SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
De vorige heb ik onder de neus van haar vriend mee uit eten gevraagd. (Balls of steelquote:
Dan zou je juist psycholoog moeten worden, om ze dat te zeggen. Dan zouden ze het misschien wel van je aannemenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:08 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb geen mensenkennis en psycholoog wil ik niet eens worden, krijg ik van die negatieve onzekere vrouwen in de spreekkamer die zeuren dat d'r geen leuke mannen zijn aangezien die allemaal bezet zijn maar niet doorhebben dat ze toch echt zelf de oorzaak zijn.
Daar word ik op paiq dus niet goed van, dat geweeklaag dat de mannen allemaal zo verschrikkelijk zijn daar. Een blik in de spiegel zou heel wat realiteitszin moeten brengen dat ze misschien ook gewoon hun beeld wat bij moeten stellen over wat haalbare kaart is. En misschien is dat wel gewoon deze middelmatigheid.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb geen mensenkennis en psycholoog wil ik niet eens worden, krijg ik van die negatieve onzekere vrouwen in de spreekkamer die zeuren dat d'r geen leuke mannen zijn aangezien die allemaal bezet zijn maar niet doorhebben dat ze toch echt zelf de oorzaak zijn.
Jaquote:Op woensdag 9 november 2011 22:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik heb er verder niet naar gevraagd, want hij moest toen weg. Maar ja, ik heb het wel onthouden. Blijkbaar klopt dat dus niet volgens jou.
quote:
Mens, durf te leven. Ga er eens op uit ipv tot diep in de nacht discussies te voeren over de leuke mannen die allemaal bezet zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zou je juist psycholoog moeten worden, om ze dat te zeggen. Dan zouden ze het misschien wel van je aannemenNu ben je niks.
Dan ben je wel baas jaquote:Op woensdag 9 november 2011 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vorige heb ik onder de neus van haar vriend mee uit eten gevraagd. (Balls of steel) Opgehaald, naar een duur restaurant meegenomen, enorme bos bloemen gegeven en haar complimenten gegeven.
Vervolgens kwam ik in de friendzone, wat ik weigerde.
We batsten 5 jaar. Like a baws.
nee, zij doet het niet voor mijquote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
Zojuist sprak ene Lianne mij aan, ook van nexlover.nl
Ook weer redelijk Nederlands. Niet echt heel knap ofzo.
[ afbeelding ]
Maar ja, ze kan wel heel lief doen en zijn natuurlijk.
Niks mis mee, ook knappe meid vind ik. En goeie uitstraling.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een van 13quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]serieus je bent op die foto gewoon een leuk meisje
Toch wel respect, ik zou het niet durven.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vorige heb ik onder de neus van haar vriend mee uit eten gevraagd. (Balls of steel) Opgehaald, naar een duur restaurant meegenomen, enorme bos bloemen gegeven en haar complimenten gegeven.
Vervolgens kwam ik in de friendzone, wat ik weigerde.
We batsten 5 jaar. Like a baws.
Mooi meisjequote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
De vorige vond ik leuker.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
Te hollands, middelmatig, beetje bollie.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ik ga mijn naam maar geen eer aan doenquote:
Wat verwachtte je dat de seksueel gefrustreerden hier zullen denken van die banaan in je mond....quote:
Welk gedeelte van de die indruk geef je mij begrijp je niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waar lees je terug dat ik mezelf te belangrijk en te knap vind? Omdat ik een lijst opnoem met wensen die helemaal niet zo achterlijk zijn? Omdat ik hetzelfde te bieden heb? Omdat ik zeg dat ik de mannen (van wie ik foto's heb gezien) in dit topic niet zo geweldig aantrekkelijk vind/ mijn type niet zijn? Volgens mij voel jij je door bovenstaande meer aangevallen dan dat ik ermee zit dat jij mogelijk kan denken dat ik lelijk ben.
quote:
En jij bent zelfs zeker niet bollie?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Te hollands, middelmatig, beetje bollie.
next.
En dan noemen ze vrouwen kritisch.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
next.
Je kent mij niet en laten we dat vooral ook zo houdenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef mrk.n het volgende:
Mens, durf te leven. Ga er eens op uit ipv tot diep in de nacht discussies te voeren over de leuke mannen die allemaal bezet zijn.
Het is ook wel humorquote:Op woensdag 9 november 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat verwachtte je dat de seksueel gefrustreerden hier zullen denken van die banaan in je mond....
Dit is echt een boerin ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik ben echt niet bollie.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij bent zelfs zeker niet bollie?
Ja ach, ik had niks te verliezen. Die kerel heeft nog wel een paar keer me bedreigd, maar dat had ik er wel voor over.quote:
Ach, soms win je, soms verlies je. Als je niet speelt, kun je in ieder geval niet winnen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Toch wel respect, ik zou het niet durven.
Ja, zie je haar tanden. Die zijn niet gelijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt niet bollie.
En ja ik ben kritisch.
Dit vind ik echt helemaal niks. Geen uitstraling helemaal niks eeft deze voor mij dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zeg jij er wat van als iemand op paiq de mannen daar afzeikt? Het is er ook dieptriest gesteld. Met dat foto's beoordelen bijv, kan ik nooit kiezen omdat het allebei niks isquote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
next.
heerlijk judgemental bezig hier haha
Kon ik dat maar.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef minibeer het volgende:
Eerlijk, tijn vind alles aantrekkelijk lijkt het wel![]()
Lijkt me gezellig. Allebei een leuke avond.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan zeg jij er wat van als iemand op paiq de mannen daar afzeikt? Het is er ook dieptriest gesteld. Met dat foto's beoordelen bijv, kan ik nooit kiezen omdat het allebei niks isJe mag wel een keer mee kijken.
Ach, je ziet er schattig uit. Dat doet een 13-jarige nou eenmaal. Schattig zijn.quote:
Hell noquote:Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef minibeer het volgende:
Eerlijk, tijn vind alles aantrekkelijk lijkt het wel![]()
Zou het uitmaken als je haar zou leren kennen en ze heel erg leuk blijkt te zijn?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt niet bollie.
En ja ik ben kritisch en dit is gewoon echt heel weinig.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
En jij bent zelfs zeker niet bollie?
Ik vind haar echt niet lelijk ofzo, maar echte uitstraling heeft ze ook niet, vind ik dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef Keyos het volgende:
Ik zou er niet op vallen, maar zo onaantrekkelijk is ze toch ook weer niet?
Nee ik totaal niet. Overigens val ik wel op bolliequote:Op woensdag 9 november 2011 22:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]Volgens mij is hij geen bollie nee
Jij ook niet toch?
Dealquote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Lijkt me gezellig. Allebei een leuke avond.
het zou inderdaad een ontzettend bourgondisch gezellige vriendin kunnen worden, maar meer dan dat zit er niet in...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hell no
[..]
Zou het uitmaken als je haar zou leren kennen en ze heel erg leuk blijkt te zijn?
Wat een topic. Mrk.n die zich manifesteert als pure racist, ook_gek die lange posts gaat schrijven wat nooit goed gaat komen, Tijnbrein met pedofiele neigingen, Den_Wauwelaar die hopelijk zwaar loopt te trollen en een nieuwe aanwinst, de dating-site junkie Contador die ons vrouwen laat zien die hij waarschijnlijk toch nooit zal ontmoeten.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
next.
Ook op heel erg bollie?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
Nee ik totaal niet. Overigens val ik wel op bollie
Ik troll niet eens.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat een topic. Mrk.n die zich manifesteert als pure racist, ook_gek die lange posts gaat schrijven wat nooit goed gaat komen, Tijnbrein met pedofiele neigingen, Den_Wauwelaar die hopelijk zwaar loopt te trollen en een nieuwe aanwinst, de dating-site junkie Contador die ons vrouwen laat zien die hij waarschijnlijk toch nooit zal ontmoeten.![]()
En de avond is nog jong.
Ik heb genoeg gepost om ook genoemd te wordenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
Wat een topic. Mrk.n die zich manifesteert als pure racist, ook_gek die lange posts gaat schrijven wat nooit goed gaat komen, Tijnbrein met pedofiele neigingen, Den_Wauwelaar die hopelijk zwaar loopt te trollen en een nieuwe aanwinst, de dating-site junkie Contador die ons vrouwen laat zien die hij waarschijnlijk toch nooit zal ontmoeten.![]()
En de avond is nog jong.
Deze vind ik leuker dan de vorigequote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap jequote:Op woensdag 9 november 2011 22:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
het zou inderdaad een ontzettend bourgondisch gezellige vriendin kunnen worden, maar meer dan dat zit er niet in...
Bij walvissen haak ik ook afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |