Lul zuigen ook!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ow, niet gezien. Ach ja, kan je het nu nog wel een keertje doen. PM mag ook.
Maar waarom niet, het is toch datgene wat het mogelijk maakt hier te leven.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, ik geef er echt helemaal niets om, maar blijkbaar mag ik dat niet vinden, en dat is dus precies de reden waarom ik dit soort topics niet ga aansnijden.
Dat magquote:Op woensdag 9 november 2011 22:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het enige kortzichtige wat ik geschreven heb is de oerwouden beneden, dat jij het milieu wel belangrijk vind moet je zelf weten, ik kan er geen nacht slechter van slapen.
Een van de laatste posts, met die banaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ow, niet gezien. Ach ja, kan je het nu nog wel een keertje doen. PM mag ook.
Ik doelde meer op het cliché dat zoveel mensen verkondigen dat dit echt niet uitmaakt. Iedereen gelijke kansen en meer van dat soort gezwets.quote:
Omdat bijna alles wat slecht voor het milieu is overtrokken wordt door organisaties als Greenpeace. Ik kan mij er gewoon niet druk om maken wat er gebeurd.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waarom niet, het is toch datgene wat het mogelijk maakt hier te leven.
Met goede argumenten wil ik best geloven dat het milieu niet belangrijk is, maar die heb ik nog nooit gehoord.
Dan moet ik naar de psycholoog. Op donderdag heb ik yoga. Op vrijdag moet ik naar mijn reclasserings begeleider, op zaterdag maak ik schoon en verdien ik wat geld voor de bingo 's avonds en op zondags ga ik wat kerken af in de hoop dat er nog wat hosti's over zijn. Dus dan blijft alleen de maandag over. Kun jij een keer op maandag?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een van de laatste posts, met die banaan.
Gewoon. Het milieu waar jij uitkomt 'maakt' jou toch een beetje tot de persoon die jij nu bent bij de meeste mensen dan. Kom jij uit een rijk milieu, is het moeilijk om met iemand om te gaan (binnen een relatie) die uit een arm milieu komt.quote:
Ja hoor maandag is goed.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de psycholoog. Op donderdag heb ik yoga. Op vrijdag moet ik naar mijn reclasserings begeleider, op zaterdag maak ik schoon en verdien ik wat geld voor de bingo 's avonds en op zondags ga ik wat kerken af in de hoop dat er nog wat hosti's over zijn. Dus dan blijft alleen de maandag over. Kun jij een keer op maandag?
Kusjes terug skatje.quote:
Kate Winsletquote:Op woensdag 9 november 2011 22:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
Kate Winslet zag ik pas op een tijdschrift staan. Ook best een leuke meid lijkt me.
gaat inderdaad nergens over, want het is wel degelijk belangrijk. Maar je zal 9 van de 10x toch wel een partner vinden uit je eigen niveauquote:Op woensdag 9 november 2011 22:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het cliché dat zoveel mensen verkondigen dat dit echt niet uitmaakt. Iedereen gelijke kansen en meer van dat soort gezwets.
Klopt. Lekker laten zitten.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:52 schreef Keyos het volgende:
Overigens dit is wel komisch, ben aardig veranderd de afgelopen maanden, ineens spreekt een meid mij waar aan waar ik het mee verknald heb doordat ik zo afwachtend was vorig jaar. Twijfel of ik erop in ga of niet, als ik vorig jaar niet goed genoeg voor haar was verdiend ze mij nu ook niet.
Je kan het ook anders zien. Wellicht vindt ze dat jij veranderd bent of dat zij een fout heeft gemaakt en daardoor nu inziet dat jij het voor haar wél waarde ben.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:52 schreef Keyos het volgende:
Overigens dit is wel komisch, ben aardig veranderd de afgelopen maanden, ineens spreekt een meid mij waar aan waar ik het mee verknald heb doordat ik zo afwachtend was vorig jaar. Twijfel of ik erop in ga of niet, als ik vorig jaar niet goed genoeg voor haar was verdiend ze mij nu ook niet.
Het heeft wel watquote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zit al de hele avond te soppen en te giechelen tegelijk om de zachte G'tjes hier. Zijn er meer mensen die een zachte G aantrekkelijk vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |