abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104210811
quote:
Wat een zalig topic, heb tot aan de post van MUUS gelezen en hardop gelachen en het verder maar gelaten voor wat het is :')
  donderdag 10 november 2011 @ 18:33:27 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104211012
quote:
17s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef innepin het volgende:
Ohja, met de kanttekening dat Willow bij m'n schoonouders logeert en er dus niet is :+
Ik heb het rijk helemaal alleen...
En verder dan wenkbrauwen epileren, benen scheren en nagels lakken was ik dus nog niet gekomen qua inspiratie. En ik ben veeeel te hyper om te slapen (sowieso, 't is half 7 joh :o )
Ja maar hierna is je leven over en slaap je nooit meer fatsoenlijk dus ik zou het er even van nemen :Y
Bak een lekkere cake zodat je morgen tijdens de weeën iets te smikkelen hebt :Y)
pi_104211378
Mag ik poezebeest nog een feliciteren? Van harte! Geniet volop! :*
  donderdag 10 november 2011 @ 18:58:19 #129
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_104211900
Ik vraag me nu ook wel af wie Mystery Guest is! Ik heb wel een klein vermoeden, maar dat is nergens op gebaseerd.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 10 november 2011 @ 19:06:43 #130
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_104212247
Succes Innepin! *O*

Ik zou de komende 13 uur oa gebruiken om klossen te regelen. :D
A grand adventure has begun.
pi_104212377
innepin, en ik fb maar in de gaten houden om te zien of er nog iets echts werd bedacht voor je vandaag :o Morgen :o Spannend *O* Leuk *O* Alvast heel veel succes :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 10 november 2011 @ 19:10:43 #132
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104212410
Om even terug te gaan naar de ranzigheid; hier na een week wat hechtingen laten los tornen, aangezien ik haast niet kon zitten of opstaan, zo strak zat het. Wat helpt tegen de ranzigheid; een bidon met water mee naar het toilet, zodat je direct tijdens het plassen al kan spoelen, aanrader kan ik je vertellen. En boterhamzakjes voor je maandverbanden, want die dingen stinken enorm! :D Ook al gooi je ze in de prullenbak, die geur blijft je achtervolgen en die boterhamzakjes houden dat prima tegen!
Tegen ontstekingen (maar dan moet je wel een toilet in je badkamer hebben): vuilniszak in je toilet hangen, biotex en warm water erin en met je blote hol erop gaan zitten! :D water loopt er wat overheen, maar weet je wel zeker dat je oorlogswond er goed inhangt! Even 10 minuten blijven zitten, helpt tegen smet in de wond.

Zo, dat was mijn bijdrage even.... Oh ja, laat je kerel na een knip en de bevalling geen glas water halen als hij daarvoor langs je doos moet lopen....gegarandeert trauma voor je lief....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104212481
Ik kom mijn zoon showen die op 5 november is geboren Rowan *;

pi_104212776
Innepin! :o

heb je toch nog een toffere datum dan je stiefdochter joh! ;) 11-11-11 goeie datum O+

heel veel succes morgen :*
:)
  donderdag 10 november 2011 @ 19:19:07 #135
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104212801
Van harte meissie!

Hij heeft een heel fijn gezichtje vind ik :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104212908
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef Susie het volgende:
Om even terug te gaan naar de ranzigheid; hier na een week wat hechtingen laten los tornen, aangezien ik haast niet kon zitten of opstaan, zo strak zat het. Wat helpt tegen de ranzigheid; een bidon met water mee naar het toilet, zodat je direct tijdens het plassen al kan spoelen, aanrader kan ik je vertellen. En boterhamzakjes voor je maandverbanden, want die dingen stinken enorm! :D Ook al gooi je ze in de prullenbak, die geur blijft je achtervolgen en die boterhamzakjes houden dat prima tegen!
Tegen ontstekingen (maar dan moet je wel een toilet in je badkamer hebben): vuilniszak in je toilet hangen, biotex en warm water erin en met je blote hol erop gaan zitten! :D water loopt er wat overheen, maar weet je wel zeker dat je oorlogswond er goed inhangt! Even 10 minuten blijven zitten, helpt tegen smet in de wond.

Zo, dat was mijn bijdrage even.... Oh ja, laat je kerel na een knip en de bevalling geen glas water halen als hij daarvoor langs je doos moet lopen....gegarandeert trauma voor je lief....
_O_ ^O^
De bidon had de kraam gezegd idd dat ik die moest halen...ik dacht zelf aan plassen in de douche, geen wc boven!

Meissie gefeliciteerd!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104212960
Poezebeest, gefeliciteerd met je kleine mannetje *O* Wat akelig dat de bevalling zo rot verliep ;( Ik hoop dat je snel onbezorgd kan genieten van je beebje :*

Innepin, wat goed dat je morgen ingeleid wordt *O* *O* *O* Heb je afgesproken dat dr. mcHork geen dienst heeft dan?
Kan me voorstellen dat je nu hyper bent. Nu is het een mooie tijd om muffins te bakken voor de kraamvisite later :9 Of nog ff een lekkere pan soep voor in de vriezer.
Is je fotocamera/filmcamera opgeladen en is er ruimte voor foto's/video's? Heb je een paar setjes kleren klaar voor jezelf en de baby?
Als je nog een leuke serie wil downloaden: 'up all night".
  donderdag 10 november 2011 @ 19:22:19 #138
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104212974
Meissie, wat een dotje O+

Betere tip: als je alleen moet plassen, doe het dan lekker in bad/douche met de sproeier erbij. Meteen alles schoon en het brandt niet zo hard...
  donderdag 10 november 2011 @ 19:23:10 #139
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104213027
De opvangkannen van Moeders voor Moeders vond ik briljant om te spoelen tijdens het piesen, ging prima :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 10 november 2011 @ 19:24:43 #140
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104213102
Je hebt niet altijd zin om onder de douche te gaan toch? Ik vond met name de eerste week dat best een opgave (ook door de hechtingen)

Mooi gebakken Meissie!
  donderdag 10 november 2011 @ 19:26:53 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104213210
Ik vond het juist prettig voor mijn hechtingen. Als ik ging zitten dan trok het letterlijk aan mijn hechtingen (en dan ging ik scheef zitten om dat te ontlasten :X ).
En je hoeft niet helemaal onder de douche, alleen je onderkant.
Ik deed het met baby in de draagdoek op mijn buik :D
pi_104213263
Ik heb ook gespoeld met die kannen van MvM :)
pi_104213338
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:18 schreef mignonne het volgende:
Innepin! :o

heb je toch nog een toffere datum dan je stiefdochter joh! ;) 11-11-11 goeie datum O+

heel veel succes morgen :*
:D Ja daar doe ik het natuurlijk voor hè. Ik heb net zolang smoesjes bedacht tot ik de dokters zo ver had dat ik morgen ingeleid zou worden B-)

Haha nee grapje (joh :') ). Ik ga maar net als bij Willow uit van 24+ uur inleiden dus dan kom ik nog op de 12e uit :P

D vond sowieso al dat het de 11e moest worden trouwens. Dan kon ie het nog een beetje onthouden: 1 dochter op 8-8, 1 op 9-9 (mijn stiefdochter dus), 1 op 11-11, een kleinkind op 1-11... dat was nog te doen :7

Meissie, wat een knapperd heb je gemaakt! O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 10 november 2011 @ 19:30:47 #144
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104213410
Vond het juist een gedoe om mijn voeten weer af te moeten drogen! :D Het was niet altijd een pretje op het toilet nee, maar met dat straaltje water erbij scheelde dat wel! En als ik dan douchte, dan wel even extra lang die douchekop erbij.....
Met een baby in draagdoek?! Wow!
  donderdag 10 november 2011 @ 19:31:48 #145
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104213475
Innepin! Alvast succes morgen!
  donderdag 10 november 2011 @ 19:34:33 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104213640
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:30 schreef Susie het volgende:
Vond het juist een gedoe om mijn voeten weer af te moeten drogen! :D Het was niet altijd een pretje op het toilet nee, maar met dat straaltje water erbij scheelde dat wel! En als ik dan douchte, dan wel even extra lang die douchekop erbij.....
Met een baby in draagdoek?! Wow!
Ik ben niet zo goed met water op de wc :D
Dan kun je daarna ook nog dweilen ;)
Mijn kraamverzorgster moest altijd lachen om mijn gesjouw met Harry ;)
pi_104213771
Oh ja en af en toe even op een harde stoel gaan zitten ;) lijkt op dat moment zelf kastijding (fuck schrijf je dat zo? :')) maar het duwt de zwelling uit je onderkantje :+ (ik haat dat woord :r maargoed, doos dan maar? Muts? :')) waardoor het sneller, fijner aanvoelt :+

Meisie gefeliciteerd met je zoon!! O+
pi_104213839
Sjezus Orea wat een smileys _O-
Maar je hebt wel gelijk ja. :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_104213886
Ja sorry :') zwanger hè :') dan ga ik achterlijk posten met smilies enzo.. wel iets om op te letten...
pi_104214723
Meissie, mooi hoor! O+

Bedankt voor de tips, ik hoop dat ik ze ga onthouden. Heb nu wel een beetje spijt van onze badkamer: douchen in bad. Niet handing om daar eerst in te moeten klimmen.... Vind ik nu al niet zo prettig maar met hechtingen lijkt me dat helemaal drama :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')