SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:14 schreef V1z0R het volgende:
Er is dus een band genaamd [ afbeelding ]![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:16 schreef Phaidra het volgende:
Prob, vervelend! En wat Co zegt: bij een bacteriële ontsteking kan je antibiotica krijgen. Het komt véél minder voor dan viraal, maar ik had het 1,5 jaar geleden. En dan voel je je echt snel beter met antibiotica. Oh ja, ik kreeg ook zakjes ibuprofen 600mg
. De maximale dosis paracetamol en normale ibu's hielpen namelijk helemaal niets
.
Ik heb dus geen witte puntjes, koorts, etc. Alleen enorm pijnlijke blafhoest en een pijnlijke rode keel. En een beetje verkouden maar niet héél erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klink alsof ik iedere dag een pak shag rook!
Worry is a misuse of imagination
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg dames met nette kleding-verstand! Moeten echte dames in de kou trouwens lijden als ze op net moeten of zijn een paar nette laarzen + jurkje/rokje ook algemeen geaccepteerd?Vroeg ik me zo af
Een thermolegging kan vaak prima en zie je er niet aan af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Worry is a misuse of imagination
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Een thermolegging kan vaak prima en zie je er niet aan af!
Bij die schoenen bedoel je? Why not. Maar dan is deze post beter op z'n plek in een anti-conceptie-topic.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Een thermolegging kan vaak prima en zie je er niet aan af!
Ik snap de vraag niet echt? Laarzen kunnen toch gewoon? Het is winter, natuurlijk draag je laarzen. Desnoods enkellaarsjes of dichte pumps. Maar niet echt open (zomer) pumps dat is een beetje koud.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat sowieso!Maar dan moeten er nog wel schoentjes bij
Heb ik ook eens gehad, ik had toen een infectie van de bovenste luchtwegen. M'n stem was echt helemaal wegquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb dus geen witte puntjes, koorts, etc. Alleen enorm pijnlijke blafhoest en een pijnlijke rode keel. En een beetje verkouden maar niet héél erg.
Ik klink alsof ik iedere dag een pak shag rook!
Ik mag morgen presenterenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad, ik had toen een infectie van de bovenste luchtwegen. M'n stem was echt helemaal weg
Nouja omdat je nette kantoordames vaak in weer en wind met open schoenen (+ panty) ziet lopen, vroeg ik me dat afquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet echt? Laarzen kunnen toch gewoon? Het is winter, natuurlijk draag je laarzen. Desnoods enkellaarsjes of dichte pumps. Maar niet echt open (zomer) pumps dat is een beetje koud.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja omdat je nette kantoordames vaak in weer en wind met open schoenen (+ panty) ziet lopen, vroeg ik me dat af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
ik loop heel vaak met hoge laarzen + panty als ik netjes moetquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja omdat je nette kantoordames vaak in weer en wind met open schoenen (+ panty) ziet lopen, vroeg ik me dat af
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eeeeeeeeeeeee!!!![]()
paaaaaaarrrtttyyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
DM!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef Phaidra het volgende:
Mariaaaaaa![]()
![]()
Wat tof!! Leuke functie ook?
Joh!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik mag morgen presenterenWoohoo!
Ik heb het iedere winter 4-5 keer en als ik ga kamperen van de zomer.. Maar dat schijnt dus niet normaal te zijn..
quote:
Nummer 2 (jurkje + laarzen) is meer mijn nette stijl geloof ikquote:
Net genoeg over het algemeenquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nummer 2 (jurkje + laarzen) is meer mijn nette stijl geloof ik![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:37 schreef Probability het volgende:
XM heeft altijd wel mooie pakjes met laarzen!
^^ en ^^quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:21 schreef Goodbye het volgende:
Ja, die foto die je gister postte was ook mooi en netjes![]()
En ik wil ook DM Mariaaaa
Maar dan met een beter figuur. Hoe is het met de carriere?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zie er altijd bijna letterlijk zo uit als in het filmpje van prob. In de winter afgewisseld met coltrui, kokerrok en laarzen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eeeeeeeeeeeee!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Moeten we Soft Kitty voor je zingen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:56 schreef Quinazoline het volgende:
Leuk Maria! Hoeveel gesprekken heb je al gehad eigenlijk?
Beuh. D plan kan omgegooid, niks geen kans op sport of op tijd thuis en soepie maken, want geen treinen naar huis vanwege een aanrijding met een persoon. Eens bedenken wat het dan gaat worden. Mijn status is inmiddels ook van ongedefinieerd (niet ziek genoeg om thuis te blijven/niet fit genoeg om te werken) naar gedefinieerd (als ik me morgen zo voel meld ik me ziek) gegaan, dus ik ben erg happy. Not. Nu maar een hot beverage om mezelf te comforten.
Dit wordt mijn tweede, als je het gesprek met het uzb meetelt derdequote:Op dinsdag 15 november 2011 16:56 schreef Quinazoline het volgende:
Leuk Maria! Hoeveel gesprekken heb je al gehad eigenlijk?
Beuh. D plan kan omgegooid, niks geen kans op sport of op tijd thuis en soepie maken, want geen treinen naar huis vanwege een aanrijding met een persoon. Eens bedenken wat het dan gaat worden. Mijn status is inmiddels ook van ongedefinieerd (niet ziek genoeg om thuis te blijven/niet fit genoeg om te werken) naar gedefinieerd (als ik me morgen zo voel meld ik me ziek) gegaan, dus ik ben erg happy. Not. Nu maar een hot beverage om mezelf te comforten.
Winquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:14 schreef V1z0R het volgende:
Er is dus een band genaamd [ afbeelding ]![]()
mwo. Ze willen me heel graag, maar zoeken nog een plaats in de organisatie. D kan me niet betalen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar dan met een beter figuur. Hoe is het met de carriere?
Zo denk ik ook altijd als het mij niet meezitquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:38 schreef Quinazoline het volgende:
Soft Kitty zingen helpt altijd denk ik. Ik ga alleen hier op kantoor niet mijzelf insmeren met weetikwatvoorspul
, hou het bij de thee. Ik denk dat je gewoon soms van die dagen hebt dat het niet mee zit. En ter compensatie van dat het bij mij niet mee zit, zit het Maria vandaag wel mee, en is de wereld weer in balans.
XM, da's ook de reden dat ik niet ben gaan omreizen maar gewoon wel wacht tot de ellende voorbij is. 3x overstappen en overvolle treinen zie ik ff niet zo zitten.
Lekker en lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:58 schreef Amsel het volgende:
Ik heb ook last van die vertragingen en heb uit nood maar een kaasuienbol met filet americain gegeten omdat ik omviel van de honger. Want het duurt straks als ik thuis ben ook nog een half uur om m'nboerenkool
te maken.
ik word altijd een klein beetje warm en nostalgisch van binnen als jij tracteren schrijftquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hebmezelf op een glas wijn en een pizza getracteerd.
Ik ook als Laureline het over vacantie heeft!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik word altijd een klein beetje warm en nostalgisch van binnen als jij tracteren schrijft
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik word altijd een klein beetje warm en nostalgisch van binnen als jij tracteren schrijft
Ja!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook als Laureline het over vacantie heeft!
Vacantie ook? *zich jong voelt*quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wij komen dan ook uit de tijd dat je die woorden werkelijk met een c schreef.
Ik zit me nu af te vragen of dat tegenwoordig niet meer zo hoort of dat je gewoon beide opties kan gebruiken. Ik zal zelf altijd voor trakteren en vakantie gaan, dat dan weer welquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wij komendan ook uit de tijd dat je die woorden werkelijk met een c schreef.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een van onze katten is gebiologeerd door het openen en sluiten van de dvd-speler en vanochtend stond er op de Koningskade een man in witte badjas en op bruine pantoffels de ramen van z'n Porsche te krabben.
Dat wilde ik nog even delen.
Ehh laatmaar dan. Likkepot klinkt lekker, maar paté en zult niet.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:49 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Ehh laatmaar dan. Likkepot klinkt lekker, maar paté en zult niet.
en een ander woord voor wijsvingerquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:58 schreef KathyH. het volgende:
Had er wel van gehoord, zit in een kinderrijmpje dacht ik. Met duimelot en likkepot ofzo. Nooit geweten dat het iets eetbaars was!
Volgens mij is het trouwens een combi van leverworst, paprika en room.quote:
ik vind het wel meevallen, ookal zou ik best eens net als jij in een rood jurkje naar een klant willen. Het is gewoon de sector.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg jeuk van dat KPMG-filmpje. Op zo'n "leuke en ongedwongen wijze" mensen in een keurslijf duwen. Ik snáp dat je bij een dergelijke firma er repré uit moet zien, maar dit is echt ieuw gewoon.
Ik geloof je direct. In m'n hoofd leek het daaropquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het trouwens een combi van leverworst, paprika en room.
volgens mij welquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit me af te vragen of deze rok me zal staan trouwens...
Sluit me aan bij Tink maar vind hem wel vrij lang.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit me af te vragen of deze rok me zal staan trouwens...
Bolle benen? Waar?quote:
Jas? Ehh help me even?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Donderdag of vrijdag komt de jas. Ik bestel die rok d.e.s.d.a. de jas niet past.
Hulp.quote:
dan en slechts dan alsquote:
Ja, die vind ik ook zo tof, maar A-lijn staat me zoooooo niet! Jou vast wel met je wespentaille!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehh jaa![]()
Vind overigens deze wel leuk
[ afbeelding ]
Ai, huur of koop?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er is een stoppengroep kapot (in de keuken). En m'n verlengsnoer naar de koelkast doet het tot nu toe ook niet.![]()
Stoppenkast zit bij de afwezige benedenbuurvrouw aan de muur. Had ik maar een fatsoenlijk huis genomen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben 1,5 uur geleden weer tante geworden
![]()
Op de verjaardag van mijn vader, 11 jaar later hebben we weer wat te vieren op 15 november![]()
![]()
Ja vermoed ik ook al ben ik snel erg tuttig dus ik kijk wel als ik de rest van de jurkjes heb geelimineerd heb er nu 5 liggen (onbetaald en t/m donderdag terug te sturen).quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook zo tof, maar A-lijn staat me zoooooo niet! Jou vast wel met je wespentaille!
Huur, gelukkig. Mag lijen dat je met koop wel altijd een eigen stoppenkast neemt. Maar goed, misschien moet ik het raam maar open zetten voor voldoende kou in de keuken.quote:
Dan is het nog bijzonder.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Huur, gelukkig. Mag lijen dat je met koop wel altijd een eigen stoppenkast neemt. Maar goed, misschien moet ik het raam maar open zetten voor voldoende kou in de keuken.
Die jas is best mooiHelaas geen mooi online plaatje van m'n
jas ('flessengroen', aldus m'n collegae.) Lijkt verder wel een beetje op de Mart jas.
Ja het is echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Nummer 1 in het filmpje van KPMG is inderdaad echt alleen voor als medewerkers bij een klant zitten, niet op kantoor. Het semi-lollige van het filmpje vind ik ook maar niks
Vooral bij die laatste outfitquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Nummer 1 in het filmpje van KPMG is inderdaad echt alleen voor als medewerkers bij een klant zitten, niet op kantoor. Het semi-lollige van het filmpje vind ik ook maar niks
Alsof iemand ouder dan 14 dat aan zou trekkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vooral bij die laatste outfit![]()
Oh XM-ert ik zal morgen naar je zwaaien, zit half elf op de koninginnegracht.
Zolang dat maar niet in badjas is!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vooral bij die laatste outfit![]()
Oh XM-ert ik zal morgen naar je zwaaien, zit half elf op de koninginnegracht.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/KMPG
Dan even niet per se over die outfit, maar er zijn best wel mensen die nieuw in dienst komen die veel te casual gekleed gaan. Vooral vrouwen, mannen trekken toch wel gauw een pak aan. Voor vrouwen is de grens wat vager.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Alsof iemand ouder dan 14 dat aan zou trekken??!!
Prob, hoop maar dat je goed bent in overdrijven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Alsof iemand ouder dan 14 dat aan zou trekken??!!
Potver!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zolang dat maar niet in badjas is!
Ik zit van 8:30 - 14:00 in overleg, anders hadden we samen kunnen lunzen!
Laat me ff weten wanneer, mss kunnen we dan wat afspreken!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Prob, hoop maar dat je goed bent in overdrijven.
[..]
Potver!
Naja ik moet nog een keer terug ook
Daar vroeg uniekje toch omquote:
Dat sowieso, maar meen het wel. Ik persoonlijk vind spijkerrokjes meer iets voor de jeugd..quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Prob, hoop maar dat je goed bent in overdrijven.
[..]
Potver!
Naja ik moet nog een keer terug ook
Dat post ik toch ook?quote:
Will do!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laat me ff weten wanneer, mss kunnen we dan wat afspreken!
Jahaa, jij bent natuurlijk wel de uitzondering, en draagt hem met je mooie laarzen en een chique colbertje!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook een spijkerrokjeEn ben >14
Lijkt me hetzelfde, in ieder geval, hij linkte bij mij door naar .comquote:
Ik ook! En bij steps deze besteld:quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook een spijkerrokjeEn ben >14
Oh, tikfout!quote:
Dat is een rokquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ook! En bij steps deze besteld:
[ afbeelding ]
Zou ook prima naar m'n werk kunnen
Dat magquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef Muis006 het volgende:
Maar Gbee in je post staat kmpg
E: spuit unouno
Een collega van mij doet dat ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef Jagärtrut het volgende:
ik loop op het werk op m'n sloffen..
Zo ben ikquote:
mijn man ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef Jagärtrut het volgende:
ik loop op het werk op m'n sloffen..
Ik heb m'n eigen kantoor. Maar ga ook rustig koffie drinken op m'n sloffen. Als ik les moet geven of in meetings zit doe ik het niet. Maar voor de rest, why not?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een collega van mij doet dat ook. Ik vind het eigenlijk niet kunnen
, maar jij zit alleen op een kantoortje toch?
Heb sinds kort een dik vest hangen en een paar werkschoenen staan, niet mijn ding maar wel prima zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind sloffen in de categorie teenslippers. Die draag je thuis. En werk is niet thuis. Vind ik dan. Ik heb ook een eigen kamer, maar zou echt nooit op sloffen lopen. Als ik veel moet traplopen met spullen, schop ik hooguit even mn pumps uit, maar trek ze daarna direct weer aan.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch handig bedrijfskleding.
Wie heeft de winter nodig voor een depressie?
Jeumig, dat is nogal wat. Heftig hoor, van allebei. Begrijpelijk dat je t ff niet weet. Is er iemand die er voor jóu is nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:18 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Jeumig, dat is nogal wat. Heftig hoor, van allebei. Begrijpelijk dat je t ff niet weet. Is er iemand die er voor jóu is nu?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uniek, wat een nare dingen!
Maria, ik heb zulke schoenen als in je post aan het begin van het topic! Ze zijn leuk, maar ik vind ze vooral mooi bij broeken.
De koelkast doet het weer
Lijstje
O: brinta met warme melk en een schepje suiker
T: krentenbol, capuccino's
L: groentesoep, rode kool salade, dubbele boterham kaas, mandarijn
T: meer mandarijn, sultana
T: dubbele boterham kaas
D: Lasagna met pompoen en gehakt
T: 3 mandarijntjes
Gaat het wel goed Uniekje?quote:
quote:
Ik heb dikke stress, maar op sociaal vlak loopt alles soepel en ben ik rust aan het inbouwenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Jawel hoor
Hoe is het met jou?
Dat klinkt........... stressvolquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb dikke stress, maar op sociaal vlak loopt alles soepel en ben ik rust aan het inbouwen.
Dat!quote:Op woensdag 16 november 2011 07:29 schreef Phaidra het volgende:
Uniek, heb de spoiler gemist, maar het klinkt alsof je wel een knuffel kan gebruiken.
^^quote:
quote:
Zou hem bellenquote:Op woensdag 16 november 2011 07:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Dilemma op * _aurum_ niveau. Een prospect heeft een voorstel tot een meeting geaccepteerd, maar tentatively. Ga ik 2 uur in de auto zitten en ga ik er vanuit dat de meeting doorgaat (anders had hij wel gecanceld)?
Als ik het verkeerd gok, zit ik 4 uur in de auto voor niks![]()
mjaah, denk dat ik dat wel doe ja. Dan maak ik me wel klaar zodat ik gelijk in de auto kan hoppenquote:
Absoluut gezien misschien wel, ja. Maar relatief gezien? Meisje van 1,61m en 56kilo vs. 1.1kilo poop. Me thinks dat mijn record nog steeds staatquote:Op woensdag 16 november 2011 09:12 schreef V1z0R het volgende:
Dacht gister al tijdens het typen, "nee, Coco is al ziek genoeg, niet sturen", anders had je ook nog meegekregen hoe ik je 1.1kg poep had verbeterd.
Beterschap in ieder gevalHoop dat je morgen toch die belangrijke lessen kunt geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee, dat weet ik ook wel. Maar zo voelt het niet, zeg maar.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:30 schreef loveli het volgende:
Coco, kunnen gamen is geen criterium om voor de klas te kunnen staan. Thank God for that, btw.
Haha, ja, dat zie ik ook wel terug in jou inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2011 09:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Herkenbaar Coco, ik moet ook half dood zijn voor ik me ziek meld... Dus ik snap het wel.
quote:Op woensdag 16 november 2011 09:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Absoluut gezien misschien wel, ja. Maar relatief gezien? Meisje van 1,61m en 56kilo vs. 1.1kilo poop. Me thinks dat mijn record nog steeds staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was wel een dikke 1.4kg hoor
![]()
Lijstje:
O: Havermout met melk (is toch fijner iets warms zo 's ochtends, dus maar geen kwark) en een banaan
T: Garnalenen handje amandelen / glas melk
L: 3 bth paprika, kipfilet, paard / garnalen / zalm / glas melk
T: bth peer, kalkoen / glas melk
T: zalm / forelfilet / amandelen
T: shake
S: Full-body kracht alles in drop/super-sets 1u.
D: Weet nog niet
T: cashews / wodka
T: bak kwark
Wut? Burial en Mt Eden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me soms wel, omdat ik eigenlijk nooit ziek ben en hier sommige mensen zo zie kwakkelen
Denk dan, doe mij dan af en toe ook eens wat en laat de rest met rust.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo maar eens kijken wat we in huis hebben om te eten vandaag. O was brinta en ik ga nog even wat visolie&vitaminen nemen. Kan geen kwaad lijkt me.Everything which is not impossible, will eventually happen
quote:Op woensdag 16 november 2011 09:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]was wel een dikke 1.4kg hoor
![]()
Lijstje:
O: Havermout met melk (is toch fijner iets warms zo 's ochtends, dus maar geen kwark) en een banaan
T: Garnalenen handje amandelen / glas melk
L: 3 bth paprika, kipfilet, paard / garnalen / zalm / glas melk
T: bth peer, kalkoen / glas melk
T: zalm / forelfilet / amandelen
T: shake
S: Full-body kracht alles in drop/super-sets 1u.
D: Weet nog niet
T: cashews / wodka
T: bak kwark
Wut? Burial en Mt Eden?
Wat een superlijst weer V1zor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me soms wel, omdat ik eigenlijk nooit ziek ben en hier sommige mensen zo zie kwakkelen
Denk dan, doe mij dan af en toe ook eens wat en laat de rest met rust.
![]()
En eens met laatste comment... ik ben vrijwel nooit ziek, kwakkel dan wel met de buik, maar ik zou graag wat leed overnemen nog!
Beterschap Coco en Quinazoline! Goed dat jullie thuisblijven
Be someone that makes you happy
Ah die heb ik al, dankzij de buikquote:Op woensdag 16 november 2011 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, wie wil mijn pijn in de linker nierstreek?
Bedanktquote:Op woensdag 16 november 2011 10:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wat een superlijst weer V1zor!
En eens met laatste comment... ik ben vrijwel nooit ziek, kwakkel dan wel met de buik, maar ik zou graag wat leed overnemen nog!
Beterschap Coco en Quinazoline! Goed dat jullie thuisblijven
^^^^ heul dattes ^^^^ Vast goed bedoeld, maar je weet niet wat je zegt!!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef loveli het volgende:
Dat vind ik dus stom. Wensen dat anderen iets niet hebben, prima. Maar waarom zou je het zelf willen overnemen?
^^quote:Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef loveli het volgende:
Dat vind ik dus stom. Wensen dat anderen iets niet hebben, prima. Maar waarom zou je het zelf willen overnemen?
Omdat je iets zou willen 'doen' voor de ander? Het is figuurlijk he...en aardig bedoeldquote:Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef loveli het volgende:
Voor een ander wil ik heel graag de pijn/kwaal/ellende wegwensen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Omdat je iets zou willen 'doen' voor de ander? Het is figuurlijk he...en aardig bedoeld
Studeer op woensdag meestal thuisquote:
Echt wel!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:12 schreef V1z0R het volgende:
HPKW is fan van Jersey Shore!Yeah buddy!
Vind je? Ben nog op zoek naar een baan/roepingquote:Op woensdag 16 november 2011 11:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor een ander wil ik heel graag de pijn/kwaal/ellende wegwensen.
Eén Jezus is genoeg
Inderdaad klinkt ook raar. Bedoel het ook niet helemaal zo. Maar vind het gewoon kut dat het bij sommigen zo opstapelt. Dus dan denk ik, maak mij een weekje ziek of zo in plaats van iemand die al geregeld last heeft nog een pijn/kwaal erbij.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef loveli het volgende:
Ik zie een thema bij gisterenquote:Op woensdag 16 november 2011 11:33 schreef conleche het volgende:
lijssie gisteren:
O: gekookt eitje, KH-arm brood met kaas en ham
T: kiwi
S: stepshape/interval
L: 2[/s 1]x KH-arm brood [s]met geitenkaas, honing en paprika met ham en kaas
T: wodka
D: witlof ham/kaas uit de oven. Puree en een vleesje dat ik nog moet halen. Da's echt een voordeel van alleen wonen: niemand verwacht dat er ook vlees en aardappelen op tafel staan, dus als ik zin heb om de ovenschaal met witlof uit te lepelen in bed terwijl ik een boek lees, niemand die me raar aankijkt.
T: 20 gram pure choco
Vandaag:
O: gekookt eitje, KH-arm brood met kaas en ham
L: 2x van dat brood met geitenkaas, paprika, komkommer, ui en honing
T: volle kwark, citroensap, zoetstof en framboos
S: hardlopen
T: wodka
D: ik denk groene groentencurry met mie of rijst. Of zuurkool met worst.
Oh dat doe ik altijd, boterham met kaas onder de grill, het liefst met nog een beetje oregano er nog op.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:36 schreef conleche het volgende:
Hahaha, ja, ik leg zo'n boterham dan even in de oven/grillfunctie van de magnetron, dus eigenlijk is het een tosti, maar dan zonder deksel.
Hehe, herkenbaar!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:33 schreef conleche het volgende:
...
D: witlof ham/kaas uit de oven. Puree en een vleesje dat ik nog moet halen. Da's echt een voordeel van alleen wonen: niemand verwacht dat er ook vlees en aardappelen op tafel staan, dus als ik zin heb om de ovenschaal met witlof uit te lepelen in bed terwijl ik een boek lees, niemand die me raar aankijkt.
...
Wij ook hutspot! Lekker!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:47 schreef Ewelina het volgende:
Gister boerenkool op.En vanavond hutspot. Lekker!
Lijstje:
O: boterham met worst, yoghurt met muesli, banaan
T: appel, banaan
L: broodje kip
T: appel denk ik
D: hutspot met spekjes en worst
Thx! Ik weet al niet meer waar vandaan, maar vond hem wel realistisch haha.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:19 schreef KathyH. het volgende:
Wat een cool onderschrift, Mixende_match!
thx!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ligt eraan of ze liever 's ochtends of 's middags in de zon zit, hoeveel hoge bomen er om de tuin staan, of er flats in de buurt staan, etc.
Ligt eraan of ze 's ochtends in de tuin wil zitten of 's avonds. Als ze werkt heeft ze doordeweeks weinig aan ochtendzon.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:38 schreef Mixende_match het volgende:
Even een vraagje. Mijn vriendin is op zoek naar een huis. Vereiste: Achtertuin in de zon. Ze aanbidt de zon vandaar.
Maar nu heb ik diverse huizen voor haar opgesnord. Maar ik heb een mooie, daar staat: Zonnige tuin, op het westen. En bij een andere staat zonnige tuin op het zuid-oosten... Wat is nou beter voor haar eis?
Okee...quote:Op woensdag 16 november 2011 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb het zustertopic na een jaar weer eens omhoog geschopt
SPOILER: EgoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Fijn dat je dat even komt vertellen, ik haalde me al vanalles in m'n hoofd. Dat je ons niet meer leuk vindt ofzo *kras*quote:Op woensdag 16 november 2011 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik bedoel er niets onaardigs mee! Ik bedacht me alleen dat dat topic ook bestond, dus ben het eens op gaan graven
Verkeerde topic, Coquote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Okee...
Had anders hier gezegd dat je weer serieuzer bezig wou gaan.
Als jij de hoeveelheden bij je lijstjes zet, wil ik best een indicatie geven hoe je E/K/V verdeling is, wat er meer bij mag etc.
Je noemde wel dat er meer SC is hier, maar wat ik laatst ook al zei, er zijn in verhouding juist veel meer lijstjes en ik ga echt niet meer alle lijstjes globaal langs. Is teveel werk, en gelukkig zijn er nog een paar anderen die er wel op letten.
Of als je voor in de sportschool oefeningen wilt weten die goed voor je rug/nek zijn.
U roept maarMaakt toch niet uit? Het is net als met vriendschappen. Omdat je met de een bevriend bent wil dat toch niet zeggen dat er geen plaats is voor een ander?SPOILER: EgoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Okee...
Had anders hier gezegd dat je weer serieuzer bezig wou gaan.
Als jij de hoeveelheden bij je lijstjes zet, wil ik best een indicatie geven hoe je E/K/V verdeling is, wat er meer bij mag etc.
Je noemde wel dat er meer SC is hier, maar wat ik laatst ook al zei, er zijn in verhouding juist veel meer lijstjes en ik ga echt niet meer alle lijstjes globaal langs. Is teveel werk, en gelukkig zijn er nog een paar anderen die er wel op letten.
Of als je voor in de sportschool oefeningen wilt weten die goed voor je rug/nek zijn.
U roept maarSPOILER: EgoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen die kutkinderen dan met hun grote bek?
![]()
Envoor je knie!
~ Bonito La Risa ~
En heb je er wat aan?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe ter voorbereiding op mijn solli-gesprek lees ik alle docententopics op fok![]()
Ik vind het iig erg interessant!quote:
Het werkt wel, dat nummer maakt instant vrolijk. *repeat*quote:Op woensdag 16 november 2011 13:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, nee! Was voor hier bedoeld!! Heull!
Gemotiveerd is altijd goed voor een gesprekquote:Op woensdag 16 november 2011 13:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het iig erg interessant!Kijken wat mensen doen in bepaalde situaties, leuke positieve berichten over de mooie kanten van dat vak, algemene tips... Of er dingen staan waar ik tijdens mijn gesprekje wat aan zal hebben weet ik natuurlijk niet, maar ik voel me wel mega-gemotiveerd
Blaas lijkt de goede kant op te gaan. Minder aandrang en gaat echt beter. Maar of het er nou mee samenhangt of niet (en dat denk ik wel), ik heb dus nu al geruime tijd (>6 wkn) flinke pijn in mn linkerzijde, ter hoogte van de nier. Uroloog denkt niet dat het wat met de nier is, maar vermoedt een spier, maar fysio denkt van niet. Dus ja. Ik weet het niet meer. Wat ik wel weet dat ik vind dat 6 weken wel verdomd lang is voor een pijnlijke spier/gewricht. Als de pijn vrijdag nog zo hevig is (ik slaap er slechter door) ga ik de uroloog weer bellen. Geen zin om het via de huisarts te moeten spelen.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik sla over XM!
Hoe zit het nu met de blaas? Nog steeds bij de uroloog die er niets van begrijpt?
Nee ik zou ook niet wachten inderdaad! Grote kans dat het wel iets met nier te maken heeft!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Blaas lijkt de goede kant op te gaan. Minder aandrang en gaat echt beter. Maar of het er nou mee samenhangt of niet (en dat denk ik wel), ik heb dus nu al geruime tijd (>6 wkn) flinke pijn in mn linkerzijde, ter hoogte van de nier. Uroloog denkt niet dat het wat met de nier is, maar vermoedt een spier, maar fysio denkt van niet. Dus ja. Ik weet het niet meer. Wat ik wel weet dat ik vind dat 6 weken wel verdomd lang is voor een pijnlijke spier/gewricht. Als de pijn vrijdag nog zo hevig is (ik slaap er slechter door) ga ik de uroloog weer bellen. Geen zin om het via de huisarts te moeten spelen.
/egopost
Oh en edit: ik heb in principe 2 december weer een afspraak, maar als de pijn niet afzwakt voor die tijd, ga ik niet wachten tot dan.
Dat heet Burger Service Nummer tegenwoordigquote:Op woensdag 16 november 2011 13:47 schreef Phaidra het volgende:
*ding dong*
Voor chico of andere slankies die krap bij kas zitten: Er valt deze week 11 euro te verdienen bij een onderzoek bij S&O psychologie. Tussen 10.30 en 16:00 uur, in de kelder van het Transitorium (K2B-74 of K2D-42) van de VU. Sofi-nr. meenemen.
/offtopic
Ik zit toch nog steeds goed in dit topic, als ik hierbij denk aan de MacDo!!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heet Burger Service Nummer tegenwoordig
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zit toch nog steeds goed in dit topic, als ik hierbij denk aan de MacDo!!
Ik tik gewoon het reclamepapiertje over, dus niet bij mij komen miepenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heet Burger Service Nummer tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Dat van je blaas klinkt goed. Dat van die pijn ter hoogte van je nier niet. Denk dat je fysio er ook wel kijk op heeft en ik zou zeker contact opnemen met de uroloog. Misschien zelfs nog voor vrijdag, zeker als je er slechter door slaapt. Met een beetje "geluk" kunnen ze je er vrijdag tussen frotten.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Blaas lijkt de goede kant op te gaan. Minder aandrang en gaat echt beter. Maar of het er nou mee samenhangt of niet (en dat denk ik wel), ik heb dus nu al geruime tijd (>6 wkn) flinke pijn in mn linkerzijde, ter hoogte van de nier. Uroloog denkt niet dat het wat met de nier is, maar vermoedt een spier, maar fysio denkt van niet. Dus ja. Ik weet het niet meer. Wat ik wel weet dat ik vind dat 6 weken wel verdomd lang is voor een pijnlijke spier/gewricht. Als de pijn vrijdag nog zo hevig is (ik slaap er slechter door) ga ik de uroloog weer bellen. Geen zin om het via de huisarts te moeten spelen.
/egopost
Oh en edit: ik heb in principe 2 december weer een afspraak, maar als de pijn niet afzwakt voor die tijd, ga ik niet wachten tot dan.
Oeh 6 buisjes. Nou hopen dat er wat uit komt dan!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:20 schreef Ml-etje het volgende:
:w rondje dokter gehad.
Over 3 weken de uitslag van mijn 6 buisjes bloed en 1,5e liter.
Geen zin in werk meer
met 2 jaar al pfeiffer? Strange!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Oeh 6 buisjes. Nou hopen dat er wat uit komt dan!
Ik ook geen zin meer.
Trouwens hoorde gisteren dat mijn buurmeisje van 2 jaar Pfeifer heeft
iddquote:Op woensdag 16 november 2011 14:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, ik heb natuurlijk een tijdje geleden een CT-scan gehad en daarop was er niks mis met de nieren. Hun redenering is: zo snel kan zoiets zich niet ontwikkelen.
Mja.
Ik ken mensen...quote:Op woensdag 16 november 2011 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou als je dingen gaat 'eisen', gebeurt er zeker niks. Pijn benadrukken werkt doorgaans beter, is mijn ervaring.
Redelijk normaal hoor, komt veel meer voor bij kleine kinderen dan bij oudere, die worden er echter niet zo ziek van. Enkel wat verkouden en af en toe een hele vuile keelontsteking, maar geen vermoeidheidsklachten op lange duur zoals bij > 10 jarigen.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
met 2 jaar al pfeiffer? Strange!
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 16 november 2011 15:22 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Redelijk normaal hoor, komt veel meer voor bij kleine kinderen dan bij oudere, die worden er echter niet zo ziek van. Enkel wat verkouden en af en toe een hele vuile keelontsteking, maar geen vermoeidheidsklachten op lange duur zoals bij > 10 jarigen.
Lijstje:
O: mandarijn
L: stoofvlees met puree, appeltje en veenbessensaus
T: 1 koekje
T: worteltjes, appel, sinasappel en wat kwark
D: heel laat of niet, geen idee wat want ik moet mij rushen van het werk naar de les
S: lopen met hoge hakken voor keizersnedes enzo
ieuwww. stom!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:38 schreef Ml-etje het volgende:
Die röntgenfoto's bij de tandarts ook altijd3 gaatjes
Dat apparaat verdient zichzelf binnen no time terugquote:Op woensdag 16 november 2011 15:38 schreef Ml-etje het volgende:
Herkenbaar, en schijnbaar is de oplossing ALTIJD flossen..quote:Op woensdag 16 november 2011 15:38 schreef Ml-etje het volgende:
Nou.. nooit ergens last van gehad tot die rontgenfoto's gofferT!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat apparaat verdient zichzelf binnen no time terug
Nehquote:Op woensdag 16 november 2011 15:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
Herkenbaar, en schijnbaar is de oplossing ALTIJD flossen..
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
*kijkt ietwat schuldig naar potje ongebruikte tandenstokers*
Boh ik ben in m'n hoofd zo drukkig dat ik verders nauwelijks wat gedaan krijg!
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen toch Maria?
* uniekhoorn heeft een heerlijk stuk pure chocolade, genieten
Daarom eet je ze ook op!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:53 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje
o. 2 boterhammen met beleg
t. mandarijn
l. 5 boterhammen met beleg
t. 2 boterhammen met beleg
Kan geen boterham meer zien
Ja hoor. Gewoon normaal druk. En wat dingetjes die eigenlijk niet mijn probleem zijn/ verantwoordelijkheid zijn, maar die anderen toch graag bij mij neerleggen. Opbokken met die zooi.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daarom eet je ze ook op!
Tink, gaat het?
Ik vond ditte!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb vandaag zo'n 150g champignons gegeten (overigens niet de beste keus als je niet zo lekker bent) en een kwart omelet (toen moest ik weer bijna overgeven). Martijn neemt straks weer beschuit en soep voor me mee
Iemand enig idee hoe lang een wasmachine ongeveer mee gaat? De onze hebben we nu vijf jaar, maar geloof dat t tijd is voor een nieuwe.
http://www.aankoopkennis.(...)rken/levensduur.htmlquote:Een wasmachine gaat normaal gesproken ongeveer 3000 – 3500 wasbeurten mee. Wanneer er zes wassen per week gedraaid worden dan zou een wasmachine dus makkelijk 10 jaar mee moeten kunnen gaan.
Miele: 15-20 jaar, Siemens/Bosch: >10 jaar. Indeshit: korter.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb vandaag zo'n 150g champignons gegeten (overigens niet de beste keus als je niet zo lekker bent) en een kwart omelet (toen moest ik weer bijna overgeven). Martijn neemt straks weer beschuit en soep voor me mee
Iemand enig idee hoe lang een wasmachine ongeveer mee gaat? De onze hebben we nu vijf jaar, maar geloof dat t tijd is voor een nieuwe.
Kees doet veel maar dat net niet. Eigenlijk is Kees vooral een bouwer en geen fixer, zeg maarquote:Op woensdag 16 november 2011 17:23 schreef loveli het volgende:
Kwaliteit Bauknecht is minder dan Bosch. Doet Kees wasmachines?
Oooooh leuk!!! Eindelijk iemand met dezelfde wansmaak!!!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Echt wel!
En 16 and pregnant.
En The City (is leuker dan The Hills).
En The hard times of RJ Berger.
En Paris Hiltons new BFF.
En When I was 17.
En nog veel meer.
Heb gegoogled, maar vind geen uitsluitsel (het een spreekt het ander tegen). Dus ja, als het aan mij ligt, wordt het ook gewoon een nieuwequote:Op woensdag 16 november 2011 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Je hebt gewoon gebruikersverwachting... Weet niet wat de foutmelding ofzo is (kan je dat googlen), er kan natuurlijk soms iets kapot gaan.
Ik zou ook gewoon een nieuwe kopen
Iedereen wil altijd een extra verzekering verkopen (bij aankopen, bij unive, bij reizen zeg het maar), zeg dan altijd: dan koop ik wel een nieuwe, krijg ik altijd van die leuke gezichtuitdrukkingen ven de verkopers, dat is al onbetaalbaar
Goed he?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:58 schreef _aurum_ het volgende:
volgens mij is er weinig wat wij slankies niet weten
The ultimate question of life, the universe, and everything?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:58 schreef _aurum_ het volgende:
volgens mij is er weinig wat wij slankies niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |