gelukkig zit er een terugspeel knop opquote:Op maandag 14 november 2011 10:31 schreef Purdey het volgende:
Vanmiddag/vanavond nog even in de weer met m'n nieuwe Zumba dvd'tjes. Tot nu toe vind ik het niet te doen. Die graatmagere meisjes doen het 1 keer voor, langzaam. En dan zeggen ze: 'Alright, let's speed it up!' en dan gaan ze me toch een partij hard
Dat is nog het meest hilarische. Toen ik dus eindelijk iets onder de knie had, en op de TV keek zag ik dat ze iets anders deden. En toen ik 'm terugspoelde bleken ze al 3 oefeningen verder te zijn geweestquote:Op maandag 14 november 2011 10:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gelukkig zit er een terugspeel knop op
MIquote:Op maandag 14 november 2011 10:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat is nog het meest hilarische. Toen ik dus eindelijk iets onder de knie had, en op de TV keek zag ik dat ze iets anders deden. En toen ik 'm terugspoelde bleken ze al 3 oefeningen verder te zijn geweestIk ben nogal traag van begrip blijkbaar.
mja.. hier is juist het financiele motief de stok achter de deurquote:Op maandag 14 november 2011 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voor mij is het (naast een financieel motief) ook de reden dat ik niet naar de sportschool ga. Ik sta liever thuis voor de buis voor paal![]()
Al verdenk ik mijn overbuurman er wel van dat hij af en toe naar me kijkt.
of ... je... zet... em ... op.... slow... moooootiooonnnn.....quote:Op maandag 14 november 2011 10:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gelukkig zit er een terugspeel knop op
Ik heb jaren 'echt' latin en ballroom gedanst en dan slaat Zumba echt nergens op. Alle bewegingen voelen dan onaf en 'nep'. Ik heb na een les in het studentensportcentrum Zumba voor gezien gehouden... *deels vanwege de kerels die achterin de zaal deden alsof ze meededen, maar eigenlijk schuddende konten kwamen kijken*quote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Silmarwen het volgende:
Ik doe zumba ook niet. Een keer geprobeert en ik voelde me echt een hork.! Ze deed het voor en dan dacht "Mwah... dat lukt wel" en toen ging de muziek aan en struikelde ik over mijn voeten. xD
Niet mijn ding.
En maar fappen die pervertquote:Op maandag 14 november 2011 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voor mij is het (naast een financieel motief) ook de reden dat ik niet naar de sportschool ga. Ik sta liever thuis voor de buis voor paal![]()
Al verdenk ik mijn overbuurman er wel van dat hij af en toe naar me kijkt.
Mja dat is ook wel mijn plan/streven...quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
Pheebs waarom niet van die zakken roerbakgroenten in je diepvries ?
Beetje rijst erbij koken oid
Groenten zijn zo ontdooid
wij hebben ook diepvries groenten.. maar vooral omdat we anders steeds groenten moeten weggooien.. en dat is zoo zonde!quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
Pheebs waarom niet van die zakken roerbakgroenten in je diepvries ?
Beetje rijst erbij koken oid
Groenten zijn zo ontdooid
zoiets heb ik ook van eigen huismerkquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:27 schreef Sjeen het volgende:
BE, hier ligt standaard zo'n zak in de vriezer (haal ik bij sligro)
[ afbeelding ]
Even afkoken en klaar
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:42 schreef RandomMoron het volgende:
Ik heb gisteravond kaasfondue op, miljard calorieen, me twee vriendinnetjes, dus vandaag wat rustiger aandoen
gewoon lekker trots op jezelf zijn..quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ook al lukt het me niet altijd zoals jullie van die mooie lijstjes neer te zetten, mijn eetpatroon word steeds beter maar laat soms nog te wensen over, maar ik was vandaag bij de dietiste en resultaat is -2kgSinds 8 wkn weer bezig, ik vind het netjes, het gaat langzaam, maar er gebeurt wel wat.
sorry voor de egopost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |