Niet heel mager, maar te mager is ook te lelijk. Aan de zijkanten wat te veel, maar ik zou graag eens een avondje met zo iemand uitwillen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:27 schreef mrk.n het volgende:
http://i.dailymail.co.uk/(...)05DC-790_224x540.jpg
Is dit dik in jullieogen?
Nicequote:
Nee.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:27 schreef mrk.n het volgende:
http://i.dailymail.co.uk/(...)05DC-790_224x540.jpg
Is dit dik in jullieogen?
Hij is lief hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
De nick Newbie114, Rammsteinfan met Angry Birds/vage achtergrond-avatar...
Wat wil je uitstralen? Verwarring en teenage angst?
Oefenen, oefenen, oefenen. Die stilo duurt jaren te masteren, je weet tog.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat een zeekoe man. [/denwauwelaar]
Niet haten op newbie.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zei toch, tijnbrein vindt alles aantrekkelijk.
Ik denk dat ik het al door heb. Alle beoordelingen afsluiten met ''maar ik kan het er niet op". Dat is die Wauwelaar-stilo.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Oefenen, oefenen, oefenen. Die stilo duurt jaren te masteren, je weet tog.
Mensen die overal een reden achterzoekenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Inderdaad ga jezelf hatenquote:
Nee ook niet. Probeer eerst maar eens in je schriftje thuis.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het al door heb. Alle beoordelingen afsluiten met ''maar ik kan het er niet op". Dat is die Wauwelaar-stilo.
Ok, dan val je misschien niet op alles maar heb je gewoon een hele rare smaakquote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik vind blonden vrouwen bv onaantrekkelijk. Meeste foto modellen
Neequote:
Waarom?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik vind blonden vrouwen bv onaantrekkelijk. Meeste foto modellen
Hoezo? Omdat hij op die tattoo vrouw valt die een beetje dikkig is?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry Tijn, ik moet helaas ook deze opmerking maken
Nee in zo'n topic zeggen dat soort dingen niets over de poster....quote:Op woensdag 9 november 2011 22:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mensen die overal een reden achterzoeken____!
Gelukkig maar, anders zouden die ook alleen zijn, ben blij dat ik me niet vrijwillig hoef te maken ^^.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik val op stevige vrouwenkan er niets aan doen
Daar lust ik wel pap vanquote:Op woensdag 9 november 2011 22:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ana Ivanovic, ongelofelijke tennismeid.
Oh dat is zeker waarquote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok, dan val je misschien niet op alles maar heb je gewoon een hele rare smaak
Hoezo?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry Tijn, ik moet helaas ook deze opmerking maken
Ik heb gewoon niets met blonde vrouwenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Hoezo? Omdat hij op die tattoo vrouw valt die een beetje dikkig is?![]()
True, fat people need love tooquote:Op woensdag 9 november 2011 22:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zouden die ook alleen zijn, ben blij dat ik me niet vrijwillig hoef te maken ^^.
Er schijnen blijkbaar nog walvissen te zijn die hij niet wil, maar daar heb ik nog geen beeld van gezien.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:28 schreef minibeer het volgende:
Ik zei toch, tijnbrein vindt alles aantrekkelijk.
hahaquote:Op woensdag 9 november 2011 22:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zouden die ook alleen zijn, ben blij dat ik me niet vrijwillig hoef te maken ^^.
Ze compenseert genoeg met die kop.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen ze heeft geen mooi figuur vind ik (qua rondingen).
Wanneer ging je mij nou weer aftrekken met je worstenvingertjes?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er schijnen blijkbaar nog walvissen te zijn die hij niet wil, maar daar heb ik nog geen beeld van gezien.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Greenpeace zoekt nog vrijwilligers, tijn?
Daar vind ik echt niks aan. Uitstraling van niks.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:32 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ana Ivanovic, ongelofelijke tennismeid.
[ afbeelding ]
Ik ambieer uw stilo niet. Het is te doorgedreven, daar prikt enig intellect zo doorheen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee ook niet. Probeer eerst maar eens in je schriftje thuis.
Na je verjaardag, anders voel ik me viesquote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
Wanneer ging je mij nou weer aftrekken met je worstenvingertjes?
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mooie kop die Ana, maar je moet er van houden.
Alessandra Ambrosio ... jammie
Adriana Lima...
Ik zie een patroon![]()
Adriana en Alessandra...jij valt op harige vrouwen?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mooie kop die Ana, maar je moet er van houden.
Alessandra Ambrosio ... jammie
Adriana Lima...
Ik zie een patroon![]()
Totdat je écht tegenover haar staat. Maar idd, een Danielle Hantuchova blijkt op foto's iets meer uit te stralen dan Ivanovic. Ach ja, wat heb ik toch ook met tennismeiden. Haha.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar vind ik echt niks aan. Uitstraling van niks.
Leuke stijl heb je ook, steeds weer een poging doen boven de massa te staan door jezelf te verheffen. Het maakt alleen zo weinig indruk.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef Supersoep het volgende:
Ik ambieer uw stilo niet. Het is te doorgedreven, daar prikt enig intellect zo doorheen.
Waarom zie ik alleen een HUGE tas in beeld?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ana Ivanovic, ik zou graag tegenover haar willen zitten.![]()
[ afbeelding ]
Ah gadver, zullen wel allemaal oerwouden zijn daar beneden. Sowieso extreem linksenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Greenpeace zoekt nog vrijwilligers, tijn?
ow en neem het niet te serieus
Harig?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Adriana en Alessandra...jij valt op harige vrouwen?
Ik tennis ookquote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
Totdat je écht tegenover haar staat. Maar idd, een Danielle Hantuchova blijkt op foto's iets meer uit te stralen dan Ivanovic. Ach ja, wat heb ik toch ook met tennismeiden. Haha.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Totdat je écht tegenover haar staat. Maar idd, een Danielle Hantuchova blijkt op foto's iets meer uit te stralen dan Ivanovic. Ach ja, wat heb ik toch ook met tennismeiden. Haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik niet. Ik kan alles goed zien.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zie ik alleen een HUGE tas in beeld?
Tip 213, never talk politics with womanquote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ah gadver, zullen wel allemaal oerwouden zijn daar beneden. Sowieso extreem linksen, daar verschil ik als liberaal écht te veel mee.
Overigens zie ik Greenpeace als een terroristische organisatie, maar dat ter zijde.
Halcon-syndroom. Alsof je jezelf aan het beledigen bent steeds.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Leuke stijl heb je ook, steeds weer een poging doen boven de massa te staan door jezelf te verheffen. Het maakt alleen zo weinig indruk.
Shopdeformatie.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zie ik alleen een HUGE tas in beeld?
ok....quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Sowieso extreem linksen, daar verschil ik als liberaal écht te veel mee.
Overigens zie ik Greenpeace als een terroristische organisatie, maar dat ter zijde.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]Het lichaam vind ik al lelijk.
bah jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
En nu doet ie het weer...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Halcon-syndroom. Alsof je jezelf aan het beledigen bent steeds.
Het lichaam vind ik al lelijk.
BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
For realquote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ah gadver, zullen wel allemaal oerwouden zijn daar beneden. Sowieso extreem linksen, daar verschil ik als liberaal écht te veel mee.
Is dat mijn verjaardagcadeautje?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Na je verjaardag, anders voel ik me vies
Ja, maar bij Hantuchova heb ik het alleen over haar gezichtje. Als ze lacht, kan dat erg mooi zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat een topic. Mrk.n die zich manifesteert als pure racist, ook_gek die lange posts gaat schrijven wat nooit goed gaat komen, Tijnbrein met pedofiele neigingen, Den_Wauwelaar die hopelijk zwaar loopt te trollen en een nieuwe aanwinst, de dating-site junkie Contador die ons vrouwen laat zien die hij waarschijnlijk toch nooit zal ontmoeten.![]()
En de avond is nog jong.
Door foto's waarom ze erg harig zijn. Harige armen, handen en vingers.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Harig?
Waar komen mensen toch aan dit soort waarheden? ...
Jij ( en ik) mag je handjes dichtknijpen als je ooit met zoiets thuiskomt.
that's one skinny b*tchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De pilquote:
Ik ga je een geheim vertellen, blonde vrouwen hebben ook haren op de armen. Nooit opgevallen?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door foto's waarom ze erg harig zijn. Harige armen, handen en vingers.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik heb ze liever zonder.
Dat vond je me in het vorige deel al, want ik was de eerste op wie je reageerde in het topic.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef Cinderella_Man het volgende:
now you're getting interesting
Ik zoek foto's maar ik zie het niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door foto's waarom ze erg harig zijn. Harige armen, handen en vingers.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik heb ze liever zonder.
Alleen abortus als het een meisje blijkt..quote:
Nouja, je kan het natuurlijk scheren wat ook veel dames doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ga je een geheim vertellen, blonde vrouwen hebben ook haren op de armen. Nooit opgevallen?
Ow wacht...
No shit, sherlock. Maar Adriana is wel erg.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ga je een geheim vertellen, blonde vrouwen hebben ook haren op de armen. Nooit opgevallen?
Ow wacht...
Prima toch.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zoek foto's maar ik zie het niet.
10 januari.quote:
Je neukt toch niet alleen een gezichtquote:Op woensdag 9 november 2011 22:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ja, maar bij Hantuchova heb ik het alleen over haar gezichtje. Als ze lacht, kan dat erg mooi zijn.
scherpquote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vond je me in het vorige deel al, want ik was de eerste op wie je reageerde in het topic.
Door mijn opmerking over Greenpeace of over de linksheid van die meiden? Ik ga niets terug nemen en heb ook geen zin om een discussie aan te gaan aangezien dit daar het topic niet voor is. Maar als mijn vriendin thuis komt met een verhaal over dat het zo erg is dat er bossen gekapt worden in Zuid-Amerika is het gesprek voor mij snel over, en dan kan ik écht niet ja-knikken in de zin van "zal allemaal wel".quote:Op woensdag 9 november 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
For realkortzichtigheid
ik weet niet wat erger is
Als ik me boven iedereen verhef door jou te vergelijken met Halcon's stijl van retoriek, moet je even rustig gaan liggen met een natte theedoek op je voorhoofd.quote:
Op de armen scheren vind ik wel wat bizar. Benen scheren hoort bij standaard pakket voor vrouwen wat mij betreft.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, je kan het natuurlijk scheren wat ook veel dames doen.
Jij zoekt gewoon fapvoer.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwelijke leden van dit topic: plaats eens een foto van jezelf. De echte durvelingen doen het.
Jeuk aan het uitsteeksel is idd niet lekker nee.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Op de armen scheren vind ik wel wat bizar. Benen scheren hoort bij standaard pakket voor vrouwen wat mij betreft.
Ik beaam dit. Ik heb ze namelijk ookquote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ow wacht...
Hehehe, ik ook. Kom je ook even bij mij langs, Cactus? Als je toch bezig bent...quote:
Oh gaan we weer pics ruilen. M'n collectie is nog niet compleet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwelijke leden van dit topic: plaats eens een foto van jezelf. De echte durvelingen doen het.![]()
Sowieso extremen...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Geen cliches nodig. Het is grappig te zien hoe je de woorden kent, maar geen andere stijl beheerst dan het plaatsen van jezelf buiten de discussie en boven de ander. Maar ga gerust door, het is een forum he. Dat mag.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als ik me boven iedereen verhef door jou te vergelijken met Halcon's stijl van retoriek, moet je even rustig gaan liggen met een natte theedoek op je voorhoofd.![]()
Nu nog een ''het zit je diep he'' en het doosje met clichés is weer op.
Mwha, ben gewoon oprecht nieuwsgierig hoe anderen hier op Fok! eruit zien. Als ik fapvoer wil, bekijk ik wel Anna Kournikova.quote:
Er zitten hier mensen die niet zo hebben op rechtse ballen. Vandaar dat we het een beetje raar vonden er in dit topic opmerkingen over te maken, de politiekquote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Door mijn opmerking over Greenpeace of over de linksheid van die meiden? Ik ga niets terug nemen en heb ook geen zin om een discussie aan te gaan aangezien dit daar het topic niet voor is. Maar als mijn vriendin thuis komt met een verhaal over dat het zo erg is dat er bossen gekapt worden in Zuid-Amerika is het gesprek voor mij snel over, en dan kan ik écht niet ja-knikken in de zin van "zal allemaal wel".
Ik hoef ook geen jongetje. Ik wil helemaal (nog) geen kinderenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Alleen abortus als het een meisje blijkt..
ok die was zelf voor mijn doen ongepast
Excuus.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen jongetje. Ik wil helemaal (nog) geen kinderen
Heloef is nog een jongetje hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 22:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen jongetje. Ik wil helemaal (nog) geen kinderen
Klopt, als iemand bij Greenpeace zit is het vrij duidelijk dat deze persoon zeer maar dan ook zeer betrokken is bij milieu standpunten, hetgene waar ik juist geen donder om geef. Jammer genoeg is het type vrouw waar ik op val 9 van de 10 keer links, dat gaat dus at first niet over politiek beginnen, gaat alleen maar gedonder worden.quote:
Gehele post staat bol van de kortzichtigheid. Dus het milieu is niet belangrijk? Waarom niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Door mijn opmerking over Greenpeace of over de linksheid van die meiden? Ik ga niets terug nemen en heb ook geen zin om een discussie aan te gaan aangezien dit daar het topic niet voor is. Maar als mijn vriendin thuis komt met een verhaal over dat het zo erg is dat er bossen gekapt worden in Zuid-Amerika is het gesprek voor mij snel over, en dan kan ik écht niet ja-knikken in de zin van "zal allemaal wel".
Done in het vorige topic.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwelijke leden van dit topic: plaats eens een foto van jezelf. De echte durvelingen doen het.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |