Jeeeequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha, ik zit het nu op Youtube te beluisteren
Ze wordt altijd rustig als ik 'Somewhere only we know' van Keane zing of 'San Jacinto' van Peter Gabriel laat horen. Die laatste dan wel in de New Blood-versie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef bitterend het volgende:
[..]
Alstu!
T_A_P en wat vindt Eva ervan?![]()
Zoals ik al zei, wie handig is met internet hoeft geen cent uit te geven. In ieder geval geen extra geld naast je usenet-toegangquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Cool! Ze hebben Green Day!. EN THE RAMONES!
![]()
![]()
M'n portemonnee is boos op je.
Fijne meidquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ze wordt altijd rustig als ik 'Somewhere only we know' van Keane zing of 'San Jacinto' van Peter Gabriel laat horen. Die laatste dan wel in de New Blood-versie.
Dankjewel voor je reactie Claudia, je verwoordt 't ook zó goed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
Innepin, wat rot dat je er even doorheen zat.Het klinkt heel herkenbaar. Ik heb ook een moment gehad bij de verloskundige waarop ik echt even instortte omdat het gewoon niet meer ging en ik voortdurend het gevoel had dat ik hen daarvan moest overtuigen. De keer erop trof ik zomaar een verloskundige die precies begreep wat ik nodig had: begrip, uitleggen wat de mogelijke scenario's waren, een extra afspraak maken om tussentijd te evalueren en in mijn geval een paar slaappillen meegeven. Daar knapte ik ontzettend van op. Na de 40 weken vond ik het weer moeilijker worden, maar ach, het is weer goedgekomen.
Ik begreep zelf ook best wel dat inleiden niet moest gebeuren als het niet strikt noodzakelijk was, maar ik had gewoon wat goede begeleiding nodig. Daar zijn ze toch voor?
omgquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:24 schreef Deepfreeze het volgende:
Hmm, een gedichtje verzinnen is nog niet makkelijk..
Laatste ingeving van manlief
"De tijd ging snel, het moment was daar
De verloskamer leek wel een abottoir"
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |