Met deze kennis en inzicht kom je er echt wel, je bent goed bezig en ik lees je "struggle" met je gewicht en daarmee een " inzinkertje" maar je weet het en je gaat echt heel goed hoor, vergeet dat niet!quote:Op zondag 13 november 2011 11:37 schreef Purdey het volgende:
Goedemorgen allen! Wat fijn om wakker te worden met appelazijn discussies. Kom op zeg, appelazijn![]()
Tink, af en toe moet je het even lekker loslaten en je er niet schuldig om voelen. Je bent al super veel afgevallen, en je bent ontzettend goed bezig meis! Als je het maar leuk hebt gehad gisteravond, dat is het belangrijkste
@ Barretje: Erg hé, die aflevering. Ik zat me zo op te vreten. Zo'n operatie uit laten voeren omdat je blijkbaar iets aan je leven wilt veranderen, en dan vervolgens steeds maar weer kijken hoe ver je kunt gaan. En daar wordt een 'normaal' dik iemand op afgerekend.
Vanmorgen was ik weer een paar ons aangekomen helaas. Toevallig had ik het erover met m'n moeder, dat als ik veel consequenter zou zijn, ik écht wel zou afvallen. Bijv. gisteravond bij de soep had ik 2 pariesenne broodjes, van die harde Franse witte puntbroodjes. Met roomboter. Als ik ipv die broodjes 2 boterhammen had genomen met margarine, had ik zoveel kcal kunnen besparen. Minstens 400 ofzo. Dom eigenlijk. *Schopt zichzelf voor kont*
Inderdaad.quote:
Geen cakeje, meer een soort bladerdeeg-pakketje. Er zit vulling (soort jam) in het midden en glazuur bovenop. Het is absoluut niet gezond en de regel is dan ook maximaal één keer in de week. Meestal is dat zondagmorgen. Check anders: http://www.usfoodz.nl/kellogg-s-poptarts-frosted-strawberryquote:Op maandag 14 november 2011 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zijn toch die poptarts Tink?
Zie dat wel eens voorbij komen in films en zo maar het klinkt me altijd ongezond in de oren, meer als een soort cakeje dan als brood?
Is dat niet een beetje veel tussendoor? Ligt er een beetje aan hoe groot je lunch is natuurlijk, maar kun je je fruit dan niet beter verdelen en die halve appel en mandarijn 's avonds eten?quote:Op maandag 14 november 2011 08:47 schreef Sjeen het volgende:
WintereftelingMoet ik ook weer eens plannen!
Mijn planning tot nu toe:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie met koffiemelk
T - banaan, halve appel, mandarijn, thee
op dit moment ligt mijn hele lichaam overhoop... veel fruit is het beste wat ik kan doen. Brood krijg ik nauwelijks weg overigens, dus wat mijn lunch gaat worden moet ik nog zien.quote:Op maandag 14 november 2011 09:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje veel tussendoor? Ligt er een beetje aan hoe groot je lunch is natuurlijk, maar kun je je fruit dan niet beter verdelen en die halve appel en mandarijn 's avonds eten?
Xx
gelukkig zit er een terugspeel knop opquote:Op maandag 14 november 2011 10:31 schreef Purdey het volgende:
Vanmiddag/vanavond nog even in de weer met m'n nieuwe Zumba dvd'tjes. Tot nu toe vind ik het niet te doen. Die graatmagere meisjes doen het 1 keer voor, langzaam. En dan zeggen ze: 'Alright, let's speed it up!' en dan gaan ze me toch een partij hard
Dat is nog het meest hilarische. Toen ik dus eindelijk iets onder de knie had, en op de TV keek zag ik dat ze iets anders deden. En toen ik 'm terugspoelde bleken ze al 3 oefeningen verder te zijn geweestquote:Op maandag 14 november 2011 10:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gelukkig zit er een terugspeel knop op
MIquote:Op maandag 14 november 2011 10:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is nog het meest hilarische. Toen ik dus eindelijk iets onder de knie had, en op de TV keek zag ik dat ze iets anders deden. En toen ik 'm terugspoelde bleken ze al 3 oefeningen verder te zijn geweestIk ben nogal traag van begrip blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |