weet ik ook welquote:Op woensdag 16 november 2011 11:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar in slank eet dus niet iedereen zo. Dat bedoel ik.
Je hebt gezond en ongezond cholesterol he...quote:Op woensdag 16 november 2011 11:24 schreef Silmarwen het volgende:
Nou aan dat dieet zou ik gewoon doodgaan
Woop voor noten. En hoe bedoel je duur.... Seriously...
En ik vind dat je van krachttraining dus GEEN mooi lichaam krijgt. Vrouwen met van die ranzig dunne gespierde armpjes ala SJP en Madonna. Zum kotsen, zo lelijk. Evenals die krachtpatser mannetjes. Altijd giga schouders en dan van die achterlijk smalle heupjes. Net een driehoek op een stokje. No thanks.
O: klein bakje cornflakes met melk + koffie
T: 1 rijstwafel + 6 kruidnootjes (omnomnom) + thee thee en nog wat thee
L: 3 wasa crackers 1 met ham, 1 met kaas, 1 met jam + koffie
S: 2 keer 30 minuten door de vrieskou fietsen.
T: 2 mandarijntjes
D: Iets van vis uit de oven (weet niet meer precies wat), wortel en aardappelpuree (home made)
S: 1 uur bodycombat
Trouwens garnalen zitten bomvol met cholesterol. Dus zo gezond is dat ook weer niet.
* Barreltje zegt : TTquote:Op woensdag 16 november 2011 11:27 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je hebt gezond en ongezond cholesterol he...
Je hebt het ook nodig namelijk
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:29 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zeg toch niet dat het ongezond is? Ik zeg dat dat ook weer niet zo gezond is en zaligmakend geweldig.
Anyways, dat gezeik altijd over "Je moet dit, je moet dat."
Je moet doen waar jij je goed bijvoelt, anders hou je het toch niet vol.
liever cup E dan cup Aquote:Op woensdag 16 november 2011 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou van volle chicks
Jullie zijn allemaal mooi
quote:
kleine veranderingquote:Op woensdag 16 november 2011 10:08 schreef RandomMoron het volgende:
O : havermout
T : sinaasappel, yoghurt
L : tomatensoep, zeewiersalade
T : appel, koekje
D : rijst, woksel, groentes
T : yoghurt
S : zwemmen/ duiken
Krachttraining wilt niet gelijk zeggen dat je een spierbundel wordt, vrouwen die krachttraining doen op een goede juiste manier (dus geen bodybuidling) zien er super uit.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:24 schreef Silmarwen het volgende:
Nou aan dat dieet zou ik gewoon doodgaan
Woop voor noten. En hoe bedoel je duur.... Seriously...
En ik vind dat je van krachttraining dus GEEN mooi lichaam krijgt. Vrouwen met van die ranzig dunne gespierde armpjes ala SJP en Madonna. Zum kotsen, zo lelijk. Evenals die krachtpatser mannetjes. Altijd giga schouders en dan van die achterlijk smalle heupjes. Net een driehoek op een stokje. No thanks.
O: klein bakje cornflakes met melk + koffie
T: 1 rijstwafel + 6 kruidnootjes (omnomnom) + thee thee en nog wat thee
L: 3 wasa crackers 1 met ham, 1 met kaas, 1 met jam + koffie
S: 2 keer 30 minuten door de vrieskou fietsen.
D: Iets van vis uit de oven (weet niet meer precies wat), wortel en aardappelpuree (home made)
S: 1 uur bodycombat
Trouwens garnalen zitten bomvol met cholesterol. Dus zo gezond is dat ook weer niet.
Een TR omdat ik advies geef wat jij liever niet wilt horen? Kom op zeg, de wereld is echt gek aan het worden.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongenss doe gewoon even tr. Zit mobiel dus.kan het zelf niet doen
Heb je nog tips voor oefeningen/apparaten waarbij je van klachten zoals nekpijn/schouderpijn af komt?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan beter 5x5 doen dan 3x15. En dan voornamelijk squats, deadlifts en bent over rows. Zoek maar is op stronglifts. Tenminste als je van al je lichaamsklachten wilt afkomen zoals rugpijn, hoge bloeddruk, hernia etc. Plus dat het beter werkt dan apparatuur.
Wat voor pijn is het?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor oefeningen/apparaten waarbij je van klachten zoals nekpijn/schouderpijn af komt?
Ja, dat is ook een optie. Bedanktquote:Op woensdag 16 november 2011 15:39 schreef Silmarwen het volgende:
Ja een bezoekje brengen aan de fysiotherapeut die verstand heeft van zulke zaken en je goed advies kan geven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |