Niet in negatieve zin.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gepost om ook genoemd te worden
Eens. Daarom ga ik aan deze meid geen aandacht besteden. Ze ziet er te Nederlands en Boerinneachtig uit. Echt zo'n 13-in-een-dozijn-meid.quote:
Meer om van te houdenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hij wil waar voor zn geld. :x
hahaha...the lady's got a pointquote:Op woensdag 9 november 2011 22:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan ben je bijna de enige die dat vindt
Kun je 2 foto's posten waar het verschil tussen heel erg bollie en die je nog wel aantrekkelijk vindt en walvis ligt?quote:
Denise is trouwens wel een mooie vrouwquote:
Mijn ex mag was knapper dan beiden die ik heb laten zien. Je mag het geloven of niet, dat staat natuurlijk vrij, maar het is zo.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat een topic. Mrk.n die zich manifesteert als pure racist, ook_gek die lange posts gaat schrijven wat nooit goed gaat komen, Tijnbrein met pedofiele neigingen, Den_Wauwelaar die hopelijk zwaar loopt te trollen en een nieuwe aanwinst, de dating-site junkie Contador die ons vrouwen laat zien die hij waarschijnlijk toch nooit zal ontmoeten.![]()
En de avond is nog jong.
En ze heeft nog wel een foto met gala jurk om juist niet boerinnerig over te komenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
Eens. Daarom ga ik aan deze meid geen aandacht besteden. Ze ziet er te Nederlands en Boerinneachtig uit. Echt zo'n 13-in-een-dozijn-meid.
Ook een probleem voor mij, films onthou ik altijd... Tenzij moeilijk te volgen/ niet gevolgd. Geen secondebeschrijving maar elke film die ik gezien heb is niet veel meer aan zoquote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wist het ook al, had hem ooit eens gezien, maar was veel te veel vergeten
Al draagt een aap...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En ze heeft nog wel een foto met gala jurk om juist niet boerinnerig over te komen
Kloptquote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Denise is trouwens wel een mooie vrouw
Hehe, mannen prikken daar doorheen, je weet toch.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En ze heeft nog wel een foto met gala jurk om juist niet boerinnerig over te komen
Mia Tyler de zus van Liv Tyler vinden veel mensen te dik maar ik vind haar aantrekkelijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kun je 2 foto's posten waar het verschil tussen heel erg bollie en die je nog wel aantrekkelijk vindt en walvis ligt?
Niemand zegt dat ze lelijk is.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus wat een gezeik. Ze is niet eens lelijk pfff
Gewoon doen jong. Misschien zijn ze wel heel leuk in persoon.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Mijn ex mag was knapper dan beiden die ik heb laten zien. Je mag het geloven of niet, dat staat natuurlijk vrij, maar het is zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |