Ik doe veel meer op een dag. Zo ben ik al twee dagen bezig met het tekenen van een ooievaar voor hetr geboortekaartje.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef Kyara het volgende:
We hebben hier niks beter te doen dan klagen, wachten op verse babies en nieuwe zwangeren bang maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar huis na een enerverende werkdag.quote:
Ik hoop het. M'n vk was in ieder geval pro verschuiving van die uren naar de ochtend.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef NotTheSame het volgende:
Kuuks, das echt geen klagen, dat is aan jezelf en de beeb denken! Hopelijk kunnen ze je dinsdag helpen!
Fixed.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef NotTheSame het volgende:
Ow, en Poezebeest kan uit de OP toch?
klossen met een telefoon? moderne dingenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef bitterend het volgende:
SB juist! je zet het goede voorbeeld voor ons!\
Ik ga de klossen bellen vragen wanneer ze zin hebben om langs te komen
jamaar, dan sta ik op de vierde plekquote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef NotTheSame het volgende:
Kuuks, das echt geen klagen, dat is aan jezelf en de beeb denken! Hopelijk kunnen ze je dinsdag helpen!
[b]Ow, en Poezebeest kan uit de OP toch?[/b]
Oww doe maar snel dan!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Naar huis na een enerverende werkdag.
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik doe veel meer op een dag. Zo ben ik al twee dagen bezig met het tekenen van een ooievaar voor hetr geboortekaartje.Moet ook gebeuren hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou je het over geboortekaartjes hebt... FCUK, die moek ook nog gaan halen vandaag!
Klos: 'Hallo, met klos'
Bitterend: 'Hallo, met Bitterend! Zeg, heb je zin om koffie te komen drinken?'
Klos: 'Ja, leuk, wanneer?'
Bitterend: 'Zo snel mogelijk? En neem je je vrienden mee? Jullie moeten nog even onder m'n bed kijken!'
![]()
Ze post in OUD.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:21 schreef covie het volgende:
Goh sta ik alweer 30e![]()
Een mystery guest... oeoeoeh
Ik vind dat we tenminste 5 aanwijzingen moeten krijgen tot de dag dat ze zich bekend maakt.
Dus ik dacht zo dat we vandaag aanwijzing 1 krijgen?
Met 2 ogen!quote:
Jij weet het zeker weer uit eerste hand?quote:
Dat wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:29 schreef Kyara het volgende:
Ticootje, jij post hier ook ineens veel. Moet jij ons niet iets vertellen?
quote:
Haha, Door onze lieve heer ja.. Jullie hebben me door.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:29 schreef Kyara het volgende:
Ticootje, jij post hier ook ineens veel. Moet jij ons niet iets vertellen?
Gewoon van die bloedgeile neuksex.. Niet dat je daar veel zin an hebt als walvis zijnde.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:41 schreef bitterend het volgende:
Neuken...dat is alweer lang geleden...
Ik heb altijd zinquote:Op donderdag 10 november 2011 16:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon van die bloedgeile neuksex.. Niet dat je daar veel zin an hebt als walvis zijnde.
quote:We hebben hier niks beter te doen dan klagen, wachten op verse babies en nieuwe zwangeren bang maken praten over eten of sex.
Of eten tijdens de sex....quote:
Jah, dat dus... En aan zin ontbreekt het niet.. Maar m'n uitwendige hechtingen zijn gesprongen een week geleden, dus het moet van binnenuit dichtgroeien.. Nu dus een "open wond" en zolang dat niet dicht is durf ik geen seks.. En ook geen scheermes..quote:Op donderdag 10 november 2011 16:41 schreef bitterend het volgende:
Neuken...dat is alweer lang geleden...
absoluut struisvogelen...quote:Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef SummerBreeze het volgende:
kraamzuivering?
Is dat iets dat zich leent voor struisvogelpolitiek?
Ik ga googelenquote:
Nee eerder lastig. Die harde buik danquote:Op donderdag 10 november 2011 16:57 schreef bitterend het volgende:
Wou iets zeggen over hard en sex en dat het wel goed is maar dat klinkt pijnlijk Asy
Wees blij dat er geen geurinternet isquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:00 schreef bitterend het volgende:
fluug lol lijkt die geur niet op menstruatie?
Ja een half jaar later ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 17:00 schreef bitterend het volgende:
Ja, en nog een beetje erger... Het heeft tenslotte een maand of 8 langer zonder zuurstof gezetenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:00 schreef bitterend het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:01 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja, en nog een beetje erger... Het heeft tenslotte een maand of 8 langer zonder zuurstof gezeten
Een maanverband of tampon na hevige menstruatie hebben wel een luchtje hoor..ijzer achtigquote:Op donderdag 10 november 2011 17:08 schreef SummerBreeze het volgende:
ik kan me er nog steeds geen voorstelling bij maken. Het is mij nog nooit opgevallen dat mijn menstruatiebloed een geurtje heeft. Misschien omdat ik al 10 jaar alleen maar pilbloedingen heb gehad en me dus geen natuurlijke bloeding meer kan herinneren. Ik was ook altijd heel licht en kort (3,5 dag) ongesteld
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:09 schreef octopussy het volgende:
Kraamzuivering: het woord dekt de lading niet helemaal![]()
Tipje van de sluier: de halve inhoud van je kraampakket is er voor bedoeld
zeker niet... Ik heb Tijn regelmatig bij laten halen en dan duurde de zuivering bij mij niet eens zo heel erg lang.....quote:Op donderdag 10 november 2011 17:11 schreef bitterend het volgende:
[..]
Een maanverband of tampon na hevige menstruatie hebben wel een luchtje hoor..ijzer achtig
Dus 2 pakken kraam verbanden is niet genoeg denk ik?
Wat vervelendquote:Op donderdag 10 november 2011 16:56 schreef Asyniur het volgende:
Sex? Wat is dat?
Zin is er wel maar de puf en mijn bekken en het feit dat zodra je mijn buik wat harder raakt hij meteen hard wordt
Kraamzuivering is inderdaad iets voor de struisvogelpolitiek
Zo innepin, gaat ineens snel dan. Al een beetje aan het idee gewend?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:17 schreef innepin het volgende:
Poezebeest, gefeliciteerd! Klinkt heel heftig... wat heb je een mooie naam uitgekozen! <3
Kuuks, heel goed dat je naar de arbo gaat, als je dat soort tijden niet trekt!En dat hoeft echt niet in een spoiler hoor.
Oh shit nu ik lees over klossen bedenk ik me dat we dat wéér vergeten zijnOeps.
Mysteryguest, ik ben hééééél nieuwsgierig wie jij bent!
Anyway.
LANG VERHAAL!
Ik heb zo'n beetje de hele dag in het ziekenhuis rondgehangenToen ik afgelopen zaterdag in 't ziekenhuis was ivm minder leven voelen, werd er aangegeven dat ik moest bellen als het na twee dagen nog niet op 'niveau' was, de schopjes enzo. Nou ja dat was het dus nog steeds niet. En ik voelde me zo'n zeur dus steeds maar niet gebeld, maar vandaag toch maar wel gedaan want ergens toch een onbestemd naar gevoel. Dus hup, ctg en echo. CTG was prima, echo was volgens de dokter "goed genoeg, maar ik ben het met je eens dat er wel erg weinig beweging is." en toen vond ie dat ik daarmee wel gerustgesteld moest zijn..
Nou ja zo werk ik dus niet echt dus toen ik een lieve verpleegkundige trof op de gang die vroeg of ik gerustgesteld was moest ik (hormonenbom die ik ben) bijna huilen want ik was helemaal niet gerustgesteld. En toen heeft zij geregeld dat ik na een tijdje wachten nog een keer een ctg+echo zou krijgen en een gesprekje met de arts die 's middags dienst zou hebben.
CTG was erg rustig, heb er een uur aan gelegen, pas het laatste kwartiertje gebeurde er wat. Echo was ook nog steeds erg rustig, maar wel 'goed genoeg'. Nou ja, dan ben ik natuurlijk nog steeds niet gerustgesteld, zeker niet icm mijn bezorgde gevoel dat ik niet zomaar weg kon stoppen.
Gelukkig had ik deze keer een hele lieve dokterEn die ging even overleggen met de stomme dokter.
Conclusie:
39+ weken zwangerschap, al een keer eerder een inleiding overleefd zonder al te veel kleerscheuren, ongerustheid = serieus, al 6 dagen weinig leven, bekkenpijn, zwangerschapsdiabetes, en een toch al soort van geplande inleiding over een week = conclusie: waar wachten we eigenlijk op?
Dus morgen word ik ingeleid![]()
graag niet op fb zetten want daar leest familie mee en die wil ik verrassen![]()
Neequote:Op donderdag 10 november 2011 17:20 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zo innepin, gaat ineens snel dan. Al een beetje aan het idee gewend?
Ohjee, hersenen heb je wel nodig hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:23 schreef innepin het volgende:
[..]
NeeIk ben wel Heel Erg Hyper maar ik heb m'n hersenen denk ik in de auto gelaten, kan er niet helemaal bij met m'n hoofd
Haha ja net zoals Willow een 7-8-9 kindje zou worden... ik ga maar uit van 12-11 dusquote:Op donderdag 10 november 2011 17:25 schreef Vlindur het volgende:
Oh Innepin, wat fijn! Alle succes morgen! een 11-11-11 kindje!
vergeet jij niet iets?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:39 schreef jessie het volgende:
Innepin, wat spannend, gewoon morgen al!
Ik duim voor je dat het een voorspoedige bevalling is
Zwangerschapsdementie heet dat tochquote:Op donderdag 10 november 2011 17:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vergeet jij niet iets?
(bevallen ofzo)
zeg dan gewoon dat je het leuk vind dat ik elke dag even spiek of je al ontploft bentquote:Op donderdag 10 november 2011 17:42 schreef jessie het volgende:
zwanger
[..]
Zwangerschapsdementie heet dat toch
Ik ben al mama hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 17:45 schreef Kyara het volgende:
Oh innepin, wat spannend!!!! Morgen misschien al mama!
Ik vind het wel handig om te weten wat me te wachten staat als ik in bed lig en het begint als een kadaver tussen mijn bennen te ruikenquote:Op donderdag 10 november 2011 17:45 schreef Kyara het volgende:
en bedankt voor de onderwerpwisseling, die kwam als geroepen![]()
Nee joh. Voor dat soort dingen moet je de "dat zien we dan wel"-tactiek gebruiken.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:50 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig om te weten wat me te wachten staat als ik in bed lig en het begint als een kadaver tussen mijn bennen te ruiken
@Bitterend, BE had ns gezegd dat als je iets zinnigs melden had, je gewoon mocht aanhaken bij een topicquote:Op donderdag 10 november 2011 15:45 schreef bitterend het volgende:
Dacht dat het cooki was omdat ze hier zo vaak post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |