Halcon-syndroom. Alsof je jezelf aan het beledigen bent steeds.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Leuke stijl heb je ook, steeds weer een poging doen boven de massa te staan door jezelf te verheffen. Het maakt alleen zo weinig indruk.
Shopdeformatie.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zie ik alleen een HUGE tas in beeld?
ok....quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Sowieso extreem linksen, daar verschil ik als liberaal écht te veel mee.
Overigens zie ik Greenpeace als een terroristische organisatie, maar dat ter zijde.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]Het lichaam vind ik al lelijk.
bah jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
En nu doet ie het weer...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Halcon-syndroom. Alsof je jezelf aan het beledigen bent steeds.
Het lichaam vind ik al lelijk.
BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
For realquote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ah gadver, zullen wel allemaal oerwouden zijn daar beneden. Sowieso extreem linksen, daar verschil ik als liberaal écht te veel mee.
Overigens zie ik Greenpeace als een terroristische organisatie, maar dat ter zijde.
Is dat mijn verjaardagcadeautje?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Na je verjaardag, anders voel ik me vies
Ja, maar bij Hantuchova heb ik het alleen over haar gezichtje. Als ze lacht, kan dat erg mooi zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat een topic. Mrk.n die zich manifesteert als pure racist, ook_gek die lange posts gaat schrijven wat nooit goed gaat komen, Tijnbrein met pedofiele neigingen, Den_Wauwelaar die hopelijk zwaar loopt te trollen en een nieuwe aanwinst, de dating-site junkie Contador die ons vrouwen laat zien die hij waarschijnlijk toch nooit zal ontmoeten.![]()
En de avond is nog jong.
Door foto's waarom ze erg harig zijn. Harige armen, handen en vingers.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Harig?
Waar komen mensen toch aan dit soort waarheden? ...
Jij ( en ik) mag je handjes dichtknijpen als je ooit met zoiets thuiskomt.
that's one skinny b*tchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De pilquote:
Ik ga je een geheim vertellen, blonde vrouwen hebben ook haren op de armen. Nooit opgevallen?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door foto's waarom ze erg harig zijn. Harige armen, handen en vingers.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik heb ze liever zonder.
Dat vond je me in het vorige deel al, want ik was de eerste op wie je reageerde in het topic.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef Cinderella_Man het volgende:
now you're getting interesting
Ik zoek foto's maar ik zie het niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door foto's waarom ze erg harig zijn. Harige armen, handen en vingers.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik heb ze liever zonder.
Alleen abortus als het een meisje blijkt..quote:
Nouja, je kan het natuurlijk scheren wat ook veel dames doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ga je een geheim vertellen, blonde vrouwen hebben ook haren op de armen. Nooit opgevallen?
Ow wacht...
No shit, sherlock. Maar Adriana is wel erg.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ga je een geheim vertellen, blonde vrouwen hebben ook haren op de armen. Nooit opgevallen?
Ow wacht...
Prima toch.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zoek foto's maar ik zie het niet.
10 januari.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |