Ah die heb ik al, dankzij de buikquote:Op woensdag 16 november 2011 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, wie wil mijn pijn in de linker nierstreek?
Bedanktquote:Op woensdag 16 november 2011 10:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wat een superlijst weer V1zor!
En eens met laatste comment... ik ben vrijwel nooit ziek, kwakkel dan wel met de buik, maar ik zou graag wat leed overnemen nog!
Beterschap Coco en Quinazoline! Goed dat jullie thuisblijven
^^^^ heul dattes ^^^^ Vast goed bedoeld, maar je weet niet wat je zegt!!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef loveli het volgende:
Dat vind ik dus stom. Wensen dat anderen iets niet hebben, prima. Maar waarom zou je het zelf willen overnemen?
^^quote:Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef loveli het volgende:
Dat vind ik dus stom. Wensen dat anderen iets niet hebben, prima. Maar waarom zou je het zelf willen overnemen?
Omdat je iets zou willen 'doen' voor de ander? Het is figuurlijk he...en aardig bedoeldquote:Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef loveli het volgende:
Voor een ander wil ik heel graag de pijn/kwaal/ellende wegwensen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Omdat je iets zou willen 'doen' voor de ander? Het is figuurlijk he...en aardig bedoeld
Studeer op woensdag meestal thuisquote:
Echt wel!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:12 schreef V1z0R het volgende:
HPKW is fan van Jersey Shore!Yeah buddy!
Vind je? Ben nog op zoek naar een baan/roepingquote:Op woensdag 16 november 2011 11:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor een ander wil ik heel graag de pijn/kwaal/ellende wegwensen.
Eén Jezus is genoeg
Inderdaad klinkt ook raar. Bedoel het ook niet helemaal zo. Maar vind het gewoon kut dat het bij sommigen zo opstapelt. Dus dan denk ik, maak mij een weekje ziek of zo in plaats van iemand die al geregeld last heeft nog een pijn/kwaal erbij.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef loveli het volgende:
Ik zie een thema bij gisterenquote:Op woensdag 16 november 2011 11:33 schreef conleche het volgende:
lijssie gisteren:
O: gekookt eitje, KH-arm brood met kaas en ham
T: kiwi
S: stepshape/interval
L: 2[/s 1]x KH-arm brood [s]met geitenkaas, honing en paprika met ham en kaas
T: wodka
D: witlof ham/kaas uit de oven. Puree en een vleesje dat ik nog moet halen. Da's echt een voordeel van alleen wonen: niemand verwacht dat er ook vlees en aardappelen op tafel staan, dus als ik zin heb om de ovenschaal met witlof uit te lepelen in bed terwijl ik een boek lees, niemand die me raar aankijkt.
T: 20 gram pure choco
Vandaag:
O: gekookt eitje, KH-arm brood met kaas en ham
L: 2x van dat brood met geitenkaas, paprika, komkommer, ui en honing
T: volle kwark, citroensap, zoetstof en framboos
S: hardlopen
T: wodka
D: ik denk groene groentencurry met mie of rijst. Of zuurkool met worst.
Oh dat doe ik altijd, boterham met kaas onder de grill, het liefst met nog een beetje oregano er nog op.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:36 schreef conleche het volgende:
Hahaha, ja, ik leg zo'n boterham dan even in de oven/grillfunctie van de magnetron, dus eigenlijk is het een tosti, maar dan zonder deksel.
Hehe, herkenbaar!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:33 schreef conleche het volgende:
...
D: witlof ham/kaas uit de oven. Puree en een vleesje dat ik nog moet halen. Da's echt een voordeel van alleen wonen: niemand verwacht dat er ook vlees en aardappelen op tafel staan, dus als ik zin heb om de ovenschaal met witlof uit te lepelen in bed terwijl ik een boek lees, niemand die me raar aankijkt.
...
Wij ook hutspot! Lekker!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:47 schreef Ewelina het volgende:
Gister boerenkool op.En vanavond hutspot. Lekker!
Lijstje:
O: boterham met worst, yoghurt met muesli, banaan
T: appel, banaan
L: broodje kip
T: appel denk ik
D: hutspot met spekjes en worst
Thx! Ik weet al niet meer waar vandaan, maar vond hem wel realistisch haha.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:19 schreef KathyH. het volgende:
Wat een cool onderschrift, Mixende_match!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |