quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:33 schreef Purdey het volgende:
Lijstje!
O: 2 boterhammen met pindakaas, beker thee.
T: 4 geperste sinaasappels, vezels!
L: 2 boterhammen met sandwichspread, worteltjes, beker opkikker 4 lange vingers, 2 boterhamen met oude kaas, bekertje activia. Water.
T: Kwark met een appel Helemaal niks.
D: Restje bami uit de vriezer, en 2 balletjes koe loe kai.
Werd vanmorgen ineens niet lekkerHeel licht in m'n hoofd, en enorm misselijk. Dus eerst een uurtje op bed gelegen, en daarna 4 lange vingers. Om na een uur alsnog te lunchen..
Je kan beter 5x5 doen dan 3x15. En dan voornamelijk squats, deadlifts en bent over rows. Zoek maar is op stronglifts. Tenminste als je van al je lichaamsklachten wilt afkomen zoals rugpijn, hoge bloeddruk, hernia etc. Plus dat het beter werkt dan apparatuur.quote:Op maandag 14 november 2011 22:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooh ik eet zo slechtatm... Ik heb er de krrrrrracht niet voor en ik ben rond etenstijd vaak all over the place. Ik eet zo weinig thuis dat ik thuis dan ook niks in huis heb en wanneer ik dan eindelijk thuis ben beland heb ik geen zin meer om te koken en pak ik iets makkelijks. Dit moet moet moet moet echt veranderen omdat ik gewoon echt te weinig gezonds binnenkrijg zo. Gelukkig nog wel wat fruit en ook wel vezels, maar groenten is echt ridicuul.
O: yoghurt met muesli
T: appel
L: boterham kaas, boterham pindakaas
T: appel
T: yoghurt muesli
D: kwark met banaan en appel
: 40 minuten cardio, 7 apparaten 3x15
: veeeeeeeeeeel te weinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 16 november 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
*zucht*Dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op woensdag 16 november 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
*zucht*Wat ben jij een zeikwijf, ik geef hele goede tip hoe jij je droom lichaam kan krijgen. Afvallen is simpeler dan je denkt maar je moet er gewoon wat voor doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zelfs 2 dagen geband geweest eergister omdat ik hier tips geef en jullie zien het als trollen, toch jammer weer.
Succes met jullie sleur waar je in blijft, excl. sommige mensen.If not now, then when.
ik vind jou ook een erg aardige man ..quote:Op woensdag 16 november 2011 11:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ben jij een zeikwijf, ik geef hele goede tip hoe jij je droom lichaam kan krijgen. Afvallen is simpeler dan je denkt maar je moet er gewoon wat voor doen.
Ik ben zelfs 2 dagen geband geweest eergister omdat ik hier tips geef en jullie zien het als trollen, toch jammer weer.
Succes met jullie sleur waar je in blijft, excl. sommige mensen.
Padi cursus, zondag heb ik mijn brevetquote:Op woensdag 16 november 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:
O: 2 boterhammen appelstroop
T: boterham nutella
L: salade??
T: mandarijnen roulette en nog een fruitje
D: iets met kipfilet.. maar ik weet niet meer wat er bij moest![]()
![]()
S: 1.5 hrs Yoga
RM.. heb je een duikweekje??
quote:Op woensdag 16 november 2011 09:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]was wel een dikke 1.4kg hoor
![]()
Lijstje:
O: Havermout met melk (is toch fijner iets warms zo 's ochtends, dus maar geen kwark) en een banaan
T: Garnalenen handje amandelen / glas melk
L: 3 bth paprika, kipfilet, paard / garnalen / zalm / glas melk
T: bth peer, kalkoen / glas melk
T: zalm / forelfilet / amandelen
T: shake
S: Full-body kracht alles in drop/super-sets 1u.
D: Weet nog niet
T: cashews / wodka
T: bak kwark
Wut? Burial en Mt Eden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me soms wel, omdat ik eigenlijk nooit ziek ben en hier sommige mensen zo zie kwakkelen
Denk dan, doe mij dan af en toe ook eens wat en laat de rest met rust.
If not now, then when.
jah.. want wodka is goed om mee af te vallenquote:Op woensdag 16 november 2011 11:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In gezond slank weten ze het wel.
[..]
Van squats krijg ik een dikke reet en dikke benen. Is niet voor iedereen mooi.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ahja zo. Maarja als je gewoon zorgt dat je rond de 300 Kcal per dag onder je onderhoud zit en dan 3x per week stronglifts doet dan krijg je echt een super lichaampje voor de lente nog. Stel je prioriteiten, tevens zijn squats ook leuk, je krijgt er ook een mooie kont van. En als je dit doet hoef je helemaal niet cardio te doen.
Waar heb jij het over? Ik drink nooit wodka, drink nooit shakes en eet zelden garnalen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah.. want wodka is goed om mee af te vallen
garnalen als tussendoor??
en een shake vind ik nou ook niet "gezond "
Uhmz, de post van Yuri-Boyka dusquote:Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik drink nooit wodka, drink nooit shakes en eet zelden garnalen.
staat in die quote van die aardige meneer..quote:Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik drink nooit wodka, drink nooit shakes en eet zelden garnalen.
Over het lijstje van V1z0r...quote:Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar in slank eet dus niet iedereen zo. Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
staat in die quote van die aardige meneer..
Wij weten het ook hier.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In gezond slank weten ze het wel.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |