Op de armen scheren vind ik wel wat bizar. Benen scheren hoort bij standaard pakket voor vrouwen wat mij betreft.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, je kan het natuurlijk scheren wat ook veel dames doen.
Jij zoekt gewoon fapvoer.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwelijke leden van dit topic: plaats eens een foto van jezelf. De echte durvelingen doen het.
Jeuk aan het uitsteeksel is idd niet lekker nee.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Op de armen scheren vind ik wel wat bizar. Benen scheren hoort bij standaard pakket voor vrouwen wat mij betreft.
Ik beaam dit. Ik heb ze namelijk ookquote:Op woensdag 9 november 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga je een geheim vertellen, blonde vrouwen hebben ook haren op de armen. Nooit opgevallen?
Ow wacht...
Hehehe, ik ook. Kom je ook even bij mij langs, Cactus? Als je toch bezig bent...quote:
Oh gaan we weer pics ruilen. M'n collectie is nog niet compleet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwelijke leden van dit topic: plaats eens een foto van jezelf. De echte durvelingen doen het.![]()
Sowieso extremen...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ah gadver, zullen wel allemaal oerwouden zijn daar beneden. Sowieso extreem linksen, daar verschil ik als liberaal écht te veel mee.
Geen cliches nodig. Het is grappig te zien hoe je de woorden kent, maar geen andere stijl beheerst dan het plaatsen van jezelf buiten de discussie en boven de ander. Maar ga gerust door, het is een forum he. Dat mag.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als ik me boven iedereen verhef door jou te vergelijken met Halcon's stijl van retoriek, moet je even rustig gaan liggen met een natte theedoek op je voorhoofd.![]()
Nu nog een ''het zit je diep he'' en het doosje met clichés is weer op.
Mwha, ben gewoon oprecht nieuwsgierig hoe anderen hier op Fok! eruit zien. Als ik fapvoer wil, bekijk ik wel Anna Kournikova.quote:
Er zitten hier mensen die niet zo hebben op rechtse ballen. Vandaar dat we het een beetje raar vonden er in dit topic opmerkingen over te maken, de politiekquote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Door mijn opmerking over Greenpeace of over de linksheid van die meiden? Ik ga niets terug nemen en heb ook geen zin om een discussie aan te gaan aangezien dit daar het topic niet voor is. Maar als mijn vriendin thuis komt met een verhaal over dat het zo erg is dat er bossen gekapt worden in Zuid-Amerika is het gesprek voor mij snel over, en dan kan ik écht niet ja-knikken in de zin van "zal allemaal wel".
Ik hoef ook geen jongetje. Ik wil helemaal (nog) geen kinderenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Alleen abortus als het een meisje blijkt..
ok die was zelf voor mijn doen ongepast
Excuus.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen jongetje. Ik wil helemaal (nog) geen kinderen
Heloef is nog een jongetje hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 22:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen jongetje. Ik wil helemaal (nog) geen kinderen
Klopt, als iemand bij Greenpeace zit is het vrij duidelijk dat deze persoon zeer maar dan ook zeer betrokken is bij milieu standpunten, hetgene waar ik juist geen donder om geef. Jammer genoeg is het type vrouw waar ik op val 9 van de 10 keer links, dat gaat dus at first niet over politiek beginnen, gaat alleen maar gedonder worden.quote:
Gehele post staat bol van de kortzichtigheid. Dus het milieu is niet belangrijk? Waarom niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Door mijn opmerking over Greenpeace of over de linksheid van die meiden? Ik ga niets terug nemen en heb ook geen zin om een discussie aan te gaan aangezien dit daar het topic niet voor is. Maar als mijn vriendin thuis komt met een verhaal over dat het zo erg is dat er bossen gekapt worden in Zuid-Amerika is het gesprek voor mij snel over, en dan kan ik écht niet ja-knikken in de zin van "zal allemaal wel".
Done in het vorige topic.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
Vrouwelijke leden van dit topic: plaats eens een foto van jezelf. De echte durvelingen doen het.![]()
Het doet er toch niet toe uit welk milieu je komt...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gehele post staat bol van de kortzichtigheid. Dus het milieu is niet belangrijk? Waarom niet?
Ik denk van wel, eigenlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het doet er toch niet toe uit welk milieu je komt...
Dat kan ik beamen, zo'n foto zou ik nooit van mezelf plaatsenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Done in het vorige topic.
Ik heb tenminste lef
Waarom geef je er geen donder om eigenlijk?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, als iemand bij Greenpeace zit is het vrij duidelijk dat deze persoon zeer maar dan ook zeer betrokken is bij milieu standpunten, hetgene waar ik juist geen donder om geef. Jammer genoeg is het type vrouw waar ik op val 9 van de 10 keer links, dat gaat dus at first niet over politiek beginnen, gaat alleen maar gedonder worden.
Woensdag is ook goed.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op een dinsdag zie ik. Dan mag ik niks doen van mijn geloof. Dus dan wordt het toch later ok?
'Kournikova is fantastisch Kournikova is te gek, en in mijn natte droom slaat ze m'n ballen met effect'quote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Mwha, ben gewoon oprecht nieuwsgierig hoe anderen hier op Fok! eruit zien. Als ik fapvoer wil, bekijk ik wel Anna Kournikova.
Valt reuze mee.quote:
Zolang je uit het goeie milieu komt niet neequote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het enige kortzichtige wat ik geschreven heb is de oerwouden beneden, dat jij het milieu wel belangrijk vind moet je zelf weten, ik kan er geen nacht slechter van slapen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gehele post staat bol van de kortzichtigheid. Dus het milieu is niet belangrijk? Waarom niet?
Keyos vindt milieu niet belangrijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zolang je uit het goeie milieu komt niet nee
Ik vind eigenlijk Ana niet zo heel bijzonder.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
'Kournikova is fantastisch Kournikova is te gek, en in mijn natte droom slaat ze m'n ballen met effect'
-Jochem Meijer
Nouja, dat je greenpeace een terrostische organisatie vindt vind ik dan weer apartquote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het enige kortzichtige wat ik geschreven heb is de oerwouden beneden, dat jij het milieu wel belangrijk vind moet je zelf weten, ik kan er geen nacht slechter van slapen.
Nee joh, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je neukt toch niet alleen een gezicht
Ik ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk Ana niet zo heel bijzonder.
Okay kusje op je wenkbrauw.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Geen cliches nodig. Het is grappig te zien hoe je de woorden kent, maar geen andere stijl beheerst dan het plaatsen van jezelf buiten de discussie en boven de ander. Maar ga gerust door, het is een forum he. Dat mag.
Nee, ik geef er echt helemaal niets om, maar blijkbaar mag ik dat niet vinden, en dat is dus precies de reden waarom ik dit soort topics niet ga aansnijden met een potentiële vriendin.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Keyos vindt milieu niet belangrijk.
kan wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je neukt toch niet alleen een gezicht
Tot je er echt last van gaat ondervinden, waarschijnlijk. Dan is het een beetje te laat.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het enige kortzichtige wat ik geschreven heb is de oerwouden beneden, dat jij het milieu wel belangrijk vind moet je zelf weten, ik kan er geen nacht slechter van slapen.
Ow, niet gezien. Ach ja, kan je het nu nog wel een keertje doen. PM mag ook.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Done in het vorige topic.
Ik heb tenminste lef
Gevalletje shit happens en dan probeert ze nog aardig te doen. Punt is dat ze jou een stuk minder boeiend vindt dan die ander. Door je post krijg ik het gevoel dat het niet de eerste keer is.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef Faxie het volgende:
Hier gaat het versieren tegenwoordig iets makkelijker, alleen het resultaat blijft uit...
Laatst iemand ontmoet via een vriendin, wat contact mee gehad, mee uitgevraagd, werd enthousiast ontvangen, en krijg van de week te horen dat ze er van afziet omdat ze gevoelens heeft voor iemand waar ze al iets langer contact mee heeft en ze het niet gepast vind om dan met mij te daten..
Owja maar ik was wel een hele leuke kerel! (Ja die heb ik ondertussen al 100 keer gehoord)
Tja wat moet je daar nou mee he?
had je idd beter niet kunnen doenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, ik geef er echt helemaal niets om, maar blijkbaar mag ik dat niet vinden, en dat is dus precies de reden waarom ik dit soort topics niet ga aansnijden.
oh zeker wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Lul zuigen ook!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ow, niet gezien. Ach ja, kan je het nu nog wel een keertje doen. PM mag ook.
Maar waarom niet, het is toch datgene wat het mogelijk maakt hier te leven.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, ik geef er echt helemaal niets om, maar blijkbaar mag ik dat niet vinden, en dat is dus precies de reden waarom ik dit soort topics niet ga aansnijden.
Dat magquote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Een van de laatste posts, met die banaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ow, niet gezien. Ach ja, kan je het nu nog wel een keertje doen. PM mag ook.
Ik doelde meer op het cliché dat zoveel mensen verkondigen dat dit echt niet uitmaakt. Iedereen gelijke kansen en meer van dat soort gezwets.quote:
Omdat bijna alles wat slecht voor het milieu is overtrokken wordt door organisaties als Greenpeace. Ik kan mij er gewoon niet druk om maken wat er gebeurd.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waarom niet, het is toch datgene wat het mogelijk maakt hier te leven.
Met goede argumenten wil ik best geloven dat het milieu niet belangrijk is, maar die heb ik nog nooit gehoord.
Dan moet ik naar de psycholoog. Op donderdag heb ik yoga. Op vrijdag moet ik naar mijn reclasserings begeleider, op zaterdag maak ik schoon en verdien ik wat geld voor de bingo 's avonds en op zondags ga ik wat kerken af in de hoop dat er nog wat hosti's over zijn. Dus dan blijft alleen de maandag over. Kun jij een keer op maandag?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een van de laatste posts, met die banaan.
Gewoon. Het milieu waar jij uitkomt 'maakt' jou toch een beetje tot de persoon die jij nu bent bij de meeste mensen dan. Kom jij uit een rijk milieu, is het moeilijk om met iemand om te gaan (binnen een relatie) die uit een arm milieu komt.quote:
Ja hoor maandag is goed.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de psycholoog. Op donderdag heb ik yoga. Op vrijdag moet ik naar mijn reclasserings begeleider, op zaterdag maak ik schoon en verdien ik wat geld voor de bingo 's avonds en op zondags ga ik wat kerken af in de hoop dat er nog wat hosti's over zijn. Dus dan blijft alleen de maandag over. Kun jij een keer op maandag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |