Poezebeest, gefeliciteerd! Klinkt heel heftig... wat heb je een mooie naam uitgekozen! <3
Kuuks, heel goed dat je naar de arbo gaat, als je dat soort tijden niet trekt!

En dat hoeft echt niet in een spoiler hoor.
Oh shit nu ik lees over klossen bedenk ik me dat we dat wéér vergeten zijn

Oeps.
Mysteryguest, ik ben hééééél nieuwsgierig wie jij bent!

Anyway.
LANG VERHAAL!
Ik heb zo'n beetje de hele dag in het ziekenhuis rondgehangen

Toen ik afgelopen zaterdag in 't ziekenhuis was ivm minder leven voelen, werd er aangegeven dat ik moest bellen als het na twee dagen nog niet op 'niveau' was, de schopjes enzo. Nou ja dat was het dus nog steeds niet. En ik voelde me zo'n zeur dus steeds maar niet gebeld, maar vandaag toch maar wel gedaan want ergens toch een onbestemd naar gevoel. Dus hup, ctg en echo. CTG was prima, echo was volgens de dokter "goed genoeg, maar ik ben het met je eens dat er wel erg weinig beweging is." en toen vond ie dat ik daarmee wel gerustgesteld moest zijn..

Nou ja zo werk ik dus niet echt dus toen ik een lieve verpleegkundige trof op de gang die vroeg of ik gerustgesteld was moest ik (hormonenbom die ik ben) bijna huilen want ik was helemaal niet gerustgesteld. En toen heeft zij geregeld dat ik na een tijdje wachten nog een keer een ctg+echo zou krijgen en een gesprekje met de arts die 's middags dienst zou hebben.
CTG was erg rustig, heb er een uur aan gelegen, pas het laatste kwartiertje gebeurde er wat. Echo was ook nog steeds erg rustig, maar wel 'goed genoeg'. Nou ja, dan ben ik natuurlijk nog steeds niet gerustgesteld, zeker niet icm mijn bezorgde gevoel dat ik niet zomaar weg kon stoppen.
Gelukkig had ik deze keer een hele lieve dokter

En die ging even overleggen met de stomme dokter.
Conclusie:
39+ weken zwangerschap, al een keer eerder een inleiding overleefd zonder al te veel kleerscheuren, ongerustheid = serieus, al 6 dagen weinig leven, bekkenpijn, zwangerschapsdiabetes, en een toch al soort van geplande inleiding over een week = conclusie: waar wachten we eigenlijk op?
Dus morgen word ik ingeleid
graag niet op fb zetten want daar leest familie mee en die wil ik verrassen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN!
Facebook en
website