abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2011 @ 11:29:32 #181
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_104429986
Ik zeg toch niet dat het ongezond is? Ik zeg dat dat ook weer niet zo gezond is en zaligmakend geweldig.

Anyways, dat gezeik altijd over "Je moet dit, je moet dat."

Je moet doen waar jij je goed bijvoelt, anders hou je het toch niet vol.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:30:19 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104430009
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:29 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zeg toch niet dat het ongezond is? Ik zeg dat dat ook weer niet zo gezond is en zaligmakend geweldig.

Anyways, dat gezeik altijd over "Je moet dit, je moet dat."

Je moet doen waar jij je goed bijvoelt, anders hou je het toch niet vol.
^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_104430022
Juist.
Spoilers!
pi_104430025
Ik hou van volle chicks :9
Jullie zijn allemaal mooi O+
  woensdag 16 november 2011 @ 11:31:41 #185
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104430064
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou van volle chicks :9
Jullie zijn allemaal mooi O+
liever cup E dan cup A
:{w
pi_104430083
Zo, ik ga lekker in bad. Ik heb een spannend boek en t moet uit :s) .
Spoilers!
  woensdag 16 november 2011 @ 11:43:37 #187
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104430421
anyway.. tijd voor lunch! :D
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 november 2011 @ 12:54:18 #188
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104432511
Ow ja, lunchen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 16 november 2011 @ 13:01:45 #189
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104432702
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:54 schreef Sjeen het volgende:
Ow ja, lunchen...
o|O
pi_104433357
Lunch bijna op, 2 boterhammen met een beetje hagelslag( ja, dat mag :P als je de boterham maar niet wilt begraven in de chocolade :+), nu een appeltje en een beker magere melk en ik kan er weer een aantal uurtjes tegen tot het avondeten.

Dat appeltje gaat verse ananas worden. :9

[ Bericht 7% gewijzigd door trovey op 16-11-2011 13:30:25 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 16 november 2011 @ 13:36:01 #191
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104433764
lunch was hier geen salade maar rijst met sperciebonen en paprika en biefstukreepjes :P
en een groenten soepje vooraf :)
  woensdag 16 november 2011 @ 13:56:35 #192
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_104434493
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:08 schreef RandomMoron het volgende:
O : havermout
T : sinaasappel, yoghurt
L : tomatensoep, zeewiersalade
T : appel, koekje
D : rijst, woksel, groentes
T : yoghurt
S : zwemmen/ duiken
kleine verandering
pi_104437945
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:24 schreef Silmarwen het volgende:
:D Nou aan dat dieet zou ik gewoon doodgaan *O* Woop voor noten. En hoe bedoel je duur.... Seriously...

En ik vind dat je van krachttraining dus GEEN mooi lichaam krijgt. Vrouwen met van die ranzig dunne gespierde armpjes ala SJP en Madonna. Zum kotsen, zo lelijk. Evenals die krachtpatser mannetjes. Altijd giga schouders en dan van die achterlijk smalle heupjes. Net een driehoek op een stokje. No thanks.

O: klein bakje cornflakes met melk + koffie
T: 1 rijstwafel + 6 kruidnootjes (omnomnom) + thee thee en nog wat thee
L: 3 wasa crackers 1 met ham, 1 met kaas, 1 met jam + koffie
S: 2 keer 30 minuten door de vrieskou fietsen. *O*
T: 2 mandarijntjes
D: Iets van vis uit de oven (weet niet meer precies wat), wortel en aardappelpuree (home made)
S: 1 uur bodycombat
T: 2 mandarijntjes

Trouwens garnalen zitten bomvol met cholesterol. Dus zo gezond is dat ook weer niet.
Krachttraining wilt niet gelijk zeggen dat je een spierbundel wordt, vrouwen die krachttraining doen op een goede juiste manier (dus geen bodybuidling) zien er super uit.

Daarbij zeggen ze dat je van teveel eieren ook een hoog cholesterol krijgt maar dat is niet zo. Etenswaren tasten je cholesterol levels niet aan.

En dat schema van die user uit slank is gewoon een schema hoe een goed afval schema er hoort uit te zien. Mager eten, goede vetten, eiwitten en weinig koolhydraten, slechts een indicatie schema dus.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongenss doe gewoon even tr. Zit mobiel dus.kan het zelf niet doen
Een TR omdat ik advies geef wat jij liever niet wilt horen? Kom op zeg, de wereld is echt gek aan het worden.
If not now, then when.
pi_104438095
Hoe kom je erbij dat wij op jouw advies zitten te wachten?
Spoilers!
pi_104438120
Nee, omdat je een aanmatigende toon aanslaat en je daar volgens mij al op gewezen bent.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_104438163
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je kan beter 5x5 doen dan 3x15. En dan voornamelijk squats, deadlifts en bent over rows. Zoek maar is op stronglifts. Tenminste als je van al je lichaamsklachten wilt afkomen zoals rugpijn, hoge bloeddruk, hernia etc. Plus dat het beter werkt dan apparatuur.
Heb je nog tips voor oefeningen/apparaten waarbij je van klachten zoals nekpijn/schouderpijn af komt? :)
Ja doei.
pi_104438216
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb je nog tips voor oefeningen/apparaten waarbij je van klachten zoals nekpijn/schouderpijn af komt? :)
Wat voor pijn is het?
If not now, then when.
  woensdag 16 november 2011 @ 15:39:14 #198
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_104438250
Ja een bezoekje brengen aan de fysiotherapeut die verstand heeft van zulke zaken en je goed advies kan geven!
pi_104438317
Voorbeeld: Tijdens het autorijden (langere afstanden) terwijl ik goede stoelstand gebruik, netjes zit (niet onderuitgezakt, actieve maar toch relaxte houding), trekt na een tijdje de pijn van mijn schouder omhoog naar mijn nek (rechterkant) om daar vervolgens een soort van heen en weer te 'golven' en daarna te gaan steken/continu te worden.

Was trouwens de 'rust'-kant, stuur zat namelijk links, dus schakelen etc. deed ik met links.
Ja doei.
pi_104438355
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:39 schreef Silmarwen het volgende:
Ja een bezoekje brengen aan de fysiotherapeut die verstand heeft van zulke zaken en je goed advies kan geven!
Ja, dat is ook een optie. Bedankt :)
Ja doei.
pi_104438405
quote:
In principe wel want vanaf 2012 moet je zelf betalen als je een bezoekje brengt en nu wordt het nog vergoed.

Ik heb zelf eergisteren het boek gelezen over de Stronglift 5x5 methode waarmee ik nu bezig ben en daar staat in dat als je pijn in je knieën hebt of in je rug en je gaat deze methode naleven dat die pijn beduidend minder wordt en soms zelfs helemaal weg gaat.

Nek en schouders is zelf een lastige, ik heb zelf ook last van me schouder gehad en dat is nu wel over, maar voor pro advies toch idd naar een fysio, kan ook een kwestie zijn van even je schouder los maken

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
Voorbeeld: Tijdens het autorijden (langere afstanden) terwijl ik goede stoelstand gebruik, netjes zit (niet onderuitgezakt, actieve maar toch relaxte houding), trekt na een tijdje de pijn van mijn schouder omhoog naar mijn nek (rechterkant) om daar vervolgens een soort van heen en weer te 'golven' en daarna te gaan steken/continu te worden.

Was trouwens de 'rust'-kant, stuur zat namelijk links, dus schakelen etc. deed ik met links.
Train je al van jezelf of wat? Misschien dat wat meer inspanning op je schouder en je nek dus met oefeningen het over gaat, bij de fysio ga je uiteindelijk ook oefeningen doen.
If not now, then when.
  woensdag 16 november 2011 @ 15:43:29 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104438425
quote:
^O^
  woensdag 16 november 2011 @ 15:44:36 #203
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104438463
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Train je al van jezelf of wat? Misschien dat wat meer inspanning op je schouder en je nek dus met oefeningen het over gaat, bij de fysio ga je uiteindelijk ook oefeningen doen.
bij mij ging de last in mijn schouder/nek juist over door rust te nemen...
pi_104438528
Nee nog niet. Tenminste, niet met regelmaat nog. Probeer die regelmaat er wel in te krijgen nu mijn spieren in ieder geval weer een béétje tot rust gekomen lijken te zijn (het is al een stuk minder dan het enkele weken hiervoor was).

Gezondheidszorg hier moet ik nog steeds uitzoeken hoe dat zit :') ben alleen een keer met een ambulance opgehaald en dat was gratis, meer weet ik niet. Ben niet zo'n dokterloper, weet niet eens meer hoe m'n huisarts in Nederland heette.
Ja doei.
pi_104438530
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

bij mij ging de last in mijn schouder/nek juist over door rust te nemen...
Je spieren prikkelen en laten werken kan ook een goede manier van genezing zijn. Zoals ik al zei kan het ook zijn dat de fysio je oefeningen mee geeft, wat ze vaak doen.
If not now, then when.
  woensdag 16 november 2011 @ 15:49:46 #206
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_104438650
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je spieren prikkelen en laten werken kan ook een goede manier van genezing zijn. Zoals ik al zei kan het ook zijn dat de fysio je oefeningen mee geeft, wat ze vaak doen.
tsja.. die spieren werden een beetje overgeprikkeld tijdens het sporten.. 3 maanden rust heeft ze goed gdaan :)
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 november 2011 @ 16:02:10 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104439099
Ik heb geluncht... Ik blijf het eng vinden hoe snel je eetlust wegvalt en wegblijft. Moet mezelf echt dwingen om netjes zes keer per dag iets te eten.
pi_104439119
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:40 schreef motorbloempje het volgende:

Heb ik ook die klachten! Overgebleven blessure van kassawerkzaamheden ;)
Ik krijg dus juist meer last als ik sport. Ben wel bij fysio geweest.
Een goede houding altijd is essentieel, ontspannen schouders en af en toe wat oefeningen voornamelijk gericht op nek (dus naar beneden, opzij, naar achter, naar links kijken, naar rechts kijken). Ik krijg vooral last als ik lang achter de computer zit, maar dan merk ik ook dat ik mijn schouders optrek.
Voor mij helpt het sowieso om 1x per week bokstraining te doen, dan is alles weer helemaal los. En te blijven bewegen. Als ik een week niet sport zit alles vast! Bij mij helpt rust dus niet.
Be someone that makes you happy
pi_104439185
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:02 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb geluncht... Ik blijf het eng vinden hoe snel je eetlust wegvalt en wegblijft. Moet mezelf echt dwingen om netjes zes keer per dag iets te eten.
Daarom ook mager eten, koolhydraten zijn erg lekker en zorgen er dan ook voor dat je geen honger hebt. Je moet je onderhoud verdelen over 6 porties zoals je al zegt met een goede e/k/v verhouding erbij, dan komt het helemaal goed.

En als je mij niet gelooft, lees het boek "Burn the fat, feed the muscle" maar.
If not now, then when.
  Licht Ontvlambaar woensdag 16 november 2011 @ 16:06:34 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_104439278
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Daarom ook mager eten, koolhydraten zijn erg lekker en zorgen er dan ook voor dat je geen honger hebt.
Daar draait het bij mij niet om, ik ben ziek geweest (nog herstellend) en heb een dikke week nauwelijks gegeten. Ja, wat bouillon met rijst, wat vanillevla en brinta... Langzaam maar zeker ga ik weer richting gewoon eten en ik vergeet het gewoon, mijn hongergevoel is gewoon weg. Dat vind ik eng...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')