@Bitterend, BE had ns gezegd dat als je iets zinnigs melden had, je gewoon mocht aanhaken bij een topicquote:Op donderdag 10 november 2011 15:45 schreef bitterend het volgende:
Dacht dat het cooki was omdat ze hier zo vaak post
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:55 schreef Kyara het volgende:
Cooki, jij komt vooral aanwaaien als het ranzig wordt.....
ik vind het geweldigquote:Op donderdag 10 november 2011 17:55 schreef innepin het volgende:
En dan vooral vanaf de post van Muus.
Seriously.
Have fun!
Maar zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent
mijn buuf gaat hem bevaren en in de tuin graven zei ze gisteren!quote:Op donderdag 10 november 2011 18:01 schreef Kyara het volgende:
misschien toch een nuttig topic. Snel in het bevalplan zetten dat de placenta ongezien weg kan....
Hebben we toch nog even samen in Z&G gezetenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:03 schreef Orea het volgende:
Innefijn, aktie!! Misschien gaat het wel lekker vlot dit keer omdat je lichaam het al een keer gehad heeft! Zo vrouw!!
Slapen? Lekkere dingen eten? FIlmpje kijken? Even kijken bij je kindje dat morgen je oudste isquote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef innepin het volgende:
Anyway. Ik ben hyper. Wat ga ik in godesnaam de komende pakweg 13 uur doen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik je iets mag adviseren: slapenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Anyway. Ik ben hyper. Wat ga ik in godesnaam de komende pakweg 13 uur doen?!
Wat een zalig topic, heb tot aan de post van MUUS gelezen en hardop gelachen en het verder maar gelaten voor wat het isquote:Op donderdag 10 november 2011 17:54 schreef innepin het volgende:
Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
Ja maar hierna is je leven over en slaap je nooit meer fatsoenlijk dus ik zou het er even van nemenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef innepin het volgende:
Ohja, met de kanttekening dat Willow bij m'n schoonouders logeert en er dus niet is![]()
Ik heb het rijk helemaal alleen...
En verder dan wenkbrauwen epileren, benen scheren en nagels lakken was ik dus nog niet gekomen qua inspiratie. En ik ben veeeel te hyper om te slapen (sowieso, 't is half 7 joh)
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef Susie het volgende:
Om even terug te gaan naar de ranzigheid; hier na een week wat hechtingen laten los tornen, aangezien ik haast niet kon zitten of opstaan, zo strak zat het. Wat helpt tegen de ranzigheid; een bidon met water mee naar het toilet, zodat je direct tijdens het plassen al kan spoelen, aanrader kan ik je vertellen. En boterhamzakjes voor je maandverbanden, want die dingen stinken enorm!Ook al gooi je ze in de prullenbak, die geur blijft je achtervolgen en die boterhamzakjes houden dat prima tegen!
Tegen ontstekingen (maar dan moet je wel een toilet in je badkamer hebben): vuilniszak in je toilet hangen, biotex en warm water erin en met je blote hol erop gaan zitten!water loopt er wat overheen, maar weet je wel zeker dat je oorlogswond er goed inhangt! Even 10 minuten blijven zitten, helpt tegen smet in de wond.
Zo, dat was mijn bijdrage even.... Oh ja, laat je kerel na een knip en de bevalling geen glas water halen als hij daarvoor langs je doos moet lopen....gegarandeert trauma voor je lief....
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:18 schreef mignonne het volgende:
Innepin!
heb je toch nog een toffere datum dan je stiefdochter joh!11-11-11 goeie datum
![]()
heel veel succes morgen
Ik ben niet zo goed met water op de wcquote:Op donderdag 10 november 2011 19:30 schreef Susie het volgende:
Vond het juist een gedoe om mijn voeten weer af te moeten drogen!Het was niet altijd een pretje op het toilet nee, maar met dat straaltje water erbij scheelde dat wel! En als ik dan douchte, dan wel even extra lang die douchekop erbij.....
Met een baby in draagdoek?! Wow!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |