abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104311148
Kon ja... _O-

Ik denk dat ik en Leslie weer helemaal van voren af aan kennis moeten maken :')
pi_104311254
Dan heb je weer iets om naar toe te leven toch ;)
Spoilers!
  zondag 13 november 2011 @ 11:37:01 #103
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104311475
Goedemorgen allen! Wat fijn om wakker te worden met appelazijn discussies. Kom op zeg, appelazijn :')

Tink, af en toe moet je het even lekker loslaten en je er niet schuldig om voelen. Je bent al super veel afgevallen, en je bent ontzettend goed bezig meis! Als je het maar leuk hebt gehad gisteravond, dat is het belangrijkste :)

@ Barretje: Erg hé, die aflevering. Ik zat me zo op te vreten. Zo'n operatie uit laten voeren omdat je blijkbaar iets aan je leven wilt veranderen, en dan vervolgens steeds maar weer kijken hoe ver je kunt gaan. En daar wordt een 'normaal' dik iemand op afgerekend.

Vanmorgen was ik weer een paar ons aangekomen helaas. Toevallig had ik het erover met m'n moeder, dat als ik veel consequenter zou zijn, ik écht wel zou afvallen. Bijv. gisteravond bij de soep had ik 2 pariesenne broodjes, van die harde Franse witte puntbroodjes. Met roomboter. Als ik ipv die broodjes 2 boterhammen had genomen met margarine, had ik zoveel kcal kunnen besparen. Minstens 400 ofzo. Dom eigenlijk. *Schopt zichzelf voor kont*
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_104311557
ach jah.. we zijn allemaal niet van de maagbandjes :P

* Barretje80 is even supertrots op zichzelf..
omdat :
1. ik ben gaan sporten
2. ik op zondag morgen om 10.00 ben gaan sporten
3. ik zonder de vaste maatjes (dus alleen) ben gaan sporten

:D *O*

dat wordt gevierd met een bakje vanille yoghurt met Special K :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  Licht Ontvlambaar zondag 13 november 2011 @ 19:44:05 #105
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104326891
Go barretje *O*

Ik ben naar babyborrel geweest, nu compleet uitgeput. Dus zo maar naar bed...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 13 november 2011 @ 20:10:58 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104328143
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:37 schreef Purdey het volgende:
Goedemorgen allen! Wat fijn om wakker te worden met appelazijn discussies. Kom op zeg, appelazijn :')

Tink, af en toe moet je het even lekker loslaten en je er niet schuldig om voelen. Je bent al super veel afgevallen, en je bent ontzettend goed bezig meis! Als je het maar leuk hebt gehad gisteravond, dat is het belangrijkste :)

@ Barretje: Erg hé, die aflevering. Ik zat me zo op te vreten. Zo'n operatie uit laten voeren omdat je blijkbaar iets aan je leven wilt veranderen, en dan vervolgens steeds maar weer kijken hoe ver je kunt gaan. En daar wordt een 'normaal' dik iemand op afgerekend.

Vanmorgen was ik weer een paar ons aangekomen helaas. Toevallig had ik het erover met m'n moeder, dat als ik veel consequenter zou zijn, ik écht wel zou afvallen. Bijv. gisteravond bij de soep had ik 2 pariesenne broodjes, van die harde Franse witte puntbroodjes. Met roomboter. Als ik ipv die broodjes 2 boterhammen had genomen met margarine, had ik zoveel kcal kunnen besparen. Minstens 400 ofzo. Dom eigenlijk. *Schopt zichzelf voor kont*
Met deze kennis en inzicht kom je er echt wel, je bent goed bezig en ik lees je "struggle" met je gewicht en daarmee een " inzinkertje" maar je weet het en je gaat echt heel goed hoor, vergeet dat niet!

Barretje, sjeen en iedereen die zo goed bezig zijn, Thumbs up! Elke stap is er 1 en 1 om trots op te zijn!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 november 2011 @ 20:32:26 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_104329191
apel azijn _O-
  zondag 13 november 2011 @ 20:36:57 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104329428
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
apel azijn _O-
Inderdaad.

Hoe gaat het eigenlijk met jou? Lukt het om op gewicht te blijven?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 13 november 2011 @ 21:17:39 #109
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104331648
Dankjewel Uniek, dat had ik even nodig :* Ik moet leren om keuzes te maken. En als ik de verkeerde kies, moet ik niet miepen dat het misgaat.
pi_104331698
de appelazijnert heeft een ban
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 13 november 2011 @ 21:26:17 #111
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_104332216
Holo,

Sinterklaas heeft hier voor snackbui gezorgd, kan er niet mee zitten want het gaat zo goed dat af en toe snoepen wel moet kunnen vind ik!
pi_104339071
Thanks Mirjam, de zweep erover bij zulke figuren ~O> .
Spoilers!
  maandag 14 november 2011 @ 07:57:19 #113
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104342531
Goeiemorgen! :O

Welkom terug PB :W

Swets, hoe is het met jou eigenlijk? Hoop dat je post hier niet betekent dat je weer in het dieet-topic thuis hoort... Ben je nog op gewicht?

Gisteren was de Efteling echt zo ontzettend fijn. Wel heel erg onregelmatig en niet ideaal gegeten, maar ga proberen een overzichtje te geven *incl. commentaar*:

O: Twee poptarts, een beker sap. *Veel kcal's, maar dan zit ik wel tot de lunch vol*
L: Broodje Unox met een klein beetje saus.
T: Beker chocomel.
D: 4 bruine broodjes *zachte bolletjes* met kipfilet-pesto en een beker tomatensoep.
T: Grote beker winterthee, lekker nagenieten :)

Vanmorgen was de weegschaal lief voor me, in zoverre dat ik niet aangekomen ben. Na afgelopen weekend is dat meer dan ik durfde hopen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_104342567
Wat zijn toch die poptarts Tink?

Zie dat wel eens voorbij komen in films en zo maar het klinkt me altijd ongezond in de oren, meer als een soort cakeje dan als brood?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Licht Ontvlambaar maandag 14 november 2011 @ 08:47:24 #115
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104342991
Winterefteling O+ Moet ik ook weer eens plannen!

ik zit op kantoor, halve dag dat wel...

Mijn planning tot nu toe:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie met koffiemelk
T - banaan, halve appel, mandarijn, thee
L - iets van brood
T - ???
D - ???
T - thee met honing, 2 taaitaaitjes
  maandag 14 november 2011 @ 09:06:15 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104343280
Zal ik ook maar weer eens een lijstje doen.
Een dikke week gestuiterd van de PMS (ja, echt serieus, geen kut-excuus helaas) en nu moet het maar weer eens normaal:

O: Kwark met zoetstof
T: Appel, cracker met gegrild gehakt
L: Cesar salad met 1 of 2 boterhammen (1 gegrild gehakt, 1 geitenkaas)
T: cracker met gegrild gehakt
D: Prei met ham en kaassaus, aardappeltje
T: appel oid
  maandag 14 november 2011 @ 09:21:31 #117
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104343555
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zijn toch die poptarts Tink?

Zie dat wel eens voorbij komen in films en zo maar het klinkt me altijd ongezond in de oren, meer als een soort cakeje dan als brood?
Geen cakeje, meer een soort bladerdeeg-pakketje. Er zit vulling (soort jam) in het midden en glazuur bovenop. Het is absoluut niet gezond en de regel is dan ook maximaal één keer in de week. Meestal is dat zondagmorgen. Check anders: http://www.usfoodz.nl/kellogg-s-poptarts-frosted-strawberry

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 14 november 2011 @ 09:27:59 #118
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104343669
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 08:47 schreef Sjeen het volgende:
Winterefteling O+ Moet ik ook weer eens plannen!

Mijn planning tot nu toe:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie met koffiemelk
T - banaan, halve appel, mandarijn, thee
Is dat niet een beetje veel tussendoor? Ligt er een beetje aan hoe groot je lunch is natuurlijk, maar kun je je fruit dan niet beter verdelen en die halve appel en mandarijn 's avonds eten?

Xx
  Licht Ontvlambaar maandag 14 november 2011 @ 09:37:55 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104343857
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:27 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje veel tussendoor? Ligt er een beetje aan hoe groot je lunch is natuurlijk, maar kun je je fruit dan niet beter verdelen en die halve appel en mandarijn 's avonds eten?

Xx
op dit moment ligt mijn hele lichaam overhoop... veel fruit is het beste wat ik kan doen. Brood krijg ik nauwelijks weg overigens, dus wat mijn lunch gaat worden moet ik nog zien.
  maandag 14 november 2011 @ 09:39:14 #120
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104343882
zooo..
gister weer wat kcal weggedanst :D

maar de redbull(look-alike) blokkeerd vandaag wel mijn afvoer kanaal :{
dus qua gewicht was het rampzalig vanmorgen P:
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 14 november 2011 @ 10:31:15 #121
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104345006
Niks aangekomen na gisteren, en niks afgevallen. Vandaag weer met frisse moed er tegenaan!

O: 250 gram magere kwark, beker thee.
T: Een Golden D. appel.
L: 2 boterhammen met sandwichspread, 2 met 30+ kaas. Geschrapte worteltjes, beker melk.
T: 4 mini taai taai popjes, beker opkikker.
D: Broccoli, aardappeltjes (Misschien gebakken in olijfolie) en een 1/2 vega burger.
A: Thee met lange vingers.

Vanmiddag/vanavond nog even in de weer met m'n nieuwe Zumba dvd'tjes. Tot nu toe vind ik het niet te doen. Die graatmagere meisjes doen het 1 keer voor, langzaam. En dan zeggen ze: 'Alright, let's speed it up!' en dan gaan ze me toch een partij hard _O-
  maandag 14 november 2011 @ 10:34:49 #122
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104345098
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:31 schreef Purdey het volgende:

Vanmiddag/vanavond nog even in de weer met m'n nieuwe Zumba dvd'tjes. Tot nu toe vind ik het niet te doen. Die graatmagere meisjes doen het 1 keer voor, langzaam. En dan zeggen ze: 'Alright, let's speed it up!' en dan gaan ze me toch een partij hard _O-
gelukkig zit er een terugspeel knop op ;)
  maandag 14 november 2011 @ 10:37:48 #123
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104345166
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 10:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Dat is nog het meest hilarische. Toen ik dus eindelijk iets onder de knie had, en op de TV keek zag ik dat ze iets anders deden. En toen ik 'm terugspoelde bleken ze al 3 oefeningen verder te zijn geweest :') Ik ben nogal traag van begrip blijkbaar.
  maandag 14 november 2011 @ 11:06:24 #124
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104345890
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:37 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat is nog het meest hilarische. Toen ik dus eindelijk iets onder de knie had, en op de TV keek zag ik dat ze iets anders deden. En toen ik 'm terugspoelde bleken ze al 3 oefeningen verder te zijn geweest :') Ik ben nogal traag van begrip blijkbaar.
MI _O- _O-

:@ sorry :@

maar dat is wel waarom ik op de sportschool niet naar van die huppel-lessen ga :P al sta ik tijdens de BB ook vaak met m'n armen/benen/lijf totaal anders dan de rest van de groep :@ :D
pi_104346067
Voor mij is het (naast een financieel motief) ook de reden dat ik niet naar de sportschool ga. Ik sta liever thuis voor de buis voor paal :+
Al verdenk ik mijn overbuurman er wel van dat hij af en toe naar me kijkt.
Spoilers!
  maandag 14 november 2011 @ 11:15:02 #126
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_104346132
Ik doe zumba ook niet. Een keer geprobeert en ik voelde me echt een hork. :D! Ze deed het voor en dan dacht "Mwah... dat lukt wel" en toen ging de muziek aan en struikelde ik over mijn voeten. xD

Niet mijn ding.
  maandag 14 november 2011 @ 11:15:04 #127
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104346133
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voor mij is het (naast een financieel motief) ook de reden dat ik niet naar de sportschool ga. Ik sta liever thuis voor de buis voor paal :+
mja.. hier is juist het financiele motief de stok achter de deur ;)
1 keer per week is een beetje duur, maar 2 keer per week is al iets meer rendabel ;)
kijken of we het over een tijdje op kunenn schroeven naar 3 keer per week :P

al is 5 keer per week sporten ook wel goed :@
pi_104346570
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 10:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]

of ... je... zet... em ... op.... slow... moooootiooonnnn.....
:D

Ik doe een beetje aanklooien met de wii
Niet te veel ... mijn heup is vrij rustig op het moment en dat wil ik graag zo houden

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2011 11:30:45 ]
  maandag 14 november 2011 @ 15:12:43 #129
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104353340
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Silmarwen het volgende:
Ik doe zumba ook niet. Een keer geprobeert en ik voelde me echt een hork. :D! Ze deed het voor en dan dacht "Mwah... dat lukt wel" en toen ging de muziek aan en struikelde ik over mijn voeten. xD

Niet mijn ding.
Ik heb jaren 'echt' latin en ballroom gedanst en dan slaat Zumba echt nergens op. Alle bewegingen voelen dan onaf en 'nep'. Ik heb na een les in het studentensportcentrum Zumba voor gezien gehouden... *deels vanwege de kerels die achterin de zaal deden alsof ze meededen, maar eigenlijk schuddende konten kwamen kijken*

Wel rijd ik paard en we proberen 1 keer in de week te gaan zwemmen *al wonen we in Tilburg en zijn die zwembaden blijkbaar levensgevaarlijk*. Verder fiets ik 4 dagen per week twee keer 20 minuten naar school... Wat mij betreft sport zat en anders kan ik altijd de Wii met het balanceboard er nog bij halen.

Lijstje!

O: 3 volkorenboterhammen. 1 rookvlees, 1 30+kaas, 1 cervelaatworst.
T: Twee bekertjes thee bij college.
L: Bakje salade, samengesteld uit mais, 5 olijven, rucola, een klein schepje kaas en 2 gekookte eieren. *Het aanbod op de uni was nogal vreemd en er zaten in heel veel bakjes dingen met flinke stukken rauwe ui, waar ik ziek van word*
T: Glas sap en een sultana/continukoekje/5 chocopepernoten *weet nog niet waar ik zo zin in heb. Weet dat koekjes niet ideaal zijn, maar ik heb ze nog en omdat ze niet superslecht zijn, maar ik ze op. Arme studenten gooien geen eten weg :p *
D: Tagliatelle met verse spinazie, boursin cuisine light en een klein handje gebakken spekjes. Glas water.
T: Misschien een beetje optimelyoghurt bij Grey's Anatomy :)

Xx!
  maandag 14 november 2011 @ 22:03:43 #130
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104375773
Mooi lijstje Tink, lekker gevarieerd :)

Vanavond onder 'Teen mom' op Mtv 300 kcal weggefietst. Gelijk besloten dat ik voortaan op vaste dagen ga fietsen, anders versloft het. Vandaag zo'n 1450 kcal gegeten. Ik zit er weer in!
pi_104377238
Oooooh ik eet zo slecht :@ atm... Ik heb er de krrrrrracht niet voor en ik ben rond etenstijd vaak all over the place. Ik eet zo weinig thuis dat ik thuis dan ook niks in huis heb en wanneer ik dan eindelijk thuis ben beland heb ik geen zin meer om te koken en pak ik iets makkelijks. Dit moet moet moet moet echt veranderen omdat ik gewoon echt te weinig gezonds binnenkrijg zo. Gelukkig nog wel wat fruit en ook wel vezels, maar groenten is echt ridicuul.

O: yoghurt met muesli
T: appel
L: boterham kaas, boterham pindakaas
T: yoghurt muesli
D: kwark met banaan en appel
*O* : 40 minuten cardio, 7 apparaten 3x15
c_/ : veeeeeeeeeeel te weinig
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_104379934
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
En maar fappen die pervert :r
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:34:59 #133
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104385940
En dan leg je drie boterhammen klaar, draai je je (letterlijk) 2 seconden om, is je kat er met één vandoor... hij wilt me blijkbaar helpen :p

Bij gebrek aan boter net een dubbele boterham met kipfilet en pesto en 3 crackers met pindakaas op. Ga zo een kopje thee maken :)

Xx!
pi_104386208
Pheebs waarom niet van die zakken roerbakgroenten in je diepvries ?
Beetje rijst erbij koken oid
Groenten zijn zo ontdooid ;)
pi_104386289
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
Mja dat is ook wel mijn plan/streven...
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:12:12 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104386873
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
wij hebben ook diepvries groenten.. maar vooral omdat we anders steeds groenten moeten weggooien.. en dat is zoo zonde! :o

gister avond nog een bakje kwark gegeten voor het slapen..
en als avond eten een stoom maaltijd met zalm :P
en de salade was stiekem toch een entrecote met groenten spies geworden :@
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:19:57 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104387063
De laatste keer dat ik die diepvriesgroente probeerde kreeg ik ze met geen mogelijkheid gaar. Wrsch had ik langer moeten wachten, maar als snelle en makkelijke oplossing om onze bloedjes nog wat gezonds voor te schotelen vond ik het toch wat tegenvallen. :@

Lijstje voor vandaag:

O: 25gr Brinta met 250 cc melk
T: plak ontbijtkoek + appel (brandstof voor rennen ;) )
S: half uurtje hardlopen
L: tomatensoep en rijstewafels
T: mandarijntjes
D: pannekoeken (op verzoek van de kinderen O-) )
T: geen idee

(Waarom ik de lijstjes uberhaupt post weet ik niet, het lukt me al dagen niet om me eraan te houden. -O- Of nou ja, eraan houden... de dingen van het lijstje eten lukt me prima, maar al die extra'tjes he... :') :@ Echt godzijdank voor het hardlopen zodat ik iig nog iets verbrand. :P )
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 november 2011 @ 10:27:52 #138
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104387269
BE, hier ligt standaard zo'n zak in de vriezer (haal ik bij sligro)

Even afkoken en klaar *O*
pi_104387300
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:27 schreef Sjeen het volgende:
BE, hier ligt standaard zo'n zak in de vriezer (haal ik bij sligro)
[ afbeelding ]

Even afkoken en klaar *O*
zoiets heb ik ook van eigen huismerk O+ lekker :9
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:30:20 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104387327
Ja, ik had zoiets van de Lidl, maar dat was echt niet te eten. :o :?
Nog maar eens een keer proberen.
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:33:43 #141
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104387394
Het enige minpunt van diepvriesgroenten vind ik altijd dat er zoveel vocht vanaf komt. Zeker als je het gaat roerbakken.

Phoeb, je moet wel beter voor jezelf zorgen! Kwark en fruit is geen D. Kook anders op een 'niks te doen' middag een grote pan pasta, en verdeel dat in kleine porties in de vriezer. Of soep. Of allebei. Of haal bij de supermarkt een maaltijdsalade?

Lijstje!

O: 2 boterhammen met pindakaas, beker thee.
T: 4 geperste sinaasappels, vezels!
L: 2 boterhammen met sandwichspread, worteltjes, beker opkikker.
T: Kwark met een appel.
D: Restje bami uit de vriezer, en 2 balletjes koe loe kai.

Vanmorgen 6 ons kwijt!
pi_104388059
Ik zou me echt geen raad weten zonder mijn vriezer. Alleen ben ik de laatste tijd wel erg aan het hamsteren en kokkerellen geweest, er past geen plakje bladerdeeg meer bij.
Pompoen, paprika, erwten, bonen, spinazie, chinese bouillon, uiensoep, 8 liter Italiaanse saus, brood, kipfilet, gehakt, Italiaanse en Thaise roerbakgroente, fruit (voor door smoothies), verse kruiden en nog veeeeeel meer.

Als je last hebt van het vele vocht in de groente, moet je in het begin op hoog vuur roerbakken. Dat doet het vocht snel verdampen.
Ik vind groente uit de diepvries alleen niet smaken als je er niets mee doet. Bijvoorbeeld om gewoon boontjes bij je aardappelen en vlees te eten. Dan zijn verse boontjes toch veel lekkerder. Maar meestal minder mooi, vaak duurder en veel meer werk. Gelukkig eten we bijna nooit Hollandse pot maar doe ik altijd nog iets met de groente om er smaak aan te geven.

Wij hebben recessie de laatste tijd en daardoor kook ik veel meer van wat ik in mijn kast/vriezer heb maar ook heel erg naar aanleiding van wat er in de aanbieding is. Van aanbiedingen koop ik dan iets meer zodat het de vriezer in kan. Ik gooi nu ook nog amper iets weg en dat bevalt me prima. Al kost het wel veel tijd om mijn boodschappenlijst te maken, ook omdat ik iedere week iets nieuws wil kokkerellen.
Spoilers!
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:42:26 #143
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_104389252
Ik heb gisteravond kaasfondue op, miljard calorieen, me twee vriendinnetjes, dus vandaag wat rustiger aandoen

O: havermout
T : yoghurt met sinaasappel
L : twee bruine boterhammen met groenten
T : fruit
D : broodje met vegaburger want
S : duiken/ zwemmen
T : nog iets voedzaams
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:45:03 #144
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104389338
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:42 schreef RandomMoron het volgende:
Ik heb gisteravond kaasfondue op, miljard calorieen, me twee vriendinnetjes, dus vandaag wat rustiger aandoen

_O- _O-

en kaas fondue :9~
pi_104389733
Ohhh, kaasfondue! Ik kom het de laatste tijd overal tegen en ik heb er echt trek in. Ik denk dat ik het op 3 december ga eten als m'n vriendinnetje komt logeren. Onze mannen houden er niet van. Da's ergens mooi, anders zou ik het veel vaker eten.
Spoilers!
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:12:04 #146
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_104390244
Ja! Het is zooo lekker en we hadden een groupon.maar ja, het is dus ook erg slecht.
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:54:00 #147
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_104401821
Ook al lukt het me niet altijd zoals jullie van die mooie lijstjes neer te zetten, mijn eetpatroon word steeds beter maar laat soms nog te wensen over, maar ik was vandaag bij de dietiste en resultaat is -2kg *O* Sinds 8 wkn weer bezig, ik vind het netjes, het gaat langzaam, maar er gebeurt wel wat.

sorry voor de egopost :@
Be happy with the little things in life
  dinsdag 15 november 2011 @ 18:38:23 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104403388
Als je gewoon dipt met groente, het brood laat liggen en veel salade eet, is de kaasfondue niet eens zo'n drama.
  dinsdag 15 november 2011 @ 18:40:28 #149
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104403472
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ook al lukt het me niet altijd zoals jullie van die mooie lijstjes neer te zetten, mijn eetpatroon word steeds beter maar laat soms nog te wensen over, maar ik was vandaag bij de dietiste en resultaat is -2kg *O* Sinds 8 wkn weer bezig, ik vind het netjes, het gaat langzaam, maar er gebeurt wel wat.

sorry voor de egopost :@
gewoon lekker trots op jezelf zijn..
dat is het belangrijkste! ^O^ :Y
pi_104403913
Ondanks het feit dat ik me keurig houd aan mijn schema staat het hier volledig stil, sta wel krom van de stress dus ik ben bang dat dat het is en voorlopig zal het ook wel zo blijven zolang ik nog last heb van een zeikende buur. }:|
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:38:49 #151
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104406181
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:33 schreef Purdey het volgende:
Lijstje!

O: 2 boterhammen met pindakaas, beker thee.
T: 4 geperste sinaasappels, vezels!
L: 2 boterhammen met sandwichspread, worteltjes, beker opkikker 4 lange vingers, 2 boterhamen met oude kaas, bekertje activia. Water.
T: Kwark met een appel Helemaal niks.
D: Restje bami uit de vriezer, en 2 balletjes koe loe kai.

Werd vanmorgen ineens niet lekker :{ Heel licht in m'n hoofd, en enorm misselijk. Dus eerst een uurtje op bed gelegen, en daarna 4 lange vingers. Om na een uur alsnog te lunchen..

woensdag 16 november 2011 @ 00:22:08 #152
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_104423654
Kaasfondue was met brood en dus slecht :)

Maar het was gezellig, het eten was echt heerlijk en ik kon eindelijk eens ontspannen dus maakt het me niet meer uit. Ik eet overwegend gezond dus een uitspatting moet kunnen :)

Morgen duikcursus dag twee! Ben benieuwd :)
  woensdag 16 november 2011 @ 10:08:34 #153
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_104427773
O : havermout
T : sinaasappel, yoghurt
L : boterhammen, hummus, rauwkost
T : appel, koekje
D : rijst, woksel, groentes
T : yoghurt
S : zwemmen/ duiken
  woensdag 16 november 2011 @ 10:11:44 #154
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104427849
O: 2 boterhammen appelstroop
T: boterham nutella
L: salade??
T: mandarijnen roulette en nog een fruitje
D: iets met kipfilet.. maar ik weet niet meer wat er bij moest :P 8)7
S: 1.5 hrs Yoga

RM.. heb je een duikweekje??
pi_104427933
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooh ik eet zo slecht :@ atm... Ik heb er de krrrrrracht niet voor en ik ben rond etenstijd vaak all over the place. Ik eet zo weinig thuis dat ik thuis dan ook niks in huis heb en wanneer ik dan eindelijk thuis ben beland heb ik geen zin meer om te koken en pak ik iets makkelijks. Dit moet moet moet moet echt veranderen omdat ik gewoon echt te weinig gezonds binnenkrijg zo. Gelukkig nog wel wat fruit en ook wel vezels, maar groenten is echt ridicuul.

O: yoghurt met muesli
L: boterham kaas, boterham pindakaas
T: yoghurt muesli
D: kwark met banaan en appel
*O* : 40 minuten cardio, 7 apparaten 3x15
c_/ : veeeeeeeeeeel te weinig
Je kan beter 5x5 doen dan 3x15. En dan voornamelijk squats, deadlifts en bent over rows. Zoek maar is op stronglifts. Tenminste als je van al je lichaamsklachten wilt afkomen zoals rugpijn, hoge bloeddruk, hernia etc. Plus dat het beter werkt dan apparatuur.
If not now, then when.
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 november 2011 @ 10:18:42 #156
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104428012
Langzaam maar zeker weer richting normaal patroon... Deze week nog halve dagen werken en dan volgende week weer gewoon aan de slag.

Mijn planning voor vandaag:
O - krentenbol, kaas, koffie verkeerd
T - halve appel, thee of water
L - 4 sneden bruin, rookvlees, koffie verkeerd of thee
T - muffin, thee
D - schnitzel, pasta, broccoli, water
T - koffie verkeerd of thee, 2 speculaasjes

Verder eens wat aan huishouden gaan doen, wat was vouwen en inruimen. Koken voor morgen en kijken wanneer ik instort :P
pi_104428018
Bedankt voor de tip, maar ik doe de apparaten meer voor de afwisseling bij cardio en stiekem ook een beetje voor de leuk...
pi_104428141
Ahja zo. Maarja als je gewoon zorgt dat je rond de 300 Kcal per dag onder je onderhoud zit en dan 3x per week stronglifts doet dan krijg je echt een super lichaampje voor de lente nog. Stel je prioriteiten, tevens zijn squats ook leuk, je krijgt er ook een mooie kont van :P. En als je dit doet hoef je helemaal niet cardio te doen.
If not now, then when.
  woensdag 16 november 2011 @ 10:33:14 #159
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104428340
*zucht*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104428342
Maar de krachthoek is eng ;)
  woensdag 16 november 2011 @ 10:45:29 #161
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104428613
Hallo!

Zit al een uur op de uni een poging te doen tot thesis-werk. Dat ik ondertussen aan het Facebooken en Fokken ben, zegt genoeg...

Heb wel een planning voor vandaag bedacht:

O: 3 volkoren boterhammen. 2 paardenrookvlees, 1 pindakaas. Groot glas sap.
T: Muesli-reep pure chocolade (100 kcal's)
L: Op de uni, dus ga (als er iets bij zit wat ik mag hebben) een salade ofzo regelen en anders wordt het een broodje.
T: Hartige sultana's bij college.
T: Mueslireep chocolade bij college (heb bijna 4 uur college achter elkaar en heb de energie nodig)
D: Ovenpasta tomaat-mozzarella (Knorr).
T: Niks, want heb vanmiddag twee t's gehad.

S: Op en naar naar school fietsen, 2 keer 20 minuten, net als anders :)

Morgen weer paardrijden, heb er zin in :D Dan heb ik echt een sportief dagje: 2 keer 20 en 2 keer 25 minuten fietsen, paard poetsen en dan een intensieve les. Heb er nog zin in ook :s)

Xx
  woensdag 16 november 2011 @ 10:46:05 #162
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104428635
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
*zucht*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus ^O^
pi_104429464
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
*zucht*

SPOILER
Wat ben jij een zeikwijf, ik geef hele goede tip hoe jij je droom lichaam kan krijgen. Afvallen is simpeler dan je denkt maar je moet er gewoon wat voor doen.

Ik ben zelfs 2 dagen geband geweest eergister omdat ik hier tips geef en jullie zien het als trollen, toch jammer weer.

Succes met jullie sleur waar je in blijft, excl. sommige mensen.
If not now, then when.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:13:57 #164
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104429481
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat ben jij een zeikwijf, ik geef hele goede tip hoe jij je droom lichaam kan krijgen. Afvallen is simpeler dan je denkt maar je moet er gewoon wat voor doen.

Ik ben zelfs 2 dagen geband geweest eergister omdat ik hier tips geef en jullie zien het als trollen, toch jammer weer.

Succes met jullie sleur waar je in blijft, excl. sommige mensen.
ik vind jou ook een erg aardige man ..

:W
  woensdag 16 november 2011 @ 11:15:27 #165
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_104429530
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:
O: 2 boterhammen appelstroop
T: boterham nutella
L: salade??
T: mandarijnen roulette en nog een fruitje
D: iets met kipfilet.. maar ik weet niet meer wat er bij moest :P 8)7
S: 1.5 hrs Yoga

RM.. heb je een duikweekje??
Padi cursus, zondag heb ik mijn brevet :)
Kunnen we op vakantie in maart duiken in maleisie :)

Maar ik ben sowieso wel een water kind :)
pi_104429535
In gezond slank weten ze het wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 09:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:6 was wel een dikke 1.4kg hoor :{w
;) O+

Lijstje:
O: Havermout met melk (is toch fijner iets warms zo 's ochtends, dus maar geen kwark) en een banaan
T: Garnalen :9 en handje amandelen / glas melk
L: 3 bth paprika, kipfilet, paard / garnalen / zalm / glas melk
T: bth peer, kalkoen / glas melk
T: zalm / forelfilet / amandelen
T: shake
S: Full-body kracht alles in drop/super-sets 1u.
D: Weet nog niet
T: cashews / wodka
T: bak kwark

Wut? Burial en Mt Eden? *O*
SPOILER
Voel me soms wel :@, omdat ik eigenlijk nooit ziek ben en hier sommige mensen zo zie kwakkelen :{ Denk dan, doe mij dan af en toe ook eens wat en laat de rest met rust. }:|
If not now, then when.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:17:15 #167
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104429588
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

jah.. want wodka is goed om mee af te vallen :?
garnalen als tussendoor?? :r
en een shake vind ik nou ook niet "gezond "
  woensdag 16 november 2011 @ 11:20:46 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104429682
quote:
12s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ahja zo. Maarja als je gewoon zorgt dat je rond de 300 Kcal per dag onder je onderhoud zit en dan 3x per week stronglifts doet dan krijg je echt een super lichaampje voor de lente nog. Stel je prioriteiten, tevens zijn squats ook leuk, je krijgt er ook een mooie kont van :P. En als je dit doet hoef je helemaal niet cardio te doen.
Van squats krijg ik een dikke reet en dikke benen. Is niet voor iedereen mooi.
pi_104429687
Vermoeiend allemaal...
Spoilers!
  woensdag 16 november 2011 @ 11:21:27 #170
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104429701
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef Barreltje het volgende:

[..]

jah.. want wodka is goed om mee af te vallen :?
garnalen als tussendoor?? :r
en een shake vind ik nou ook niet "gezond "
Waar heb jij het over? Ik drink nooit wodka, drink nooit shakes en eet zelden garnalen.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:22:30 #171
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104429732
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waar heb jij het over? Ik drink nooit wodka, drink nooit shakes en eet zelden garnalen.
Uhmz, de post van Yuri-Boyka dus :)

Xx
  woensdag 16 november 2011 @ 11:23:07 #172
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104429748
quote:

[..]

staat in die quote van die aardige meneer..
pi_104429757
quote:

[..]

Over het lijstje van V1z0r...
Garnalen zijn gezond en shakes goed met krachttraining.
Wodka is qua alcohol een van de betere keuzes trouwens.
Be someone that makes you happy
  woensdag 16 november 2011 @ 11:23:31 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104429763
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:23 schreef Barreltje het volgende:

[..]

staat in die quote van die aardige meneer..
Ja, maar in slank eet dus niet iedereen zo. Dat bedoel ik.
pi_104429764
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wij weten het ook hier.
Spoilers!
  woensdag 16 november 2011 @ 11:24:29 #176
54772 Silmarwen
pi_104429803
:D Nou aan dat dieet zou ik gewoon doodgaan *O* Woop voor noten. En hoe bedoel je duur.... Seriously...

En ik vind dat je van krachttraining dus GEEN mooi lichaam krijgt. Vrouwen met van die ranzig dunne gespierde armpjes ala SJP en Madonna. Zum kotsen, zo lelijk. Evenals die krachtpatser mannetjes. Altijd giga schouders en dan van die achterlijk smalle heupjes. Net een driehoek op een stokje. No thanks.

O: klein bakje cornflakes met melk + koffie
T: 1 rijstwafel + 6 kruidnootjes (omnomnom) + thee thee en nog wat thee
L: 3 wasa crackers 1 met ham, 1 met kaas, 1 met jam + koffie
S: 2 keer 30 minuten door de vrieskou fietsen. *O*
T: 2 mandarijntjes
D: Iets van vis uit de oven (weet niet meer precies wat), wortel en aardappelpuree (home made)
S: 1 uur bodycombat

Trouwens garnalen zitten bomvol met cholesterol. Dus zo gezond is dat ook weer niet.
pi_104429806
Jongenss doe gewoon even tr. Zit mobiel dus.kan het zelf niet doen
  woensdag 16 november 2011 @ 11:26:30 #178
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104429879
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, maar in slank eet dus niet iedereen zo. Dat bedoel ik.
weet ik ook wel :P
maar de post van de azijn meneer slaat dus gewoon helemaal nergens op..

ik bedoel.. ik ga echt niet aan de wodka omdat je daar slank van wordt.. alcoholist in the making! :{w

ik vind gezond slank altijd meer een overdreven sekte van kijk ons eens gezond doen :@ met een "normaal"leven heeft het weinig tot niets te maken ( maar dat is alleen maar mijn gevoel hoor :D )
pi_104429917
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:24 schreef Silmarwen het volgende:
:D Nou aan dat dieet zou ik gewoon doodgaan *O* Woop voor noten. En hoe bedoel je duur.... Seriously...

En ik vind dat je van krachttraining dus GEEN mooi lichaam krijgt. Vrouwen met van die ranzig dunne gespierde armpjes ala SJP en Madonna. Zum kotsen, zo lelijk. Evenals die krachtpatser mannetjes. Altijd giga schouders en dan van die achterlijk smalle heupjes. Net een driehoek op een stokje. No thanks.

D: Iets van vis uit de oven (weet niet meer precies wat), wortel en aardappelpuree (home made)

Trouwens garnalen zitten bomvol met cholesterol. Dus zo gezond is dat ook weer niet.
Je hebt gezond en ongezond cholesterol he...
Je hebt het ook nodig namelijk
Be someone that makes you happy
  woensdag 16 november 2011 @ 11:28:39 #180
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104429954
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:27 schreef Nallie het volgende:

[..]

Je hebt gezond en ongezond cholesterol he...
Je hebt het ook nodig namelijk
* Barreltje zegt : TT _O_
alles met mate :P
  woensdag 16 november 2011 @ 11:29:32 #181
54772 Silmarwen
pi_104429986
Ik zeg toch niet dat het ongezond is? Ik zeg dat dat ook weer niet zo gezond is en zaligmakend geweldig.

Anyways, dat gezeik altijd over "Je moet dit, je moet dat."

Je moet doen waar jij je goed bijvoelt, anders hou je het toch niet vol.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:30:19 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104430009
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:29 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zeg toch niet dat het ongezond is? Ik zeg dat dat ook weer niet zo gezond is en zaligmakend geweldig.

Anyways, dat gezeik altijd over "Je moet dit, je moet dat."

Je moet doen waar jij je goed bijvoelt, anders hou je het toch niet vol.
^O^
pi_104430022
Juist.
Spoilers!
pi_104430025
Ik hou van volle chicks :9
Jullie zijn allemaal mooi O+
  woensdag 16 november 2011 @ 11:31:41 #185
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104430064
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou van volle chicks :9
Jullie zijn allemaal mooi O+
liever cup E dan cup A
:{w
pi_104430083
Zo, ik ga lekker in bad. Ik heb een spannend boek en t moet uit :s) .
Spoilers!
  woensdag 16 november 2011 @ 11:43:37 #187
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104430421
anyway.. tijd voor lunch! :D
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 november 2011 @ 12:54:18 #188
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104432511
Ow ja, lunchen...
  woensdag 16 november 2011 @ 13:01:45 #189
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104432702
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:54 schreef Sjeen het volgende:
Ow ja, lunchen...
o|O
pi_104433357
Lunch bijna op, 2 boterhammen met een beetje hagelslag( ja, dat mag :P als je de boterham maar niet wilt begraven in de chocolade :+), nu een appeltje en een beker magere melk en ik kan er weer een aantal uurtjes tegen tot het avondeten.

Dat appeltje gaat verse ananas worden. :9

[ Bericht 7% gewijzigd door trovey op 16-11-2011 13:30:25 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 16 november 2011 @ 13:36:01 #191
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104433764
lunch was hier geen salade maar rijst met sperciebonen en paprika en biefstukreepjes :P
en een groenten soepje vooraf :)
  woensdag 16 november 2011 @ 13:56:35 #192
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_104434493
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:08 schreef RandomMoron het volgende:
O : havermout
T : sinaasappel, yoghurt
L : tomatensoep, zeewiersalade
T : appel, koekje
D : rijst, woksel, groentes
T : yoghurt
S : zwemmen/ duiken
kleine verandering
pi_104437945
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:24 schreef Silmarwen het volgende:

Krachttraining wilt niet gelijk zeggen dat je een spierbundel wordt, vrouwen die krachttraining doen op een goede juiste manier (dus geen bodybuidling) zien er super uit.

Daarbij zeggen ze dat je van teveel eieren ook een hoog cholesterol krijgt maar dat is niet zo. Etenswaren tasten je cholesterol levels niet aan.

En dat schema van die user uit slank is gewoon een schema hoe een goed afval schema er hoort uit te zien. Mager eten, goede vetten, eiwitten en weinig koolhydraten, slechts een indicatie schema dus.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongenss doe gewoon even tr. Zit mobiel dus.kan het zelf niet doen
Een TR omdat ik advies geef wat jij liever niet wilt horen? Kom op zeg, de wereld is echt gek aan het worden.
If not now, then when.
pi_104438095
Hoe kom je erbij dat wij op jouw advies zitten te wachten?
Spoilers!
pi_104438120
Nee, omdat je een aanmatigende toon aanslaat en je daar volgens mij al op gewezen bent.
pi_104438163
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je kan beter 5x5 doen dan 3x15. En dan voornamelijk squats, deadlifts en bent over rows. Zoek maar is op stronglifts. Tenminste als je van al je lichaamsklachten wilt afkomen zoals rugpijn, hoge bloeddruk, hernia etc. Plus dat het beter werkt dan apparatuur.
Heb je nog tips voor oefeningen/apparaten waarbij je van klachten zoals nekpijn/schouderpijn af komt? :)
Ja doei.
pi_104438216
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb je nog tips voor oefeningen/apparaten waarbij je van klachten zoals nekpijn/schouderpijn af komt? :)
Wat voor pijn is het?
If not now, then when.
  woensdag 16 november 2011 @ 15:39:14 #198
54772 Silmarwen
pi_104438250
Ja een bezoekje brengen aan de fysiotherapeut die verstand heeft van zulke zaken en je goed advies kan geven!
pi_104438317
Voorbeeld: Tijdens het autorijden (langere afstanden) terwijl ik goede stoelstand gebruik, netjes zit (niet onderuitgezakt, actieve maar toch relaxte houding), trekt na een tijdje de pijn van mijn schouder omhoog naar mijn nek (rechterkant) om daar vervolgens een soort van heen en weer te 'golven' en daarna te gaan steken/continu te worden.

Was trouwens de 'rust'-kant, stuur zat namelijk links, dus schakelen etc. deed ik met links.
Ja doei.
pi_104438355
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:39 schreef Silmarwen het volgende:
Ja een bezoekje brengen aan de fysiotherapeut die verstand heeft van zulke zaken en je goed advies kan geven!
Ja, dat is ook een optie. Bedankt :)
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')