abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104311148
Kon ja... _O-

Ik denk dat ik en Leslie weer helemaal van voren af aan kennis moeten maken :')
pi_104311254
Dan heb je weer iets om naar toe te leven toch ;)
Spoilers!
  zondag 13 november 2011 @ 11:37:01 #103
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104311475
Goedemorgen allen! Wat fijn om wakker te worden met appelazijn discussies. Kom op zeg, appelazijn :')

Tink, af en toe moet je het even lekker loslaten en je er niet schuldig om voelen. Je bent al super veel afgevallen, en je bent ontzettend goed bezig meis! Als je het maar leuk hebt gehad gisteravond, dat is het belangrijkste :)

@ Barretje: Erg hé, die aflevering. Ik zat me zo op te vreten. Zo'n operatie uit laten voeren omdat je blijkbaar iets aan je leven wilt veranderen, en dan vervolgens steeds maar weer kijken hoe ver je kunt gaan. En daar wordt een 'normaal' dik iemand op afgerekend.

Vanmorgen was ik weer een paar ons aangekomen helaas. Toevallig had ik het erover met m'n moeder, dat als ik veel consequenter zou zijn, ik écht wel zou afvallen. Bijv. gisteravond bij de soep had ik 2 pariesenne broodjes, van die harde Franse witte puntbroodjes. Met roomboter. Als ik ipv die broodjes 2 boterhammen had genomen met margarine, had ik zoveel kcal kunnen besparen. Minstens 400 ofzo. Dom eigenlijk. *Schopt zichzelf voor kont*
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_104311557
ach jah.. we zijn allemaal niet van de maagbandjes :P

* Barretje80 is even supertrots op zichzelf..
omdat :
1. ik ben gaan sporten
2. ik op zondag morgen om 10.00 ben gaan sporten
3. ik zonder de vaste maatjes (dus alleen) ben gaan sporten

:D *O*

dat wordt gevierd met een bakje vanille yoghurt met Special K :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  Licht Ontvlambaar zondag 13 november 2011 @ 19:44:05 #105
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104326891
Go barretje *O*

Ik ben naar babyborrel geweest, nu compleet uitgeput. Dus zo maar naar bed...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 13 november 2011 @ 20:10:58 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104328143
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:37 schreef Purdey het volgende:
Goedemorgen allen! Wat fijn om wakker te worden met appelazijn discussies. Kom op zeg, appelazijn :')

Tink, af en toe moet je het even lekker loslaten en je er niet schuldig om voelen. Je bent al super veel afgevallen, en je bent ontzettend goed bezig meis! Als je het maar leuk hebt gehad gisteravond, dat is het belangrijkste :)

@ Barretje: Erg hé, die aflevering. Ik zat me zo op te vreten. Zo'n operatie uit laten voeren omdat je blijkbaar iets aan je leven wilt veranderen, en dan vervolgens steeds maar weer kijken hoe ver je kunt gaan. En daar wordt een 'normaal' dik iemand op afgerekend.

Vanmorgen was ik weer een paar ons aangekomen helaas. Toevallig had ik het erover met m'n moeder, dat als ik veel consequenter zou zijn, ik écht wel zou afvallen. Bijv. gisteravond bij de soep had ik 2 pariesenne broodjes, van die harde Franse witte puntbroodjes. Met roomboter. Als ik ipv die broodjes 2 boterhammen had genomen met margarine, had ik zoveel kcal kunnen besparen. Minstens 400 ofzo. Dom eigenlijk. *Schopt zichzelf voor kont*
Met deze kennis en inzicht kom je er echt wel, je bent goed bezig en ik lees je "struggle" met je gewicht en daarmee een " inzinkertje" maar je weet het en je gaat echt heel goed hoor, vergeet dat niet!

Barretje, sjeen en iedereen die zo goed bezig zijn, Thumbs up! Elke stap is er 1 en 1 om trots op te zijn!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 november 2011 @ 20:32:26 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_104329191
apel azijn _O-
  zondag 13 november 2011 @ 20:36:57 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104329428
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
apel azijn _O-
Inderdaad.

Hoe gaat het eigenlijk met jou? Lukt het om op gewicht te blijven?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 13 november 2011 @ 21:17:39 #109
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104331648
Dankjewel Uniek, dat had ik even nodig :* Ik moet leren om keuzes te maken. En als ik de verkeerde kies, moet ik niet miepen dat het misgaat.
pi_104331698
de appelazijnert heeft een ban
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 13 november 2011 @ 21:26:17 #111
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_104332216
Holo,

Sinterklaas heeft hier voor snackbui gezorgd, kan er niet mee zitten want het gaat zo goed dat af en toe snoepen wel moet kunnen vind ik!
pi_104339071
Thanks Mirjam, de zweep erover bij zulke figuren ~O> .
Spoilers!
  maandag 14 november 2011 @ 07:57:19 #113
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104342531
Goeiemorgen! :O

Welkom terug PB :W

Swets, hoe is het met jou eigenlijk? Hoop dat je post hier niet betekent dat je weer in het dieet-topic thuis hoort... Ben je nog op gewicht?

Gisteren was de Efteling echt zo ontzettend fijn. Wel heel erg onregelmatig en niet ideaal gegeten, maar ga proberen een overzichtje te geven *incl. commentaar*:

O: Twee poptarts, een beker sap. *Veel kcal's, maar dan zit ik wel tot de lunch vol*
L: Broodje Unox met een klein beetje saus.
T: Beker chocomel.
D: 4 bruine broodjes *zachte bolletjes* met kipfilet-pesto en een beker tomatensoep.
T: Grote beker winterthee, lekker nagenieten :)

Vanmorgen was de weegschaal lief voor me, in zoverre dat ik niet aangekomen ben. Na afgelopen weekend is dat meer dan ik durfde hopen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_104342567
Wat zijn toch die poptarts Tink?

Zie dat wel eens voorbij komen in films en zo maar het klinkt me altijd ongezond in de oren, meer als een soort cakeje dan als brood?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Licht Ontvlambaar maandag 14 november 2011 @ 08:47:24 #115
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104342991
Winterefteling O+ Moet ik ook weer eens plannen!

ik zit op kantoor, halve dag dat wel...

Mijn planning tot nu toe:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie met koffiemelk
T - banaan, halve appel, mandarijn, thee
L - iets van brood
T - ???
D - ???
T - thee met honing, 2 taaitaaitjes
  maandag 14 november 2011 @ 09:06:15 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104343280
Zal ik ook maar weer eens een lijstje doen.
Een dikke week gestuiterd van de PMS (ja, echt serieus, geen kut-excuus helaas) en nu moet het maar weer eens normaal:

O: Kwark met zoetstof
T: Appel, cracker met gegrild gehakt
L: Cesar salad met 1 of 2 boterhammen (1 gegrild gehakt, 1 geitenkaas)
T: cracker met gegrild gehakt
D: Prei met ham en kaassaus, aardappeltje
T: appel oid
  maandag 14 november 2011 @ 09:21:31 #117
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104343555
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zijn toch die poptarts Tink?

Zie dat wel eens voorbij komen in films en zo maar het klinkt me altijd ongezond in de oren, meer als een soort cakeje dan als brood?
Geen cakeje, meer een soort bladerdeeg-pakketje. Er zit vulling (soort jam) in het midden en glazuur bovenop. Het is absoluut niet gezond en de regel is dan ook maximaal één keer in de week. Meestal is dat zondagmorgen. Check anders: http://www.usfoodz.nl/kellogg-s-poptarts-frosted-strawberry

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 14 november 2011 @ 09:27:59 #118
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104343669
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 08:47 schreef Sjeen het volgende:
Winterefteling O+ Moet ik ook weer eens plannen!

Mijn planning tot nu toe:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie met koffiemelk
T - banaan, halve appel, mandarijn, thee
Is dat niet een beetje veel tussendoor? Ligt er een beetje aan hoe groot je lunch is natuurlijk, maar kun je je fruit dan niet beter verdelen en die halve appel en mandarijn 's avonds eten?

Xx
  Licht Ontvlambaar maandag 14 november 2011 @ 09:37:55 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104343857
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:27 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje veel tussendoor? Ligt er een beetje aan hoe groot je lunch is natuurlijk, maar kun je je fruit dan niet beter verdelen en die halve appel en mandarijn 's avonds eten?

Xx
op dit moment ligt mijn hele lichaam overhoop... veel fruit is het beste wat ik kan doen. Brood krijg ik nauwelijks weg overigens, dus wat mijn lunch gaat worden moet ik nog zien.
  maandag 14 november 2011 @ 09:39:14 #120
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104343882
zooo..
gister weer wat kcal weggedanst :D

maar de redbull(look-alike) blokkeerd vandaag wel mijn afvoer kanaal :{
dus qua gewicht was het rampzalig vanmorgen P:
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 14 november 2011 @ 10:31:15 #121
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104345006
Niks aangekomen na gisteren, en niks afgevallen. Vandaag weer met frisse moed er tegenaan!

O: 250 gram magere kwark, beker thee.
T: Een Golden D. appel.
L: 2 boterhammen met sandwichspread, 2 met 30+ kaas. Geschrapte worteltjes, beker melk.
T: 4 mini taai taai popjes, beker opkikker.
D: Broccoli, aardappeltjes (Misschien gebakken in olijfolie) en een 1/2 vega burger.
A: Thee met lange vingers.

Vanmiddag/vanavond nog even in de weer met m'n nieuwe Zumba dvd'tjes. Tot nu toe vind ik het niet te doen. Die graatmagere meisjes doen het 1 keer voor, langzaam. En dan zeggen ze: 'Alright, let's speed it up!' en dan gaan ze me toch een partij hard _O-
  maandag 14 november 2011 @ 10:34:49 #122
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104345098
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:31 schreef Purdey het volgende:

Vanmiddag/vanavond nog even in de weer met m'n nieuwe Zumba dvd'tjes. Tot nu toe vind ik het niet te doen. Die graatmagere meisjes doen het 1 keer voor, langzaam. En dan zeggen ze: 'Alright, let's speed it up!' en dan gaan ze me toch een partij hard _O-
gelukkig zit er een terugspeel knop op ;)
  maandag 14 november 2011 @ 10:37:48 #123
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104345166
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 10:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]

gelukkig zit er een terugspeel knop op ;)
Dat is nog het meest hilarische. Toen ik dus eindelijk iets onder de knie had, en op de TV keek zag ik dat ze iets anders deden. En toen ik 'm terugspoelde bleken ze al 3 oefeningen verder te zijn geweest :') Ik ben nogal traag van begrip blijkbaar.
  maandag 14 november 2011 @ 11:06:24 #124
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104345890
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:37 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat is nog het meest hilarische. Toen ik dus eindelijk iets onder de knie had, en op de TV keek zag ik dat ze iets anders deden. En toen ik 'm terugspoelde bleken ze al 3 oefeningen verder te zijn geweest :') Ik ben nogal traag van begrip blijkbaar.
MI _O- _O-

:@ sorry :@

maar dat is wel waarom ik op de sportschool niet naar van die huppel-lessen ga :P al sta ik tijdens de BB ook vaak met m'n armen/benen/lijf totaal anders dan de rest van de groep :@ :D
pi_104346067
Voor mij is het (naast een financieel motief) ook de reden dat ik niet naar de sportschool ga. Ik sta liever thuis voor de buis voor paal :+
Al verdenk ik mijn overbuurman er wel van dat hij af en toe naar me kijkt.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')