abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 november 2011 @ 10:31:15 #121
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104345006
Niks aangekomen na gisteren, en niks afgevallen. Vandaag weer met frisse moed er tegenaan!

O: 250 gram magere kwark, beker thee.
T: Een Golden D. appel.
L: 2 boterhammen met sandwichspread, 2 met 30+ kaas. Geschrapte worteltjes, beker melk.
T: 4 mini taai taai popjes, beker opkikker.
D: Broccoli, aardappeltjes (Misschien gebakken in olijfolie) en een 1/2 vega burger.
A: Thee met lange vingers.

Vanmiddag/vanavond nog even in de weer met m'n nieuwe Zumba dvd'tjes. Tot nu toe vind ik het niet te doen. Die graatmagere meisjes doen het 1 keer voor, langzaam. En dan zeggen ze: 'Alright, let's speed it up!' en dan gaan ze me toch een partij hard _O-
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  maandag 14 november 2011 @ 10:34:49 #122
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104345098
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:31 schreef Purdey het volgende:

Vanmiddag/vanavond nog even in de weer met m'n nieuwe Zumba dvd'tjes. Tot nu toe vind ik het niet te doen. Die graatmagere meisjes doen het 1 keer voor, langzaam. En dan zeggen ze: 'Alright, let's speed it up!' en dan gaan ze me toch een partij hard _O-
gelukkig zit er een terugspeel knop op ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 14 november 2011 @ 10:37:48 #123
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104345166
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 10:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Dat is nog het meest hilarische. Toen ik dus eindelijk iets onder de knie had, en op de TV keek zag ik dat ze iets anders deden. En toen ik 'm terugspoelde bleken ze al 3 oefeningen verder te zijn geweest :') Ik ben nogal traag van begrip blijkbaar.
  maandag 14 november 2011 @ 11:06:24 #124
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104345890
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:37 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat is nog het meest hilarische. Toen ik dus eindelijk iets onder de knie had, en op de TV keek zag ik dat ze iets anders deden. En toen ik 'm terugspoelde bleken ze al 3 oefeningen verder te zijn geweest :') Ik ben nogal traag van begrip blijkbaar.
MI _O- _O-

:@ sorry :@

maar dat is wel waarom ik op de sportschool niet naar van die huppel-lessen ga :P al sta ik tijdens de BB ook vaak met m'n armen/benen/lijf totaal anders dan de rest van de groep :@ :D
pi_104346067
Voor mij is het (naast een financieel motief) ook de reden dat ik niet naar de sportschool ga. Ik sta liever thuis voor de buis voor paal :+
Al verdenk ik mijn overbuurman er wel van dat hij af en toe naar me kijkt.
Spoilers!
  maandag 14 november 2011 @ 11:15:02 #126
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_104346132
Ik doe zumba ook niet. Een keer geprobeert en ik voelde me echt een hork. :D! Ze deed het voor en dan dacht "Mwah... dat lukt wel" en toen ging de muziek aan en struikelde ik over mijn voeten. xD

Niet mijn ding.
  maandag 14 november 2011 @ 11:15:04 #127
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104346133
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voor mij is het (naast een financieel motief) ook de reden dat ik niet naar de sportschool ga. Ik sta liever thuis voor de buis voor paal :+
mja.. hier is juist het financiele motief de stok achter de deur ;)
1 keer per week is een beetje duur, maar 2 keer per week is al iets meer rendabel ;)
kijken of we het over een tijdje op kunenn schroeven naar 3 keer per week :P

al is 5 keer per week sporten ook wel goed :@
pi_104346570
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 10:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]

of ... je... zet... em ... op.... slow... moooootiooonnnn.....
:D

Ik doe een beetje aanklooien met de wii
Niet te veel ... mijn heup is vrij rustig op het moment en dat wil ik graag zo houden

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2011 11:30:45 ]
  maandag 14 november 2011 @ 15:12:43 #129
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104353340
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Silmarwen het volgende:
Ik doe zumba ook niet. Een keer geprobeert en ik voelde me echt een hork. :D! Ze deed het voor en dan dacht "Mwah... dat lukt wel" en toen ging de muziek aan en struikelde ik over mijn voeten. xD

Niet mijn ding.
Ik heb jaren 'echt' latin en ballroom gedanst en dan slaat Zumba echt nergens op. Alle bewegingen voelen dan onaf en 'nep'. Ik heb na een les in het studentensportcentrum Zumba voor gezien gehouden... *deels vanwege de kerels die achterin de zaal deden alsof ze meededen, maar eigenlijk schuddende konten kwamen kijken*

Wel rijd ik paard en we proberen 1 keer in de week te gaan zwemmen *al wonen we in Tilburg en zijn die zwembaden blijkbaar levensgevaarlijk*. Verder fiets ik 4 dagen per week twee keer 20 minuten naar school... Wat mij betreft sport zat en anders kan ik altijd de Wii met het balanceboard er nog bij halen.

Lijstje!

O: 3 volkorenboterhammen. 1 rookvlees, 1 30+kaas, 1 cervelaatworst.
T: Twee bekertjes thee bij college.
L: Bakje salade, samengesteld uit mais, 5 olijven, rucola, een klein schepje kaas en 2 gekookte eieren. *Het aanbod op de uni was nogal vreemd en er zaten in heel veel bakjes dingen met flinke stukken rauwe ui, waar ik ziek van word*
T: Glas sap en een sultana/continukoekje/5 chocopepernoten *weet nog niet waar ik zo zin in heb. Weet dat koekjes niet ideaal zijn, maar ik heb ze nog en omdat ze niet superslecht zijn, maar ik ze op. Arme studenten gooien geen eten weg :p *
D: Tagliatelle met verse spinazie, boursin cuisine light en een klein handje gebakken spekjes. Glas water.
T: Misschien een beetje optimelyoghurt bij Grey's Anatomy :)

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 14 november 2011 @ 22:03:43 #130
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104375773
Mooi lijstje Tink, lekker gevarieerd :)

Vanavond onder 'Teen mom' op Mtv 300 kcal weggefietst. Gelijk besloten dat ik voortaan op vaste dagen ga fietsen, anders versloft het. Vandaag zo'n 1450 kcal gegeten. Ik zit er weer in!
pi_104377238
Oooooh ik eet zo slecht :@ atm... Ik heb er de krrrrrracht niet voor en ik ben rond etenstijd vaak all over the place. Ik eet zo weinig thuis dat ik thuis dan ook niks in huis heb en wanneer ik dan eindelijk thuis ben beland heb ik geen zin meer om te koken en pak ik iets makkelijks. Dit moet moet moet moet echt veranderen omdat ik gewoon echt te weinig gezonds binnenkrijg zo. Gelukkig nog wel wat fruit en ook wel vezels, maar groenten is echt ridicuul.

O: yoghurt met muesli
T: appel
L: boterham kaas, boterham pindakaas
T: appel
T: yoghurt muesli
D: kwark met banaan en appel
*O* : 40 minuten cardio, 7 apparaten 3x15
c_/ : veeeeeeeeeeel te weinig
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_104379934
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
En maar fappen die pervert :r
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:34:59 #133
319308 Tink89
To live is to dance
pi_104385940
En dan leg je drie boterhammen klaar, draai je je (letterlijk) 2 seconden om, is je kat er met één vandoor... hij wilt me blijkbaar helpen :p

Bij gebrek aan boter net een dubbele boterham met kipfilet en pesto en 3 crackers met pindakaas op. Ga zo een kopje thee maken :)

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_104386208
Pheebs waarom niet van die zakken roerbakgroenten in je diepvries ?
Beetje rijst erbij koken oid
Groenten zijn zo ontdooid ;)
pi_104386289
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
Mja dat is ook wel mijn plan/streven...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:12:12 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104386873
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
wij hebben ook diepvries groenten.. maar vooral omdat we anders steeds groenten moeten weggooien.. en dat is zoo zonde! :o

gister avond nog een bakje kwark gegeten voor het slapen..
en als avond eten een stoom maaltijd met zalm :P
en de salade was stiekem toch een entrecote met groenten spies geworden :@
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:19:57 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104387063
De laatste keer dat ik die diepvriesgroente probeerde kreeg ik ze met geen mogelijkheid gaar. Wrsch had ik langer moeten wachten, maar als snelle en makkelijke oplossing om onze bloedjes nog wat gezonds voor te schotelen vond ik het toch wat tegenvallen. :@

Lijstje voor vandaag:

O: 25gr Brinta met 250 cc melk
T: plak ontbijtkoek + appel (brandstof voor rennen ;) )
S: half uurtje hardlopen
L: tomatensoep en rijstewafels
T: mandarijntjes
D: pannekoeken (op verzoek van de kinderen O-) )
T: geen idee

(Waarom ik de lijstjes uberhaupt post weet ik niet, het lukt me al dagen niet om me eraan te houden. -O- Of nou ja, eraan houden... de dingen van het lijstje eten lukt me prima, maar al die extra'tjes he... :') :@ Echt godzijdank voor het hardlopen zodat ik iig nog iets verbrand. :P )
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 november 2011 @ 10:27:52 #138
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104387269
BE, hier ligt standaard zo'n zak in de vriezer (haal ik bij sligro)

Even afkoken en klaar *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_104387300
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:27 schreef Sjeen het volgende:
BE, hier ligt standaard zo'n zak in de vriezer (haal ik bij sligro)
[ afbeelding ]

Even afkoken en klaar *O*
zoiets heb ik ook van eigen huismerk O+ lekker :9
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:30:20 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104387327
Ja, ik had zoiets van de Lidl, maar dat was echt niet te eten. :o :?
Nog maar eens een keer proberen.
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:33:43 #141
251095 Purdey
Better off alone..
pi_104387394
Het enige minpunt van diepvriesgroenten vind ik altijd dat er zoveel vocht vanaf komt. Zeker als je het gaat roerbakken.

Phoeb, je moet wel beter voor jezelf zorgen! Kwark en fruit is geen D. Kook anders op een 'niks te doen' middag een grote pan pasta, en verdeel dat in kleine porties in de vriezer. Of soep. Of allebei. Of haal bij de supermarkt een maaltijdsalade?

Lijstje!

O: 2 boterhammen met pindakaas, beker thee.
T: 4 geperste sinaasappels, vezels!
L: 2 boterhammen met sandwichspread, worteltjes, beker opkikker.
T: Kwark met een appel.
D: Restje bami uit de vriezer, en 2 balletjes koe loe kai.

Vanmorgen 6 ons kwijt!
pi_104388059
Ik zou me echt geen raad weten zonder mijn vriezer. Alleen ben ik de laatste tijd wel erg aan het hamsteren en kokkerellen geweest, er past geen plakje bladerdeeg meer bij.
Pompoen, paprika, erwten, bonen, spinazie, chinese bouillon, uiensoep, 8 liter Italiaanse saus, brood, kipfilet, gehakt, Italiaanse en Thaise roerbakgroente, fruit (voor door smoothies), verse kruiden en nog veeeeeel meer.

Als je last hebt van het vele vocht in de groente, moet je in het begin op hoog vuur roerbakken. Dat doet het vocht snel verdampen.
Ik vind groente uit de diepvries alleen niet smaken als je er niets mee doet. Bijvoorbeeld om gewoon boontjes bij je aardappelen en vlees te eten. Dan zijn verse boontjes toch veel lekkerder. Maar meestal minder mooi, vaak duurder en veel meer werk. Gelukkig eten we bijna nooit Hollandse pot maar doe ik altijd nog iets met de groente om er smaak aan te geven.

Wij hebben recessie de laatste tijd en daardoor kook ik veel meer van wat ik in mijn kast/vriezer heb maar ook heel erg naar aanleiding van wat er in de aanbieding is. Van aanbiedingen koop ik dan iets meer zodat het de vriezer in kan. Ik gooi nu ook nog amper iets weg en dat bevalt me prima. Al kost het wel veel tijd om mijn boodschappenlijst te maken, ook omdat ik iedere week iets nieuws wil kokkerellen.
Spoilers!
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:42:26 #143
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_104389252
Ik heb gisteravond kaasfondue op, miljard calorieen, me twee vriendinnetjes, dus vandaag wat rustiger aandoen

O: havermout
T : yoghurt met sinaasappel
L : twee bruine boterhammen met groenten
T : fruit
D : broodje met vegaburger want
S : duiken/ zwemmen
T : nog iets voedzaams
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:45:03 #144
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104389338
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:42 schreef RandomMoron het volgende:
Ik heb gisteravond kaasfondue op, miljard calorieen, me twee vriendinnetjes, dus vandaag wat rustiger aandoen

_O- _O-

en kaas fondue :9~
pi_104389733
Ohhh, kaasfondue! Ik kom het de laatste tijd overal tegen en ik heb er echt trek in. Ik denk dat ik het op 3 december ga eten als m'n vriendinnetje komt logeren. Onze mannen houden er niet van. Da's ergens mooi, anders zou ik het veel vaker eten.
Spoilers!
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:12:04 #146
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_104390244
Ja! Het is zooo lekker en we hadden een groupon.maar ja, het is dus ook erg slecht.
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:54:00 #147
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_104401821
Ook al lukt het me niet altijd zoals jullie van die mooie lijstjes neer te zetten, mijn eetpatroon word steeds beter maar laat soms nog te wensen over, maar ik was vandaag bij de dietiste en resultaat is -2kg *O* Sinds 8 wkn weer bezig, ik vind het netjes, het gaat langzaam, maar er gebeurt wel wat.

sorry voor de egopost :@
Be happy with the little things in life
  dinsdag 15 november 2011 @ 18:38:23 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104403388
Als je gewoon dipt met groente, het brood laat liggen en veel salade eet, is de kaasfondue niet eens zo'n drama.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 15 november 2011 @ 18:40:28 #149
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104403472
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ook al lukt het me niet altijd zoals jullie van die mooie lijstjes neer te zetten, mijn eetpatroon word steeds beter maar laat soms nog te wensen over, maar ik was vandaag bij de dietiste en resultaat is -2kg *O* Sinds 8 wkn weer bezig, ik vind het netjes, het gaat langzaam, maar er gebeurt wel wat.

sorry voor de egopost :@
gewoon lekker trots op jezelf zijn..
dat is het belangrijkste! ^O^ :Y
pi_104403913
Ondanks het feit dat ik me keurig houd aan mijn schema staat het hier volledig stil, sta wel krom van de stress dus ik ben bang dat dat het is en voorlopig zal het ook wel zo blijven zolang ik nog last heb van een zeikende buur. }:|
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')