Niet heel mager, maar te mager is ook te lelijk. Aan de zijkanten wat te veel, maar ik zou graag eens een avondje met zo iemand uitwillen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:27 schreef mrk.n het volgende:
http://i.dailymail.co.uk/(...)05DC-790_224x540.jpg
Is dit dik in jullieogen?
Nicequote:
Nee.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:27 schreef mrk.n het volgende:
http://i.dailymail.co.uk/(...)05DC-790_224x540.jpg
Is dit dik in jullieogen?
Hij is lief hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
De nick Newbie114, Rammsteinfan met Angry Birds/vage achtergrond-avatar...
Wat wil je uitstralen? Verwarring en teenage angst?
Oefenen, oefenen, oefenen. Die stilo duurt jaren te masteren, je weet tog.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat een zeekoe man. [/denwauwelaar]
Niet haten op newbie.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zei toch, tijnbrein vindt alles aantrekkelijk.
Ik denk dat ik het al door heb. Alle beoordelingen afsluiten met ''maar ik kan het er niet op". Dat is die Wauwelaar-stilo.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Oefenen, oefenen, oefenen. Die stilo duurt jaren te masteren, je weet tog.
Mensen die overal een reden achterzoekenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Inderdaad ga jezelf hatenquote:
Nee ook niet. Probeer eerst maar eens in je schriftje thuis.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al door heb. Alle beoordelingen afsluiten met ''maar ik kan het er niet op". Dat is die Wauwelaar-stilo.
Ok, dan val je misschien niet op alles maar heb je gewoon een hele rare smaakquote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik vind blonden vrouwen bv onaantrekkelijk. Meeste foto modellen
Neequote:
Waarom?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik vind blonden vrouwen bv onaantrekkelijk. Meeste foto modellen
Hoezo? Omdat hij op die tattoo vrouw valt die een beetje dikkig is?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry Tijn, ik moet helaas ook deze opmerking maken
Nee in zo'n topic zeggen dat soort dingen niets over de poster....quote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mensen die overal een reden achterzoeken____!
Gelukkig maar, anders zouden die ook alleen zijn, ben blij dat ik me niet vrijwillig hoef te maken ^^.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik val op stevige vrouwenkan er niets aan doen
Daar lust ik wel pap vanquote:Op woensdag 9 november 2011 22:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ana Ivanovic, ongelofelijke tennismeid.
Oh dat is zeker waarquote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok, dan val je misschien niet op alles maar heb je gewoon een hele rare smaak
Hoezo?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry Tijn, ik moet helaas ook deze opmerking maken
Ik heb gewoon niets met blonde vrouwenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Hoezo? Omdat hij op die tattoo vrouw valt die een beetje dikkig is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |