quote:
Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Silmarwen het volgende:Ik doe zumba ook niet. Een keer geprobeert en ik voelde me echt een hork.

! Ze deed het voor en dan dacht "Mwah... dat lukt wel" en toen ging de muziek aan en struikelde ik over mijn voeten. xD
Niet mijn ding.
Ik heb jaren 'echt' latin en ballroom gedanst en dan slaat Zumba echt nergens op. Alle bewegingen voelen dan onaf en 'nep'. Ik heb na een les in het studentensportcentrum Zumba voor gezien gehouden... *deels vanwege de kerels die achterin de zaal deden alsof ze meededen, maar eigenlijk schuddende konten kwamen kijken*
Wel rijd ik paard en we proberen 1 keer in de week te gaan zwemmen *al wonen we in Tilburg en zijn die zwembaden blijkbaar levensgevaarlijk*. Verder fiets ik 4 dagen per week twee keer 20 minuten naar school... Wat mij betreft sport zat en anders kan ik altijd de Wii met het balanceboard er nog bij halen.
Lijstje!
O: 3 volkorenboterhammen. 1 rookvlees, 1 30+kaas, 1 cervelaatworst.
T: Twee bekertjes thee bij college.
L: Bakje salade, samengesteld uit mais, 5 olijven, rucola, een klein schepje kaas en 2 gekookte eieren. *Het aanbod op de uni was nogal vreemd en er zaten in heel veel bakjes dingen met flinke stukken rauwe ui, waar ik ziek van word*
T: Glas sap en een sultana/continukoekje/5 chocopepernoten *weet nog niet waar ik zo zin in heb. Weet dat koekjes niet ideaal zijn, maar ik heb ze nog en omdat ze niet superslecht zijn, maar ik ze op. Arme studenten gooien geen eten weg :p *
D: Tagliatelle met verse spinazie, boursin cuisine light en een klein handje gebakken spekjes. Glas water.
T: Misschien een beetje optimelyoghurt bij Grey's Anatomy

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....maandag 30 september 2013 07:58 schreef
Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)