abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104432050
Even een vraagje. Mijn vriendin is op zoek naar een huis. Vereiste: Achtertuin in de zon. Ze aanbidt de zon vandaar.

Maar nu heb ik diverse huizen voor haar opgesnord. Maar ik heb een mooie, daar staat: Zonnige tuin, op het westen. En bij een andere staat zonnige tuin op het zuid-oosten... Wat is nou beter voor haar eis? :?
~ Bonito La Risa ~
pi_104432089
Ligt eraan of ze liever 's ochtends of 's middags in de zon zit, hoeveel hoge bomen er om de tuin staan, of er flats in de buurt staan, etc.
Ja doei.
pi_104432272
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ligt eraan of ze liever 's ochtends of 's middags in de zon zit, hoeveel hoge bomen er om de tuin staan, of er flats in de buurt staan, etc.
thx!
's middags, bij beide geen hoge bomen en geen flats ;)
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? woensdag 16 november 2011 @ 12:52:02 #229
70532 loveli
N
pi_104432446
E
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:38 schreef Mixende_match het volgende:
Even een vraagje. Mijn vriendin is op zoek naar een huis. Vereiste: Achtertuin in de zon. Ze aanbidt de zon vandaar.

Maar nu heb ik diverse huizen voor haar opgesnord. Maar ik heb een mooie, daar staat: Zonnige tuin, op het westen. En bij een andere staat zonnige tuin op het zuid-oosten... Wat is nou beter voor haar eis? :?
Ligt eraan of ze 's ochtends in de tuin wil zitten of 's avonds. Als ze werkt heeft ze doordeweeks weinig aan ochtendzon.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 16 november 2011 @ 12:52:25 #230
70532 loveli
N
pi_104432462
Oh, spuit 11.

Dan deze maar:

crap in = crap out
  woensdag 16 november 2011 @ 12:56:21 #231
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104432565
Bwaaa bezig met voorbereiding solli-gesprek, word ik gebeld dat de afspraak wegens een spoedafspraak tussendoor niet door kan gaan! Morgen word ik gebeld voor een nieuwe afspraak.

Aah nog langer in de zenuwen xD
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_104433123
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb het zustertopic na een jaar weer eens omhoog geschopt :)
Okee...
Had anders hier gezegd dat je weer serieuzer bezig wou gaan.
Als jij de hoeveelheden bij je lijstjes zet, wil ik best een indicatie geven hoe je E/K/V verdeling is, wat er meer bij mag etc.
Je noemde wel dat er meer SC is hier, maar wat ik laatst ook al zei, er zijn in verhouding juist veel meer lijstjes en ik ga echt niet meer alle lijstjes globaal langs. Is teveel werk, en gelukkig zijn er nog een paar anderen die er wel op letten.
Of als je voor in de sportschool oefeningen wilt weten die goed voor je rug/nek zijn.

U roept maar :)

SPOILER: Ego
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 16 november 2011 @ 13:17:48 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104433169
Arme dolfijnen!

Vaaizor :* O+
Hier wat zon!
pi_104433173
Oh, ik bedoel er niets onaardigs mee! Ik bedacht me alleen dat dat topic ook bestond, dus ben het eens op gaan graven :)
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 16 november 2011 @ 13:19:23 #235
70532 loveli
N
pi_104433224
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik bedoel er niets onaardigs mee! Ik bedacht me alleen dat dat topic ook bestond, dus ben het eens op gaan graven :)
Fijn dat je dat even komt vertellen, ik haalde me al vanalles in m'n hoofd. Dat je ons niet meer leuk vindt ofzo *kras*

En nou opzouten naar goddelijk lijf.
crap in = crap out
pi_104433439
De laatste tijd meer geklets, Mo? :D Volgens mij is dat altijd al zo geweest. Neemt nietw eg dat ik dat andere topic idd een leuk/interessant topic vind :Y .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? woensdag 16 november 2011 @ 13:30:48 #238
70532 loveli
N
pi_104433611
crap in = crap out
  woensdag 16 november 2011 @ 13:30:55 #239
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104433619
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Okee...
Als jij de hoeveelheden bij je lijstjes zet, wil ik best een indicatie geven hoe je E/K/V verdeling is, wat er meer bij mag etc.
Je noemde wel dat er meer SC is hier, maar wat ik laatst ook al zei, er zijn in verhouding juist veel meer lijstjes en ik ga echt niet meer alle lijstjes globaal langs. Is teveel werk, en gelukkig zijn er nog een paar anderen die er wel op letten.
Of als je voor in de sportschool oefeningen wilt weten die goed voor je rug/nek zijn.

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt toch niet uit? Het is net als met vriendschappen. Omdat je met de een bevriend bent wil dat toch niet zeggen dat er geen plaats is voor een ander?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_104433653
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Okee...

:* Wat zeggen die kutkinderen dan met hun grote bek? :+
En :* voor je knie!
~ Bonito La Risa ~
pi_104433663
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Verkeerde topic, Co :')
Nee, nee! Was voor hier bedoeld!! Heull!
pi_104433688
Lijstje:

O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: koffie verkeerd, rozijntjes, mandarijn
L: 3 kleine speltboterhammetjes, 2 pindakaas, 1 appelstroop
B: half uurtje wandelen
T: halve avocado, met tomaat en kwart komkommer en wat pitjes
T: handje gedroogd fruit en handje nootjes
S: 5 km hardlopen
D: Ik moet nog even kijken, ik denk kikkererwten/tomaten courgette prutje met tonijn of met tofu, of een omeletje...
T: hangt af van D
Be someone that makes you happy
  woensdag 16 november 2011 @ 13:35:16 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104433735
Mwehe ter voorbereiding op mijn solli-gesprek lees ik alle docententopics op fok :7 :D
pi_104433767
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe ter voorbereiding op mijn solli-gesprek lees ik alle docententopics op fok :7 :D
En heb je er wat aan? :)
  woensdag 16 november 2011 @ 13:38:13 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104433845
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:36 schreef Nallie het volgende:

[..]

En heb je er wat aan? :)
Ik vind het iig erg interessant! :Y Kijken wat mensen doen in bepaalde situaties, leuke positieve berichten over de mooie kanten van dat vak, algemene tips... Of er dingen staan waar ik tijdens mijn gesprekje wat aan zal hebben weet ik natuurlijk niet, maar ik voel me wel mega-gemotiveerd :+
  Vis een optie? woensdag 16 november 2011 @ 13:40:42 #246
70532 loveli
N
pi_104433929
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, nee! Was voor hier bedoeld!! Heull!
Het werkt wel, dat nummer maakt instant vrolijk. *repeat*
crap in = crap out
pi_104434129
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vind het iig erg interessant! :Y Kijken wat mensen doen in bepaalde situaties, leuke positieve berichten over de mooie kanten van dat vak, algemene tips... Of er dingen staan waar ik tijdens mijn gesprekje wat aan zal hebben weet ik natuurlijk niet, maar ik voel me wel mega-gemotiveerd :+
Gemotiveerd is altijd goed voor een gesprek ^O^
  woensdag 16 november 2011 @ 13:47:02 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104434148
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Ik sla over XM!
Hoe zit het nu met de blaas? Nog steeds bij de uroloog die er niets van begrijpt?
Blaas lijkt de goede kant op te gaan. Minder aandrang en gaat echt beter. Maar of het er nou mee samenhangt of niet (en dat denk ik wel), ik heb dus nu al geruime tijd (>6 wkn) flinke pijn in mn linkerzijde, ter hoogte van de nier. Uroloog denkt niet dat het wat met de nier is, maar vermoedt een spier, maar fysio denkt van niet. Dus ja. Ik weet het niet meer. Wat ik wel weet dat ik vind dat 6 weken wel verdomd lang is voor een pijnlijke spier/gewricht. Als de pijn vrijdag nog zo hevig is (ik slaap er slechter door) ga ik de uroloog weer bellen. Geen zin om het via de huisarts te moeten spelen.

/egopost

Oh en edit: ik heb in principe 2 december weer een afspraak, maar als de pijn niet afzwakt voor die tijd, ga ik niet wachten tot dan.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_104434186
*ding dong*

Voor chico of andere slankies die krap bij kas zitten: Er valt deze week 11 euro te verdienen bij een onderzoek bij S&O psychologie. Tussen 10.30 en 16:00 uur, in de kelder van het Transitorium (K2B-74 of K2D-42) van de VU. Sofi-nr. meenemen.

/offtopic
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_104434320
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Blaas lijkt de goede kant op te gaan. Minder aandrang en gaat echt beter. Maar of het er nou mee samenhangt of niet (en dat denk ik wel), ik heb dus nu al geruime tijd (>6 wkn) flinke pijn in mn linkerzijde, ter hoogte van de nier. Uroloog denkt niet dat het wat met de nier is, maar vermoedt een spier, maar fysio denkt van niet. Dus ja. Ik weet het niet meer. Wat ik wel weet dat ik vind dat 6 weken wel verdomd lang is voor een pijnlijke spier/gewricht. Als de pijn vrijdag nog zo hevig is (ik slaap er slechter door) ga ik de uroloog weer bellen. Geen zin om het via de huisarts te moeten spelen.

/egopost

Oh en edit: ik heb in principe 2 december weer een afspraak, maar als de pijn niet afzwakt voor die tijd, ga ik niet wachten tot dan.
Nee ik zou ook niet wachten inderdaad! Grote kans dat het wel iets met nier te maken heeft!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')