SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
De vorige heb ik onder de neus van haar vriend mee uit eten gevraagd. (Balls of steelquote:
Dan zou je juist psycholoog moeten worden, om ze dat te zeggen. Dan zouden ze het misschien wel van je aannemenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:08 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb geen mensenkennis en psycholoog wil ik niet eens worden, krijg ik van die negatieve onzekere vrouwen in de spreekkamer die zeuren dat d'r geen leuke mannen zijn aangezien die allemaal bezet zijn maar niet doorhebben dat ze toch echt zelf de oorzaak zijn.
Daar word ik op paiq dus niet goed van, dat geweeklaag dat de mannen allemaal zo verschrikkelijk zijn daar. Een blik in de spiegel zou heel wat realiteitszin moeten brengen dat ze misschien ook gewoon hun beeld wat bij moeten stellen over wat haalbare kaart is. En misschien is dat wel gewoon deze middelmatigheid.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb geen mensenkennis en psycholoog wil ik niet eens worden, krijg ik van die negatieve onzekere vrouwen in de spreekkamer die zeuren dat d'r geen leuke mannen zijn aangezien die allemaal bezet zijn maar niet doorhebben dat ze toch echt zelf de oorzaak zijn.
Jaquote:Op woensdag 9 november 2011 22:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik heb er verder niet naar gevraagd, want hij moest toen weg. Maar ja, ik heb het wel onthouden. Blijkbaar klopt dat dus niet volgens jou.
quote:
Mens, durf te leven. Ga er eens op uit ipv tot diep in de nacht discussies te voeren over de leuke mannen die allemaal bezet zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zou je juist psycholoog moeten worden, om ze dat te zeggen. Dan zouden ze het misschien wel van je aannemenNu ben je niks.
Dan ben je wel baas jaquote:Op woensdag 9 november 2011 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vorige heb ik onder de neus van haar vriend mee uit eten gevraagd. (Balls of steel) Opgehaald, naar een duur restaurant meegenomen, enorme bos bloemen gegeven en haar complimenten gegeven.
Vervolgens kwam ik in de friendzone, wat ik weigerde.
We batsten 5 jaar. Like a baws.
nee, zij doet het niet voor mijquote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
Zojuist sprak ene Lianne mij aan, ook van nexlover.nl
Ook weer redelijk Nederlands. Niet echt heel knap ofzo.
[ afbeelding ]
Maar ja, ze kan wel heel lief doen en zijn natuurlijk.
Niks mis mee, ook knappe meid vind ik. En goeie uitstraling.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een van 13quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]serieus je bent op die foto gewoon een leuk meisje
Toch wel respect, ik zou het niet durven.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vorige heb ik onder de neus van haar vriend mee uit eten gevraagd. (Balls of steel) Opgehaald, naar een duur restaurant meegenomen, enorme bos bloemen gegeven en haar complimenten gegeven.
Vervolgens kwam ik in de friendzone, wat ik weigerde.
We batsten 5 jaar. Like a baws.
Mooi meisjequote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
De vorige vond ik leuker.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
Te hollands, middelmatig, beetje bollie.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ik ga mijn naam maar geen eer aan doenquote:
Wat verwachtte je dat de seksueel gefrustreerden hier zullen denken van die banaan in je mond....quote:
Welk gedeelte van de die indruk geef je mij begrijp je niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waar lees je terug dat ik mezelf te belangrijk en te knap vind? Omdat ik een lijst opnoem met wensen die helemaal niet zo achterlijk zijn? Omdat ik hetzelfde te bieden heb? Omdat ik zeg dat ik de mannen (van wie ik foto's heb gezien) in dit topic niet zo geweldig aantrekkelijk vind/ mijn type niet zijn? Volgens mij voel jij je door bovenstaande meer aangevallen dan dat ik ermee zit dat jij mogelijk kan denken dat ik lelijk ben.
quote:
En jij bent zelfs zeker niet bollie?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Te hollands, middelmatig, beetje bollie.
next.
En dan noemen ze vrouwen kritisch.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
next.
Je kent mij niet en laten we dat vooral ook zo houdenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef mrk.n het volgende:
Mens, durf te leven. Ga er eens op uit ipv tot diep in de nacht discussies te voeren over de leuke mannen die allemaal bezet zijn.
Het is ook wel humorquote:Op woensdag 9 november 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat verwachtte je dat de seksueel gefrustreerden hier zullen denken van die banaan in je mond....
Dit is echt een boerin ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik ben echt niet bollie.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij bent zelfs zeker niet bollie?
Ja ach, ik had niks te verliezen. Die kerel heeft nog wel een paar keer me bedreigd, maar dat had ik er wel voor over.quote:
Ach, soms win je, soms verlies je. Als je niet speelt, kun je in ieder geval niet winnen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Toch wel respect, ik zou het niet durven.
Ja, zie je haar tanden. Die zijn niet gelijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt niet bollie.
En ja ik ben kritisch.
Dit vind ik echt helemaal niks. Geen uitstraling helemaal niks eeft deze voor mij dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zeg jij er wat van als iemand op paiq de mannen daar afzeikt? Het is er ook dieptriest gesteld. Met dat foto's beoordelen bijv, kan ik nooit kiezen omdat het allebei niks isquote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
next.
heerlijk judgemental bezig hier haha
Kon ik dat maar.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef minibeer het volgende:
Eerlijk, tijn vind alles aantrekkelijk lijkt het wel![]()
Lijkt me gezellig. Allebei een leuke avond.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan zeg jij er wat van als iemand op paiq de mannen daar afzeikt? Het is er ook dieptriest gesteld. Met dat foto's beoordelen bijv, kan ik nooit kiezen omdat het allebei niks isJe mag wel een keer mee kijken.
Ach, je ziet er schattig uit. Dat doet een 13-jarige nou eenmaal. Schattig zijn.quote:
Hell noquote:Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef minibeer het volgende:
Eerlijk, tijn vind alles aantrekkelijk lijkt het wel![]()
Zou het uitmaken als je haar zou leren kennen en ze heel erg leuk blijkt te zijn?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt niet bollie.
En ja ik ben kritisch en dit is gewoon echt heel weinig.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
En jij bent zelfs zeker niet bollie?
Ik vind haar echt niet lelijk ofzo, maar echte uitstraling heeft ze ook niet, vind ik dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef Keyos het volgende:
Ik zou er niet op vallen, maar zo onaantrekkelijk is ze toch ook weer niet?
Nee ik totaal niet. Overigens val ik wel op bolliequote:Op woensdag 9 november 2011 22:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]Volgens mij is hij geen bollie nee
Jij ook niet toch?
Dealquote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Lijkt me gezellig. Allebei een leuke avond.
het zou inderdaad een ontzettend bourgondisch gezellige vriendin kunnen worden, maar meer dan dat zit er niet in...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hell no
[..]
Zou het uitmaken als je haar zou leren kennen en ze heel erg leuk blijkt te zijn?
Wat een topic. Mrk.n die zich manifesteert als pure racist, ook_gek die lange posts gaat schrijven wat nooit goed gaat komen, Tijnbrein met pedofiele neigingen, Den_Wauwelaar die hopelijk zwaar loopt te trollen en een nieuwe aanwinst, de dating-site junkie Contador die ons vrouwen laat zien die hij waarschijnlijk toch nooit zal ontmoeten.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
next.
Ook op heel erg bollie?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
Nee ik totaal niet. Overigens val ik wel op bollie
Ik troll niet eens.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat een topic. Mrk.n die zich manifesteert als pure racist, ook_gek die lange posts gaat schrijven wat nooit goed gaat komen, Tijnbrein met pedofiele neigingen, Den_Wauwelaar die hopelijk zwaar loopt te trollen en een nieuwe aanwinst, de dating-site junkie Contador die ons vrouwen laat zien die hij waarschijnlijk toch nooit zal ontmoeten.![]()
En de avond is nog jong.
Ik heb genoeg gepost om ook genoemd te wordenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
Wat een topic. Mrk.n die zich manifesteert als pure racist, ook_gek die lange posts gaat schrijven wat nooit goed gaat komen, Tijnbrein met pedofiele neigingen, Den_Wauwelaar die hopelijk zwaar loopt te trollen en een nieuwe aanwinst, de dating-site junkie Contador die ons vrouwen laat zien die hij waarschijnlijk toch nooit zal ontmoeten.![]()
En de avond is nog jong.
Deze vind ik leuker dan de vorigequote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap jequote:Op woensdag 9 november 2011 22:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
het zou inderdaad een ontzettend bourgondisch gezellige vriendin kunnen worden, maar meer dan dat zit er niet in...
Bij walvissen haak ik ook afquote:
Niet in negatieve zin.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gepost om ook genoemd te worden
Eens. Daarom ga ik aan deze meid geen aandacht besteden. Ze ziet er te Nederlands en Boerinneachtig uit. Echt zo'n 13-in-een-dozijn-meid.quote:
Meer om van te houdenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hij wil waar voor zn geld. :x
hahaha...the lady's got a pointquote:Op woensdag 9 november 2011 22:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan ben je bijna de enige die dat vindt
Kun je 2 foto's posten waar het verschil tussen heel erg bollie en die je nog wel aantrekkelijk vindt en walvis ligt?quote:
Denise is trouwens wel een mooie vrouwquote:
Mijn ex mag was knapper dan beiden die ik heb laten zien. Je mag het geloven of niet, dat staat natuurlijk vrij, maar het is zo.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En de avond is nog jong.
En ze heeft nog wel een foto met gala jurk om juist niet boerinnerig over te komenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
Eens. Daarom ga ik aan deze meid geen aandacht besteden. Ze ziet er te Nederlands en Boerinneachtig uit. Echt zo'n 13-in-een-dozijn-meid.
Ook een probleem voor mij, films onthou ik altijd... Tenzij moeilijk te volgen/ niet gevolgd. Geen secondebeschrijving maar elke film die ik gezien heb is niet veel meer aan zoquote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wist het ook al, had hem ooit eens gezien, maar was veel te veel vergeten
Al draagt een aap...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En ze heeft nog wel een foto met gala jurk om juist niet boerinnerig over te komen
Kloptquote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denise is trouwens wel een mooie vrouw
Hehe, mannen prikken daar doorheen, je weet toch.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En ze heeft nog wel een foto met gala jurk om juist niet boerinnerig over te komen
Mia Tyler de zus van Liv Tyler vinden veel mensen te dik maar ik vind haar aantrekkelijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kun je 2 foto's posten waar het verschil tussen heel erg bollie en die je nog wel aantrekkelijk vindt en walvis ligt?
Niemand zegt dat ze lelijk is.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus wat een gezeik. Ze is niet eens lelijk pfff
Gewoon doen jong. Misschien zijn ze wel heel leuk in persoon.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Mijn ex mag was knapper dan beiden die ik heb laten zien. Je mag het geloven of niet, dat staat natuurlijk vrij, maar het is zo.
Blij dat ik dat niet heb, ik kan films echt meer dan 10 keer zien voor ik ze zat benquote:Op woensdag 9 november 2011 22:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ook een probleem voor mij, films onthou ik altijd... Tenzij moeilijk te volgen/ niet gevolgd. Geen secondebeschrijving maar elke film die ik gezien heb is niet veel meer aan zo
Ja die kleden je direct uit met je ogen en als dat beeld niet bevalt val je afquote:Op woensdag 9 november 2011 22:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
Hehe, mannen prikken daar doorheen, je weet toch.
mannenquote:
Ja, als de vrouwen niet moeilijk gaan doen wel idd ja. Nee, maar idd, wie niet waagt wie niet wint.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen jong. Misschien zijn ze wel heel leuk in persoon.
Is in ieder geval leuker dan alleen zijn.
In de film was het Carmenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat is die pilote toch? Namen...
Dat is mooi, want die heb ik niet meer in.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je aantrekkelijker vind zonder jouw ring door je wenkbrauw
Dat kan subtiel gebeuren.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja die kleden je direct uit met je ogen en als dat beeld niet bevalt val je af
nopequote:Op woensdag 9 november 2011 22:27 schreef mrk.n het volgende:
http://i.dailymail.co.uk/(...)05DC-790_224x540.jpg
Is dit dik in jullieogen?
Dit is dr?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mia Tyler de zus van Liv Tyler vinden veel mensen te dik maar ik vind haar aantrekkelijk.
Te dik als er geen vrouwelijke vorm meer in zit
Niet dik wat mij betreft, maar ik hoef desondanks toch niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:27 schreef mrk.n het volgende:
Absoluut niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:27 schreef mrk.n het volgende:
Nope, wel een beetje een speklaagje.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:27 schreef mrk.n het volgende:
Wat een zeekoe man. [/denwauwelaar]quote:Op woensdag 9 november 2011 22:27 schreef mrk.n het volgende:
Good!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat is mooi, want die heb ik niet meer in.
Niet heel mager, maar te mager is ook te lelijk. Aan de zijkanten wat te veel, maar ik zou graag eens een avondje met zo iemand uitwillen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:27 schreef mrk.n het volgende:
Nicequote:
Nee.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:27 schreef mrk.n het volgende:
Hij is lief hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
De nick Newbie114, Rammsteinfan met Angry Birds/vage achtergrond-avatar...
Wat wil je uitstralen? Verwarring en teenage angst?
Oefenen, oefenen, oefenen. Die stilo duurt jaren te masteren, je weet tog.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat een zeekoe man. [/denwauwelaar]
Niet haten op newbie.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zei toch, tijnbrein vindt alles aantrekkelijk.
Ik denk dat ik het al door heb. Alle beoordelingen afsluiten met ''maar ik kan het er niet op". Dat is die Wauwelaar-stilo.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Oefenen, oefenen, oefenen. Die stilo duurt jaren te masteren, je weet tog.
Mensen die overal een reden achterzoekenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Inderdaad ga jezelf hatenquote:
Nee ook niet. Probeer eerst maar eens in je schriftje thuis.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al door heb. Alle beoordelingen afsluiten met ''maar ik kan het er niet op". Dat is die Wauwelaar-stilo.
Ok, dan val je misschien niet op alles maar heb je gewoon een hele rare smaakquote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik vind blonden vrouwen bv onaantrekkelijk. Meeste foto modellen
Neequote:
Waarom?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik vind blonden vrouwen bv onaantrekkelijk. Meeste foto modellen
Hoezo? Omdat hij op die tattoo vrouw valt die een beetje dikkig is?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry Tijn, ik moet helaas ook deze opmerking maken
Nee in zo'n topic zeggen dat soort dingen niets over de poster....quote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mensen die overal een reden achterzoeken____!
Gelukkig maar, anders zouden die ook alleen zijn, ben blij dat ik me niet vrijwillig hoef te maken ^^.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik val op stevige vrouwenkan er niets aan doen
Daar lust ik wel pap vanquote:Op woensdag 9 november 2011 22:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ana Ivanovic, ongelofelijke tennismeid.
Oh dat is zeker waarquote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok, dan val je misschien niet op alles maar heb je gewoon een hele rare smaak
Hoezo?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry Tijn, ik moet helaas ook deze opmerking maken
Ik heb gewoon niets met blonde vrouwenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Hoezo? Omdat hij op die tattoo vrouw valt die een beetje dikkig is?![]()
True, fat people need love tooquote:Op woensdag 9 november 2011 22:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zouden die ook alleen zijn, ben blij dat ik me niet vrijwillig hoef te maken ^^.
Er schijnen blijkbaar nog walvissen te zijn die hij niet wil, maar daar heb ik nog geen beeld van gezien.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef minibeer het volgende:
Ik zei toch, tijnbrein vindt alles aantrekkelijk.
hahaquote:Op woensdag 9 november 2011 22:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zouden die ook alleen zijn, ben blij dat ik me niet vrijwillig hoef te maken ^^.
Ze compenseert genoeg met die kop.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen ze heeft geen mooi figuur vind ik (qua rondingen).
Wanneer ging je mij nou weer aftrekken met je worstenvingertjes?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er schijnen blijkbaar nog walvissen te zijn die hij niet wil, maar daar heb ik nog geen beeld van gezien.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Greenpeace zoekt nog vrijwilligers, tijn?
Daar vind ik echt niks aan. Uitstraling van niks.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ana Ivanovic, ongelofelijke tennismeid.
[ afbeelding ]
Ik ambieer uw stilo niet. Het is te doorgedreven, daar prikt enig intellect zo doorheen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee ook niet. Probeer eerst maar eens in je schriftje thuis.
Na je verjaardag, anders voel ik me viesquote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
Wanneer ging je mij nou weer aftrekken met je worstenvingertjes?
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mooie kop die Ana, maar je moet er van houden.
Alessandra Ambrosio ... jammie
Adriana Lima...
Ik zie een patroon![]()
Adriana en Alessandra...jij valt op harige vrouwen?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mooie kop die Ana, maar je moet er van houden.
Alessandra Ambrosio ... jammie
Adriana Lima...
Ik zie een patroon![]()
Totdat je écht tegenover haar staat. Maar idd, een Danielle Hantuchova blijkt op foto's iets meer uit te stralen dan Ivanovic. Ach ja, wat heb ik toch ook met tennismeiden. Haha.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar vind ik echt niks aan. Uitstraling van niks.
Leuke stijl heb je ook, steeds weer een poging doen boven de massa te staan door jezelf te verheffen. Het maakt alleen zo weinig indruk.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef Supersoep het volgende:
Ik ambieer uw stilo niet. Het is te doorgedreven, daar prikt enig intellect zo doorheen.
Waarom zie ik alleen een HUGE tas in beeld?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ana Ivanovic, ik zou graag tegenover haar willen zitten.![]()
[ afbeelding ]
Ah gadver, zullen wel allemaal oerwouden zijn daar beneden. Sowieso extreem linksenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Greenpeace zoekt nog vrijwilligers, tijn?
ow en neem het niet te serieus
Harig?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Adriana en Alessandra...jij valt op harige vrouwen?
Ik tennis ookquote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
Totdat je écht tegenover haar staat. Maar idd, een Danielle Hantuchova blijkt op foto's iets meer uit te stralen dan Ivanovic. Ach ja, wat heb ik toch ook met tennismeiden. Haha.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Totdat je écht tegenover haar staat. Maar idd, een Danielle Hantuchova blijkt op foto's iets meer uit te stralen dan Ivanovic. Ach ja, wat heb ik toch ook met tennismeiden. Haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik niet. Ik kan alles goed zien.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zie ik alleen een HUGE tas in beeld?
Tip 213, never talk politics with womanquote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ah gadver, zullen wel allemaal oerwouden zijn daar beneden. Sowieso extreem linksen, daar verschil ik als liberaal écht te veel mee.
Overigens zie ik Greenpeace als een terroristische organisatie, maar dat ter zijde.
Halcon-syndroom. Alsof je jezelf aan het beledigen bent steeds.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Leuke stijl heb je ook, steeds weer een poging doen boven de massa te staan door jezelf te verheffen. Het maakt alleen zo weinig indruk.
Shopdeformatie.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zie ik alleen een HUGE tas in beeld?
ok....quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Sowieso extreem linksen, daar verschil ik als liberaal écht te veel mee.
Overigens zie ik Greenpeace als een terroristische organisatie, maar dat ter zijde.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]Het lichaam vind ik al lelijk.
bah jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
En nu doet ie het weer...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Halcon-syndroom. Alsof je jezelf aan het beledigen bent steeds.
Het lichaam vind ik al lelijk.
BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
For realquote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ah gadver, zullen wel allemaal oerwouden zijn daar beneden. Sowieso extreem linksen, daar verschil ik als liberaal écht te veel mee.
Is dat mijn verjaardagcadeautje?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Na je verjaardag, anders voel ik me vies
Ja, maar bij Hantuchova heb ik het alleen over haar gezichtje. Als ze lacht, kan dat erg mooi zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En de avond is nog jong.
Door foto's waarom ze erg harig zijn. Harige armen, handen en vingers.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Harig?
Waar komen mensen toch aan dit soort waarheden? ...
Jij ( en ik) mag je handjes dichtknijpen als je ooit met zoiets thuiskomt.
that's one skinny b*tchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De pilquote:
Ik ga je een geheim vertellen, blonde vrouwen hebben ook haren op de armen. Nooit opgevallen?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door foto's waarom ze erg harig zijn. Harige armen, handen en vingers.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik heb ze liever zonder.
Dat vond je me in het vorige deel al, want ik was de eerste op wie je reageerde in het topic.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef Cinderella_Man het volgende:
now you're getting interesting
Ik zoek foto's maar ik zie het niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door foto's waarom ze erg harig zijn. Harige armen, handen en vingers.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik heb ze liever zonder.
Alleen abortus als het een meisje blijkt..quote:
Nouja, je kan het natuurlijk scheren wat ook veel dames doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ga je een geheim vertellen, blonde vrouwen hebben ook haren op de armen. Nooit opgevallen?
Ow wacht...
No shit, sherlock. Maar Adriana is wel erg.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ga je een geheim vertellen, blonde vrouwen hebben ook haren op de armen. Nooit opgevallen?
Ow wacht...
Prima toch.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zoek foto's maar ik zie het niet.
10 januari.quote:
Je neukt toch niet alleen een gezichtquote:Op woensdag 9 november 2011 22:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ja, maar bij Hantuchova heb ik het alleen over haar gezichtje. Als ze lacht, kan dat erg mooi zijn.
scherpquote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vond je me in het vorige deel al, want ik was de eerste op wie je reageerde in het topic.
Door mijn opmerking over Greenpeace of over de linksheid van die meiden? Ik ga niets terug nemen en heb ook geen zin om een discussie aan te gaan aangezien dit daar het topic niet voor is. Maar als mijn vriendin thuis komt met een verhaal over dat het zo erg is dat er bossen gekapt worden in Zuid-Amerika is het gesprek voor mij snel over, en dan kan ik écht niet ja-knikken in de zin van "zal allemaal wel".quote:Op woensdag 9 november 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
For realkortzichtigheid
ik weet niet wat erger is
Als ik me boven iedereen verhef door jou te vergelijken met Halcon's stijl van retoriek, moet je even rustig gaan liggen met een natte theedoek op je voorhoofd.quote:
Op de armen scheren vind ik wel wat bizar. Benen scheren hoort bij standaard pakket voor vrouwen wat mij betreft.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, je kan het natuurlijk scheren wat ook veel dames doen.
Jij zoekt gewoon fapvoer.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwelijke leden van dit topic: plaats eens een foto van jezelf. De echte durvelingen doen het.
Jeuk aan het uitsteeksel is idd niet lekker nee.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Op de armen scheren vind ik wel wat bizar. Benen scheren hoort bij standaard pakket voor vrouwen wat mij betreft.
Ik beaam dit. Ik heb ze namelijk ookquote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ow wacht...
Hehehe, ik ook. Kom je ook even bij mij langs, Cactus? Als je toch bezig bent...quote:
Oh gaan we weer pics ruilen. M'n collectie is nog niet compleet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwelijke leden van dit topic: plaats eens een foto van jezelf. De echte durvelingen doen het.![]()
Sowieso extremen...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geen cliches nodig. Het is grappig te zien hoe je de woorden kent, maar geen andere stijl beheerst dan het plaatsen van jezelf buiten de discussie en boven de ander. Maar ga gerust door, het is een forum he. Dat mag.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als ik me boven iedereen verhef door jou te vergelijken met Halcon's stijl van retoriek, moet je even rustig gaan liggen met een natte theedoek op je voorhoofd.![]()
Nu nog een ''het zit je diep he'' en het doosje met clichés is weer op.
Mwha, ben gewoon oprecht nieuwsgierig hoe anderen hier op Fok! eruit zien. Als ik fapvoer wil, bekijk ik wel Anna Kournikova.quote:
Er zitten hier mensen die niet zo hebben op rechtse ballen. Vandaar dat we het een beetje raar vonden er in dit topic opmerkingen over te maken, de politiekquote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Door mijn opmerking over Greenpeace of over de linksheid van die meiden? Ik ga niets terug nemen en heb ook geen zin om een discussie aan te gaan aangezien dit daar het topic niet voor is. Maar als mijn vriendin thuis komt met een verhaal over dat het zo erg is dat er bossen gekapt worden in Zuid-Amerika is het gesprek voor mij snel over, en dan kan ik écht niet ja-knikken in de zin van "zal allemaal wel".
Ik hoef ook geen jongetje. Ik wil helemaal (nog) geen kinderenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Alleen abortus als het een meisje blijkt..
ok die was zelf voor mijn doen ongepast
Excuus.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen jongetje. Ik wil helemaal (nog) geen kinderen
Heloef is nog een jongetje hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 22:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen jongetje. Ik wil helemaal (nog) geen kinderen
Klopt, als iemand bij Greenpeace zit is het vrij duidelijk dat deze persoon zeer maar dan ook zeer betrokken is bij milieu standpunten, hetgene waar ik juist geen donder om geef. Jammer genoeg is het type vrouw waar ik op val 9 van de 10 keer links, dat gaat dus at first niet over politiek beginnen, gaat alleen maar gedonder worden.quote:
Gehele post staat bol van de kortzichtigheid. Dus het milieu is niet belangrijk? Waarom niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Door mijn opmerking over Greenpeace of over de linksheid van die meiden? Ik ga niets terug nemen en heb ook geen zin om een discussie aan te gaan aangezien dit daar het topic niet voor is. Maar als mijn vriendin thuis komt met een verhaal over dat het zo erg is dat er bossen gekapt worden in Zuid-Amerika is het gesprek voor mij snel over, en dan kan ik écht niet ja-knikken in de zin van "zal allemaal wel".
Done in het vorige topic.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwelijke leden van dit topic: plaats eens een foto van jezelf. De echte durvelingen doen het.![]()
Het doet er toch niet toe uit welk milieu je komt...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gehele post staat bol van de kortzichtigheid. Dus het milieu is niet belangrijk? Waarom niet?
Ik denk van wel, eigenlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het doet er toch niet toe uit welk milieu je komt...
Dat kan ik beamen, zo'n foto zou ik nooit van mezelf plaatsenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Done in het vorige topic.
Ik heb tenminste lef
Waarom geef je er geen donder om eigenlijk?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, als iemand bij Greenpeace zit is het vrij duidelijk dat deze persoon zeer maar dan ook zeer betrokken is bij milieu standpunten, hetgene waar ik juist geen donder om geef. Jammer genoeg is het type vrouw waar ik op val 9 van de 10 keer links, dat gaat dus at first niet over politiek beginnen, gaat alleen maar gedonder worden.
Woensdag is ook goed.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op een dinsdag zie ik. Dan mag ik niks doen van mijn geloof. Dus dan wordt het toch later ok?
'Kournikova is fantastisch Kournikova is te gek, en in mijn natte droom slaat ze m'n ballen met effect'quote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Mwha, ben gewoon oprecht nieuwsgierig hoe anderen hier op Fok! eruit zien. Als ik fapvoer wil, bekijk ik wel Anna Kournikova.
Valt reuze mee.quote:
Zolang je uit het goeie milieu komt niet neequote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het enige kortzichtige wat ik geschreven heb is de oerwouden beneden, dat jij het milieu wel belangrijk vind moet je zelf weten, ik kan er geen nacht slechter van slapen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gehele post staat bol van de kortzichtigheid. Dus het milieu is niet belangrijk? Waarom niet?
Keyos vindt milieu niet belangrijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zolang je uit het goeie milieu komt niet nee
Ik vind eigenlijk Ana niet zo heel bijzonder.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
'Kournikova is fantastisch Kournikova is te gek, en in mijn natte droom slaat ze m'n ballen met effect'
-Jochem Meijer
Nouja, dat je greenpeace een terrostische organisatie vindt vind ik dan weer apartquote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het enige kortzichtige wat ik geschreven heb is de oerwouden beneden, dat jij het milieu wel belangrijk vind moet je zelf weten, ik kan er geen nacht slechter van slapen.
Nee joh, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je neukt toch niet alleen een gezicht
Ik ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk Ana niet zo heel bijzonder.
Okay kusje op je wenkbrauw.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Geen cliches nodig. Het is grappig te zien hoe je de woorden kent, maar geen andere stijl beheerst dan het plaatsen van jezelf buiten de discussie en boven de ander. Maar ga gerust door, het is een forum he. Dat mag.
Nee, ik geef er echt helemaal niets om, maar blijkbaar mag ik dat niet vinden, en dat is dus precies de reden waarom ik dit soort topics niet ga aansnijden met een potentiële vriendin.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Keyos vindt milieu niet belangrijk.
kan wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je neukt toch niet alleen een gezicht
Tot je er echt last van gaat ondervinden, waarschijnlijk. Dan is het een beetje te laat.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het enige kortzichtige wat ik geschreven heb is de oerwouden beneden, dat jij het milieu wel belangrijk vind moet je zelf weten, ik kan er geen nacht slechter van slapen.
Ow, niet gezien. Ach ja, kan je het nu nog wel een keertje doen. PM mag ook.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Done in het vorige topic.
Ik heb tenminste lef
Gevalletje shit happens en dan probeert ze nog aardig te doen. Punt is dat ze jou een stuk minder boeiend vindt dan die ander. Door je post krijg ik het gevoel dat het niet de eerste keer is.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef Faxie het volgende:
Hier gaat het versieren tegenwoordig iets makkelijker, alleen het resultaat blijft uit...
Laatst iemand ontmoet via een vriendin, wat contact mee gehad, mee uitgevraagd, werd enthousiast ontvangen, en krijg van de week te horen dat ze er van afziet omdat ze gevoelens heeft voor iemand waar ze al iets langer contact mee heeft en ze het niet gepast vind om dan met mij te daten..
Owja maar ik was wel een hele leuke kerel! (Ja die heb ik ondertussen al 100 keer gehoord)
Tja wat moet je daar nou mee he?
had je idd beter niet kunnen doenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, ik geef er echt helemaal niets om, maar blijkbaar mag ik dat niet vinden, en dat is dus precies de reden waarom ik dit soort topics niet ga aansnijden.
oh zeker wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Lul zuigen ook!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ow, niet gezien. Ach ja, kan je het nu nog wel een keertje doen. PM mag ook.
Maar waarom niet, het is toch datgene wat het mogelijk maakt hier te leven.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, ik geef er echt helemaal niets om, maar blijkbaar mag ik dat niet vinden, en dat is dus precies de reden waarom ik dit soort topics niet ga aansnijden.
Dat magquote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Een van de laatste posts, met die banaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ow, niet gezien. Ach ja, kan je het nu nog wel een keertje doen. PM mag ook.
Ik doelde meer op het cliché dat zoveel mensen verkondigen dat dit echt niet uitmaakt. Iedereen gelijke kansen en meer van dat soort gezwets.quote:
Omdat bijna alles wat slecht voor het milieu is overtrokken wordt door organisaties als Greenpeace. Ik kan mij er gewoon niet druk om maken wat er gebeurd.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waarom niet, het is toch datgene wat het mogelijk maakt hier te leven.
Met goede argumenten wil ik best geloven dat het milieu niet belangrijk is, maar die heb ik nog nooit gehoord.
Dan moet ik naar de psycholoog. Op donderdag heb ik yoga. Op vrijdag moet ik naar mijn reclasserings begeleider, op zaterdag maak ik schoon en verdien ik wat geld voor de bingo 's avonds en op zondags ga ik wat kerken af in de hoop dat er nog wat hosti's over zijn. Dus dan blijft alleen de maandag over. Kun jij een keer op maandag?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een van de laatste posts, met die banaan.
Gewoon. Het milieu waar jij uitkomt 'maakt' jou toch een beetje tot de persoon die jij nu bent bij de meeste mensen dan. Kom jij uit een rijk milieu, is het moeilijk om met iemand om te gaan (binnen een relatie) die uit een arm milieu komt.quote:
Ja hoor maandag is goed.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de psycholoog. Op donderdag heb ik yoga. Op vrijdag moet ik naar mijn reclasserings begeleider, op zaterdag maak ik schoon en verdien ik wat geld voor de bingo 's avonds en op zondags ga ik wat kerken af in de hoop dat er nog wat hosti's over zijn. Dus dan blijft alleen de maandag over. Kun jij een keer op maandag?
Kusjes terug skatje.quote:
Kate Winsletquote:Op woensdag 9 november 2011 22:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
Kate Winslet zag ik pas op een tijdschrift staan. Ook best een leuke meid lijkt me.
gaat inderdaad nergens over, want het is wel degelijk belangrijk. Maar je zal 9 van de 10x toch wel een partner vinden uit je eigen niveauquote:Op woensdag 9 november 2011 22:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het cliché dat zoveel mensen verkondigen dat dit echt niet uitmaakt. Iedereen gelijke kansen en meer van dat soort gezwets.
Klopt. Lekker laten zitten.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:52 schreef Keyos het volgende:
Overigens dit is wel komisch, ben aardig veranderd de afgelopen maanden, ineens spreekt een meid mij waar aan waar ik het mee verknald heb doordat ik zo afwachtend was vorig jaar. Twijfel of ik erop in ga of niet, als ik vorig jaar niet goed genoeg voor haar was verdiend ze mij nu ook niet.
Je kan het ook anders zien. Wellicht vindt ze dat jij veranderd bent of dat zij een fout heeft gemaakt en daardoor nu inziet dat jij het voor haar wél waarde ben.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:52 schreef Keyos het volgende:
Overigens dit is wel komisch, ben aardig veranderd de afgelopen maanden, ineens spreekt een meid mij waar aan waar ik het mee verknald heb doordat ik zo afwachtend was vorig jaar. Twijfel of ik erop in ga of niet, als ik vorig jaar niet goed genoeg voor haar was verdiend ze mij nu ook niet.
Het heeft wel watquote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zit al de hele avond te soppen en te giechelen tegelijk om de zachte G'tjes hier. Zijn er meer mensen die een zachte G aantrekkelijk vinden?
Wat ben je aan het doen in reserve België?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zit al de hele avond te soppen en te giechelen tegelijk om de zachte G'tjes hier. Zijn er meer mensen die een zachte G aantrekkelijk vinden?
Vanaf 16 januari maandag: Heloef trekdag. Genoteerdquote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
Ja hoor maandag is goed.
Maken we er dan wel elke maandag van?
Ik vind een zacht G uber sexyquote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ja, aantrekkelijk bij vrouwen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
Moet je The Holiday eens kijken. Heb je 2 leukse chicks in 1 filmquote:Op woensdag 9 november 2011 22:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
Kate Winslet zag ik pas op een tijdschrift staan. Ook best een leuke meid lijkt me.
Mooi toch. Iedereen komt aan bod zo.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:54 schreef debeterebob het volgende:
Om Tijn nog even bij te vallen; ik vind die vrouw op pagina bovengemiddeld knap
Jaquote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in België. Zachte G overkill hier. Ik kan een harde G totaal niet uitstaan, zo iemand als Mariko Peters doet dat op te irritante wijze, we lijken wel Arabieren zo.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
Klopt, alleen vind ik het moreel wel gelijk lastiger zo, laat ze me eerst zitten en dan nu ineens omdat ik aantrekkelijker ben dan vorig jaar ben ik wel goed genoeg voor haar, dat is de foute redenering. Het is wel heel toevallig dat ze nooit meer wat van haar laat horen, ik wat nieuwe foto's op Facebook zet, en ze ineens weer aan komt kakken.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien. Wellicht vindt ze dat jij veranderd bent of dat zij een fout heeft gemaakt en daardoor nu inziet dat jij het voor haar wél waarde ben.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Moet je The Holiday eens kijken. Heb je 2 leukse chicks in 1 film
Jij ook wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mooi toch. Iedereen komt aan bod zo.
hehequote:Op woensdag 9 november 2011 22:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mooi toch. Iedereen komt aan bod zo.
She is mine, mine I tell youquote:Op woensdag 9 november 2011 22:54 schreef debeterebob het volgende:
Om Tijn nog even bij te vallen; ik vind die vrouw op pagina bovengemiddeld knap
Belgen ook leuk. Alee bennen gij ook zo geil? En dat in combo met dat accent, dan heb je mij. Mits het een vrouw is.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zit in België. Zachte G overkill hier. Ik kan een harde G totaal niet uitstaan, zo iemand als Mariko Peters doet dat op te irritante wijze, we lijken wel Arabieren zo.
Ik was naar GLOW in Eindhovenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen in reserve België?
Dat laatste is idd opvallend en hoeft niet persé te betekenen dat ze jou ook daadwerkelijk weer wil. Toch zou het iets kunnen zeggen. Ik zou weer eens een praatje met haar maken en wie weet meent ze het wel. Als je het nu direct afslaat, heb je er later wellicht spijt van.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, alleen vind ik het moreel wel gelijk lastiger zo, laat ze me eerst zitten en dan nu ineens omdat ik aantrekkelijker ben dan vorig jaar ben ik wel goed genoeg voor haar, dat is de foute redenering. Het is wel heel toevallig dat ze nooit meer wat van haar laat horen, ik wat nieuwe foto's op Facebook zet, en ze ineens weer aan komt kakken.
heel Holland met een zacht G lultquote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
tis een kwestie van geduld....
Een plaatje claimenquote:
Je kunt twee dingen doen:quote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
tis een kwestie van geduld....
Stap 2: Speel geen toneel, want in de act trappen vrouwen over het algemeen niet. Dan heb je al je kruid al verspeeld vaak.quote:
Goed plan van mannen en vrouwenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:58 schreef debeterebob het volgende:
Doe eens 10 plaatjes van dames posten en daarbij de top 3, kijken of er verschil in zit
Ik ga ook zeker gewoon met haar praten hoor, en wie weet zijn dit niet haar intenties, maar ik denk wel dat haar kansen vervlogen zijn, tis een leuke meid en zeker niet de meest onaantrekkelijk , maar ook weer niet de 10.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat laatste is idd opvallend en hoeft niet persé te betekenen dat ze jou ook daadwerkelijk weer wil. Toch zou het iets kunnen zeggen. Ik zou weer eens een praatje met haar maken en wie weet meent ze het wel. Als je het nu direct afslaat, heb je er later wellicht spijt van.
Beter iets geprobeerd hebben waar je later spijt van hebt en het dan af kunnen doen dan iets niet proberen en dan nooit meer terug kunnen naar de situatie die je eigenlijk wilde.
Zegt de gast die fotomodellen hosseltquote:Op woensdag 9 november 2011 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kan ik meer als een alpha-male overkomen? Dat vraag ik me wel eens af. Ik ben veel te aardig.
Haha nee dit is zeker niet de eerste keer, en het is zeker chronisch, al meer dan 10 jaar. Ze zal vast ook wel niet de hele waarheid vertellen, maar ik vind het dan wel frappant dat ze zo enthousiast was, en er leek echt een klik te zijn....quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Gevalletje shit happens en dan probeert ze nog aardig te doen. Punt is dat ze jou een stuk minder boeiend vindt dan die ander. Door je post krijg ik het gevoel dat het niet de eerste keer is.
Bij chronisch zit het toch echt in je omgang met de vrouwtjes.
Dames als Julia Roberts, Kate Winslet en al dat soort grut?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:58 schreef debeterebob het volgende:
Doe eens 10 plaatjes van dames posten en daarbij de top 3, kijken of er verschil in zit
Ah zo. OK.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga ook zeker gewoon met haar praten hoor, en wie weet zijn dit niet haar intenties, maar ik denk wel dat haar kansen vervlogen zijn, tis een leuke meid en zeker niet de meest onaantrekkelijk , maar ook weer niet de 10.
Non-opties.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je kunt twee dingen doen:
- Eisen naar beneden
- Rijk worden
Ja, door lief te zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zegt de gast die fotomodellen hosselt
Je kan ook gewoon pech hebben hoor, geloof me.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nee dit is zeker niet de eerste keer, en het is zeker chronisch, al meer dan 10 jaar. Ze zal vast ook wel niet de hele waarheid vertellen, maar ik vind het dan wel frappant dat ze zo enthousiast was, en er leek echt een klik te zijn....
Wat wel veranderd is, is mijn benadering tot vrouwen. Eerst was ik een hele lieve ingetogen verlegen jongen, tegenwoordig ben ik meer een 'botte boer', loop niet met hangende pootjes achter vrouwen aan en weet de vrouwen aan het lachen te krijgen. Verder sta ik een stuk positiever in het leven dan vroeger, en kan ik me goed vermaken in m'n eentje, maar dat lijkt allemaal niet echt verschil uit te maken vreemd genoeg.
Ik weet dat ik bij al die vrouwen waar ik faal de gemene deler ben, dus ik probeer het probleem ook bij mezelf te zoeken. Ik kan wel aardig zelfrelativeren, daar heb ik meerdere persoonlijke problemen mee overwonnen ondertussen. Maar ik kan het probleem in dit geval nog steeds niet vinden eigenlijk.
Ach ik kom in ieder geval niet meer in de friendzone...da's op zich al een vooruitgang.
Stiekem geil je dus ook op die koeien.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, door lief te zijn.
Als ik dat niet ben (dus dronken), beland ik in bed bij zeekoeien. DIe ook liefde nodig hebben, dat dan weer wel.
Waar haal je dat nou weer uitquote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Stiekem geil je dus ook op die koeien.
Nee, ik schijn stiekem op mannen te vallen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Stiekem geil je dus ook op die koeien.
Het is overigens een half-bloedje , Nederland - Peruaans met gelukkig meer Nederlands dan Peruaans erin (volledig blank ook) , alleen heeft ze nog een beetje een jong koppie, dat maakt haar minder aantrekkelijk en geen tieten.quote:
Niets mis meequote:Op woensdag 9 november 2011 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik schijn stiekem op mannen te vallen.
Ik verwachtte het al. Ik durfde het alleen (nog) niet naar voren te brengen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik schijn stiekem op mannen te vallen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is overigens een half-bloedje , Nederland - Peruaans met gelukkig meer Nederlands dan Peruaans erin (volledig blank ook) , alleen heeft ze nog een beetje een jong koppie, dat maakt haar minder aantrekkelijk en geen tieten.
Weet ik, maar veel mensen denken dat ik gay ben. Maar dat ben ik niet.quote:
Matig matig, wel gezellig maar ik had er meer van verwacht. Het waren vooral animaties afgebeeld op geboiwen.quote:
Heeft een vriend van me ook. Maar hij heeft juist ook wel redelijk wat succes met dames. Iets met absoluut niet verlegen ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik, maar veel mensen denken dat ik gay ben. Maar dat ben ik niet.
Geen tieten is zo slecht ja. Alleen ook weer niet te dikke tieten.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is overigens een half-bloedje , Nederland - Peruaans met gelukkig meer Nederlands dan Peruaans erin (volledig blank ook) , alleen heeft ze nog een beetje een jong koppie, dat maakt haar minder aantrekkelijk en geen tieten.
Wie weet... Zoveel vrouwen ontmoet ik nou ook weer niet dus dat haalt de slagingskansen wel naar beneden.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon pech hebben hoor, geloof me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |