Heb sinds kort een dik vest hangen en een paar werkschoenen staan, niet mijn ding maar wel prima zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind sloffen in de categorie teenslippers. Die draag je thuis. En werk is niet thuis. Vind ik dan. Ik heb ook een eigen kamer, maar zou echt nooit op sloffen lopen. Als ik veel moet traplopen met spullen, schop ik hooguit even mn pumps uit, maar trek ze daarna direct weer aan.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch handig bedrijfskleding.
Wie heeft de winter nodig voor een depressie?
Jeumig, dat is nogal wat. Heftig hoor, van allebei. Begrijpelijk dat je t ff niet weet. Is er iemand die er voor jķu is nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:18 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Jeumig, dat is nogal wat. Heftig hoor, van allebei. Begrijpelijk dat je t ff niet weet. Is er iemand die er voor jķu is nu?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uniek, wat een nare dingen!
Maria, ik heb zulke schoenen als in je post aan het begin van het topic! Ze zijn leuk, maar ik vind ze vooral mooi bij broeken.
De koelkast doet het weer
Lijstje
O: brinta met warme melk en een schepje suiker
T: krentenbol, capuccino's
L: groentesoep, rode kool salade, dubbele boterham kaas, mandarijn
T: meer mandarijn, sultana
T: dubbele boterham kaas
D: Lasagna met pompoen en gehakt
T: 3 mandarijntjes
Gaat het wel goed Uniekje?quote:
quote:
Ik heb dikke stress, maar op sociaal vlak loopt alles soepel en ben ik rust aan het inbouwenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Jawel hoor
Hoe is het met jou?
Dat klinkt........... stressvolquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb dikke stress, maar op sociaal vlak loopt alles soepel en ben ik rust aan het inbouwen.
Dat!quote:Op woensdag 16 november 2011 07:29 schreef Phaidra het volgende:
Uniek, heb de spoiler gemist, maar het klinkt alsof je wel een knuffel kan gebruiken.
^^quote:
quote:
Zou hem bellenquote:Op woensdag 16 november 2011 07:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Dilemma op * _aurum_ niveau. Een prospect heeft een voorstel tot een meeting geaccepteerd, maar tentatively. Ga ik 2 uur in de auto zitten en ga ik er vanuit dat de meeting doorgaat (anders had hij wel gecanceld)?
Als ik het verkeerd gok, zit ik 4 uur in de auto voor niks![]()
mjaah, denk dat ik dat wel doe ja. Dan maak ik me wel klaar zodat ik gelijk in de auto kan hoppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |