abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104426448
KPMG? Had ik moeten bijlezen? :P Google zegt accountantskantoor

Vandaag weer een dagje rennen van afspraak naar afspraak, maar als alles goed gaat ben ik morgenmiddag rond 12 uur van de stress af O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_104426463
Vannacht weer overgegeven, boo! Leek gisteravond een stuk beter te gaan, maar voek me nu weer beroerd. Is eerste week van het nieuwe blok, dus extra boo! :(

On the bright side: wie weet tik ik hierdoor aan t eind van de week voor t eerst sinds jaren de 60kilo weer eens aan :D :')
  Vis een optie? woensdag 16 november 2011 @ 08:58:32 #178
70532 loveli
N
pi_104426485
Afvallen met Coco. Mooie titel.
crap in = crap out
pi_104426528
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 08:58 schreef loveli het volgende:
Afvallen met Coco. Mooie titel.
O+

@uniek: uw pm box zit vollllll
pi_104426571
Ik kan rustig op blote voeten rondlopen op de afdeling.. en een collega kwam zelfs ooit in joggingpak. Maar goed, ik heb ook geen baan waarbij ik representatief moet zijn. Desalniettemin vind ik naar het werk gaan op sloffen en in joggingbroek een no go.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104426667
Mogguh!

KPMG-3 hier :)
Bij Afas hebben ze trouwens ook van die 'leuke' filmpjes.
Is hier eigenlijk altijd 2 of 3, alleen bij een presentatie 1 en in de zomervakantie soms 4 als het warm is.

Dacht gister al tijdens het typen, "nee, Coco is al ziek genoeg, niet sturen", anders had je ook nog meegekregen hoe ik je 1.1kg poep had verbeterd. :@
Beterschap in ieder geval :* Hoop dat je morgen toch die belangrijke lessen kunt geven :Y

Fijne wandeling voor uniek gewenst. O+

Moest gisteravond toch weg, dus verhaaltje niet af kunnen tikken :{

En nu, Hollandse garnalen :Y) En nog maar een bak koffie :O
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 16 november 2011 @ 09:13:33 #182
70532 loveli
N
pi_104426683
Als ik met blote voeten aan het werk ga krijg ik meteen een berisping ;(
crap in = crap out
pi_104426693
Blote voeten en toch stalen neus dan? :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 16 november 2011 @ 09:19:36 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104426775
Ik ben een mix tussen 1 en 2 vandaag!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_104426815
Ik ben een mix tussen 3 en 4 _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_104426841
Aw, coco :* Beterschapjes weer, hopelijk knap je snel op.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104426919
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 09:12 schreef V1z0R het volgende:

Dacht gister al tijdens het typen, "nee, Coco is al ziek genoeg, niet sturen", anders had je ook nog meegekregen hoe ik je 1.1kg poep had verbeterd. :@
Beterschap in ieder geval :* Hoop dat je morgen toch die belangrijke lessen kunt geven :Y
Absoluut gezien misschien wel, ja. Maar relatief gezien? Meisje van 1,61m en 56kilo vs. 1.1kilo poop. Me thinks dat mijn record nog steeds staat :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104426956
hier ook bedrijfskleding *) yay!
Ja doei.
pi_104426964
En mijn kledingstijl is vandaag kpmg 6 ofzo :')

Ga eens proberen of ik iets kan eten :)
  Vis een optie? woensdag 16 november 2011 @ 09:30:42 #190
70532 loveli
N
pi_104427012
Coco, kunnen gamen is geen criterium om voor de klas te kunnen staan. Thank God for that, btw.
crap in = crap out
pi_104427078
Als je al 3 dagen aan het overgeven bent, ben je gewoon goed ziek en mag je minstens nog 3 dagen uittrekken om aan te sterken. Anders sta je als een bleke slappe vaatdoek voor de klas...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104427083
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 09:30 schreef loveli het volgende:
Coco, kunnen gamen is geen criterium om voor de klas te kunnen staan. Thank God for that, btw.
Oh nee, dat weet ik ook wel. Maar zo voelt het niet, zeg maar.

Rationeel gezien: ik zit ingewikkeld in dekentjes achter de pc en ben zwak want eet nauwelijks en misselijk en etcetc. Maar voor mij gevoel moet ik praktisch in coma in bed liggen om werk te kunnen skippen :')

Nu heb ik me dat laatste wel afgeleerd, dus werk niet meer zo lang door tot anderen me moeten stoppen. Maar het voelt niet goed, zeg maar.

Ach ja, ik ga nu echt mijn poging tot eten doen :)
  woensdag 16 november 2011 @ 09:47:11 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104427335
Herkenbaar Coco, ik moet ook half dood zijn voor ik me ziek meld... Dus ik snap het wel.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_104427380
Uniek, ik weet niet wat er is, maar een dikke knuffel en ik hoop dat alles goed komt :*

Coco heel veel beterschap. Snap je gevoel, voel me dan ook altijd schuldig, ookal is dat nergens voor nodig. Beterschap :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_104427384
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 09:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Herkenbaar Coco, ik moet ook half dood zijn voor ik me ziek meld... Dus ik snap het wel.
Haha, ja, dat zie ik ook wel terug in jou inderdaad :D Irritant is dat he? Ik wéét heus wel dat ik beter rustig aan doen thuis (slaap veel tussendoor, en 's avonds voel ik me meestal wat beter dus dan game ik wat), maar het vóélt niet goed. Ach ja, first world problems denk ik dan maar :+
pi_104427499
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 09:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Absoluut gezien misschien wel, ja. Maar relatief gezien? Meisje van 1,61m en 56kilo vs. 1.1kilo poop. Me thinks dat mijn record nog steeds staat :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:6 was wel een dikke 1.4kg hoor :{w
;) O+

Lijstje:
O: Havermout met melk (is toch fijner iets warms zo 's ochtends, dus maar geen kwark) en een banaan
T: Garnalen :9 en handje amandelen / glas melk
L: 3 bth paprika, kipfilet, paard / garnalen / zalm / glas melk
T: bth peer, kalkoen / glas melk
T: zalm / forelfilet / amandelen
T: shake
S: Full-body kracht alles in drop/super-sets 1u.
D: Weet nog niet
T: cashews / wodka
T: bak kwark

Wut? Burial en Mt Eden? *O*
SPOILER
Voel me soms wel :@, omdat ik eigenlijk nooit ziek ben en hier sommige mensen zo zie kwakkelen :{ Denk dan, doe mij dan af en toe ook eens wat en laat de rest met rust. }:|
pi_104427624
Hier ook KPMG-6.
SPOILER
Zo maar eens kijken wat we in huis hebben om te eten vandaag. O was brinta en ik ga nog even wat visolie&vitaminen nemen. Kan geen kwaad lijkt me.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_104428157
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 09:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:6 was wel een dikke 1.4kg hoor :{w
;) O+

Lijstje:
O: Havermout met melk (is toch fijner iets warms zo 's ochtends, dus maar geen kwark) en een banaan
T: Garnalen :9 en handje amandelen / glas melk
L: 3 bth paprika, kipfilet, paard / garnalen / zalm / glas melk
T: bth peer, kalkoen / glas melk
T: zalm / forelfilet / amandelen
T: shake
S: Full-body kracht alles in drop/super-sets 1u.
D: Weet nog niet
T: cashews / wodka
T: bak kwark

Wut? Burial en Mt Eden? *O*
SPOILER
Voel me soms wel :@, omdat ik eigenlijk nooit ziek ben en hier sommige mensen zo zie kwakkelen :{ Denk dan, doe mij dan af en toe ook eens wat en laat de rest met rust. }:|
Wat een superlijst weer V1zor!
En eens met laatste comment... ik ben vrijwel nooit ziek, kwakkel dan wel met de buik, maar ik zou graag wat leed overnemen nog!

Beterschap Coco en Quinazoline! Goed dat jullie thuisblijven :*
Be someone that makes you happy
pi_104428404
@Uniek, knuffel :* Don't know why. Maar toch :*
@coco, :* jij ook knuffel! Goed dat je thuis blijft, ff lekker uitzieken!
@Quina: jij ook! :*

Ik heb paar dagen geleden de serie Awkward ontdekt O+ Wat een leuke serie is dat zeg! En dat voor mtv :')
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 16 november 2011 @ 10:54:58 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104428855
Nou, wie wil mijn pijn in de linker nierstreek? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')