SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:14 schreef V1z0R het volgende:
Er is dus een band genaamd [ afbeelding ]![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:16 schreef Phaidra het volgende:
Prob, vervelend! En wat Co zegt: bij een bacteriële ontsteking kan je antibiotica krijgen. Het komt véél minder voor dan viraal, maar ik had het 1,5 jaar geleden. En dan voel je je echt snel beter met antibiotica. Oh ja, ik kreeg ook zakjes ibuprofen 600mg
. De maximale dosis paracetamol en normale ibu's hielpen namelijk helemaal niets
.
Ik heb dus geen witte puntjes, koorts, etc. Alleen enorm pijnlijke blafhoest en een pijnlijke rode keel. En een beetje verkouden maar niet héél erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klink alsof ik iedere dag een pak shag rook!
Worry is a misuse of imagination
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg dames met nette kleding-verstand! Moeten echte dames in de kou trouwens lijden als ze op net moeten of zijn een paar nette laarzen + jurkje/rokje ook algemeen geaccepteerd?Vroeg ik me zo af
Een thermolegging kan vaak prima en zie je er niet aan af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Worry is a misuse of imagination
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Een thermolegging kan vaak prima en zie je er niet aan af!
Bij die schoenen bedoel je? Why not. Maar dan is deze post beter op z'n plek in een anti-conceptie-topic.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Een thermolegging kan vaak prima en zie je er niet aan af!
Ik snap de vraag niet echt? Laarzen kunnen toch gewoon? Het is winter, natuurlijk draag je laarzen. Desnoods enkellaarsjes of dichte pumps. Maar niet echt open (zomer) pumps dat is een beetje koud.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat sowieso!Maar dan moeten er nog wel schoentjes bij
Heb ik ook eens gehad, ik had toen een infectie van de bovenste luchtwegen. M'n stem was echt helemaal wegquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb dus geen witte puntjes, koorts, etc. Alleen enorm pijnlijke blafhoest en een pijnlijke rode keel. En een beetje verkouden maar niet héél erg.
Ik klink alsof ik iedere dag een pak shag rook!
Ik mag morgen presenterenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad, ik had toen een infectie van de bovenste luchtwegen. M'n stem was echt helemaal weg
Nouja omdat je nette kantoordames vaak in weer en wind met open schoenen (+ panty) ziet lopen, vroeg ik me dat afquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet echt? Laarzen kunnen toch gewoon? Het is winter, natuurlijk draag je laarzen. Desnoods enkellaarsjes of dichte pumps. Maar niet echt open (zomer) pumps dat is een beetje koud.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja omdat je nette kantoordames vaak in weer en wind met open schoenen (+ panty) ziet lopen, vroeg ik me dat af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
ik loop heel vaak met hoge laarzen + panty als ik netjes moetquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja omdat je nette kantoordames vaak in weer en wind met open schoenen (+ panty) ziet lopen, vroeg ik me dat af
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eeeeeeeeeeeee!!!![]()
paaaaaaarrrtttyyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
DM!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef Phaidra het volgende:
Mariaaaaaa![]()
![]()
Wat tof!! Leuke functie ook?
Joh!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik mag morgen presenterenWoohoo!
Ik heb het iedere winter 4-5 keer en als ik ga kamperen van de zomer.. Maar dat schijnt dus niet normaal te zijn..
quote:
Nummer 2 (jurkje + laarzen) is meer mijn nette stijl geloof ikquote:
Net genoeg over het algemeenquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nummer 2 (jurkje + laarzen) is meer mijn nette stijl geloof ik![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:37 schreef Probability het volgende:
XM heeft altijd wel mooie pakjes met laarzen!
^^ en ^^quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:21 schreef Goodbye het volgende:
Ja, die foto die je gister postte was ook mooi en netjes![]()
En ik wil ook DM Mariaaaa
Maar dan met een beter figuur. Hoe is het met de carriere?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zie er altijd bijna letterlijk zo uit als in het filmpje van prob. In de winter afgewisseld met coltrui, kokerrok en laarzen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eeeeeeeeeeeee!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Moeten we Soft Kitty voor je zingen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:56 schreef Quinazoline het volgende:
Leuk Maria! Hoeveel gesprekken heb je al gehad eigenlijk?
Beuh. D plan kan omgegooid, niks geen kans op sport of op tijd thuis en soepie maken, want geen treinen naar huis vanwege een aanrijding met een persoon. Eens bedenken wat het dan gaat worden. Mijn status is inmiddels ook van ongedefinieerd (niet ziek genoeg om thuis te blijven/niet fit genoeg om te werken) naar gedefinieerd (als ik me morgen zo voel meld ik me ziek) gegaan, dus ik ben erg happy. Not. Nu maar een hot beverage om mezelf te comforten.
Dit wordt mijn tweede, als je het gesprek met het uzb meetelt derdequote:Op dinsdag 15 november 2011 16:56 schreef Quinazoline het volgende:
Leuk Maria! Hoeveel gesprekken heb je al gehad eigenlijk?
Beuh. D plan kan omgegooid, niks geen kans op sport of op tijd thuis en soepie maken, want geen treinen naar huis vanwege een aanrijding met een persoon. Eens bedenken wat het dan gaat worden. Mijn status is inmiddels ook van ongedefinieerd (niet ziek genoeg om thuis te blijven/niet fit genoeg om te werken) naar gedefinieerd (als ik me morgen zo voel meld ik me ziek) gegaan, dus ik ben erg happy. Not. Nu maar een hot beverage om mezelf te comforten.
Winquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:14 schreef V1z0R het volgende:
Er is dus een band genaamd [ afbeelding ]![]()
mwo. Ze willen me heel graag, maar zoeken nog een plaats in de organisatie. D kan me niet betalen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar dan met een beter figuur. Hoe is het met de carriere?
Zo denk ik ook altijd als het mij niet meezitquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:38 schreef Quinazoline het volgende:
Soft Kitty zingen helpt altijd denk ik. Ik ga alleen hier op kantoor niet mijzelf insmeren met weetikwatvoorspul
, hou het bij de thee. Ik denk dat je gewoon soms van die dagen hebt dat het niet mee zit. En ter compensatie van dat het bij mij niet mee zit, zit het Maria vandaag wel mee, en is de wereld weer in balans.
XM, da's ook de reden dat ik niet ben gaan omreizen maar gewoon wel wacht tot de ellende voorbij is. 3x overstappen en overvolle treinen zie ik ff niet zo zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |