quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:59 schreef Kyara het volgende:
Ja, misschien moeten wij daar ook maar mee beginnen SB. Even kijken wat ie van Deftones vindt.
SD en ik zouden eigenlijk morgenavond naar The Golden Earring gaan, maar ik trek het niet. Ik had al naar de evenementenhal gebeld waar ze morgen optreden en die willen geen kruk of iets dergelijks voor me neerzetten. Ook zelf iets van een stoel meenemen staan ze niet toe. En ik hou het gewoon niet vol om 4 uur te staan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor.
[..]
Ohh Trent. Ik ben al begonnen met Heideroosjes in de auto. Ik heb zelfs al vier shirtjes voor 'm
. Ik vond ze op marktplaats! En bij de merch-stand
. Maarehm, ja.. Ik las iemand over Deftones.. Dat is ook een goeie.
Over een paar weken gaan we naar Heideroosjes live. Ik ben erg benieuwd of de kleine man reageert. EN of ze een barkruk voor me hebben om op te zitten
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef Kyara het volgende:
Nijntje vind ik nog wel leukIk denk dat wij die studio nogwat dingen zoveel mogelijk proberen te vermijden. Inclusief Dora en die pratende trein.
Pingu wordt verplichte kost
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:02 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik draai vaak Placebo of Depeche Mode voor ukkie! denk da ze het leuk vindt
Pinkpop zou ik wel met de kleine doen! (als ze wat ouder is)quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef Aventura het volgende:
Zelf 10x lowlands en 5x werchter gedaan, enkele keer pinkpop. Ook wel wat echte metalfestivals, maar daar ga ik hem niet aan blootstellen. Heb ik zelf nu ook iets minder mee.
Cool! Ze hebben Green Day!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef SummerBreeze het volgende:
gezien jullie muzieksmaak moet ik dit overzicht echt even spammen.
RockabyeBaby heeft van een hoop rockbands de muziek omgezet naar slaapliedjes. In dit overzicht kun je zien welke bands. En wie een beetje handig is met internet hoeft geen 20 dollar neer te tellen voor een dergelijke cd.
Alstu!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef SummerBreeze het volgende:
oeh en Bitterend, dank je wel voor de contactgegevens
Haha, ik zit het nu op Youtube te beluisterenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:14 schreef bitterend het volgende:
Mijn man is helemaal weg van die website die SB net heeft gepost hahaha kei leuk man!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |