abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 15:05:53 #1
70532 loveli
N
pi_104395590
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
pi_104395911
Er is dus een band genaamd :o :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_104395962
Prob, vervelend! En wat Co zegt: bij een bacteriële ontsteking kan je antibiotica krijgen. Het komt véél minder voor dan viraal, maar ik had het 1,5 jaar geleden. En dan voel je je echt snel beter met antibiotica :Y. Oh ja, ik kreeg ook zakjes ibuprofen 600mg O+. De maximale dosis paracetamol en normale ibu's hielpen namelijk helemaal niets :{ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:24:20 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104396247
Zeg dames met nette kleding-verstand! Moeten echte dames in de kou trouwens lijden als ze op net moeten of zijn een paar nette laarzen + jurkje/rokje ook algemeen geaccepteerd? :+ Vroeg ik me zo af :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:14 schreef V1z0R het volgende:
Er is dus een band genaamd [ afbeelding ] :o :D
:D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_104396291
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:16 schreef Phaidra het volgende:
Prob, vervelend! En wat Co zegt: bij een bacteriële ontsteking kan je antibiotica krijgen. Het komt véél minder voor dan viraal, maar ik had het 1,5 jaar geleden. En dan voel je je echt snel beter met antibiotica :Y. Oh ja, ik kreeg ook zakjes ibuprofen 600mg O+. De maximale dosis paracetamol en normale ibu's hielpen namelijk helemaal niets :{ .

SPOILER
Ik heb dus geen witte puntjes, koorts, etc. Alleen enorm pijnlijke blafhoest en een pijnlijke rode keel. En een beetje verkouden maar niet héél erg.
Ik klink alsof ik iedere dag een pak shag rook :')!
Worry is a misuse of imagination
pi_104396320
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg dames met nette kleding-verstand! Moeten echte dames in de kou trouwens lijden als ze op net moeten of zijn een paar nette laarzen + jurkje/rokje ook algemeen geaccepteerd? :+ Vroeg ik me zo af :P
SPOILER
[..]

:D
Een thermolegging kan vaak prima en zie je er niet aan af!
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:27:21 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104396377
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef Probability het volgende:

[..]

Dat sowieso! :Y Maar dan moeten er nog wel schoentjes bij :D
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 15:27:47 #8
70532 loveli
N
pi_104396394
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef Probability het volgende:

[..]

Bij die schoenen bedoel je? Why not. Maar dan is deze post beter op z'n plek in een anti-conceptie-topic.
Phaidra :*

Ik bedoel eigenlijk dat zulke schoenen beter onder een broek passen denk ik. Beetje Marlene Dietrich-stijl.
crap in = crap out
pi_104396482
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat sowieso! :Y Maar dan moeten er nog wel schoentjes bij :D
Ik snap de vraag niet echt? Laarzen kunnen toch gewoon? Het is winter, natuurlijk draag je laarzen. Desnoods enkellaarsjes of dichte pumps. Maar niet echt open (zomer) pumps dat is een beetje koud.
pi_104396532
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb dus geen witte puntjes, koorts, etc. Alleen enorm pijnlijke blafhoest en een pijnlijke rode keel. En een beetje verkouden maar niet héél erg.
Ik klink alsof ik iedere dag een pak shag rook :')!
Heb ik ook eens gehad, ik had toen een infectie van de bovenste luchtwegen. M'n stem was echt helemaal weg ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_104396552
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Heb ik ook eens gehad, ik had toen een infectie van de bovenste luchtwegen. M'n stem was echt helemaal weg ;(
Ik mag morgen presenteren :P Woohoo!

Ik heb het iedere winter 4-5 keer en als ik ga kamperen van de zomer.. Maar dat schijnt dus niet normaal te zijn.. :')
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:32:30 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104396572
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik snap de vraag niet echt? Laarzen kunnen toch gewoon? Het is winter, natuurlijk draag je laarzen. Desnoods enkellaarsjes of dichte pumps. Maar niet echt open (zomer) pumps dat is een beetje koud.
Nouja omdat je nette kantoordames vaak in weer en wind met open schoenen (+ panty) ziet lopen, vroeg ik me dat af :P
pi_104396587
Ik heb een kokerrok aan met laarzen vandaag 8-) en mijn dikke winterjas erop :9
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 15:33:56 #14
70532 loveli
N
pi_104396641
Pumps met panty is niet heel koud als je voor de rest warm gekleed bent. Je benen kunnen best wat kou hebben.
crap in = crap out
pi_104396722
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nouja omdat je nette kantoordames vaak in weer en wind met open schoenen (+ panty) ziet lopen, vroeg ik me dat af :P
:P
pi_104396801
XM heeft altijd wel mooie pakjes met laarzen!

Coco is de dochter ván! Hoor je het?
pi_104396941
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:45:26 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104397070
Eeeeeeeeeeeee!!! :D :D

SPOILER
pi_104397345
Mariaaaaaa *O* *O* *O* Wat tof!! Leuke functie ook?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104397399
*O* *O* *O* wat tof Maria!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104397515
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

ik loop heel vaak met hoge laarzen + panty als ik netjes moet
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_104397521
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

SPOILER
paaaaaaarrrtttyyyyy *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:02:14 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104397690
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef Phaidra het volgende:
Mariaaaaaa *O* *O* *O* Wat tof!! Leuke functie ook?
DM! :7
pi_104397754
Leuk Maria! En alvast succes ^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik mag morgen presenteren :P Woohoo!

Ik heb het iedere winter 4-5 keer en als ik ga kamperen van de zomer.. Maar dat schijnt dus niet normaal te zijn.. :')
Joh! :P
Hoorde het inderdaad al beetje, toen ik de band googlede zo'n gevoel van 'dacht ik al'. :')

Zal vanavond even dat stukje wat ik zou schrijven afmaken. Heb een beetje verzaakt :@
Is ook meer geworden dan ik had bedacht.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_104397911
quote:
_O-

Ik heb de mannenversie even bekeken. Mijn vriend gaat toch vaak casual friday ook al is het geen vrijdag. Naar de klant inderdaad wel de eerste optie (zoals vandaag); strak in pak :9~ .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:15:30 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104398213
quote:
Nummer 2 (jurkje + laarzen) is meer mijn nette stijl geloof ik _O- :+
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 16:15:42 #27
70532 loveli
N
pi_104398222
quote:
Bij haar figuur zou ik toch een heel andere broek kiezen..
crap in = crap out
pi_104398290
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nummer 2 (jurkje + laarzen) is meer mijn nette stijl geloof ik _O- :+
Net genoeg over het algemeen :Y
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:19:24 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104398372
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:37 schreef Probability het volgende:
XM heeft altijd wel mooie pakjes met laarzen!

*)

En Maria, ik wil ook DM/PM!!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_104398440
Ja, die foto die je gister postte was ook mooi en netjes O+

En ik wil ook DM Mariaaaa *O*
pi_104398561
Maria!! Leuk!! Snel!!!
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 16:30:03 #32
70532 loveli
N
pi_104398816
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:21 schreef Goodbye het volgende:
Ja, die foto die je gister postte was ook mooi en netjes O+

En ik wil ook DM Mariaaaa *O*
^^ en ^^
crap in = crap out
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:35:56 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104399035
Boodschapjes doen! *stuitert de voordeur uit* :D
pi_104399036
*uit lurkstand komt*

Mag ik ook DM, Maria? :)
-edit- Oh wacht, het staat gewoon op Facebook. Never mind. :P

*terug in lurkstand gaat*
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_104399545
Oooo, ook PM wil! Dan kan ik gericht duimen 8-)
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:55:06 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104399703
Ik zie er altijd bijna letterlijk zo uit als in het filmpje van prob. In de winter afgewisseld met coltrui, kokerrok en laarzen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 16:56:32 #37
70532 loveli
N
pi_104399759
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zie er altijd bijna letterlijk zo uit als in het filmpje van prob. In de winter afgewisseld met coltrui, kokerrok en laarzen.
Maar dan met een beter figuur. Hoe is het met de carriere?
crap in = crap out
pi_104399778
Leuk Maria! Hoeveel gesprekken heb je al gehad eigenlijk?

Beuh. D plan kan omgegooid, niks geen kans op sport of op tijd thuis en soepie maken, want geen treinen naar huis vanwege een aanrijding met een persoon. Eens bedenken wat het dan gaat worden. Mijn status is inmiddels ook van ongedefinieerd (niet ziek genoeg om thuis te blijven/niet fit genoeg om te werken) naar gedefinieerd (als ik me morgen zo voel meld ik me ziek) gegaan, dus ik ben erg happy. Not. Nu maar een hot beverage om mezelf te comforten.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_104399812
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

SPOILER
14.gif
Ja doei.
pi_104400199
Ik heb vandaag geslapen tot bijna 13u :')

Wat beschuiten gegeten, en straks een zalmfiletje proberen met wat champignons :)
Morgen nog een dagje uitzieken waarschijnlijk en dan donderdag hopelijk weer aan het werk (dan zijn er een aantal lessen die ik echt niet kan missen).
pi_104400210
Oh, ook nog even hier: w00000t maria! *O* *O*
pi_104400220
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:56 schreef Quinazoline het volgende:

Beuh. D plan kan omgegooid, niks geen kans op sport of op tijd thuis en soepie maken, want geen treinen naar huis vanwege een aanrijding met een persoon. Eens bedenken wat het dan gaat worden. Mijn status is inmiddels ook van ongedefinieerd (niet ziek genoeg om thuis te blijven/niet fit genoeg om te werken) naar gedefinieerd (als ik me morgen zo voel meld ik me ziek) gegaan, dus ik ben erg happy. Not. Nu maar een hot beverage om mezelf te comforten.
Moeten we Soft Kitty voor je zingen? :D
Maar wel vervelend, en dat je dan ook nog niet snel naar huis kunt... Beterschap. :*

Coco ook trouwens!
Know that while you sleep
Everything has changed
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:23:55 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104400795
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:56 schreef Quinazoline het volgende:

Dit wordt mijn tweede, als je het gesprek met het uzb meetelt derde :@ :+ Eerste gesprek was op z'n zachtst gezegd niet zo'n succes :+

*aai* voor jou! Warme choco? :9
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:25:02 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104400831
Ja die aanrijding is er de reden van dat ik nu klemvast in het gangpad sta tussen alle mensen die moeten omreizen via Gouda. En dan ook zo allemaal via 1 trap het perron af moeten, want de andere is weg omdat er een roltrap moet komen blijkbaar. Fijn O+

Beterschap Quin!!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_104400876
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:14 schreef V1z0R het volgende:
Er is dus een band genaamd [ afbeelding ] :o :D
Win :D

:7
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:36:52 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104401189
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Maar dan met een beter figuur. Hoe is het met de carriere?
mwo. Ze willen me heel graag, maar zoeken nog een plaats in de organisatie. D kan me niet betalen.
pi_104401224
Soft Kitty zingen helpt altijd denk ik ;). Ik ga alleen hier op kantoor niet mijzelf insmeren met weetikwatvoorspul :+, hou het bij de thee. Ik denk dat je gewoon soms van die dagen hebt dat het niet mee zit. En ter compensatie van dat het bij mij niet mee zit, zit het Maria vandaag wel mee, en is de wereld weer in balans.

XM, da's ook de reden dat ik niet ben gaan omreizen maar gewoon wel wacht tot de ellende voorbij is. 3x overstappen en overvolle treinen zie ik ff niet zo zitten.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_104401280
Nou, speciaal voor de (bijna) zieken dan!

pi_104403580
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:38 schreef Quinazoline het volgende:
Soft Kitty zingen helpt altijd denk ik ;). Ik ga alleen hier op kantoor niet mijzelf insmeren met weetikwatvoorspul :+, hou het bij de thee. Ik denk dat je gewoon soms van die dagen hebt dat het niet mee zit. En ter compensatie van dat het bij mij niet mee zit, zit het Maria vandaag wel mee, en is de wereld weer in balans.

XM, da's ook de reden dat ik niet ben gaan omreizen maar gewoon wel wacht tot de ellende voorbij is. 3x overstappen en overvolle treinen zie ik ff niet zo zitten.
Zo denk ik ook altijd als het mij niet meezit :Y :* Hopelijk kun je snel naar huis & uitzieken.

Soooooft kitty, waaaaarrrmmm kitty, little ball of fuuuuuurrrrr

Ook voor Coco :*
pi_104403682
Beterschap alle zieken! :*

En *O* voor Maria!

En *O* voor _O_ zuurkool _O_
Ja doei.
pi_104403922
*O* Maria!! Ben er weer weg van=> pijnbank.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_104404248
Ik heb ook last van die vertragingen en heb uit nood maar een kaasuienbol met filet americain gegeten omdat ik omviel van de honger. Want het duurt straks als ik thuis ben ook nog een half uur om m'n :9 boerenkool :9 te maken.
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:08:49 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104404692
Echt een vreselijk kuthumeur. Bah.
pi_104405148
Ik ook vanmorgen, Tink, maar gedurende de dag werd het beter. Ook mdat ik na de lunch snoepjes gekocht heb. Ik zie een verband...

O: yoghurt met appel, banaan en muesli
L: stamppot zuurkool met rookworst
T: 10 snoepjes, ofzo
t: heeeeeel veel water want veel dorst.
D: bietensalade met vers brood, warm uit de oven.
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:27:15 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104405567
Ik hebmezelf op een glas wijn en een pizza getracteerd.
pi_104405659
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:58 schreef Amsel het volgende:
Ik heb ook last van die vertragingen en heb uit nood maar een kaasuienbol met filet americain gegeten omdat ik omviel van de honger. Want het duurt straks als ik thuis ben ook nog een half uur om m'n :9 boerenkool :9 te maken.
Lekker en lekker :9

Wanneer ging jij ook al weer op reis? O+
pi_104405920
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hebmezelf op een glas wijn en een pizza getracteerd.
ik word altijd een klein beetje warm en nostalgisch van binnen als jij tracteren schrijft O+
Kwak
pi_104406104
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik word altijd een klein beetje warm en nostalgisch van binnen als jij tracteren schrijft O+
Ik ook als Laureline het over vacantie heeft!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:37:26 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104406116
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:D is dat een tinkwoord dan?

Maar ik ben ook wel een beetje ouderwets :P
pi_104406169
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:37 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik ook als Laureline het over vacantie heeft!
Ja! :D O+
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:38:31 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104406174
Wij komendan ook uit de tijd dat je die woorden werkelijk met een c schreef.
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 19:41:45 #62
70532 loveli
N
pi_104406345
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wij komen dan ook uit de tijd dat je die woorden werkelijk met een c schreef.
Vacantie ook? *zich jong voelt*
crap in = crap out
pi_104406411
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wij komendan ook uit de tijd dat je die woorden werkelijk met een c schreef.
Ik zit me nu af te vragen of dat tegenwoordig niet meer zo hoort of dat je gewoon beide opties kan gebruiken. Ik zal zelf altijd voor trakteren en vakantie gaan, dat dan weer wel :+
pi_104406447
cadeautje O+
vacantie O+
tracteren O+

Het komt van dit weer denk ik. Ik geraak dan spontaan in sint-kerst-oud-en-nieuw-verjaardagssferen.en dan volgt op 6 januari een zwart gat, weer een heel jaar wachten.... ik moet maar in de zomer gaan trouwen ooit denk ik, voor de afwisseling
Kwak
pi_104406653
Oh, ik zeg dan wel weer cadeautje :') :D
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:53:23 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104406968
Een van onze katten is gebiologeerd door het openen en sluiten van de dvd-speler en vanochtend stond er op de Koningskade een man in witte badjas en op bruine pantoffels de ramen van z'n Porsche te krabben.

Dat wilde ik nog even delen :').
pi_104407961
Kat van XM: :D !
En beterschap voor de zieke slankies.

Vandaag:
O havermout & appel
T magere kwark & kiwi's
L 4 bth, huttenkase, appelstroop, dubbele met smeerkaas, tomaat en komkommer
T banaan
L2 ofzo? pff :') 4 bth, hagelslag, pindakaas, dubbele kaas
D aardappels, broccoli, gekookte eitjes
T yoghurt

Edit: Oh! En anderhalf uur wandelen.
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
pi_104408044
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een van onze katten is gebiologeerd door het openen en sluiten van de dvd-speler en vanochtend stond er op de Koningskade een man in witte badjas en op bruine pantoffels de ramen van z'n Porsche te krabben.

Dat wilde ik nog even delen :').
_O- _O- _O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_104408728
Waarom versprint die *^*&^*&^^%%^&$#@ hoerende quoteknop steeds?!?! :(

@Kwak> Ik klikte op het filmpje in je link en schrok :') Zo sad _O-
pi_104408773
Haai!
Zo pompoenlasagna eten, vast lekker!

Er wordt verhuisd op het werk, blijkt dat er ineens van me verwacht wordt dat ik de hele avond blijf...
Nee.. ik zou blijven bij extreme onrust en ik blijf telefonisch bereikbaar. Zucht... :Z
pi_104409280
In het kader van dingen delen:

het is hier blijkbaar heel normaal dat als je op de wc zit dat je dan gewoon je telefoon opneemt en gaat zitten bellen... vandaag alweer voor de 5e keer meegemaakt op de uni...

:') :?
Ja doei.
pi_104409483
Lijstje:

O - halfvolle appelkaneelkwark
L - tomatensoep, bruine bth eiersalade, bruine bth likkepot, beker melk
T - beker vivit, appel, banaan, kaasuienbol met filet americain
D - boerenkool picalilly en wordt

Net nog even het KMPG-filmpje gekeken. Nummer 1 draag ik nooit, nooit broek en jasje als setje, ik werk niet bij een bank ofzo 8-) Nummer 2 is als ik afspraken heb, nummer 3 is als ik alleen intern dingen moet doen, en nummer 4 als het me allemaal niks kan schelen en dat is ook nog vaak zat.
pi_104409659
Wat is likkepot? :o
pi_104409866
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:39 schreef KathyH. het volgende:
Wat is likkepot? :o
Hangt tussen paté en zult in :P
  dinsdag 15 november 2011 @ 20:44:24 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104409959
Lekker gewandeld Kathy?

Lijstje
O: kwark en vla
T's: appel, 2 mandarijn, cappuccino
L: Uiensoep met ballen, beker melk, tarwebol kaas, tarwebol ham, pistolet kroket
T's: appel, zoute stokjes, blokje choco
D: 1 ijsbergslakrop, 2 tomaten, halve komkommer, 1 ui, azijn, suiker, yoghurt, mosterd, blik tonijn, augurk
S: 30 km hometrainen
T's: gekookt ei, beschuit kaas, 2 schijven ananas
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_104410181
Yep! :Y Lekker weer en fijne gesprekken, jeej. Krijg er dus alleen wel honger van. :P
pi_104410310
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ehh laatmaar dan. Likkepot klinkt lekker, maar paté en zult niet. ;)
pi_104410705
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:49 schreef KathyH. het volgende:

[..]

Ehh laatmaar dan. Likkepot klinkt lekker, maar paté en zult niet. ;)

Ik ken het door de familie van m'n ex.
pi_104410989
Had er wel van gehoord, zit in een kinderrijmpje dacht ik. Met duimelot en likkepot ofzo. Nooit geweten dat het iets eetbaars was! :D
pi_104411179
Ik zeg altijd dat het gemalen varkentjes zijn :9
pi_104411948
Likkepot :D

Ik ga eens het KPMG filmpje kijken :)
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:13:56 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104412159
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:58 schreef KathyH. het volgende:
Had er wel van gehoord, zit in een kinderrijmpje dacht ik. Met duimelot en likkepot ofzo. Nooit geweten dat het iets eetbaars was! :D
en een ander woord voor wijsvinger
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:15:47 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104412342
Ik krijg jeuk van dat KPMG-filmpje. Op zo'n "leuke en ongedwongen wijze" mensen in een keurslijf duwen. Ik snáp dat je bij een dergelijke firma er repré uit moet zien, maar dit is echt ieuw gewoon.
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:16:04 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104412381
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Volgens mij is het trouwens een combi van leverworst, paprika en room.
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:17:27 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104412508
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg jeuk van dat KPMG-filmpje. Op zo'n "leuke en ongedwongen wijze" mensen in een keurslijf duwen. Ik snáp dat je bij een dergelijke firma er repré uit moet zien, maar dit is echt ieuw gewoon.
ik vind het wel meevallen, ookal zou ik best eens net als jij in een rood jurkje naar een klant willen. Het is gewoon de sector.
pi_104412921
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij is het trouwens een combi van leverworst, paprika en room.
Ik geloof je direct. In m'n hoofd leek het daarop :@

Qua kleding ben ik regelmatig tussen 3 en 4 in op m'n werk trouwens. :')
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:23:35 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104413042
Ik ben meestal à la 2.
pi_104413117
Het is de sector inderdaad, ik loop eigenlijk altijd in nummer 2 tenzij hoogdravend extern (dan nr 1) of ik heb wat te winnen en wil met kleding de extra push geven intern.

Collega's zijn 3 en 4 over het algemeen. Zelfs gestippelde jurkjes met roze en rood en ruches kunnen :X
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:24:35 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104413131
Zit me af te vragen of deze rok me zal staan trouwens...
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:30:58 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104413658
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
volgens mij wel
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:39:28 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104414431
Oje, borrelbuik :X
pi_104414432
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sluit me aan bij Tink maar vind hem wel vrij lang.
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:40:16 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104414489
Perfect voor m'n bolle benen :Y.
pi_104414579
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perfect voor m'n bolle benen :Y.
Bolle benen? Waar?
Ik heb ze niet gezien hoor.
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:43:40 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104414743
Donderdag of vrijdag komt de jas. Ik bestel die rok d.e.s.d.a. de jas niet past :').
pi_104414993
Heeft iemand die aflevering gezien over dat transseksuele jongetje dat een meisje is geworden? Op NL 1/2/3?
pi_104415081
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Donderdag of vrijdag komt de jas. Ik bestel die rok d.e.s.d.a. de jas niet past :').
Jas? Ehh help me even?
  Vis een optie? dinsdag 15 november 2011 @ 21:48:18 #99
70532 loveli
N
pi_104415094
Wat betekent die afkorting?
crap in = crap out
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:49:33 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104415189
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jas? Ehh help me even?
Hulp.
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:50:23 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104415264
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:48 schreef loveli het volgende:
Wat betekent die afkorting?
dan en slechts dan als
pi_104415554
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hulp.
Oehh jaa :9~

Vind overigens deze wel leuk

pi_104415593
Er is een stoppengroep kapot (in de keuken). En m'n verlengsnoer naar de koelkast doet het tot nu toe ook niet. :{
Stoppenkast zit bij de afwezige benedenbuurvrouw aan de muur. Had ik maar een fatsoenlijk huis genomen ;(
pi_104415611
*O* Ik ben 1,5 uur geleden weer tante geworden *O*
Op de verjaardag van mijn vader, 11 jaar later hebben we weer wat te vieren op 15 november O+ ;(
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:54:30 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104415623
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oehh jaa :9~

Vind overigens deze wel leuk

[ afbeelding ]
Ja, die vind ik ook zo tof, maar A-lijn staat me zoooooo niet! Jou vast wel met je wespentaille!
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:54:53 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104415659
Feli Phaidra! En :*.
pi_104415853
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er is een stoppengroep kapot (in de keuken). En m'n verlengsnoer naar de koelkast doet het tot nu toe ook niet. :{
Stoppenkast zit bij de afwezige benedenbuurvrouw aan de muur. Had ik maar een fatsoenlijk huis genomen ;(
Ai, huur of koop?

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef Phaidra het volgende:
*O* Ik ben 1,5 uur geleden weer tante geworden *O*
Op de verjaardag van mijn vader, 11 jaar later hebben we weer wat te vieren op 15 november O+ ;(
*O* & :*
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, die vind ik ook zo tof, maar A-lijn staat me zoooooo niet! Jou vast wel met je wespentaille!
Ja vermoed ik ook al ben ik snel erg tuttig dus ik kijk wel als ik de rest van de jurkjes heb geelimineerd heb er nu 5 liggen (onbetaald en t/m donderdag terug te sturen).
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:58:38 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104415992
Phaidra, gefeliciteerd met je tanteschap!!
Op de verjaardag van je vader.. dubbel maar mooi :*
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_104416234
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ai, huur of koop?
Huur, gelukkig. Mag lijen dat je met koop wel altijd een eigen stoppenkast neemt. Maar goed, misschien moet ik het raam maar open zetten voor voldoende kou in de keuken.

Die jas is best mooi :) Helaas geen mooi online plaatje van m'n O+ jas ('flessengroen', aldus m'n collegae.) Lijkt verder wel een beetje op de Mart jas.
pi_104416265
Thanks ladies! Ik vind het ook mooi.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104416419
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Huur, gelukkig. Mag lijen dat je met koop wel altijd een eigen stoppenkast neemt. Maar goed, misschien moet ik het raam maar open zetten voor voldoende kou in de keuken.

Die jas is best mooi :) Helaas geen mooi online plaatje van m'n O+ jas ('flessengroen', aldus m'n collegae.) Lijkt verder wel een beetje op de Mart jas.
Dan is het nog bijzonder.
En bij koop is het helaas ook nog wel zo.
pi_104416542
Nummer 1 in het filmpje van KPMG is inderdaad echt alleen voor als medewerkers bij een klant zitten, niet op kantoor. Het semi-lollige van het filmpje vind ik ook maar niks :D
pi_104416614
Gefeliciteerd Phaidra, mooie symboliek! *O* :*
pi_104416656
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Nummer 1 in het filmpje van KPMG is inderdaad echt alleen voor als medewerkers bij een klant zitten, niet op kantoor. Het semi-lollige van het filmpje vind ik ook maar niks :D
Ja het is echt verschrikkelijk :D Ik had KPMG altijd wel hoog zitten maar nu weet ik dat niet meer zo :P!!
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:07:08 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104416727
wat is KMPG?
pi_104416740
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Vooral bij die laatste outfit :N

Oh XM-ert ik zal morgen naar je zwaaien, zit half elf op de koninginnegracht.
pi_104416771
Ach, het valt best mee over het algemeen. Al heb ik echt in een scheur gelegen toen A. me een liedje van KPMG over KPMG liet horen. Echt Amerikaanse "wij zijn trots op ons bedrijf *) " _O-
pi_104416815
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Alsof iemand ouder dan 14 dat aan zou trekken :D??!!
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:08:34 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104416863
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zolang dat maar niet in badjas is!

Ik zit van 8:30 - 14:00 in overleg, anders hadden we samen kunnen lunzen!
pi_104416958
quote:
:D? meen dit?
pi_104416997
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef Probability het volgende:

[..]

Dan even niet per se over die outfit, maar er zijn best wel mensen die nieuw in dienst komen die veel te casual gekleed gaan. Vooral vrouwen, mannen trekken toch wel gauw een pak aan. Voor vrouwen is de grens wat vager.
pi_104417089
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef Probability het volgende:

[..]

Prob, hoop maar dat je goed bent in overdrijven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zolang dat maar niet in badjas is!

Ik zit van 8:30 - 14:00 in overleg, anders hadden we samen kunnen lunzen!
Potver!
Naja ik moet nog een keer terug ook ;)
pi_104417091
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:11:45 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104417206
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[..]

Potver!
Laat me ff weten wanneer, mss kunnen we dan wat afspreken! :Y
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:12:50 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104417306
Jullie bedoelen kpmg.com
pi_104417319
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:09 schreef Probability het volgende:

[..]

:D? meen dit?
Daar vroeg uniekje toch om ;) Heb zelf ook weer wat geleerd 8-)
Wat een dresscode voor zo'n 'creatieve sector'
pi_104417325
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[..]

Potver!
Dat sowieso, maar meen het wel. Ik persoonlijk vind spijkerrokjes meer iets voor de jeugd..
pi_104417353
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie bedoelen kpmg.nl
Dat post ik toch ook? :Y
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:14:01 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104417383
Is overigens een consultancy company.
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:14:04 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104417386
Ik heb ook een spijkerrokje *O* En ben >14 *O*
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:14:21 #133
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_104417407
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nietes
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_104417441
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Laat me ff weten wanneer, mss kunnen we dan wat afspreken! :Y
Will do!
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:15:03 #135
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104417460
quote:

[..]

ik bedoelde .com
pi_104417479
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jahaa, jij bent natuurlijk wel de uitzondering, en draagt hem met je mooie laarzen en een chique colbertje!
pi_104417502
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ik bedoelde .com
Lijkt me hetzelfde, in ieder geval, hij linkte bij mij door naar .com :Y
pi_104417516
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook! En bij steps deze besteld:

Zou ook prima naar m'n werk kunnen :)
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:16:17 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104417538
quote:

[..]

nee. Jij schreef kmpg
pi_104417579
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

nee. Jij schreef kmpg
Oh, tikfout! :D
pi_104417593
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:15 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik ook! En bij steps deze besteld:
[ afbeelding ]
Zou ook prima naar m'n werk kunnen :)
Dat is een rok
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:17:08 #142
148689 Muis006
pi_104417611
Maar Gbee in je post staat kmpg ;(

E: spuit unouno
pi_104417620
ik loop op het werk op m'n sloffen.. :7
pi_104417803
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef Muis006 het volgende:
Maar Gbee in je post staat kmpg ;(

E: spuit unouno
Dat mag O+
pi_104417831
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Een collega van mij doet dat ook :o . Ik vind het eigenlijk niet kunnen :@ , maar jij zit alleen op een kantoortje toch?
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:20:42 #146
148689 Muis006
pi_104417841
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat mag O+
You're going to allow this?
pi_104417875
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:20 schreef Muis006 het volgende:

[..]

You're going to allow this?
Zo ben ik 8-)
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:21:21 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104417899
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef Jagärtrut het volgende:
mijn man ook
pi_104417922
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 22:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Een collega van mij doet dat ook :o . Ik vind het eigenlijk niet kunnen :@ , maar jij zit alleen op een kantoortje toch?
Ik heb m'n eigen kantoor. Maar ga ook rustig koffie drinken op m'n sloffen. Als ik les moet geven of in meetings zit doe ik het niet. Maar voor de rest, why not?
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:23:00 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104418002
Ik vind sloffen in de categorie teenslippers :@. Die draag je thuis. En werk is niet thuis. Vind ik dan. Ik heb ook een eigen kamer, maar zou echt nooit op sloffen lopen. Als ik veel moet traplopen met spullen, schop ik hooguit even mn pumps uit, maar trek ze daarna direct weer aan.
pi_104418270
Ik ga slapen, ben doodop. Merk echt dat ik meer slaap nodig heb in de winter. Sinds ik m'n visolie en ijzer inneem heb ik wel het idee overdag veel actiever te zijn. Placebo of niet, I like :7

:W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')