abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103988352
Wat leuk marrije! Roze O+
Er zal vast en naam komen dat je denkt 'wow' *O*

Wat fijn fee-nix! Schiet mooi op zo!

Gister een minder goede dag, 2km gelopen en was echt stuk. (even met m'n moeder naar de supermarkt enz even lopend van huis) gisteravond en vannacht veel pijn in m'n benen en onderrug, bijna niet geslapen bah.
Hopen dat t vandaag beter gaat!

M'n lief gaat 't ledikantje, kapstokje enz schuren zodat ik komende week wat kan verven. :)
pi_103988538
Marije ik heb dat juist andersom. Na 2 meiden moet ik nu ineens naar jongensdingen kijken. En daar vind ik maar weinig aan. Zo weinig keus.

Hier nog niks hoor!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_103988558
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier ook weer goedgekeurd bij de vk. De dame van dat akkefietje met kleurdoos is gestopt met werken en de persoon die we vandaag zagen nam haar werkzaamheden over.

Vanmorgen weer muziek op schoot gedaan, naar de supermarkt geweest en naar de bibliotheek. Ik wou dat ik wat de lasten van de dames die het wat minder makkelijk hebben kon overnemen, het klinkt me heel zwaar voor jullie...
Nou terecht dat ze gestopt is met werken.
Maar wat fijn dat je nog zoveel dingen kan doen zonder teveel klachten :*
pi_103988598
Zoë ook al zo een rotnacht gehad :*
Ik weet hoe je je voelt. Ik slaap zelf al 2 weken in blokken van een half uur. Ik word steeds wakker van de pijn in miin heupen of rug. En dan lig ik weer een kwartier (minimaal) een kwartier wakker. Gelukkig ben ik 's morgens niet moe, eerder brak. Nothing an espresso can't fix! :D

Gisteravond de laatste hand gelegd aan het geboortekaartje. Hij is af :o
Wat moet ik nu met mijn vrije tijd? Behalve dan bij meerdere drukkerijen proefdrukken aanvragen.
pi_103988601
omg.......MELD!! :o :o *O*
:W

Fee-nix leuk hoor dat de kamer begint vorm te krijgen! fotos he! als klaar is!
Arme Zoe :* doe maar lekker op de bank zitten/liggen dit weekend!

SB ook niet lekker geslapen :* maar wel fijn dat kaartje af is! nu kan je lekker baby wasjes draaien...nog een keer :9
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 5 november 2011 @ 09:28:10 #281
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103988640
Ah minder Zoe... Hoop ook dat het in de loop van de dag weer beter gaat!

En SB ook slecht geslapen...bah. (Ikzelf ook niet denderend vannacht trouwens). Ben dan 's ochtends ook niet echt moe gelukkig, maar 's middags meestal wel. (Ook een nieuw woordje voor verzonnen: ik voel me een beetje 'brakkemikkig' :+ , aangezien ik me brak en krakkemikkig voel dus :') )

Maar geboortekaartjes af! *O* Leuk leuk!

Wij zijn weeeeeer van naam veranderd trouwens... Ik ga nu gewoon niet zeggen dat dit m is. Eerst maar eens kijken hoe ie voelt als ik de baby een tijdje zo noem in gedachten. Lastig lastig.
  zaterdag 5 november 2011 @ 09:30:32 #282
250838 Fee-nix
pi_103988661
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 09:25 schreef bitterend het volgende:

Fee-nix leuk hoor dat de kamer begint vorm te krijgen! fotos he! als klaar is!
Arme Zoe :* doe maar lekker op de bank zitten/liggen dit weekend!

Yes ma'am ;)

En je meldt je!!! Voor de eerste keer!!! *O*
pi_103988706
haha brakkemikkig :D
Voor dat we wisten dat het een meisje was hadden we ook al een naam klaar...toen de echo...meisje! en ineens was die naam niks meer lol
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103988794
Innepin :*

GWS weer goedgekeurd!

Goed dat de vk van KD gestopt is voor ze nog meer schade aan kan richten.

En bitterend meldplicht *O*

Hier 31 weken vandaag.

Manlief wilde graag dat ik meeging boodschappen doen vannochtend. Ik had gister zoiets van als ik wakker ben ga ik wel mee. Meneer staat op, ik sta ook op mijn dooie gemakje op. Rustig aankleden en zo ik ben ook niet meer zo snel :X Kom ik beneden, is meneer al weg. Nou moe }:|
pi_103988831
Kyara!! over 3 weken mag jij met verlof! *O* *O*

Had je man haast ofzo?? mijn man gaat nooit alleen boodschappen doen..hij weet niet wat we nodig hebben ;) wel van koffie en wc papier en misschien deo enzo maar qua eten moet hij echt mij hebben :D
pi_103988833
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 20:25 schreef Argento het volgende:
dit is bijna nog mooier dan het origineel

deze is inderdaad erg mooi.
mag ik hebben? O-)
pi_103988848
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 09:42 schreef bitterend het volgende:
Kyara!! over 3 weken mag jij met verlof! *O* *O*

Had je man haast ofzo?? mijn man gaat nooit alleen boodschappen doen..hij weet niet wat we nodig hebben ;) wel van koffie en wc papier en misschien deo enzo maar qua eten moet hij echt mij hebben :D
mwah, man gaat sowies over de boodschappen dus die weet wel wat we moeten hebben en zo. Que eten ehbben we gister even gebrainstormd wat het deze week gaat worden. Dus nu zit ik helemaal opgetut en aangekleed te wachten.

En inderdaad nog maar 3 weken tot verlof!!! :o
  zaterdag 5 november 2011 @ 09:51:20 #288
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103988983
Mogguh!

Nou Kyara, das inderdaad lekker dan van je vent om jou zo te laten zitten...

Bitterend vandaag voor de eerste keer meldplicht *O* !

SummerBreeze de geboortekaartjes af *O* !

Kyara nog 3 weken tot verlof *O* ! Ikzeidegek mot nog 4 weken...

Ik ben gisteren wederom over m'n eigen mijlpaal heengelopen, het lijkt wel alsof ik van jullie bijna allemaal weet wanneer het mijlpalendag is, maar ik vergeet mezelf _O- ! Ik was gisteren dus 32 weken *O* !

Hier een nogal wazige nacht gehad. Op zich wel goed geslapen, maar zowel om 4.00uur als om 5.00uur gaan manliefs telefoon af. Ik heb tot op heden geen idee welke randdebiel om dat tijdstip gaat zitten bellen.
Manlief is alweer vertrokken om een aanhanger te halen, want we gaan ein-de-lijk eens een beetje opruimen hier. Verbouwing loopt op z'n einde en nou wil ik ook van al die rommel af die we niet meer nodig hebben. Dus ook buitenshuis heb ik last van nesteldrang :') !
pi_103989026
Nou, dan ook nog een *O* voor jou NTS!!! 32 weken! Lekker dat je met 36 weken met verlof kan. Weer 2 weken straks! Ik ben wel blij dat t einde in zicht is moet ik zeggen. Ook met die feestdagen er nog bij.

En welke eikel belt nu op dat tijdstip. Vast verkeerd verbonden of dronken.
pi_103989056
Jaaaa 32 weken voor NTS *O* *O*
Stond er een nummer bij?? ik zou het terug hebben gebeld en flink hebben gescholden _O-
Iemand belde me pas om half 11 s aovnds...nou die kreeg de volle lading _O-

Hopelijk neemt je man iets lekkers voor je mee Kyara!
pi_103989076
Nts 32 weken *O*
ik vandaag 25 *O*
pi_103989090
Moet ik mijn zh tas alvast klaar maken? hmm kan nog 5 weken duren en dan ruikt alles muf als het zo lang in een tas heeft gezeten
  zaterdag 5 november 2011 @ 09:59:30 #293
250838 Fee-nix
pi_103989116
Toch wel een slim idee hoor, bitterend :Y . Het kan ook nog maar 3 dagen duren :P.

*O* voor NTS en DuBecky!
pi_103989136
oh ik maak alles klaar en leg ik het op de commode...kan ook! ja pff het kan elke moment beginnen he! jeeeee *O* *O*
pi_103989141
Doe maar wel bitterend, je kunt altijd over 2 weken de handel nog ff snel uitwassen.

DuBecky *O* *O*
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:05:58 #296
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103989225
DuBecky 25 weken *O* !!!

Ik zou niet weten of er een nummer bij stond. Manlief heeft em weggedrukt en voordat ik kon vragen wie het was/welk nummer het was, startte hij z'n motorzaag weer :Z . En nou is hij weg, maar ik vraag het hem straks wel.

Bitterend, gisteren zijn onze kraamzorg-intake-mevrouw dat je em met 37 weken wel klaar mocht zetten. En een tipje voor muffe kleren; leg er een geurbuiltje o.i.d. in en laat de tas open staan.
Ik heb em hier al vanaf m'n hachelijk momentje met 26 weken klaarstaan. Ik wil het risico niet nemen!

Hmmm... Ik wou toch buiten gaan opruimen? Ik zal toch maar eerst uit m'n pyama kruipen dan :@ !
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:10:18 #297
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_103989297
Beetje laat maar oke :D
Laatst naar de verloskundige geweest, helaas konden ze nog niks horen, nu moet ze maandag voor een termijnecho :) spannend spannend! *O*
pi_103989382
Doe je wel kalm aan NTS!!!
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:31:04 #299
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103989649
Dames *O* voor de Mijlpalen !

Speedygj spannend hoor!!

Ik moet ook Mijn koffertje maar eens doen.. :+ mooie bezigheid voor vandaag naast het nadoen van een gestrande walvis.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 5 november 2011 @ 10:33:11 #300
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_103989687
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 09:58 schreef bitterend het volgende:
Moet ik mijn zh tas alvast klaar maken? hmm kan nog 5 weken duren en dan ruikt alles muf als het zo lang in een tas heeft gezeten
Klaarzetten! :+
Stop je er zo'n lekker zwitsal buideltje bij, blijft het lekker ruiken! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')