Kun jij je Sharpei nog zelf harsen dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:49 schreef bitterend het volgende:
Ik kreeg een maatbeker! en kon het overgieten in die blauwe flessen van MvM
Mijn zusje en ouders komen morgen! en ze brengen hars mee!![]()
Ah kijk, dat wist ik niet.... Kan geen kwaad dus?quote:Op donderdag 10 november 2011 20:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Je maakt dan gewoon weer een nieuwe
Ik heb geen sharpei, wel een bokito!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Kun jij je Sharpei nog zelf harsen dan?
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef Nirak het volgende:
Bodpa.. Dat lukte mij ook...
Bitterend, hars? Alsin auw? Dat soort hars?
Pas op dat je niet de vliezen ermee uitquote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik heb geen sharpei, wel een bokito!
Ik denk dat ik creatief moet doen...blind harsen wordt het dan
R.E.S.P.E.C.T.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik heb niet gestudeerdquote:Op donderdag 10 november 2011 21:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ah kijk, dat wist ik niet.... Kan geen kwaad dus?
Ik wou net zeggen, ik heb zondag nog een poging gewaagd. En met wat spiegels is het me nog net gelukt, maar het is toch verdomde moeilijk met die bult voor je slagveld!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:02 schreef bitterend het volgende:
[..]
Geen idee? Het was gewoon echt een flinke sliert slijm met zo'n rood/bruinig draadje erdoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Huh? Is dat niet heel erg minimaal 12 weken te vroeg?
Ik weet sowieso niet hoe zo'n ding eruit ziet. Ben 'm volgens mij pas tijdens de bevalling verloren...quote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Geen idee? Het was gewoon echt een flinke sliert slijm met zo'n rood/bruinig draadje erdoor.
Zonder dat draadje was het me misschien niet eens opgevallen...
Marije, ik weet eigenlijk niet of het kwaad kan? Neem aan van niet aangezien het weer vanzelf aangemaakt wordt...
Ernaast piesen: check. Of dat je struikelt met overeind komen en dan de boel over de vloer hebt liggen
Heb het gegoogeld. ziet eruit als wat je lekt na een lekkere partij met je manquote:Op donderdag 10 november 2011 21:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet hoe zo'n ding eruit ziet. Ben 'm volgens mij pas tijdens de bevalling verloren...
Goh, jij weet je momentje ook altijd wel te pakken he?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:12 schreef bitterend het volgende:
[..]
Heb het gegoogeld. ziet eruit als wat je lekt na een lekkere partij met je man
Daar zit bij mij geen rood/bruinig sliertje doorheen hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 21:12 schreef bitterend het volgende:
[..]
Heb het gegoogeld. ziet eruit als wat je lekt na een lekkere partij met je man
Tnx voor het bellen, natuurlijk voor je eigen gemoedsrust, maar ik was ook wel heel benieuwd hoe het zit...quote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar zit bij mij geen rood/bruinig sliertje doorheen hoor
Toch even snel gebeld naar vlos: kan geen kwaad. Sommige vrouwen verliezen het ding elke maand. Zolang er geen bloed bij zit, niks aan het handje...
toen je het meldde dacht ik al, zou meteen de vk gebeld hebben, maar jij dus ook. Weet je tenminste waar je aan toe bent en fijn dat het geen kwaad kan.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar zit bij mij geen rood/bruinig sliertje doorheen hoor
Toch even snel gebeld naar vlos: kan geen kwaad. Sommige vrouwen verliezen het ding elke maand. Zolang er geen bloed bij zit, niks aan het handje...
Dat deed uit mogelijke meelees overweging vanje weet maar nooit wie.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:17 schreef innepin het volgende:
Kuuks, heel goed dat je naar de arbo gaat, als je dat soort tijden niet trekt!En dat hoeft echt niet in een spoiler hoor.
Mysteryguest, ik ben hééééél nieuwsgierig wie jij bent!
Anyway.
LANG VERHAAL!
Ik heb zo'n beetje de hele dag in het ziekenhuis rondgehangenToen ik afgelopen zaterdag in 't ziekenhuis was ivm minder leven voelen, werd er aangegeven dat ik moest bellen als het na twee dagen nog niet op 'niveau' was, de schopjes enzo. Nou ja dat was het dus nog steeds niet. En ik voelde me zo'n zeur dus steeds maar niet gebeld, maar vandaag toch maar wel gedaan want ergens toch een onbestemd naar gevoel. Dus hup, ctg en echo. CTG was prima, echo was volgens de dokter "goed genoeg, maar ik ben het met je eens dat er wel erg weinig beweging is." en toen vond ie dat ik daarmee wel gerustgesteld moest zijn..
Nou ja zo werk ik dus niet echt dus toen ik een lieve verpleegkundige trof op de gang die vroeg of ik gerustgesteld was moest ik (hormonenbom die ik ben) bijna huilen want ik was helemaal niet gerustgesteld. En toen heeft zij geregeld dat ik na een tijdje wachten nog een keer een ctg+echo zou krijgen en een gesprekje met de arts die 's middags dienst zou hebben.
CTG was erg rustig, heb er een uur aan gelegen, pas het laatste kwartiertje gebeurde er wat. Echo was ook nog steeds erg rustig, maar wel 'goed genoeg'. Nou ja, dan ben ik natuurlijk nog steeds niet gerustgesteld, zeker niet icm mijn bezorgde gevoel dat ik niet zomaar weg kon stoppen.
Gelukkig had ik deze keer een hele lieve dokterEn die ging even overleggen met de stomme dokter.
Conclusie:
39+ weken zwangerschap, al een keer eerder een inleiding overleefd zonder al te veel kleerscheuren, ongerustheid = serieus, al 6 dagen weinig leven, bekkenpijn, zwangerschapsdiabetes, en een toch al soort van geplande inleiding over een week = conclusie: waar wachten we eigenlijk op?
Dus morgen word ik ingeleid![]()
graag niet op fb zetten want daar leest familie mee en die wil ik verrassen![]()
Ik wilde juist komen vragen of jij niet nog op vakantie geweest was lately.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:58 schreef Memmel het volgende:
Ik vraag me nu ook wel af wie Mystery Guest is! Ik heb wel een klein vermoeden, maar dat is nergens op gebaseerd.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:41 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
Ik wilde juist komen vragen of jij niet nog op vakantie geweest was lately.
Innepin, wat spannend!!Alvast veel succes, en sterkte met de nacht doorkomen
.
Zie je wel!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]dat,zei k dus ook al op Facebook (ze is net geweest
)
Nee dat ken ik niet...quote:Op donderdag 10 november 2011 21:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ken je het memmel gaat op vakantie en komt bezwangerd terug verhaal niet?!
En dat 2 keer
dan is het vast degene met veel onzekerheid door eerdere zwangerschap? Vandaar dat ze de eerste echo wil afwachten?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee dat ken ik niet...
Ik verdenk trouwens niet memmel, ik twijfel tussen 2 anderen...
geen ideequote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef Marrije het volgende:
Net op tv zitten kijken naar een ks. Waarom he
ik las kruisbestuivingquote:Op donderdag 10 november 2011 21:46 schreef Roosje84 het volgende:
Innepin succes morgen![]()
Poezebeest gefeliciteerd met je mannetje.![]()
Geniet ervan en neem je tijd om te herstellen.
Alle verhalen over sex, kraamzuivering etc negeer ik gewoon even voor pakweg 24 weken.
D'r zit eelt op?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:05 schreef bitterend het volgende:
Haha het is niet meer auw na 10 jaar hede eerste keren is het wel op je lip bijten maar na zo vaak harsen ben je het gewend
Nirak heb je geharst met koude hars? dat is vreselijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |