Lekker en lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:58 schreef Amsel het volgende:
Ik heb ook last van die vertragingen en heb uit nood maar een kaasuienbol met filet americain gegeten omdat ik omviel van de honger. Want het duurt straks als ik thuis ben ook nog een half uur om m'nboerenkool
te maken.
ik word altijd een klein beetje warm en nostalgisch van binnen als jij tracteren schrijftquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hebmezelf op een glas wijn en een pizza getracteerd.
Ik ook als Laureline het over vacantie heeft!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik word altijd een klein beetje warm en nostalgisch van binnen als jij tracteren schrijft
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik word altijd een klein beetje warm en nostalgisch van binnen als jij tracteren schrijft
Ja!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ook als Laureline het over vacantie heeft!
Vacantie ook? *zich jong voelt*quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wij komen dan ook uit de tijd dat je die woorden werkelijk met een c schreef.
Ik zit me nu af te vragen of dat tegenwoordig niet meer zo hoort of dat je gewoon beide opties kan gebruiken. Ik zal zelf altijd voor trakteren en vakantie gaan, dat dan weer welquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wij komendan ook uit de tijd dat je die woorden werkelijk met een c schreef.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een van onze katten is gebiologeerd door het openen en sluiten van de dvd-speler en vanochtend stond er op de Koningskade een man in witte badjas en op bruine pantoffels de ramen van z'n Porsche te krabben.
Dat wilde ik nog even delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |