van.

MJ ook jij enorm gefeliciteerd met je zwangerschap, ik zal ook enorm voor je duimen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_103949317
TJ: jammer dat je niet meer mee wilt posten. Ik heb het wel gelezen enzo, maar ik ja, ik reageer er niet meer op want het is FOK!. Sommige dingen op Fok moet je gewoon zo: :') lezen. En soms zijn dingen op FOK gewoon kei O+. Dat is hoe het hier werkt.
Dus joh, let it go :).

Ik heb weer een nouja.. niet-stempel maar wel paraaf :+ te pakken bij de vk. Keurig op schema!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 4 november 2011 @ 10:13:55 #129
30252 Soempie
Procreating
pi_103949327
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:05 schreef meissie1595 het volgende:
Het is de datum waarop je uitgerekend bent, zie ik. *O*

't Kan in elk geval niet lang meer duren. Binnen twee weken heb je je kindje. O+ Maar elke dag zal wel als een eeuwigheid voelen?
pi_103949438
Dankje Soempie en BJ :*

Ben helemaal in love met de kids van BJ trouwens kijk vaak ff in t fototopic en die meiden zijn ook echt om te smelten *;
pi_103949458
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:05 schreef meissie1595 het volgende:
Wiebelen! Misschien helpt dat?
Nah, grapje. Nog max. twee weekjes volhouden :*. Je kleintje heeft het nog even prima daarbinnen.
pi_103949608
Daar was ik :W

Ik zag een mooie Jelte! Gefeliciteerd Vlindur! O+ :*

Ben weer thuis! bedankt voor de lieve berichten...ik viel hard gisteren -O- mijn knie heeft de grootste shock 'gelukkig' geabsorbeerd maar mijn buik en gezicht zijn niet gespaard gebleven... :X
gelukkig was ik dichtbij mijn man zijn werk dus hij kwam meteen aan en vlos gebeld, moest meteen komen en daarna ook naar het zh...eerste ctg was goed tweede ben ik niet zo zeker van. Bloed geprikt, morgen uitslag + nog een keer ctg!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 4 november 2011 @ 10:25:12 #133
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103949650
Fijn dat je weer thuis bent bitterend, doe rustig aan meis.... Flink schrikken zo... :*
  vrijdag 4 november 2011 @ 10:25:44 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103949662
Vlindur, gefeliciteerd met Jelte! *O*

TJ, niet iederéén vond het geklaag irritant, dus je hoeft niet ergens anders te gaan posten om te klagen ;) En gisteren vroegen er ook nog een paar mensen naar je. Dus gewoon weer mee posten :Y
pi_103949677
Da's schrikken Bitterend. :*. Gelukkig weer thuis.
pi_103949693
Vlindur gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 4 november 2011 @ 10:28:19 #137
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_103949725
Vlindur, hij is er!!!
Gefeliciteerd met jullie prachtige kleine Jelte *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_103949998
*G* vlindur, man en broertjelief gefeliciteerd met Jelte! *G*
pi_103950030
TJ! er waren wat mensen negatief missschien maar ook genoeg die jou posts niet als negatief of wat dan ook opvatten en graag jou posts lezen! :*

Covie: Ja ik weet ook dat het mensen zijn die zelf bijv. onzeker zijn over hun uiterlijk (wat ik persoonlijk onnodig vind en zou er zeker nooit een soortgelijke opmerking over maken) die zulke opmerkingen maken.. erg jammer :N

Maargoed, die mensen houdt je toch. Vervelend dat ze zeggen dat je er slecht uit ziet trouwens }:|

Kuukske; fijn dat je een stempelparaaf binnen hebt! ;)

Bitterend: Fijn dat je weer thuis bent! :*

en dan nu.................

*O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd Vlindur + man en grote broer!
Wat een knapperd!
O+ O+ O+ O+
pi_103950075
em voor MJ ook goed nieuws! gefeliciteerd! (duimen draaien hier ook voor een heel goed/mooi verloop deze keer)
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:02:41 #141
30252 Soempie
Procreating
pi_103950679
Bitterend, fijn dat je weer thuis bent. :)

Hier om 13.00 uur een echo en daarna een afspraak bij de gyn. Hoop dat de echo leuk is, dat er wat meer te zien is. Vorige keer bij de gyn was er niks aan. :P

En m'n man is zo tof. Toen ik gister aan het werk was heeft hij iets van 5 wassen gedraaid, geschilderd, de kast in de babykamer gemaakt en nog wat huishoudelijke klussen gedaan. O+ Ik zag zo tegen de was op, allemaal nog dingen die er sinds de verhuizing lagen. Maargoed, het betekent dat de babykamer zo goed als af is. *O* Nu alleen nog het een en ander ophangen en wachten op het bedje (er staat nu een wiegje bij ons op de kamer).
pi_103950837
Soempie! Wat lief van je man! :s) *;
& fijn dat de babykamer zo goed als af is *O*

Ik ga zo ff de stad in, de eigenaar van een winkel waar ik een paar jr als bijbaantje heb gewerkt is ernstig ziek.. en zijn vrouw werkt nog in die zaak. Echt zo naar, die man is echt een schat.. :N
zijn geen leuke dingen.
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:08:12 #143
250838 Fee-nix
pi_103950853
Bitterend, fijn dat je weer thuis bent! Was ff schrikken zeg! Gelukkig dat alles goed is. :*

Wat lief van je man Soempie!! Heerlijk als er gewoon iets voor je gedaan wordt waar je zo tegenop ziet! En ik hoop ook voor je dat de echo leuk is :). (Ik zeg: plaatjes?! O-) )
pi_103951278
Soemp klinkt goed zeg! 5 wasjes ook nog! geweldig!

Zoe ow -O- :*

Fee-nix :* hoe is het met jou?

Ik ga denk ik maffen zo... :W
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:25:13 #145
250838 Fee-nix
pi_103951399
O met mij goed hoor! Beetje brak bekken vanochtend. Vanaf het opstaan al. Maar rustig aan en dan lukt het allemaal wel. Ik zal vanmiddag in ieder geval braaf gaan liggen als Jesper slaapt ;).

Trusten!!!
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:29:54 #146
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103951554
Ik ben in alle hectiek MJ nog vergeten te feliciteren!!!! Wat een geweldig nieuws meis! En laat iedereen maar lekker lullen, niemand kan Z. en L.J. vervangen en ik weet zeker dat ze nu over je kleine boontje waken!

Bitterend, daar ben je weer! En nou niet meer vallen hè! ;) Trusten!

TimeJumper, jammer dat je niet meer mee wil posten. Aan de ene kant begrijp ik je standpunt, aan de andere kant zijn er ook genoeg mensen die wel graag willen weten hoe het met je gaat. Maar het is je eigen keuze meis, het ga je goed :* :W !

Soempie, kan ik die man van jou niet lenen? Of kan hij toevallig mijn man niet even heropvoeden? Die van mij weet nog niet eens hoe de wasmachine aan moet :( . Dat word nog leuk in m'n kraamtijd!

Net overigens de intake voor de kraamzorg gehad. En bij mij zijn ze dus wel boven geweest, bed en babykamer geinspecteerd. Het bed hoeft gelukkig niet op klossen, daar ben ik al heul blij mee!
Voor de rest eigenlijk een standaard riedeltje over wat ze doen en wat ze niet doen en wat ik in huis zou moeten hebben. Heb nu een indicatie voor de maximale 49 uur, maar dat was ook maar een 'richtlijn' voor de verzekering. We moesten maar zien waar het schip zou stranden, het kon altijd meer of minder worden.

Zo, en nou ga ik ECHT ECHT ECHT het definitief ontwerp van de geboortekaartjes inleveren!
Ik geloof dat ik dat 3 weken geleden al wilde doen }:| .
pi_103951671
WTF :o :{w er zijn nog maar 10 wachtenden voor mij *O*
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:54:47 #148
30252 Soempie
Procreating
pi_103952261
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:33 schreef octopussy het volgende:
WTF :o :{w er zijn nog maar 10 wachtenden voor mij *O*
:D Gaat hard he! En heel veel in november. *O*

@ Fee-nix, lekker rustig aan doen dan. :Y

Hier nog niks gehoord van kraamzorg. Ze hebben het in de brief over de 7e maand, dus verwacht dat ik een dezer dagen wel bericht krijg. :?

@NTS, echt super dat je bed niet op klossen hoeft. Ik hoop dat bij ons een matras erop prima is.

Geboortekaartjes zijn we ook nog niet mee begonnen. Ik wil graag een beetje een ouderwets kaartje, waarop het thema dan ook de winter is. Binnenkort maar in het topic neuzen en hier in de stad langs de drukker. Post je jouw kaartje al eerder op fok?
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:58:25 #149
30252 Soempie
Procreating
pi_103952341
@ NTS, ik geloof dat dit de derde was is die m'n man gedaan heeft sinds we samenwonen (3,5 jaar). :D Hij had wel heel mooi allemaal stapels gemaakt, gesorteerd op kleur en aantal graden.

Hij is vrij lui, maar als hij dan ook aan het werk gaat is dat wel als een soort tazmanian devil. O+
pi_103952784
Vlindur ook via hier nog een keer van harte gefeliciteerd met je prachtige mannetje met mooi naam!!

Hahahaha Soempie, we hadden zo'n goed beeld van je man ga je nu zitten verkondigen dat hij normaal vrij lui is....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_103952849
Vlindur, man en Rienk gefeliciteerd met Jelte O+ *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103953199
Vlindur, man en Rienk, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje O+

Lieve Jelte, welkom op deze wereld O+
pi_103953468
Kijk nou, blonder en lichter van huid dan zijn grote broer, maar toch ook wel een kopie

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:39:54 #154
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103953522
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:54 schreef Soempie het volgende:
:
@NTS, echt super dat je bed niet op klossen hoeft. Ik hoop dat bij ons een matras erop prima is.

Geboortekaartjes zijn we ook nog niet mee begonnen. Ik wil graag een beetje een ouderwets kaartje, waarop het thema dan ook de winter is. Binnenkort maar in het topic neuzen en hier in de stad langs de drukker. Post je jouw kaartje al eerder op fok?

@ NTS, ik geloof dat dit de derde was is die m'n man gedaan heeft sinds we samenwonen (3,5 jaar). :D Hij had wel heel mooi allemaal stapels gemaakt, gesorteerd op kleur en aantal graden.

Hij is vrij lui, maar als hij dan ook aan het werk gaat is dat wel als een soort tazmanian devil. O+

Nou, dan heeft jouw man in ieder geval al meer wasjes gedraaid als de mijne in de tijd dat we samenwonen. Die kan ik op NUL handen tellen! _O-
Wel kan ie af en toe, als ik maar lang genoeg aandring, de stofzuiger door het huis halen. Maar dan zullen we het er maar niet over hebben HOE het gebeurd en welk gezicht hij daarbij trekt :X !
En de vaatwasser in- en uitruimen, dat moet hij sinds een paar weken van mij, omdat ik 's avonds vaak gewoon niet meer krom kan om in de onderste lade te komen :') . Maar ik geloof dat ik de helft van de week het alsnog zelf sta te doen...
Kortom, mijn man is echt gewoon een lui varken ;).

Ons geboortekaartje is simpel en klassiek. Ik kan em (helaas) nog niet posten omdat het geslachtsgebonden is. Het is een drieluik van wit parlemoer papier met een blauwe of roze opdruk en een klein plaatje wat door heel het kaartje gestanst is. Heel simpel dus.

Potjedrie, ik heb voor het eerst in m'n leven spontaan een bloedneus. En hoe }:| . Het bloed loopt er gewoon in straaltjes uit :? . Heb er van ellende maar een minitampon in gepropt aangezien keukenpapier het niet langer dan 5 minuten vol houdt. Hopelijk is het snel over anders denk ik dat ik maar ff de ha ga bellen...
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:40:34 #155
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103953541
oh, wat een droppie! Om op te eten!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:55:46 #156
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103954022
*O* voor vlindur gefeliciteerd jullie drietjes met jullie knappe Jelte O+

Ik Ben zo nieuwsgierig naar bubba ,
Door gedoetje met moeders veel harde buiken , maar kleine drukte maker laat zich goed voelen! Nu weer rustig in walvismode de dag door brengen, mischien vanmiddag nog cakejes oid maken met Arwen :)

En Tj gewoon blijven beetje kritiek af en toe moet kunnen toch?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 4 november 2011 @ 13:11:54 #157
250838 Fee-nix
pi_103954464
Arme NTS met zo'n superluie man! ;). Maar waarschijnlijk gaat de kraamhulp gelukkig genoeg wasjes draaien hoor!

Nou, J ligt op bed, dus braaf als ik ben, ga ik ook liggen! :W
  vrijdag 4 november 2011 @ 13:21:02 #158
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_103954727
Vlindur gefeliciteerd met Jelte! Leuke naam O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_103955024
Vlindur! Ohhh gefeliciteerd met Jelte! *O* Wat heb je een mooi knulletje gebakken <3

Bitterend, fijn dat je weer thuis bent, dat moet een nare val geweest zijn zeg :X

Ik heb zojuist een huilbui gehad bij de gynaecoloog :') Très charmant.
Ik had weer een andere arts, en daar baalde ik nogal van, want elke keer opnieuw uitleggen dat het niet goed gaat - en vooral de dokter ervan moeten overtuigen dat het écht niet goed gaat - is niet leuk, en toen was ik dus m'n verhaaltje aan het vertellen en barstte ik in huilen uit :')

Nou ja. Ik ben weer een halve kilo afgevallen, baby doet het goed maar nog niet ingedaald, baarmoedermond zit nog potdicht, blablabal volgende week terugkomen. Bij weer een andere gynaecoloog. Jeuj.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_103955283
Vlindur,man en Rienk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! *O* *O* *O*
Heerlijke foto, wat een mooie baby O+
en wauw! je kleine manneke Rienk is gewoon grote broer nu! :o O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103955286
Jezus In. -O-. Wat stom dat je niet een aanspreekpunt/gyn hebt?!
Misschien raar om op te merken hoor, maar je kunt daar toch allicht (misschien niet nu) een keer een klachtenbriefje aan wijden. Of is dit de policy van het ziekenhuis/ieder ziekenhuis?
pi_103956140
Vlindur, gefeliciteerd met jullie mooie ventje!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_103956512
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:42 schreef Kuukske het volgende:
Jezus In. -O-. Wat stom dat je niet een aanspreekpunt/gyn hebt?!
Misschien raar om op te merken hoor, maar je kunt daar toch allicht (misschien niet nu) een keer een klachtenbriefje aan wijden. Of is dit de policy van het ziekenhuis/ieder ziekenhuis?
Neuh. Ik heb het aangegeven dat ik het vervelend vond, om elke keer weer mijn hele verhaal te moeten doen (wat er in de praktijk op neerkomt dat ik elke keer weer een arts ervan moet overtuigen dat ik echt Heel Veel Pijn heb) en om elke keer weer wat anders van de dokter te horen van een uiterste termijn oid. Dat heeft deze arts genoteerd, verder kunnen ze er niet zo veel aan doen.
In principe zijn er 2 gyns per dagdeel, met elk eigen - roulerende - arts-assistenten. In de praktijk heeft dat voor mij betekend dat ik van gyn1 naar a.a1 naar a.a2 naar a.a3 naar gyn2 naar a.a4 etcetera ging. :-/ Volgende week mijn vierde gynaecoloog :')

Nou ja. Deze was toch ook niet zo aardig. Begon ook weer over de risico's van inleiden (waarvan ik hem heb verzekerd dat ik ze echt wel ken) maar dan zelfs "keizersnee en de risico's daarvan zoals overlijden". Ohja. Dat wilde ik even horen :')
pi_103956784
Innepin, zo kom je ook niet verder.. Wat zei deze gyn dan over je klachten? Gewoon uitzingen?

Bitterend, fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk valt het allemaal mee bij de volgende CTG

Soempie, fijn dat je vent even wat klusjes heeft weggewerkt. Maar ben blij met mijn eigen vent die vaak kookt, boodschappen doet, de vaatwasser, en wasjes etc... O+
Zo maar een chocoladetaart voor hem bakken. :Y
pi_103957021
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Innepin, zo kom je ook niet verder.. Wat zei deze gyn dan over je klachten? Gewoon uitzingen?
Hij zei zo'n beetje dat niet voor mijn kind kunnen zorgen omdat alles pijn doet, geen reden is om in te leiden.

De vorige gyn zei dat niet voor mijn kind kunnen zorgen omdat alles pijn doet, juist wel reden is om in te leiden.

Maar goed, ik had van tevoren bedacht dat ik er niet weg zou gaan zonder iets concreets, en dat is redelijk gelukt. We gaan voor de 40 weken, zei hij, en dan volgende week nog eens kijken/bevestigen etc (met een wel heel erg optimistische "want stel dat je volgende week nou een opleving hebt en het beter gaat..." :') ). Dat wilde ik graag horen, iets om me aan vast te houden. Het hoeft niet nú, hoe bagger het ook gaat, maar een datum om naar uit te kijken doet me wel goed.
  vrijdag 4 november 2011 @ 14:54:39 #166
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103957679
Inne :*. Nog even volhouden ook en echt echt je rust nemen.
Ik had gisteren een hork van vk.. Had haar al eens eerder.. ( gyn had spoedje) Die zei toen ook al dat Ik zelf spuugde omdat Ik bang zou zijn om aan te komen :') En nu gistrten gaf Ik zoals met de gyn en vk is afgesproken dat Ik bij pijnversterking dus niet moest afwachten. Dus il geef aan dat de pijn weer steeds heftiger werd, zegt dat wijf ja heb je pech gehad we kunnen niks aan die pijn doen., tot de tijd dat baby zich aandient maar gewoon tanden op elkaar en doorbijten .., :')
  vrijdag 4 november 2011 @ 14:59:04 #167
30252 Soempie
Procreating
pi_103957844
Wat een naar gedoe innepin. Het is al moeilijk om zo'n gesprek met een iemand te moeten voeren, maar als je het dan elke keer opnieuw moet doen... :{ En dat je dan ook nog eens tegenstrijdige informatie krijgt, pfff.

NTS, heb je wel hulp van anderen nog? Misschien net als een aantal mensen hier een moeder die helpt? Lijkt me echt zwaar om het huishouden vrijwel alleen draaiende te moeten houden nu. Mijn man is trouwens niet echt heel lui hoor. Met schoonmaken wel, maar toch doet hij wel de boodschappen en hij kookt élke dag zo lang als ik hem al ken. :@ Denk dat we even lui zijn. :')

Net in het ziekenhuis geweest. Groeiecho was prima en degene die de echo deed was erg leuk. Alle metingen zijn gemiddeld en op termijn. Nog een paar foto's meegekregen zelfs. Had met 31 weken wel verwacht dat de echo wat mooier zou zijn, maar het lijkt nog steeds een alien in m'n buik. :D Gesprek met de gyn was echt maar 1 minuut. Alles was prima met m'n bloed en ik mag terug naar de verloskundige. *O*
  vrijdag 4 november 2011 @ 14:59:57 #168
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_103957873
Vlindur, Vlindur-man en Rienk

Van harte met de geboorte van jullie zoon en broertje!!

Prachtige naam ook. :Y
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_103958049
Ook hier nog eens gefeliciteerd met jullie prachtige Jelte, Vlindur, meneerVlindur en Rienk! *O*
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:05:46 #170
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103958056
Fijn soempie :)!
pi_103958181
omg evenstar ok, die slaat echt alles zeg :X wat een hork.

Fijn soempie!
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:18:11 #172
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103958572
Uiteindelijk iig weer wat pijnvrijer O+ dus kan er weer tegen even.
Dit dankzij de internist van Mijn moeder ( en ook mdl arts) die zag dat Ik telkens spuug/zuur afslikte en dus contact nam met gyn, en daar naar poli gelopen en hopsa medicatie verhoging en excuus dat hork dat niet had moeten zeggen en gewoon als Ik meer pijn krijg of minder kan plassen oid gelijk bellen zoals afgesproken :). Maar hoop dat wijf nooit meer te zien :X
pi_103959116
Innepintje...wat bizar zeg! overleggen die mensen niet met elkaar?? elke keer weer je verhaal doen! ik zou echt moet van worden! waarom staat het niet in je zwangerschapskaart of iets degelijks zeg

evenstar wat een idiote vk zeg! spugen omdat je niet wilt aankomen! kom op! heeft ze niet gezien dat je opgenomen was geweest??

NTS mooi zo! geen klossen voor jou!

Soemp fijn een mooie echo O+
pi_103959134
Fijn Soemp! :)
pi_103959430
Vlindur, van harte gefeliciteerd met Jelte!

MissJones, ik ga zo keihard voor je duimen meis!! Gefeliciteerd het is je gegund!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_103959516
Zo, kom ff een paar dagen niet hier en mis van alles!

Vlindur, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon jelte!! Wat een poepie O+

En ook een enorme *O* voor Miss Jones!!! Wat is het jullie gegund zeg!!!!!
En gewoon maling hebben aan wat anderen zeggen, van dat het 'te snel na' zou zijn. Onzin. Jullie voelen dat zelf aan en zie het maar zo: het is een prachtig cadeautje van jullie meisjes O+
Het is ook niet zo dat je zwanger bent om het verdriet om je meisjes te vergeten oid., je meiden hebben hun eigen plekje in jouw hart en zullen dat plekje altijd hebben.

Bitterend: Fijn te lezen dat alles goed is met je, wat schrikken zeg, dat je zo valt! :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
pi_103959540
Ik heb trouwens die Felicitas-zwangerdoos opgehaald. Wat een deceptie. ;(. Nja, wel weer wat leesvoer erbij. Dat is altijd leuk. Maar die van eh.. Prenatal is leuker vind ik.
In die van Felicitas zaten Nijntje :r zwembandjes. Praktisch hoor, maar jammer van Nijntje :').
pi_103959631
T_A_P logisch dat je zo voelt -O- zo iets heftigs dat laat je niet zo maar los :* :*

Kuukske Nijntje!! zwembandjes!! die zaten niet bij ons :N
pi_103959729
Bij ons ook niet volgens mij.... ik moet de Baby doos ook nog ophalen, en daar schijnt heel handig een strikje in te zitten die je aan je bh-bandje kunt clippen. Superhandig want ik vergeet vaak welke borst ik als laatste gegeven heb :')
Tralalalaaa
pi_103959744
Evenstar, da's ook een hork zeg.. Alsof je dat voor de lol doet.

Innepin, een datum zou dan fijn zijn. Hopelijk volgende keer dan een concretere datum.

Soempie, fijn dat de echo goed was!

Hier de prenatal doos ook opgehaald. Zit minder reclamefolders in dan 4 jaar terug. Maar nog genoeg. :P
pi_103959773
Ja die reclame. OMG. Er zaten wel kortingsbonnen voor H&M in die van Felicitas. Dat is dan wel weer leuk.
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:47:33 #182
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103959788
Kuuks dan had je meer als (dan? :@) wij... 5 boekjes 2 luiertjes en een blauw tutteldoekje.. En 9 reclame folders :')
pi_103959835
Ik had een fopspeen ook van euh ben het merk vergeten
pi_103959903
Echt? Oh.. Ik had eh.. ook dat knuffeltje. En twee luiertjes inderdaad. En.. uhh.. een buikcreme van Etos geloof ik. En nog meer, maar ik ben het al vergeten :@. Oja! Een Difrax-speentje.
pi_103960026
Sokken had ik ook, en een spuugdoekje. Maar geef mij liever die nijntje zwembandjes man! O+
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:54:20 #186
250838 Fee-nix
pi_103960044
Soempie goed nieuws! *O*

Ben net naar het winkelcentrum hier gelopen... Deed pijn }:| . Maar ik word soms een beetje gek van 'rustig aan doen'. En dan denk ik: ach, dit kan ik toch vast nog wel. Nou t is me gelukt, maar voorlopig niet meer hoor :N .
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:56:25 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103960129
innepin :*
Ik ben erg blij voor je dat je er bijna bent. Echt waar. Hopelijk meldt beeb zich heel snel uit zichzelf :*

evenstar, wat een hork zeg! Ik hoop niet dat je haar bij je bevalling krijgt :X

Soempie, fijn dat de groeiecho goed was *O*

Ik ben vanmiddag nog even het bed ingedoken. IK was zó kapot.
Ik moest met zoonlief naar de kapper, start de auto niet :o Schoonouders gebeld, maar die waren niet thuis. Oke, dan maar op de fiets. Kindlief vond het prachtig! O+ Maar na een ritje van 10 min was ik blij dat ik van de fiets af kon. Toen ik eenmaal bij de kapper zat, had ik het idee dat ik doormidden lag :X , dus nogmaals gebeld naar mijn schonouders en die hebben ons weer opgepikt en thuis gebracht. Mijn man is de fiets nu halen, te voet...
Note to self: fietsen gaat ook niet meer ;)
pi_103960136
Fee-nix :* gelukkig komt het weekend eraan!

Heeeee ik sta 5de! :o :o de lijst van November is flink ingekort! *O* *O* *O* *O*
:6
pi_103960600
:* voor iedereen hier

Ik heb net de verloskundige geprobeerd te bellen voor de eerste afspraak, zijn ze alleen tussen 12 en 13 uur te bereiken. Nee handig, dan werk ik :{ En echt ergens rustig (met privacy!) bellen op mn werk lukt dus echt niet. Heb ze nu maar gemaild en gevraagd of ik ook per mail een afspraak mag maken.
Echt handig dit. |:(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:17:58 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103960999
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef Marjolijntje het volgende:
:* voor iedereen hier

Ik heb net de verloskundige geprobeerd te bellen voor de eerste afspraak, zijn ze alleen tussen 12 en 13 uur te bereiken. Nee handig, dan werk ik :{ En echt ergens rustig (met privacy!) bellen op mn werk lukt dus echt niet. Heb ze nu maar gemaild en gevraagd of ik ook per mail een afspraak mag maken.
Echt handig dit. |:(
Alleen vandaag tussen 12 en 13 of altijd? Als het altijd is zou ik kiezen voor een andere VK, niets zo vervelend als er iets is en je kunt niet bellen...
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:20:05 #191
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103961088
Vlindur, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje! *O* *O* *O* En wat een leuke namen!

Bitterend, fijn dat je weer thuis bent. Was wel even schrikken zeg. Hoe is het nu met je knie?

TJ, ik hoop toch dat je nog even komt posten hoor. Wil je anders via pm laten weten hoe het met je gaat?

NTS, fijn dat je bed niet op klossen hoeft. Geboortekaartje klinkt ook als onze stijl. Wij hebben nog steeds niks }:| Proefdruk van t kaartje viel tegen dus we moeten weer verder zoeken. Nu gaat manlief kijken of ie online iets kan vinden en anders toch naar de drukker.

Soemp, fotootje posten? O-)

Lijst is inderdaad flink ingekort zeg :o Nog ff en ik sta ook in de top 10 :o
pi_103961269
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:17 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Alleen vandaag tussen 12 en 13 of altijd? Als het altijd is zou ik kiezen voor een andere VK, niets zo vervelend als er iets is en je kunt niet bellen...
Iedere dag tussen 12 en 13. Maar het is de enige hier in de buurt. Ik kan wel verder weg maar dat is sowieso 20 minuten met de auto en ik weet niet of dat verstandig is?
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103961371
Wauw, Vlindur, wat is het snel gegaan! Gefeliciteerd! *O* Heel mooie naam. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103961567
Ohja onze kaartjes zijn helemaal af! en de enveloppen zijn binnen! alvast adresjes opschrijven en als uk er is de juiste datum door geven *O*

Ja een vk die alleen tussen 12 en 13 bereikbaar is, is geen goed idee vind ik zelf. Die van mij is een kwartier met de auto...ik vind het zelf geen probleem..(kan ook met bus maar dat duurt langer)

Kyara jij ook binnenkort in de top 10 *O* *O* mijn knie is blauw! en auw! maar liever dat dan mijn buik :Y
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:37:24 #195
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103961835
nee, 1 uurtje per dag bereikbaar schiet niet op.

Bitterend, nee beter knie dan buik inderdaad. Maar kun je nog wel lopen? In elk geval lekker rustig aan doen hoor!!! :*

Ik zag net ook nog even de post van TAP, :* zal zeker raar zijn.
pi_103961862
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2011 15:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb trouwens die Felicitas-zwangerdoos opgehaald. Wat een deceptie. ;(. Nja, wel weer wat leesvoer erbij. Dat is altijd leuk. Maar die van eh.. Prenatal is leuker vind ik.
In die van Felicitas zaten Nijntje :r zwembandjes. Praktisch hoor, maar jammer van Nijntje :').
Ik ben nu 35 weken zwanger en heb nog steeds niets gehoord van de blije prenatal. Ik dacht dat ik die ondertussen al wel eens op zou mogen halen :(
pi_103961954
de prenataldoos heb ik al een aantal weken geleden kunnen ophalen. Die van de etos geloof ik zelfs al eerder.

Nu kan ik die tas van de kruidvat ophalen en ik moet nog even die van de babydump ophalen.

kuukske, mijn meisje is helemaal wild van Nijntje :') Er zijn ergere dingen...
pi_103962068
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik ben nu 35 weken zwanger en heb nog steeds niets gehoord van de blije prenatal. Ik dacht dat ik die ondertussen al wel eens op zou mogen halen :(
Daar is een telefoonnummer voor! Oeh! Ik ga voor je zoeken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:40 schreef octopussy het volgende:
de prenataldoos heb ik al een aantal weken geleden kunnen ophalen. Die van de etos geloof ik zelfs al eerder.

Nu kan ik die tas van de kruidvat ophalen en ik moet nog even die van de babydump ophalen.

kuukske, mijn meisje is helemaal wild van Nijntje :') Er zijn ergere dingen...
Ik probeer Nijntje zover mogelijk van ons huis te verwijderd te houden. Maarja, als er geen houden aan is dan is er geen houden aan hè. :P. Dan moet mams er gewoon aan geloven. Máár, zolang hij er nog niet zoveel over te zeggen heeft de eerste weekjes.. maandjes? blijft Nijntje weg :+. Maar zwembandjes zijn wel handig! Maar misschien doe ik ze ook wel weg. Ik weet nog niet. Ik zal het in ieder geval, indien nodig, in V&A zetten.
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:43:32 #199
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103962074
Prenatal doos heb ik ook al een paar weken in mijn bezig. Etos doos was inderdaad al voor de 20 weken. Misschien ff bellen SB? Bitterend heeft volgens mij zelf ook gebeld omdat er maar niks kwam.

Heb je bericht gekregen van die Kruitvat tas Octo?

Oh en meissie is vandaag 40 weken. Mijlpaal!!! *O* *O*
pi_103962093
SummerBreeze:

quote:
Na je 32e week aangemeld?
Heb je je na de 32e week van je zwangerschap aangemeld, dan kunnen wij jou i.v.m. onze verwerkingstijd de Felicitas Zwanger Box niet meer aanbieden.
Uiteraard ontvang je wel: het Zwanger Magazine, de gratis Felicitas Baby Box (na geboorte van je kindje), de wekelijkse Groeikalender, de maandelijkse ‘Jonge Gezinnen’ e-mail nieuwsbrief en heb je toegang tot het forum op Zwanger.nl waarmee je ook kan meedoen aan alle interactieve acties.

10 weken geleden aangemeld en nog niets ontvangen?
Neem dan contact op met de klantenservice.
Mail naar klantenservice@felicitas.nl of bel 088 - 556 71 04.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')