Nou terecht dat ze gestopt is met werken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier ook weer goedgekeurd bij de vk. De dame van dat akkefietje met kleurdoos is gestopt met werken en de persoon die we vandaag zagen nam haar werkzaamheden over.
Vanmorgen weer muziek op schoot gedaan, naar de supermarkt geweest en naar de bibliotheek. Ik wou dat ik wat de lasten van de dames die het wat minder makkelijk hebben kon overnemen, het klinkt me heel zwaar voor jullie...
Yes ma'amquote:Op zaterdag 5 november 2011 09:25 schreef bitterend het volgende:
Fee-nix leuk hoor dat de kamer begint vorm te krijgen! fotos he! als klaar is!
Arme Zoedoe maar lekker op de bank zitten/liggen dit weekend!
deze is inderdaad erg mooi.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:25 schreef Argento het volgende:
dit is bijna nog mooier dan het origineel
mwah, man gaat sowies over de boodschappen dus die weet wel wat we moeten hebben en zo. Que eten ehbben we gister even gebrainstormd wat het deze week gaat worden. Dus nu zit ik helemaal opgetut en aangekleed te wachten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:42 schreef bitterend het volgende:
Kyara!! over 3 weken mag jij met verlof!![]()
![]()
Had je man haast ofzo?? mijn man gaat nooit alleen boodschappen doen..hij weet niet wat we nodig hebbenwel van koffie en wc papier en misschien deo enzo maar qua eten moet hij echt mij hebben
Klaarzetten!quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:58 schreef bitterend het volgende:
Moet ik mijn zh tas alvast klaar maken? hmm kan nog 5 weken duren en dan ruikt alles muf als het zo lang in een tas heeft gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |