quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:26 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht even dat dat 'Wees verschillig, VARA' een hele goeie Lucky grap was.
Mooi die hele politieke discussie op YouTubequote:
Die oude man was recht voor z'n raap idd. Klonk als een Groninger.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:34 schreef Michie_ het volgende:
Die oude man vond ik nog het beste. Daarna Spekman. Die man in pak mag men uit de partij gooien.
Omroep MAX hangt van stagiairs en schoolverlaters aan elkaar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:35 schreef Gattaca het volgende:
Max die Hans Kesting en Hans Kemna van Kemna Casting door elkaar haalt ...![]()
![]()
... wat voor prutsers zitten daar man.
Mooi ook die blik van Hans Kesting toen hij hoorde dat ze zelfs iets voor hem hadden bedacht qua fotografie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omroep MAX hangt van stagiairs en schoolverlaters aan elkaar.
Fantastisch. In plaats van dat ze dat filmpje dan maar laten zitten, denken ze waarschijnlijk: Ach, anders is het ook zo sneu voor die mensen. En dus toch uitzenden, waardoor het nog pijnlijker wordtquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:46 schreef Gattaca het volgende:
Mooi ook die blik van Hans Kesting toen hij hoorde dat ze zelfs iets voor hem hadden bedacht qua fotografie.
"Hihi, ik zal je laten zien wat we voor je bedacht hebben"
Hans: "...""..." [ afbeelding ]
Inderdaad, wat een afgangquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Fantastisch. In plaats van dat ze dat filmpje dan maar laten zitten, denken ze waarschijnlijk: Ach, anders is het ook zo sneu voor die mensen. En dus toch uitzenden, waardoor het nog pijnlijker wordt
Dat bij de TVDD hij was te gast bij omroep MAX, maar ze hadden zich voorbereid op Hans Kemna ipv Kesting...quote:Op woensdag 9 november 2011 12:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hans Kesting? Welke gesprek was dat?
Allebei Amsterdammer en allebei homo. Hilarische foutquote:Op woensdag 9 november 2011 12:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat bij de TVDD hij was te gast bij omroep MAX, maar ze hadden zich voorbereid op Hans Kemna ipv Kesting...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |