Ik ben in alle hectiek MJ nog vergeten te feliciteren!!!! Wat een geweldig nieuws meis! En laat iedereen maar lekker lullen, niemand kan Z. en L.J. vervangen en ik weet zeker dat ze nu over je kleine boontje waken!
Bitterend, daar ben je weer! En nou niet meer vallen hè!

Trusten!
TimeJumper, jammer dat je niet meer mee wil posten. Aan de ene kant begrijp ik je standpunt, aan de andere kant zijn er ook genoeg mensen die wel graag willen weten hoe het met je gaat. Maar het is je eigen keuze meis, het ga je goed

!
Soempie, kan ik die man van jou niet lenen? Of kan hij toevallig mijn man niet even heropvoeden? Die van mij weet nog niet eens hoe de wasmachine aan moet

. Dat word nog leuk in m'n kraamtijd!
Net overigens de intake voor de kraamzorg gehad. En bij mij zijn ze dus wel boven geweest, bed en babykamer geinspecteerd. Het bed hoeft gelukkig niet op klossen, daar ben ik al heul blij mee!
Voor de rest eigenlijk een standaard riedeltje over wat ze doen en wat ze niet doen en wat ik in huis zou moeten hebben. Heb nu een indicatie voor de maximale 49 uur, maar dat was ook maar een 'richtlijn' voor de verzekering. We moesten maar zien waar het schip zou stranden, het kon altijd meer of minder worden.
Zo, en nou ga ik ECHT ECHT ECHT het definitief ontwerp van de geboortekaartjes inleveren!
Ik geloof dat ik dat 3 weken geleden al wilde doen

.