SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:14 schreef V1z0R het volgende:
Er is dus een band genaamd [ afbeelding ]![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:16 schreef Phaidra het volgende:
Prob, vervelend! En wat Co zegt: bij een bacteriële ontsteking kan je antibiotica krijgen. Het komt véél minder voor dan viraal, maar ik had het 1,5 jaar geleden. En dan voel je je echt snel beter met antibiotica. Oh ja, ik kreeg ook zakjes ibuprofen 600mg
. De maximale dosis paracetamol en normale ibu's hielpen namelijk helemaal niets
.
Ik heb dus geen witte puntjes, koorts, etc. Alleen enorm pijnlijke blafhoest en een pijnlijke rode keel. En een beetje verkouden maar niet héél erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klink alsof ik iedere dag een pak shag rook!
Worry is a misuse of imagination
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg dames met nette kleding-verstand! Moeten echte dames in de kou trouwens lijden als ze op net moeten of zijn een paar nette laarzen + jurkje/rokje ook algemeen geaccepteerd?Vroeg ik me zo af
Een thermolegging kan vaak prima en zie je er niet aan af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Worry is a misuse of imagination
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Een thermolegging kan vaak prima en zie je er niet aan af!
Bij die schoenen bedoel je? Why not. Maar dan is deze post beter op z'n plek in een anti-conceptie-topic.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Een thermolegging kan vaak prima en zie je er niet aan af!
Ik snap de vraag niet echt? Laarzen kunnen toch gewoon? Het is winter, natuurlijk draag je laarzen. Desnoods enkellaarsjes of dichte pumps. Maar niet echt open (zomer) pumps dat is een beetje koud.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat sowieso!Maar dan moeten er nog wel schoentjes bij
Heb ik ook eens gehad, ik had toen een infectie van de bovenste luchtwegen. M'n stem was echt helemaal wegquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb dus geen witte puntjes, koorts, etc. Alleen enorm pijnlijke blafhoest en een pijnlijke rode keel. En een beetje verkouden maar niet héél erg.
Ik klink alsof ik iedere dag een pak shag rook!
Ik mag morgen presenterenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad, ik had toen een infectie van de bovenste luchtwegen. M'n stem was echt helemaal weg
Nouja omdat je nette kantoordames vaak in weer en wind met open schoenen (+ panty) ziet lopen, vroeg ik me dat afquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet echt? Laarzen kunnen toch gewoon? Het is winter, natuurlijk draag je laarzen. Desnoods enkellaarsjes of dichte pumps. Maar niet echt open (zomer) pumps dat is een beetje koud.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja omdat je nette kantoordames vaak in weer en wind met open schoenen (+ panty) ziet lopen, vroeg ik me dat af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
ik loop heel vaak met hoge laarzen + panty als ik netjes moetquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja omdat je nette kantoordames vaak in weer en wind met open schoenen (+ panty) ziet lopen, vroeg ik me dat af
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eeeeeeeeeeeee!!!![]()
paaaaaaarrrtttyyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
DM!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef Phaidra het volgende:
Mariaaaaaa![]()
![]()
Wat tof!! Leuke functie ook?
Joh!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik mag morgen presenterenWoohoo!
Ik heb het iedere winter 4-5 keer en als ik ga kamperen van de zomer.. Maar dat schijnt dus niet normaal te zijn..
quote:
Nummer 2 (jurkje + laarzen) is meer mijn nette stijl geloof ikquote:
Net genoeg over het algemeenquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nummer 2 (jurkje + laarzen) is meer mijn nette stijl geloof ik![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:37 schreef Probability het volgende:
XM heeft altijd wel mooie pakjes met laarzen!
^^ en ^^quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:21 schreef Goodbye het volgende:
Ja, die foto die je gister postte was ook mooi en netjes![]()
En ik wil ook DM Mariaaaa
Maar dan met een beter figuur. Hoe is het met de carriere?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zie er altijd bijna letterlijk zo uit als in het filmpje van prob. In de winter afgewisseld met coltrui, kokerrok en laarzen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eeeeeeeeeeeee!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Moeten we Soft Kitty voor je zingen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:56 schreef Quinazoline het volgende:
Leuk Maria! Hoeveel gesprekken heb je al gehad eigenlijk?
Beuh. D plan kan omgegooid, niks geen kans op sport of op tijd thuis en soepie maken, want geen treinen naar huis vanwege een aanrijding met een persoon. Eens bedenken wat het dan gaat worden. Mijn status is inmiddels ook van ongedefinieerd (niet ziek genoeg om thuis te blijven/niet fit genoeg om te werken) naar gedefinieerd (als ik me morgen zo voel meld ik me ziek) gegaan, dus ik ben erg happy. Not. Nu maar een hot beverage om mezelf te comforten.
Dit wordt mijn tweede, als je het gesprek met het uzb meetelt derdequote:Op dinsdag 15 november 2011 16:56 schreef Quinazoline het volgende:
Leuk Maria! Hoeveel gesprekken heb je al gehad eigenlijk?
Beuh. D plan kan omgegooid, niks geen kans op sport of op tijd thuis en soepie maken, want geen treinen naar huis vanwege een aanrijding met een persoon. Eens bedenken wat het dan gaat worden. Mijn status is inmiddels ook van ongedefinieerd (niet ziek genoeg om thuis te blijven/niet fit genoeg om te werken) naar gedefinieerd (als ik me morgen zo voel meld ik me ziek) gegaan, dus ik ben erg happy. Not. Nu maar een hot beverage om mezelf te comforten.
Winquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:14 schreef V1z0R het volgende:
Er is dus een band genaamd [ afbeelding ]![]()
mwo. Ze willen me heel graag, maar zoeken nog een plaats in de organisatie. D kan me niet betalen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar dan met een beter figuur. Hoe is het met de carriere?
Zo denk ik ook altijd als het mij niet meezitquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:38 schreef Quinazoline het volgende:
Soft Kitty zingen helpt altijd denk ik. Ik ga alleen hier op kantoor niet mijzelf insmeren met weetikwatvoorspul
, hou het bij de thee. Ik denk dat je gewoon soms van die dagen hebt dat het niet mee zit. En ter compensatie van dat het bij mij niet mee zit, zit het Maria vandaag wel mee, en is de wereld weer in balans.
XM, da's ook de reden dat ik niet ben gaan omreizen maar gewoon wel wacht tot de ellende voorbij is. 3x overstappen en overvolle treinen zie ik ff niet zo zitten.
Lekker en lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:58 schreef Amsel het volgende:
Ik heb ook last van die vertragingen en heb uit nood maar een kaasuienbol met filet americain gegeten omdat ik omviel van de honger. Want het duurt straks als ik thuis ben ook nog een half uur om m'nboerenkool
te maken.
ik word altijd een klein beetje warm en nostalgisch van binnen als jij tracteren schrijftquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hebmezelf op een glas wijn en een pizza getracteerd.
Ik ook als Laureline het over vacantie heeft!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik word altijd een klein beetje warm en nostalgisch van binnen als jij tracteren schrijft
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik word altijd een klein beetje warm en nostalgisch van binnen als jij tracteren schrijft
Ja!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook als Laureline het over vacantie heeft!
Vacantie ook? *zich jong voelt*quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wij komen dan ook uit de tijd dat je die woorden werkelijk met een c schreef.
Ik zit me nu af te vragen of dat tegenwoordig niet meer zo hoort of dat je gewoon beide opties kan gebruiken. Ik zal zelf altijd voor trakteren en vakantie gaan, dat dan weer welquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wij komendan ook uit de tijd dat je die woorden werkelijk met een c schreef.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een van onze katten is gebiologeerd door het openen en sluiten van de dvd-speler en vanochtend stond er op de Koningskade een man in witte badjas en op bruine pantoffels de ramen van z'n Porsche te krabben.
Dat wilde ik nog even delen.
Ehh laatmaar dan. Likkepot klinkt lekker, maar paté en zult niet.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:49 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Ehh laatmaar dan. Likkepot klinkt lekker, maar paté en zult niet.
en een ander woord voor wijsvingerquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:58 schreef KathyH. het volgende:
Had er wel van gehoord, zit in een kinderrijmpje dacht ik. Met duimelot en likkepot ofzo. Nooit geweten dat het iets eetbaars was!
Volgens mij is het trouwens een combi van leverworst, paprika en room.quote:
ik vind het wel meevallen, ookal zou ik best eens net als jij in een rood jurkje naar een klant willen. Het is gewoon de sector.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg jeuk van dat KPMG-filmpje. Op zo'n "leuke en ongedwongen wijze" mensen in een keurslijf duwen. Ik snáp dat je bij een dergelijke firma er repré uit moet zien, maar dit is echt ieuw gewoon.
Ik geloof je direct. In m'n hoofd leek het daaropquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het trouwens een combi van leverworst, paprika en room.
volgens mij welquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit me af te vragen of deze rok me zal staan trouwens...
Sluit me aan bij Tink maar vind hem wel vrij lang.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit me af te vragen of deze rok me zal staan trouwens...
Bolle benen? Waar?quote:
Jas? Ehh help me even?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Donderdag of vrijdag komt de jas. Ik bestel die rok d.e.s.d.a. de jas niet past.
Hulp.quote:
dan en slechts dan alsquote:
Ja, die vind ik ook zo tof, maar A-lijn staat me zoooooo niet! Jou vast wel met je wespentaille!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehh jaa![]()
Vind overigens deze wel leuk
[ afbeelding ]
Ai, huur of koop?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er is een stoppengroep kapot (in de keuken). En m'n verlengsnoer naar de koelkast doet het tot nu toe ook niet.![]()
Stoppenkast zit bij de afwezige benedenbuurvrouw aan de muur. Had ik maar een fatsoenlijk huis genomen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben 1,5 uur geleden weer tante geworden
![]()
Op de verjaardag van mijn vader, 11 jaar later hebben we weer wat te vieren op 15 november![]()
![]()
Ja vermoed ik ook al ben ik snel erg tuttig dus ik kijk wel als ik de rest van de jurkjes heb geelimineerd heb er nu 5 liggen (onbetaald en t/m donderdag terug te sturen).quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook zo tof, maar A-lijn staat me zoooooo niet! Jou vast wel met je wespentaille!
Huur, gelukkig. Mag lijen dat je met koop wel altijd een eigen stoppenkast neemt. Maar goed, misschien moet ik het raam maar open zetten voor voldoende kou in de keuken.quote:
Dan is het nog bijzonder.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Huur, gelukkig. Mag lijen dat je met koop wel altijd een eigen stoppenkast neemt. Maar goed, misschien moet ik het raam maar open zetten voor voldoende kou in de keuken.
Die jas is best mooiHelaas geen mooi online plaatje van m'n
jas ('flessengroen', aldus m'n collegae.) Lijkt verder wel een beetje op de Mart jas.
Ja het is echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Nummer 1 in het filmpje van KPMG is inderdaad echt alleen voor als medewerkers bij een klant zitten, niet op kantoor. Het semi-lollige van het filmpje vind ik ook maar niks
Vooral bij die laatste outfitquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Nummer 1 in het filmpje van KPMG is inderdaad echt alleen voor als medewerkers bij een klant zitten, niet op kantoor. Het semi-lollige van het filmpje vind ik ook maar niks
Alsof iemand ouder dan 14 dat aan zou trekkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vooral bij die laatste outfit![]()
Oh XM-ert ik zal morgen naar je zwaaien, zit half elf op de koninginnegracht.
Zolang dat maar niet in badjas is!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vooral bij die laatste outfit![]()
Oh XM-ert ik zal morgen naar je zwaaien, zit half elf op de koninginnegracht.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/KMPG
Dan even niet per se over die outfit, maar er zijn best wel mensen die nieuw in dienst komen die veel te casual gekleed gaan. Vooral vrouwen, mannen trekken toch wel gauw een pak aan. Voor vrouwen is de grens wat vager.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Alsof iemand ouder dan 14 dat aan zou trekken??!!
Prob, hoop maar dat je goed bent in overdrijven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Alsof iemand ouder dan 14 dat aan zou trekken??!!
Potver!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zolang dat maar niet in badjas is!
Ik zit van 8:30 - 14:00 in overleg, anders hadden we samen kunnen lunzen!
Laat me ff weten wanneer, mss kunnen we dan wat afspreken!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Prob, hoop maar dat je goed bent in overdrijven.
[..]
Potver!
Naja ik moet nog een keer terug ook
Daar vroeg uniekje toch omquote:
Dat sowieso, maar meen het wel. Ik persoonlijk vind spijkerrokjes meer iets voor de jeugd..quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Prob, hoop maar dat je goed bent in overdrijven.
[..]
Potver!
Naja ik moet nog een keer terug ook
Dat post ik toch ook?quote:
Will do!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laat me ff weten wanneer, mss kunnen we dan wat afspreken!
Jahaa, jij bent natuurlijk wel de uitzondering, en draagt hem met je mooie laarzen en een chique colbertje!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook een spijkerrokjeEn ben >14
Lijkt me hetzelfde, in ieder geval, hij linkte bij mij door naar .comquote:
Ik ook! En bij steps deze besteld:quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook een spijkerrokjeEn ben >14
Oh, tikfout!quote:
Dat is een rokquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ook! En bij steps deze besteld:
[ afbeelding ]
Zou ook prima naar m'n werk kunnen
Dat magquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef Muis006 het volgende:
Maar Gbee in je post staat kmpg
E: spuit unouno
Een collega van mij doet dat ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef Jagärtrut het volgende:
ik loop op het werk op m'n sloffen..
Zo ben ikquote:
mijn man ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:17 schreef Jagärtrut het volgende:
ik loop op het werk op m'n sloffen..
Ik heb m'n eigen kantoor. Maar ga ook rustig koffie drinken op m'n sloffen. Als ik les moet geven of in meetings zit doe ik het niet. Maar voor de rest, why not?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een collega van mij doet dat ook. Ik vind het eigenlijk niet kunnen
, maar jij zit alleen op een kantoortje toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |