Absoluut gezien misschien wel, ja. Maar relatief gezien? Meisje van 1,61m en 56kilo vs. 1.1kilo poop. Me thinks dat mijn record nog steeds staatquote:Op woensdag 16 november 2011 09:12 schreef V1z0R het volgende:
Dacht gister al tijdens het typen, "nee, Coco is al ziek genoeg, niet sturen", anders had je ook nog meegekregen hoe ik je 1.1kg poep had verbeterd.
Beterschap in ieder gevalHoop dat je morgen toch die belangrijke lessen kunt geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee, dat weet ik ook wel. Maar zo voelt het niet, zeg maar.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:30 schreef loveli het volgende:
Coco, kunnen gamen is geen criterium om voor de klas te kunnen staan. Thank God for that, btw.
Haha, ja, dat zie ik ook wel terug in jou inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2011 09:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Herkenbaar Coco, ik moet ook half dood zijn voor ik me ziek meld... Dus ik snap het wel.
quote:Op woensdag 16 november 2011 09:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Absoluut gezien misschien wel, ja. Maar relatief gezien? Meisje van 1,61m en 56kilo vs. 1.1kilo poop. Me thinks dat mijn record nog steeds staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was wel een dikke 1.4kg hoor
![]()
Lijstje:
O: Havermout met melk (is toch fijner iets warms zo 's ochtends, dus maar geen kwark) en een banaan
T: Garnalenen handje amandelen / glas melk
L: 3 bth paprika, kipfilet, paard / garnalen / zalm / glas melk
T: bth peer, kalkoen / glas melk
T: zalm / forelfilet / amandelen
T: shake
S: Full-body kracht alles in drop/super-sets 1u.
D: Weet nog niet
T: cashews / wodka
T: bak kwark
Wut? Burial en Mt Eden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me soms wel, omdat ik eigenlijk nooit ziek ben en hier sommige mensen zo zie kwakkelen
Denk dan, doe mij dan af en toe ook eens wat en laat de rest met rust.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo maar eens kijken wat we in huis hebben om te eten vandaag. O was brinta en ik ga nog even wat visolie&vitaminen nemen. Kan geen kwaad lijkt me.Everything which is not impossible, will eventually happen
quote:Op woensdag 16 november 2011 09:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]was wel een dikke 1.4kg hoor
![]()
Lijstje:
O: Havermout met melk (is toch fijner iets warms zo 's ochtends, dus maar geen kwark) en een banaan
T: Garnalenen handje amandelen / glas melk
L: 3 bth paprika, kipfilet, paard / garnalen / zalm / glas melk
T: bth peer, kalkoen / glas melk
T: zalm / forelfilet / amandelen
T: shake
S: Full-body kracht alles in drop/super-sets 1u.
D: Weet nog niet
T: cashews / wodka
T: bak kwark
Wut? Burial en Mt Eden?
Wat een superlijst weer V1zor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me soms wel, omdat ik eigenlijk nooit ziek ben en hier sommige mensen zo zie kwakkelen
Denk dan, doe mij dan af en toe ook eens wat en laat de rest met rust.
![]()
En eens met laatste comment... ik ben vrijwel nooit ziek, kwakkel dan wel met de buik, maar ik zou graag wat leed overnemen nog!
Beterschap Coco en Quinazoline! Goed dat jullie thuisblijven
Be someone that makes you happy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |