Wat ben je aan het doen in reserve België?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zit al de hele avond te soppen en te giechelen tegelijk om de zachte G'tjes hier. Zijn er meer mensen die een zachte G aantrekkelijk vinden?
Vanaf 16 januari maandag: Heloef trekdag. Genoteerdquote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
Ja hoor maandag is goed.
Maken we er dan wel elke maandag van?
Ik vind een zacht G uber sexyquote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zit al de hele avond te soppen en te giechelen tegelijk om de zachte G'tjes hier. Zijn er meer mensen die een zachte G aantrekkelijk vinden?
Ja, aantrekkelijk bij vrouwen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
Moet je The Holiday eens kijken. Heb je 2 leukse chicks in 1 filmquote:Op woensdag 9 november 2011 22:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
Kate Winslet zag ik pas op een tijdschrift staan. Ook best een leuke meid lijkt me.
Mooi toch. Iedereen komt aan bod zo.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:54 schreef debeterebob het volgende:
Om Tijn nog even bij te vallen; ik vind die vrouw op pagina bovengemiddeld knap
Jaquote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in België. Zachte G overkill hier. Ik kan een harde G totaal niet uitstaan, zo iemand als Mariko Peters doet dat op te irritante wijze, we lijken wel Arabieren zo.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
Klopt, alleen vind ik het moreel wel gelijk lastiger zo, laat ze me eerst zitten en dan nu ineens omdat ik aantrekkelijker ben dan vorig jaar ben ik wel goed genoeg voor haar, dat is de foute redenering. Het is wel heel toevallig dat ze nooit meer wat van haar laat horen, ik wat nieuwe foto's op Facebook zet, en ze ineens weer aan komt kakken.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien. Wellicht vindt ze dat jij veranderd bent of dat zij een fout heeft gemaakt en daardoor nu inziet dat jij het voor haar wél waarde ben.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Moet je The Holiday eens kijken. Heb je 2 leukse chicks in 1 film
Jij ook wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mooi toch. Iedereen komt aan bod zo.
hehequote:Op woensdag 9 november 2011 22:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mooi toch. Iedereen komt aan bod zo.
She is mine, mine I tell youquote:Op woensdag 9 november 2011 22:54 schreef debeterebob het volgende:
Om Tijn nog even bij te vallen; ik vind die vrouw op pagina bovengemiddeld knap
Belgen ook leuk. Alee bennen gij ook zo geil? En dat in combo met dat accent, dan heb je mij. Mits het een vrouw is.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zit in België. Zachte G overkill hier. Ik kan een harde G totaal niet uitstaan, zo iemand als Mariko Peters doet dat op te irritante wijze, we lijken wel Arabieren zo.
Ik was naar GLOW in Eindhovenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen in reserve België?
Dat laatste is idd opvallend en hoeft niet persé te betekenen dat ze jou ook daadwerkelijk weer wil. Toch zou het iets kunnen zeggen. Ik zou weer eens een praatje met haar maken en wie weet meent ze het wel. Als je het nu direct afslaat, heb je er later wellicht spijt van.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, alleen vind ik het moreel wel gelijk lastiger zo, laat ze me eerst zitten en dan nu ineens omdat ik aantrekkelijker ben dan vorig jaar ben ik wel goed genoeg voor haar, dat is de foute redenering. Het is wel heel toevallig dat ze nooit meer wat van haar laat horen, ik wat nieuwe foto's op Facebook zet, en ze ineens weer aan komt kakken.
heel Holland met een zacht G lultquote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
tis een kwestie van geduld....
Een plaatje claimenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |