abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104214774
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:39 schreef Orea het volgende:
Ja sorry :') zwanger hè :') dan ga ik achterlijk posten met smilies enzo.. wel iets om op te letten...
:D
  donderdag 10 november 2011 @ 19:58:50 #152
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104214963
Als het enige troost biedt, ik had vrij weinig last van m'n hechtingen. En dat terwijl ik er zowel inwendig als uitwendig toch ook best wel wat had... (knip) Naar wat ik begrepen heb heeft het er heel veel mee te maken hoe strak het gehecht is. Bij mij had de chef de clinique het gedaan en dat is een perfect ritssluitinkje geworden :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104215310
Ze hebben bij mij ook 3 kwartier met z'n 2en moeten borduren (na 2 keer knippen). Is wel weer prima geheeld trouwens. Maar ik had een enorme blauwe plek zag ik na een week (toen durfde ik pas te kijken met een spiegel) en de hechtingen gingen een beetje ontsteken. Dat laatste heb ik helaas altijd -O-
pi_104215708
Meissie, wat een dotje!!

Innepin, succes morgen!
Doe je effe datumtweeling, jessie? ;)

Harde stoelen waren echt heerlijk.. Die zachte voelden fijner eerst, maar voor de onderkant was zo'n harde op iets langere zit wel beter. Had op zo'n zachte en op het bed een beetje het gevoel dat je onderkant eruit zakte ;)
En plassen in de douche is ook top. In het ziekenhuis moesten we prutsen met een kartonnen bekertje, waar je dan een tuutje op kneep. En gelijk het gevoel dat er weer wat rommel weg was. Hoeft dat niet meer een verbandje in. Maar ik was na een ruime week ook wel van de meeste rommel af ;)

Ik ga zo maar eens vroeg mijn bedje in. Stomme verkoudheid/mini-griep.. In ieder geval neusspray, en misschien een paramolletje als de rugpijn blijft.. Bluh.
Maar muppet stuitert vrolijk door :Y
  donderdag 10 november 2011 @ 20:11:12 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104215790
Jaaaa! Het gaat over plassen in de douche, mag dan het meest geniale verhaal hier nog een keer? *O*

Ik heb geen idee meer wie het was, maar het ging idd ook over naar het toilet gaan na de bevalling waarop de betreffende dame zei 'Ik doe het wel onder de douche, het doet veel te veel pijn op het toilet! waarop de kraamverzorgster zei: 'Je zal toch moeten, hoe denk je het anders te gaan doen als je moet poepen?'
Waarop de kersverse moeder zei: 'Gewoon door het putje prakken! *) '

:D _O-
Sorry, ik ben soms wat blijven hangen in de poep- en piesfase. :@

Maar on-topic, ik plaste idd ook in bad de eerste paar dagen, en dan met het water meteen aan, geen centje pijn. ^O^
pi_104215816
Beterschap DF! :*
  donderdag 10 november 2011 @ 20:11:51 #157
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104215835
Ooooooh Innepin, morgen is het gewoon zover! Heel veel succes meissie en probeer je ons een beetje op de hoogte te houden?

Deepfreeze, beterschap wijffie, probeer maar lekker uit te zieken!

Meissie, wat heb je een mooi manneke op de wereld gezet O+ !
  donderdag 10 november 2011 @ 20:12:27 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104215884
BE, dat kan alleen maar Tico zijn geweest! :D

Kyara, wij hebben ook alleen een bad om in te douchen en ik kon prima in en uit bad. Maar op de wc zitten was een crime... :X

Deepfreeze, beterschap!
pi_104215888
Ik had gewoon een flesje met lauwwarm water om te spoelen. Dat was ook prima
Koud is.geen goed.idee :')
  donderdag 10 november 2011 @ 20:12:44 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104215916
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:10 schreef Deepfreeze het volgende:
Meissie, wat een dotje!!

Innepin, succes morgen!
Doe je effe datumtweeling, jessie? ;)

Harde stoelen waren echt heerlijk.. Die zachte voelden fijner eerst, maar voor de onderkant was zo'n harde op iets langere zit wel beter. Had op zo'n zachte en op het bed een beetje het gevoel dat je onderkant eruit zakte ;)
En plassen in de douche is ook top. In het ziekenhuis moesten we prutsen met een kartonnen bekertje, waar je dan een tuutje op kneep. En gelijk het gevoel dat er weer wat rommel weg was. Hoeft dat niet meer een verbandje in. Maar ik was na een ruime week ook wel van de meeste rommel af ;)

Ik ga zo maar eens vroeg mijn bedje in. Stomme verkoudheid/mini-griep.. In ieder geval neusspray, en misschien een paramolletje als de rugpijn blijft.. Bluh.
Maar muppet stuitert vrolijk door :Y
Neusspray mag in principe niet toch? /bemoei :@
pi_104216022
BE...... bah!!!!!

Asy, wel fijn dat mijn bad misschien geen probleem is......
  donderdag 10 november 2011 @ 20:14:12 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_104216046
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaa! Het gaat over plassen in de douche, mag dan het meest geniale verhaal hier nog een keer? *O*

Ik heb geen idee meer wie het was, maar het ging idd ook over naar het toilet gaan na de bevalling waarop de betreffende dame zei 'Ik doe het wel onder de douche, het doet veel te veel pijn op het toilet! waarop de kraamverzorgster zei: 'Je zal toch moeten, hoe denk je het anders te gaan doen als je moet poepen?'
Waarop de kersverse moeder zei: 'Gewoon door het putje prakken! *) '

:D _O-
Sorry, ik ben soms wat blijven hangen in de poep- en piesfase. :@

Maar on-topic, ik plaste idd ook in bad de eerste paar dagen, en dan met het water meteen aan, geen centje pijn. ^O^
Spuuglokje had het een keer op vakantie toch? :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_104216373
Inne succes morgen! :D

Het is al bijna zaterdag! Morgen lekker vrij en dan ga ik gewoon de halve dag in m'n fijne bedje liggen. En nog ff St. Maarten troep kopen, want O+ heeft alle drie de zakken er vakkundig doorheen gejast de afgelopen dagen. En nee, ik had alleen twee minikitkatjes :P En ik heb al drie dagen zin in cake. Raar iets. Vast iets met hormonen ofzo :')
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 10 november 2011 @ 20:18:51 #164
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104216426
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:12 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Neusspray mag in principe niet toch? /bemoei :@
Ligt eraan welke? Mijn vk vertelde dat Otrivin sowieso afgeraden word in het eerste trimester, maar dat daarna het incidenteel gebruikt kan worden. Maar dan niet meerdere keren op een dag en/of dagen achter elkaar.
Ik gebruik nu overigens iets van A. Vogel, Cinuforce + Menthol. Werkt op zich ook niet heel slecht.
pi_104216452
O en nu lig ik alleen nog maar in een deuk om al die poeppiesranzigverhalen, maar das over pakweg 30 week vast anders :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_104216473
tnx dames! Hopelijk helpt het.. Volgende week weer een studieafspraak, dus geen tijd om ziek te worden :X

BE, voor zover ik weet mag het wel, met mate. Heb die van Chris nu (0,5 xylo-nogwattes), en gebruik het zo weinig mogelijk. Maar zit randje holte-ontsteking, mijn oog/kaakpijn te voelen. Dus dan liever een paar pufjes van die neuspray dan een complete AB kuur ;)
Alleen bij hoge bloeddruk niet, omdat het nog meer kan verhogen. Maar de mijne is nog laag.
pi_104216590
Zo ik kan merken dat ik zwanger ben: :O :z

Geloof dat ik zo mijn bed maar op ga zoeken :o
  donderdag 10 november 2011 @ 20:23:05 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104216730
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:21 schreef Orea het volgende:
Zo ik kan merken dat ik zwanger ben: :O :z

Geloof dat ik zo mijn bed maar op ga zoeken :o
Ja duh, je was vanochtend ook al rond vijven wakker :D Ik duik er zo ook in...
pi_104216733
Clauwee, bedankt voor de tip. Morgen maar even snoep halen. En met + 30 weken denk je juist, dat overkomt mij toch niet :+

Slaap lekker Orea! Ik ga zo ook maar eens die kant op :z
  donderdag 10 november 2011 @ 20:24:46 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104216876
Ok DF, ik wist niet of je het wist.
Ik gebruikte bij gebrek aan beter de zoutoplossingversie. :)

Behalve tijdens mijn bevalling, ik kreeg mijn ademhaling niet onder controle omdat ik potdicht zat en waar haal je om half 8 's ochtends neusspray vandaan? Van de kraamafdeling dankzij een lieve verpleegster. O+ Wat een opluchting! :D
  donderdag 10 november 2011 @ 20:26:28 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_104216981
Ik vond het plassen niet pijnlijk, maar het spoelen irritant en juist daarom was het zo makkelijk om gewoon onder de douche te plassen :@

En dan meteen even goed naspoelen en kon je tenminste al die kleine gastendoekjes een keer gebruiken, elke keer een schone :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_104217053
Innepin wat fijn! Dat wordt echt wel 11-11-11 hoor.

En verder vind ik dit maar een stom topic, begon zo goed met sex :9 en dan gaat het opeens over stinkende uitgerekte mossels met ontstoken hechtingen :r :P

Dat soort dingen hoor je nou niet vóór je zwanger bent hè }:|
pi_104217324
BE! _O- _O-

DF beterschap! :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104217476
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:22 schreef Asyniur het volgende:
Meissie, wat een dotje O+

Betere tip: als je alleen moet plassen, doe het dan lekker in bad/douche met de sproeier erbij. Meteen alles schoon en het brandt niet zo hard...
nog eentje:
washandje natmaken met lauw water en via de achterkant op je muts leggen.. dan brandt het ook niet zo tijdenshet plassen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104217507
BE, dat heb ik wel even nagekeken voordat ik het probeerde ;)
Maar paramol mocht met Chris zijn zwangerschap ook niet, en nu is 2x3 geen probleem. Naja, probeer het zoveel mogelijk te vermijden, maar wil graag wel een nachtje slapen :O
pi_104217543
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:19 schreef Deepfreeze het volgende:
tnx dames! Hopelijk helpt het.. Volgende week weer een studieafspraak, dus geen tijd om ziek te worden :X

BE, voor zover ik weet mag het wel, met mate. Heb die van Chris nu (0,5 xylo-nogwattes), en gebruik het zo weinig mogelijk. Maar zit randje holte-ontsteking, mijn oog/kaakpijn te voelen. Dus dan liever een paar pufjes van die neuspray dan een complete AB kuur ;)
Alleen bij hoge bloeddruk niet, omdat het nog meer kan verhogen. Maar de mijne is nog laag.
je kan 'm eventueel nog afdunnen 1 op 1, dan heb je de babyversie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_104217593
Meissie, wat een knappe beeb heb je daar O+

Orea, ik zat binnen 12 uur al op een harde stoel naast mn ziekenhuisbed en mijn mevrouw lag toen met de kleine IN mijn bed :')
Maar vond t vooral fijn, niet perse pijnlijk, om ff wat anders te doen dan in dat bed hangen :)

Ik gebruikte een spaflesje om te spoelen na t plassen, die loost nml in 1 keer, in bidon moet je steeds knijpen..

Maarrr, tromroffel aub!
Ik heb zojuist mijn sharpei geschoren :D kon t niet aanzien zoals het op een bever ging lijken :')
En toen kon ik mn sharpei weer eens goed aankijken en concluderen dat sharpei niet meer gepast is *O*
mijn doos heeft de oude vorm weer terug, weg rimpels, weg opgezwollen schaamlippen, alles weer strak :)

En uiteraard heb ik dat net heel trots aan mijn mevrouw laten zien :')
  donderdag 10 november 2011 @ 20:37:15 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104217746
*O* voor Nirk d'r strakke doos!

Volgens mij ben ik zojuist mijn slijmprop verloren :X
pi_104217767
Nirak!! _O- _O- wat een heerlijkheid! je sharpei is weer een geworden!! *O* *O* *O*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104217796
Neusspray met xylometazoline is verslavend voor de neus.
Plus het voegt weinig toe als het alleen maar simpele verkoudheid is.
Het is vaatvernauwend en dus bloeddrukverhogend, allemaal dingetjes om inderdaad rekening mee te houden. Ik zou gaan voor zoutoplossing.
pi_104218072
:@ dat wist ik helemaal niet. Ik heb de afgelopen 2 weken veel neusspray gebruikt want ik kan echt niet slapen met een verstopte neus. Heb trouwens wel een lage bloeddruk dus wat dat betreft zie ik niet zo'n probleem.
pi_104218090
Asy, dat heb ik nooit meegemaakt.. Is dat ranzig?

Bitterend :') ik hou van jou humor O+
pi_104218144
Asy, echt? Ik dacht dat de slijmprop echt iets was voor de laatste weken :o
pi_104218151
Nirak idem :D

Asy kan je hem niet terug stoppen? :')
  donderdag 10 november 2011 @ 20:48:49 #185
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104218508
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:37 schreef Asyniur het volgende:
*O* voor Nirk d'r strakke doos!

Volgens mij ben ik zojuist mijn slijmprop verloren :X
Huh? Is dat niet heel erg minimaal 12 weken te vroeg?
pi_104218513
Grmmmbl, nou is die opening van zo'n opvangkan voor MvM toch niet echt klein te noemen, maar ik presteer het net voor de 4e keer vandaag om er gedeeltelijk naast te piesen. 8)7 Niet veel hoor, maar net genoeg om een droge onderbroek te pakken.

Jeemig Asy. nu al?
  donderdag 10 november 2011 @ 20:49:39 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104218566
O en nog een hoera voor de kale dozen *O*
pi_104218584
Ik kreeg een maatbeker! en kon het overgieten in die blauwe flessen van MvM

Mijn zusje en ouders komen morgen! en ze brengen hars mee! *O*
  donderdag 10 november 2011 @ 20:50:41 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104218633
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:49 schreef bitterend het volgende:
Ik kreeg een maatbeker! en kon het overgieten in die blauwe flessen van MvM
Die bedoeld bodpa ook :+
pi_104218664
Ik bedoel de maatbeker.
pi_104218678
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef octopussy het volgende:
:@ dat wist ik helemaal niet. Ik heb de afgelopen 2 weken veel neusspray gebruikt want ik kan echt niet slapen met een verstopte neus. Heb trouwens wel een lage bloeddruk dus wat dat betreft zie ik niet zo'n probleem.
Neusspray wat niet enkel zoutoplossing is werkt verslavend voor de neus.
Je hebt kans dat je neus moeite heeft met het doen slinken van het neusslijmvlies en je dus altijd die verstopte neus hebt. Plus grotere kans op bijwerkingen.

Otrivin kan, mits op voorschrift en niet langer dan een week, tot zover bekend zonder gevaar gebruikt
worden tijdens de zwangerschap. Opname in het lichaam kan optreden, maar blijft meestal zonder nadelige
gevolgen. Voorzichtigheid is geboden wanneer u lijdt aan hoge bloeddruk of indien er aanwijzingen zijn
voor een verminderde doorbloeding van de placenta. Bij langdurig gebruik van hoge doseringen kan een
vermindere doorbloeding van de placenta niet worden uitgesloten.
pi_104218693
Oh...en je plast ernaast? }:| dacht dat die ding groot was :P
pi_104218749
Ik lijk wel zo'n sproeidouche. ;-)
pi_104218764
:D :D
pi_104218782
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef Nirak het volgende:
Asy, dat heb ik nooit meegemaakt.. Is dat ranzig?

Bitterend :') ik hou van jou humor O+
Je hebt hem nooit gezien, dat is wat anders :r
Trotse mamma :)
pi_104218866
quote:
11s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:48 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Huh? Is dat niet heel erg minimaal 12 weken te vroeg?
Je maakt dan gewoon weer een nieuwe :)
Trotse mamma :)
pi_104218871
slijmprop is dat een beetje als een snotneus? denk niet dat ik die heb gezien nog
  donderdag 10 november 2011 @ 20:55:35 #198
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104218931
Ik gebruik nu otrivin voor baby's, heb de hele dag al een verstopte neus.

Asy, ik heb er geen verstand van, maar kan dat geen kwaad?
pi_104218936
Volgens mij heeft kleurdoos? al eens gepost dat ze bij haar vorige kindje ook haar slijmprop was verloren maar daarna ook nog weken rond heeft gelopen.

Bodpa hahaha wij hebben zo'n muurtje naast de wc boven en ik heb al een paar keer gehad dat ik daar dan de kan even op wil zetten, maar dan net er tegenaan stoot. Klots, klots hele golf er overheen!
pi_104219003
Golden shower covie? :D :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')