Nee, ik ben echt niet bollie.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij bent zelfs zeker niet bollie?
Ja ach, ik had niks te verliezen. Die kerel heeft nog wel een paar keer me bedreigd, maar dat had ik er wel voor over.quote:
Ach, soms win je, soms verlies je. Als je niet speelt, kun je in ieder geval niet winnen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Toch wel respect, ik zou het niet durven.
Ja, zie je haar tanden. Die zijn niet gelijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt niet bollie.
En ja ik ben kritisch.
Dit vind ik echt helemaal niks. Geen uitstraling helemaal niks eeft deze voor mij dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
Zojuist sprak ene Lianne mij aan, ook van nexlover.nl
Ook weer redelijk Nederlands. Niet echt heel knap ofzo.
[ afbeelding ]
Maar ja, ze kan wel heel lief doen en zijn natuurlijk.
En dan zeg jij er wat van als iemand op paiq de mannen daar afzeikt? Het is er ook dieptriest gesteld. Met dat foto's beoordelen bijv, kan ik nooit kiezen omdat het allebei niks isquote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
Te hollands, middelmatig, beetje bollie.
next.
heerlijk judgemental bezig hier haha
Kon ik dat maar.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef minibeer het volgende:
Eerlijk, tijn vind alles aantrekkelijk lijkt het wel![]()
Lijkt me gezellig. Allebei een leuke avond.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan zeg jij er wat van als iemand op paiq de mannen daar afzeikt? Het is er ook dieptriest gesteld. Met dat foto's beoordelen bijv, kan ik nooit kiezen omdat het allebei niks isJe mag wel een keer mee kijken.
Ach, je ziet er schattig uit. Dat doet een 13-jarige nou eenmaal. Schattig zijn.quote:
Hell noquote:Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef minibeer het volgende:
Eerlijk, tijn vind alles aantrekkelijk lijkt het wel![]()
Zou het uitmaken als je haar zou leren kennen en ze heel erg leuk blijkt te zijn?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt niet bollie.
En ja ik ben kritisch en dit is gewoon echt heel weinig.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
En jij bent zelfs zeker niet bollie?
Ik vind haar echt niet lelijk ofzo, maar echte uitstraling heeft ze ook niet, vind ik dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef Keyos het volgende:
Ik zou er niet op vallen, maar zo onaantrekkelijk is ze toch ook weer niet?
Nee ik totaal niet. Overigens val ik wel op bolliequote:Op woensdag 9 november 2011 22:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]Volgens mij is hij geen bollie nee
Jij ook niet toch?
Dealquote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
Lijkt me gezellig. Allebei een leuke avond.
het zou inderdaad een ontzettend bourgondisch gezellige vriendin kunnen worden, maar meer dan dat zit er niet in...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hell no
[..]
Zou het uitmaken als je haar zou leren kennen en ze heel erg leuk blijkt te zijn?
Wat een topic. Mrk.n die zich manifesteert als pure racist, ook_gek die lange posts gaat schrijven wat nooit goed gaat komen, Tijnbrein met pedofiele neigingen, Den_Wauwelaar die hopelijk zwaar loopt te trollen en een nieuwe aanwinst, de dating-site junkie Contador die ons vrouwen laat zien die hij waarschijnlijk toch nooit zal ontmoeten.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Te hollands, middelmatig, beetje bollie.
next.
Ook op heel erg bollie?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
Nee ik totaal niet. Overigens val ik wel op bollie
Ik troll niet eens.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat een topic. Mrk.n die zich manifesteert als pure racist, ook_gek die lange posts gaat schrijven wat nooit goed gaat komen, Tijnbrein met pedofiele neigingen, Den_Wauwelaar die hopelijk zwaar loopt te trollen en een nieuwe aanwinst, de dating-site junkie Contador die ons vrouwen laat zien die hij waarschijnlijk toch nooit zal ontmoeten.![]()
En de avond is nog jong.
Ik heb genoeg gepost om ook genoemd te wordenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
Wat een topic. Mrk.n die zich manifesteert als pure racist, ook_gek die lange posts gaat schrijven wat nooit goed gaat komen, Tijnbrein met pedofiele neigingen, Den_Wauwelaar die hopelijk zwaar loopt te trollen en een nieuwe aanwinst, de dating-site junkie Contador die ons vrouwen laat zien die hij waarschijnlijk toch nooit zal ontmoeten.![]()
En de avond is nog jong.
Deze vind ik leuker dan de vorigequote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
Zojuist sprak ene Lianne mij aan, ook van nexlover.nl
Ook weer redelijk Nederlands. Niet echt heel knap ofzo.
[ afbeelding ]
Maar ja, ze kan wel heel lief doen en zijn natuurlijk.
Ik snap jequote:Op woensdag 9 november 2011 22:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
het zou inderdaad een ontzettend bourgondisch gezellige vriendin kunnen worden, maar meer dan dat zit er niet in...
Bij walvissen haak ik ook afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |