Lekker en lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:58 schreef Amsel het volgende:
Ik heb ook last van die vertragingen en heb uit nood maar een kaasuienbol met filet americain gegeten omdat ik omviel van de honger. Want het duurt straks als ik thuis ben ook nog een half uur om m'nboerenkool
te maken.
ik word altijd een klein beetje warm en nostalgisch van binnen als jij tracteren schrijftquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hebmezelf op een glas wijn en een pizza getracteerd.
Ik ook als Laureline het over vacantie heeft!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik word altijd een klein beetje warm en nostalgisch van binnen als jij tracteren schrijft
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik word altijd een klein beetje warm en nostalgisch van binnen als jij tracteren schrijft
Ja!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook als Laureline het over vacantie heeft!
Vacantie ook? *zich jong voelt*quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wij komen dan ook uit de tijd dat je die woorden werkelijk met een c schreef.
Ik zit me nu af te vragen of dat tegenwoordig niet meer zo hoort of dat je gewoon beide opties kan gebruiken. Ik zal zelf altijd voor trakteren en vakantie gaan, dat dan weer welquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wij komendan ook uit de tijd dat je die woorden werkelijk met een c schreef.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een van onze katten is gebiologeerd door het openen en sluiten van de dvd-speler en vanochtend stond er op de Koningskade een man in witte badjas en op bruine pantoffels de ramen van z'n Porsche te krabben.
Dat wilde ik nog even delen.
Ehh laatmaar dan. Likkepot klinkt lekker, maar paté en zult niet.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:49 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Ehh laatmaar dan. Likkepot klinkt lekker, maar paté en zult niet.
en een ander woord voor wijsvingerquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:58 schreef KathyH. het volgende:
Had er wel van gehoord, zit in een kinderrijmpje dacht ik. Met duimelot en likkepot ofzo. Nooit geweten dat het iets eetbaars was!
Volgens mij is het trouwens een combi van leverworst, paprika en room.quote:
ik vind het wel meevallen, ookal zou ik best eens net als jij in een rood jurkje naar een klant willen. Het is gewoon de sector.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg jeuk van dat KPMG-filmpje. Op zo'n "leuke en ongedwongen wijze" mensen in een keurslijf duwen. Ik snáp dat je bij een dergelijke firma er repré uit moet zien, maar dit is echt ieuw gewoon.
Ik geloof je direct. In m'n hoofd leek het daaropquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het trouwens een combi van leverworst, paprika en room.
volgens mij welquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit me af te vragen of deze rok me zal staan trouwens...
Sluit me aan bij Tink maar vind hem wel vrij lang.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit me af te vragen of deze rok me zal staan trouwens...
Bolle benen? Waar?quote:
Jas? Ehh help me even?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Donderdag of vrijdag komt de jas. Ik bestel die rok d.e.s.d.a. de jas niet past.
Hulp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |