abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103963949
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:18 schreef Aventura het volgende:

[..]

Haha, ik zit het nu op Youtube te beluisteren

_O-
Jeeee _O-
die is echt goed gedaan!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:28:26 #252
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_103964001
ja, ze zijn echt briljant!

Ik vind de Nirvana en Pearl Jam versie ook super!
pi_103964036
Mijn man gaat bestellen!
Madonna en Radiohead!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103964457
Oh kiek deze ook!!

http://babiesgo.com/
pi_103964655
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef bitterend het volgende:

[..]

Alstu!

T_A_P en wat vindt Eva ervan? O+ O+
Ze wordt altijd rustig als ik 'Somewhere only we know' van Keane zing of 'San Jacinto' van Peter Gabriel laat horen. Die laatste dan wel in de New Blood-versie.
Tralalalaaa
pi_103965229
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Cool! Ze hebben Green Day! O+. EN THE RAMONES! O+ O+
M'n portemonnee is boos op je :P.
Zoals ik al zei, wie handig is met internet hoeft geen cent uit te geven. In ieder geval geen extra geld naast je usenet-toegang :P ;)
pi_103965817
SB mijn man doet niet aan downloaden...dus zijn portemonnee is ook boos op je :P :D
pi_103965984
* SummerBreeze gaat zich staan schamen in een hoekje

al die mensen die boos op me zijn nu ;( :s)
pi_103966008
Maar waarschijnlijk blije beebies straks O+ O+ :D
pi_103966018
:D. Maar ook blij met je, vanwege de suggestie SB.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_103966026
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 17:43 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Ze wordt altijd rustig als ik 'Somewhere only we know' van Keane zing of 'San Jacinto' van Peter Gabriel laat horen. Die laatste dan wel in de New Blood-versie.
Fijne meid O+
pi_103966344
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
Innepin, wat rot dat je er even doorheen zat. :* Het klinkt heel herkenbaar. Ik heb ook een moment gehad bij de verloskundige waarop ik echt even instortte omdat het gewoon niet meer ging en ik voortdurend het gevoel had dat ik hen daarvan moest overtuigen. De keer erop trof ik zomaar een verloskundige die precies begreep wat ik nodig had: begrip, uitleggen wat de mogelijke scenario's waren, een extra afspraak maken om tussentijd te evalueren en in mijn geval een paar slaappillen meegeven. Daar knapte ik ontzettend van op. Na de 40 weken vond ik het weer moeilijker worden, maar ach, het is weer goedgekomen.

Ik begreep zelf ook best wel dat inleiden niet moest gebeuren als het niet strikt noodzakelijk was, maar ik had gewoon wat goede begeleiding nodig. Daar zijn ze toch voor?
Dankjewel voor je reactie Claudia, je verwoordt 't ook zó goed.
Ik denk dat ik ook deels instortte omdat ik de vorige keer juist wel dat begrip vond bij de dokter... en dan was dit wel een flinke tegenvaller. Ik dacht dat ik dezelfde dokter zou hebben als de vorige keer, die me wel goed begreep.
Nou ja. Héél veel langer zal 't niet duren zullen we maar zeggen. Zelfs uitgaand van de meest chagrijnige gynaecoloog ben ik over een krappe drie weken mama van 2 meisjes :)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:37:56 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_103966616
Oei Innepin, als je er echt doorheen zit, vang je in Nieuwegein best wel makkelijk bot is mijn ervaring. Soms moet je gewoon ook op je strepen staan daar. Succes in ieder geval :*

Ik had bij Ruben toen puur toevallig die gyn met die dubbele naam die WEL begreep hoe mijn lichaam er aan toe was en ter plekke besloot dat ik de volgende dag me mocht melden voor een opname.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 4 november 2011 @ 18:58:51 #264
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_103967312
Hier ook weer goedgekeurd bij de vk. De dame van dat akkefietje met kleurdoos is gestopt met werken en de persoon die we vandaag zagen nam haar werkzaamheden over.

Vanmorgen weer muziek op schoot gedaan, naar de supermarkt geweest en naar de bibliotheek. Ik wou dat ik wat de lasten van de dames die het wat minder makkelijk hebben kon overnemen, het klinkt me heel zwaar voor jullie...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 4 november 2011 @ 19:00:55 #265
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103967378
Vlinder, Man en Rienk van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!! Wat een prachtig mooi mannetje!!

@ Musicale opvoeding..
Owwww wat een leuke sites!
Oona danst enorm graag... we hebben ook veel muziek aan staan...
Wel heeft ze al nummers uitgekozen die wij zelf niet zouden kiezen ;)
Ze gaat helemaal los op:

Ook heb ik een paar briljante filmpjes van Oona die met M staat te dansen op bliepjes en piepjes;)
Onze smaak is breed.... Drum & bass, singersongwriter, Nieuwe hoekje electro... Maar het concert van Disturbed vond ik ook briljant ;)....
Oona gaat zeker ooit mee naar lowlands
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  vrijdag 4 november 2011 @ 19:35:01 #266
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103968744
Ik dacht even in het verkeerde topic te zijn beland :D

Nou dát dus innepin. Over uiterlijk 3 weken ben je mama van 2 meisjes. Hopelijk vindt je grietje het beter om wat eerder buiten te komen spelen...
pi_103969218
Leuk die muziek.. De mijne leeft nu op 3fm en een variatie van greenday/nirvana/metallica/etc..
Chris hipt nog altijd op die "harde" muziek. En een poesje miauw boeit hem niks :P
pi_103970453
vlindur gefeliciteerd met je 2e zoon
pi_103971209
Hmm, een gedichtje verzinnen is nog niet makkelijk..

Laatste ingeving van manlief
"De tijd ging snel, het moment was daar
De verloskamer leek wel een abottoir"
:P _O-
pi_103971264
dit is bijna nog mooier dan het origineel

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_103971527
Grappig, heb net de nieuwste episode van Grey's anatomy zitten kijken: Heart-shaped box.
pi_103973807
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:24 schreef Deepfreeze het volgende:
Hmm, een gedichtje verzinnen is nog niet makkelijk..

Laatste ingeving van manlief
"De tijd ging snel, het moment was daar
De verloskamer leek wel een abottoir"
:P _O-
omg :X :X _O-
pi_103978862
Vlindur, gefeliciteerd! *O*
  zaterdag 5 november 2011 @ 06:48:59 #274
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103987716
Het eerste roze is gekocht *O*
Ik moet nog wel erg wennen, mijn oog valt meer op baby jongenskleren en dan zie ik wat leuks en denk ik kopen? en daarna pas, oh niet nodig.
We hebben ook eindelijk wat namen op de lijst waarvan we er 1 beiden erg leuk vinden. Geen WOW gevoel bij, maar dat heb ik nog bij geen een meisjesnaam.
  zaterdag 5 november 2011 @ 08:45:47 #275
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103988200
Morning :).

Wat leuk Marrije, het eerste roze! Lijkt me ook wel heel apart, na 3 jongens!

Wel grappig dat jullie zo'n moeite hebben met een meisjesnaam. Ik vind het al vreselijk moeilijk om een tweede jongensnaam te verzinnen! (We hadden wel een leuke, maar mijn gevoel zei weer 'nee' :') ).

Hier heeft gisteravond een vriend in z'n eentje driekwart van het behang in Jespers nieuwe kamer eraf gescheurd :o . Echt top. Het stond voor vandaag op de planning (mannetje z'n ouders komen helpen), maar dat zal dus nog weinig werk zijn. Wellicht meteen door met schilderwerkzaamheden daarna. Er zit dus lekker schot in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')