dan en slechts dan alsquote:
Ja, die vind ik ook zo tof, maar A-lijn staat me zoooooo niet! Jou vast wel met je wespentaille!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehh jaa![]()
Vind overigens deze wel leuk
[ afbeelding ]
Ai, huur of koop?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er is een stoppengroep kapot (in de keuken). En m'n verlengsnoer naar de koelkast doet het tot nu toe ook niet.![]()
Stoppenkast zit bij de afwezige benedenbuurvrouw aan de muur. Had ik maar een fatsoenlijk huis genomen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben 1,5 uur geleden weer tante geworden
![]()
Op de verjaardag van mijn vader, 11 jaar later hebben we weer wat te vieren op 15 november![]()
![]()
Ja vermoed ik ook al ben ik snel erg tuttig dus ik kijk wel als ik de rest van de jurkjes heb geelimineerd heb er nu 5 liggen (onbetaald en t/m donderdag terug te sturen).quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook zo tof, maar A-lijn staat me zoooooo niet! Jou vast wel met je wespentaille!
Huur, gelukkig. Mag lijen dat je met koop wel altijd een eigen stoppenkast neemt. Maar goed, misschien moet ik het raam maar open zetten voor voldoende kou in de keuken.quote:
Dan is het nog bijzonder.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Huur, gelukkig. Mag lijen dat je met koop wel altijd een eigen stoppenkast neemt. Maar goed, misschien moet ik het raam maar open zetten voor voldoende kou in de keuken.
Die jas is best mooiHelaas geen mooi online plaatje van m'n
jas ('flessengroen', aldus m'n collegae.) Lijkt verder wel een beetje op de Mart jas.
Ja het is echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Nummer 1 in het filmpje van KPMG is inderdaad echt alleen voor als medewerkers bij een klant zitten, niet op kantoor. Het semi-lollige van het filmpje vind ik ook maar niks
Vooral bij die laatste outfitquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Nummer 1 in het filmpje van KPMG is inderdaad echt alleen voor als medewerkers bij een klant zitten, niet op kantoor. Het semi-lollige van het filmpje vind ik ook maar niks
Alsof iemand ouder dan 14 dat aan zou trekkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vooral bij die laatste outfit![]()
Oh XM-ert ik zal morgen naar je zwaaien, zit half elf op de koninginnegracht.
Zolang dat maar niet in badjas is!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vooral bij die laatste outfit![]()
Oh XM-ert ik zal morgen naar je zwaaien, zit half elf op de koninginnegracht.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/KMPG
Dan even niet per se over die outfit, maar er zijn best wel mensen die nieuw in dienst komen die veel te casual gekleed gaan. Vooral vrouwen, mannen trekken toch wel gauw een pak aan. Voor vrouwen is de grens wat vager.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Alsof iemand ouder dan 14 dat aan zou trekken??!!
Prob, hoop maar dat je goed bent in overdrijven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Alsof iemand ouder dan 14 dat aan zou trekken??!!
Potver!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zolang dat maar niet in badjas is!
Ik zit van 8:30 - 14:00 in overleg, anders hadden we samen kunnen lunzen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |