Wolla ikzweer jeweetzellufquote:
Zap net langs Flodderquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind het trouwens hilarisch dat Kees Flodder de nieuwe Sint is.
Noem het klokhuis.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:15 schreef eriksd het volgende:
Zo'n tv-programma zou ik wel willen maken. 0 kijkers, maar man man man wat heerlijk zinloos gezwam.
Goeie.quote:
Als je het maar niet van PO-geld maakt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:15 schreef eriksd het volgende:
Zo'n tv-programma zou ik wel willen maken. 0 kijkers, maar man man man wat heerlijk zinloos gezwam.
Daar moet je niet Europa voor danken maar het domme Italiaanse volk dat veel te lang een blinde adoratie voor deze schoft koesterde. En nu komen ze er maar niet van af.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
Interessant stuk bij EenVandaag hoe Berlusconi niet alleen de Italiaanse economie schade toebrengt, maar wij de daardoor gestegen rentelasten mogen betalen.
Dank u Europa, wij mogen nu betalen voor falende leiders in andere landen.
En dankzij Europa zitten wij ermee opgescheept, dat is een fijn verschil.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar moet je niet Europa voor danken maar het domme Italiaanse volk dat veel te lang een blinde adoratie voor deze schoft koesterde. En nu komen ze er maar niet van af.
Nee, maar Berlusconi heeft jarenlang de broodnodige economische hervormingen uitgesteld. Daardoor zit het land nu met een probleem en zolang deze niet worden opgelost stijgen de Italiaanse rentelasten. Aangezien Italie dat niet kan betalen zitten wij ermee opgescheept.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
Ach man, het is sowieso dom te denken dat Berlusconi afzetten of de Grieken 8 miljard geven de wereld weer een 'happy place to be' maakt waar alles koek en ei is, die hele EU is gewoon mislukt en je zal tot in de eeuwigheid vast zitten aan dit soort gezanik zolang je doorgaat met die idiote integratie van politiek en financiën.
Yup, en we schieten er evengoed niks mee op want het is weer mosterd na de maaltijd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar Berlusconi heeft jarenlang de broodnodige economische hervormingen uitgesteld. Daardoor zit het land nu met een probleem en zolang deze niet worden opgelost stijgen de Italiaanse rentelasten. Aangezien Italie dat niet kan betalen zitten wij ermee opgescheept.
Daarom is het nu tijd te hervormen, maar Berlu doet het niet, dus hij moet weg.
Ja dat er nog mensen zijn die in de toekomst van de EU geloven door simpelweg de garanties uit het dak te laten groeien. Zucht, het is te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Gewoon het noodfonds weer verdubbelen, dan komt het allemaal goed.
Haal die foto van mij weg aubquote:
Ja precies, en dan hoor je even later weer de persvoorlichters schreeuwen: "Ja, maar de EURO is nog wel stabiel, enkel de landen niet! Dus het kan gerust, met onze munt kunnen we wel bijlenen en bijdrukken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:44 schreef eriksd het volgende:
Haha, dat noodfonds. Niemand heeft geld, maar om dat te maskeren lenen we collectief nog meer.
ECB is ook zo'n feest, die slingeren gewoon de geldpomp aan.
Ze kunnen beter politici dan de kiezer die test laten doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:44 schreef robin007bond het volgende:
Korte intelligentietest voor het stemmen.
Beneden de 110 is dan exit.
Spreek dan een minimum opleidingsniveau (HBO bv) af.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:44 schreef robin007bond het volgende:
Korte intelligentietest voor het stemmen.
Beneden de 110 is dan exit.
Hoewel ik Richard de Mos heel erg zou missen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze kunnen beter politici dan de kiezer die test laten doen.
Iemand "afstraffen" op zijn of haar beroepskeuze?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Spreek dan een minimum opleidingsniveau (HBO bv) af.
Inkomen lijkt me beter, alhoewel je ook wel Henk ondernemers hebtquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Spreek dan een minimum opleidingsniveau (HBO bv) af.
Och dat had je niet hoeven doen, nee echt waar, doe maar niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
Ik heb voor VS wat mannelijk schoon in de OP gezet.
Als je dan toch een of ander mallotig stemexamen in wilt voeren, doe het dan goedquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Iemand "afstraffen" op zijn of haar beroepskeuze?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dat had je niet hoeven doen, nee echt waar, doe maar niet.
Niet als je intelligentie als graadmeter wilt nemen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inkomen lijkt me beter, alhoewel je ook wel Henk ondernemers hebt
Dan ga toch, bol hok?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
Emigreren lijkt me wel wat, schijt aan die hele vertyfte kut EU en Nederland.
Zit er ook over te denken wanneer ik hier klaar ben, mooi weg hier.quote:
Dan mag ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:52 schreef Picchia het volgende:
Enkel personen met zowel een HAVO en WO diploma.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
Nooit meer stemmen op Nederlandse polderpartijen, heerlijk.
In de Congo zoekt men nog mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
Het is inderdaad soms wel schokkend hoe machteloos individuen tegenover overheden kunnen staan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Mooi dat de christelijke moraal van het CDA hier niet opspeelt
Verder een walgelijke zaak, met bizar gedrag van de overheid en als constante politieke factor de VVD.
Onbegrijpelijk. Over zo'n zaak kan ik me echt opwinden itt de meeste andere dingen
Mij best, als ik er maar veel geld kan verdienen vind ik zelfs de Zuidpool nog aantrekkelijk, zal me aan m'n kont roesten waar, als ik maar binnenloop.quote:
Ik vind het vooral schokkend hoe gemakkelijk men daar even overheen stapt gedurende 20 jaar. En dan maar koketteren met woorden als "de individu" en "barmhartigheid".quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is inderdaad soms wel schokkend hoe machteloos individuen tegenover overheden kunnen staan.
Hoi Hans Spekman.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schokken hoe gemakkelijk men daar even overheen stapt gedurende 20 jaar. En dan maar koketteren met woorden als "de individu" en "barmhartigheid".
Laatst was er in brandpunt ook zo'n item over mensen die dan 30 jaar lang onzeker zijn over grote infrastructurele plannen naast hun huis. Ondertussen kan je het uiteraard niet verkopen. Helemaal kapot gaan die mensen.
Ik zal wel jong en naief zijn maar ik hoop toch ten alle tijden te kunnen ijveren voor die mensen. En ik verwacht dat ook van politici. Maarja, PR-geilheid regeert, een degelijke moraal is ver te zoeken.
Ging ik te ver?quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schokken hoe gemakkelijk men daar even overheen stapt gedurende 20 jaar. En dan maar koketteren met woorden als "de individu" en "barmhartigheid".
Laatst was er in brandpunt ook zo'n item over mensen die dan 30 jaar lang onzeker zijn over grote infrastructurele plannen naast hun huis. Ondertussen kan je het uiteraard niet verkopen. Helemaal kapot gaan die mensen.
Ik zal wel jong en naief zijn maar ik hoop toch ten alle tijden te kunnen ijveren voor die mensen. En ik verwacht dat ook van politici. Maarja, PR-geilheid regeert, een degelijke moraal is ver te zoeken.
Haha Hahaha Hahahahahaquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schokkend hoe gemakkelijk men daar even overheen stapt gedurende 20 jaar. En dan maar koketteren met woorden als "de individu" en "barmhartigheid".
Dit is pas een mooi staaltje Christelijk moraal.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Mooi dat de christelijke moraal van het CDA hier niet opspeelt
Verder een walgelijke zaak, met bizar gedrag van de overheid en als constante politieke factor de VVD.
Onbegrijpelijk. Over zo'n zaak kan ik me echt opwinden itt de meeste andere dingen
Dat maakt niet uit, je bent een kastlinksequote:Op dinsdag 8 november 2011 19:06 schreef eriksd het volgende:
Ik zou niet weten wat hier links aan is. De overheid is te groot en te autonoom geworden.
Sowieso heb ik weinig fiducie in de overheid
Nouja zeg.quote:
Hmm. Nja, het is mijn mening.quote:
Hoezo?quote:
Jouw rare barmhartige mening is beangstigend, want je bent binnen onze gelederen.quote:
Niet lang meer, hij ontwikkelt zich naar plan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw rare barmhartige mening is beangstigend, want je bent binnen onze gelederen.
Ik pas dan ook nergens echt helemaal. Moeilijk in een hokje te duwenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw rare barmhartige mening is beangstigend, want je bent binnen onze gelederen.
Ik haat jullie, jullie veranderen perfecte rechtse mensen in hersenloze linkse jankballen met medelijden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet lang meer, hij ontwikkelt zich naar plan.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik haat jullie, jullie veranderen perfecte rechtse mensen in hersenloze linkse jankballen met medelijden.
Uiteraard schieten we er wel wat mee op, want als Italie nu een nieuwe geloofwaardige leider krijgt dan schenkt de kapitaal markt Italie weer meer vertrouwen, dalen de rentepercentage's (Italie moet nog veel schuld herfinancieren, dus het breekpunt ligt nog in de toekomst) en is Italie niet of minder afhankelijk van andere Eurolanden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yup, en we schieten er evengoed niks mee op want het is weer mosterd na de maaltijd.
volhouden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik pas dan ook nergens echt helemaal. Moeilijk in een hokje te duwen
Het is een virus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik haat jullie, jullie veranderen perfecte rechtse mensen in hersenloze linkse jankballen met medelijden.
Op die manier is het idd opmerkelijk dat men niets geleerd heeft van de kredietcrisis van 2008, daar ging het juist fout omdat met de CDS'en omdat veel markten gingen defaulten en daarom moesten die CDS'en uitgekeerd worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat er nog mensen zijn die in de toekomst van de EU geloven door simpelweg de garanties uit het dak te laten groeien. Zucht, het is te triest voor woorden.
De meeste idioten weten niet eens dat de schuldencrisis anno 2011 een totaal andere zaak is dan 2008, wat ook piekfijn gedemonstreerd wordt door menig idioot in dat andere topic over VVD'ers hier in POL. Laat staan dat ze verder er iets van af weten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op die manier is het idd opmerkelijk dat men niets geleerd heeft van de kredietcrisis van 2008, daar ging het juist fout omdat met de CDS'en omdat veel markten gingen defaulten en daarom moesten die CDS'en uitgekeerd worden.
Die garantie's die men nu het met noodfonds instelt zijn vergelijkbaar met de CDS'en, als ze worden aangesproken zijn we hier heel zwaar de lul.
Hoho, maar je snapt mijn vergelijking met CDS'en wel, ik zeg niet dat de crisis dezelfde is als 2008, enkel dat de CDS'en en de garantie's van het noodfonds een gelijk idee hebben (bij default dan wordt door iemand geld uitgekeerd) en op die manier ook dezelfde risico's hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De meeste idioten weten niet eens dat de schuldencrisis anno 2011 een totaal andere zaak is dan 2008, wat ook piekfijn gedemonstreerd wordt door menig idioot in dat andere topic over VVD'ers hier in POL. Laat staan dat ze verder er iets van af weten.
To hell with them, een volk verdient wat hen toekomt.
Ja, ik doelde ook niet op jou.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoho, maar je snapt mijn vergelijking met CDS'en wel, ik zeg niet dat de crisis dezelfde is als 2008, enkel dat de CDS'en en de garantie's van het noodfonds een gelijk idee hebben (bij default dan wordt door iemand geld uitgekeerd) en op die manier ook dezelfde risico's hebben.
En ondanks dat we de risico's met garantie's in 2008 hebben fout zien gaan maken we nu dezelfde fout weer, alleen dan met overheden als "verzekeraar".
Het is overigens wel schrijnend, het gebrek aan financiële kennis in dat topic. En vervolgens wel een grote bakkes hebben over wie wat zou moeten doen en wat verboden zou moeten worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ik doelde ook niet op jou.
Dat is dan ook de enige reden dat een land nooit een goed economisch beleid kan hebben, genoeg linkse idioten die alles willen beperken, verbieden, reguleren en nationaliseren. Ook al is het nu pijnlijk duidelijk dat de anno 2011 crisis volledig te wijten is aan diezelfde regeringen, NEE het is allemaal de schuld van de BANKEN.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is overigens wel schrijnend, het gebrek aan financiële kennis in dat topic. En vervolgens wel een grote bakkes hebben over wie wat zou moeten doen en wat verboden zou moeten worden.
Stel je voor, die mensen hebben ook stemrecht.
Ja Erik heeft een hart enzo, hij is ons dikkerdjequote:Op dinsdag 8 november 2011 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij bent de volgende die aan de beurt isquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens proberen. Jij bent ook niet welkom in ons ubervette team.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
Many have tried, and miserably failed.
"Het spijt me meneer, u heeft een ernstige vorm van Linkse Jankballeritis."quote:
Hij zit vast en zeker in het linkse team:quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil geen mensen met een bar slechte muzieksmaak in het linkse team.
Ik heb goede methodesquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
Many have tried, and miserably failed.
Dit zijn gevaarlijke opmerkingen tegen VSquote:
Je hebt weinig bekeringsdrang jijquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens proberen. Jij bent ook niet welkom in ons ubervette team.
Het doel heiligt de middelenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit zijn gevaarlijke opmerkingen tegen VS
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:38 schreef eriksd het volgende:
Duitsers maken ook mooie horloges trouwens.
Glashutte.
quote:
Bah VS bahquote:
Graus in een enquêtecommissie...quote:Ontevreden PVV'er Graus uit enquêtecommissie
PVV-Kamerlid Dion Graus stapt met onmiddellijke ingang uit de parlementaire enquêtecommissie Financieel Stelsel. De PVV heeft dat vandaag laten weten.
Volgens de PVV bleek maandag na het openbaar verhoor van oud-topman Jan Peter Schmittmann van ABN AMRO dat andere commissieleden het niet op prijs stelden dat Graus hem had bevraagd over zijn vertrekpremie van 8 miljoen euro.
Graus: 'Ik betreur het ten zeerste dat ik na jaren werkzaamheden voor de parlementaire onderzoekscommissie en nu de enquêtecommissie dit besluit heb moeten nemen. Maar als ik niet vrijuit mensen kan bevragen over het belangrijke thema van perverse prikkels zoals bonussen, dan houdt het voor mij op. Ik kan niet meewerken aan een slap verhaal, met meel in de mond praten en enkel door de staf voorgekookte teksten voorlezen is niets voor mij.'
Hehe, eerder stapte Ali Lazrak, ook al zo'n toonbeeld van integriteit, al uit een onderzoekscommissie. Daar kreeg hij overigens nog flink bonje met Marijnissen van.quote:
Ja, geweldig, eindelijk gaat ie wegquote:
Sorry.quote:
Goeie tekst ook:quote:
Dit dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor B_A en Monolith lijkt me.
Nee, gesolliciteerd uiteraard, mafklapper.quote:
Zo hoort het ook!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:50 schreef Voorschrift het volgende:
Ha, amper een paar uur later en ik mag op gesprek komen bij de bank.
#winning!
Ja, er zijn alleen schijnbaar wat tests verbonden aan de procedure, maar /care.quote:
Ik zie Arolsen al schuimbekken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:50 schreef Voorschrift het volgende:
Ha, amper een paar uur later en ik mag op gesprek komen bij de bank.
#winning!
Merci.quote:
Je mag in een ATM gaan zitten en geld tellen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, gesolliciteerd uiteraard, mafklapper.
Nee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag in een ATM gaan zitten en geld tellen?
De eerste stap naar wereldheerschappijquote:
Goed idee eigenlijkquote:
Hoe deed je dat vroeger dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Ik neem oproepen van nummers die ik niet kan zien nooit op.
Same here.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Ik wel, waarom niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Dat is waar, maar daar word ik echt nooit over gebeld. Ohja één keer in het jaar door de UPC met zo'n ruk aanbiedingquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen had je nog geen onzinnige telefoontjes van marketeers
Heb ik ook al jaren niet meer. Overbodig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
Mwah, ik heb nooit een vaste telefoon gehad, scheelt ook.
Ik vanmiddag nog, op de vaste lijn, -P- op de display. Dan neem ik niet op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is waar, maar daar word ik echt nooit over gebeld. Ohja één keer in het jaar door de UPC met zo'n ruk aanbieding
Dit vind ik goede nummers, wat muzieksmaak aangaat liggen wij elkaar wat dit genra aangaat wel.quote:
Klassiekertje.quote:
Als ik serieus ben zullen wij het wel met meer dingen eens zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit vind ik goede nummers, wat muzieksmaak aangaat liggen wij elkaar wat dit genra aangaat wel.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik ook al jaren niet meer. Overbodig.
Wat ik erger vind is dat ze tegenwoordig overal je email adres willen hebben en er vanuit gaan dat je dat dan ook zomaar geeft.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vanmiddag nog, op de vaste lijn, -P- op de display. Dan neem ik niet op.
Simpel mobieltje zonder internet nemen, opgelost.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Hoewel mobieltjes wel weer teveel van het goede worden, dat FB, Mail, WhatsApp, SMS, Telefoon, Facetime. Als je wil heb je er een dagtaak aan dat kutding.
Yep. Wie niet......quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klassiekertje.
Dit nummer heb ik in die tijd ontzettend vaak gedraaid
Speaking of which, ik moet m'n online mail maar eens leeggooien, ik verwijder enkel de doorgestuurde mails naar m'n Mac Mail, volgens mij moeten er wel honderden ongelezen tyfus berichten online staan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat ik erger vind is dat ze tegenwoordig overal je email adres willen hebben en er vanuit gaan dat je dat dan ook zomaar geeft.
Dan moet je ook niet je nummer aan elk sletje geven wat je tegenkomt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Hoewel mobieltjes wel weer teveel van het goede worden, dat FB, Mail, WhatsApp, SMS, Telefoon, Facetime. Als je wil heb je er een dagtaak aan dat kutding.
Dat is dan weer zo nutteloos als een steen, zonder mail kan ik eigenlijk al niet meer. Vooral als je afspraken hebt, zit je op de weg dan kan je zien of er veranderingen zijn of iets dergelijks, wie SMS't er tegenwoordig nog zakenrelaties?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Simpel mobieltje zonder internet nemen, opgelost.
Family Values '98quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep. Wie niet......
Limp Bizkit is live wel okee.
Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet je nummer aan elk sletje geven wat je tegenkomt.
Only the ones who're worth it.quote:
Dan zeg je gewoon: "wacht even... ow mijn e-mail adres is retdstde@sharklasers.com"quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat ik erger vind is dat ze tegenwoordig overal je email adres willen hebben en er vanuit gaan dat je dat dan ook zomaar geeft.
Ik wel, maar ik doe er niks meequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:40 schreef De_Nuance het volgende:
Ik irriteer me aan de HEB JE GEEN FACEBOOK????
Ik heb principieel geen FB
Nee. Heb alleen die videoband kapot vaak gezien. Dat optreden van Rammstein was ook wel briljant.quote:
Via Twitter natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
FB is baas, hoe anders moet ik in contact blijven met m'n homies over de hele planeet.
Voila.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
Het was een vriend met de telefoon van zijn vriendin.
Klopt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen zonder Facebook hebben iets te verbergen.
Ik ken eigenlijk niemand met Twitter, enkel Erik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Via Twitter natuurlijk
Heb je al die kermisshit er ook niet bij.
Je kan het afschermen heurr..quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt.
Niet iedereen hoeft alles van mij te weten
Onder de plak heet dat, een echte man belt niet met de telefoon van zijn vriendinquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
Het was een vriend met de telefoon van zijn vriendin.
Rammstein is ook live geweldig om te zien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee. Heb alleen die videoband kapot vaak gezien. Dat optreden van Rammstein was ook wel briljant.
U bent bezig met terroristische activiteiten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt.
Niet iedereen hoeft alles van mij te weten
Het is ook zo makkelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
FB is baas, hoe anders moet ik in contact blijven met m'n homieos over de hele planeet.
Niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
FB is baas, hoe anders moet ik in contact blijven met m'n homies over de hele planeet.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Rammstein is ook live geweldig om te zien.
Pfff waarom zijn we aan kinderen begonnen. Volgend jaar maar weer eens een festivalletje of twee meepikken.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bent bezig met terroristische activiteiten?
Ja dahag, weet je hoe verdomd duur luchtpost naar Sydney is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niet.
Of je stuurt af en toe een brief.
Jullie vermoorden de romantiek van 'partir est mourir un peu'
Dan ga je maar in Sydney wonenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dahag, weet je hoe verdomd duur luchtpost naar Sydney is.
Zoiets heet netwerken, wie weet waar ze nog goed voor zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef De_Nuance het volgende:
FB:
kijk eens hoe goed ik het heb!!!
Roddelrubriek
In contact blijven met mensen waarmee je allang uitelkaar bent gegroeid
Op PinkPop mocht in 2002 Rammstein niet gefilmd worden.quote:
Op gebieden buiten FB zal ik uwer naaste zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:48 schreef De_Nuance het volgende:
Zo even de conservatieve ouwe digibeet lul uithangen
Echt netwerken doe je face to face met een biertje in de handquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoiets heet netwerken, wie weet waar ze nog goed voor zijn.
Maar de waarde daarvan zal jou als linkse wel ontgaan.
Ik netwerk via whatsappquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaat nogal lastig he, ik heb bijvoorbeeld wat bekenden binnen de regering van Australie, laatst toen ik postte dat ik terug wou emigreren kreeg ik handige tips en boden ze aan te helpen met het vinden van werk voor ik zou gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt netwerken doe je face to face met een biertje in de hand
Zaterdagquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Face to face met een biertje in de hand
Toch nog een overeenkomstquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op gebieden buiten FB zal ik uwer naaste zijn.
Maar hiermee niet.
Of je levert gewoon goed werk en bouwt een reputatie op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt netwerken doe je face to face met een biertje in de hand
Daar gebruik ik LinkedIn voor, althans verzamel ik aldaar al mijn zakelijke contacten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb het even voor je aangepast!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of je levert gewoon goed werk en je baas bouwt met jouw werk een reputatie op.
M'n meeste waardevolle zakenrelaties zorgde ik wel voor dat 't me vrienden werden, zo'n mongool waar je ooit een visitekaartje van hebt gekregen gaat niet 'the extra mile' voor je. Zo iemand die je in je inner circle krijgt wel, en met onzin posts ben je nog elke dag in hun gezicht en gedachten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar gebruik ik LinkedIn voor, althans verzamel ik aldaar al mijn zakelijke contacten.
Facebook is toch een beetje mijn uitlaatklep voor het gestoorde deel van m'n persoonlijkheid, gezien het grote aantal foto's van auto's / tanks / vuurwapens / v_P in allerhande gevaarlijke pose's met vuurwapens / v_P die in uniform door de straten marcheert / v_P die dingen doet die niet in de zin van de wegenverkeerswet zijn en ga zo maar door.
Ja, dat hoeven mijn zakelijke contacten niet te weten, dat geeft zo'n slecht beeld van mij.
Toch welquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar gebruik ik LinkedIn voor, althans verzamel ik aldaar al mijn zakelijke contacten.
Facebook is toch een beetje mijn uitlaatklep voor het gestoorde deel van m'n persoonlijkheid, gezien het grote aantal foto's van auto's / tanks / vuurwapens / v_P in allerhande gevaarlijke pose's met vuurwapens / v_P die in uniform door de straten marcheert / v_P die dingen doet die niet in de zin van de wegenverkeerswet zijn en ga zo maar door.
Ja, dat hoeven mijn zakelijke contacten niet te weten, dat geeft zo'n slecht beeld van mij.
Gelukkig verzamel ik verslavingen. Dat is trouwens nogal verslavend.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:53 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom zitten we op fok eigenlijk ?
Het is gewoon een ordinaire verslaving , meer niet.
Ja ok, voor een halve planeet verderop netwerken is internet wel handigquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaat nogal lastig he, ik heb bijvoorbeeld wat bekenden binnen de regering van Australie, laatst toen ik postte dat ik terug wou emigreren kreeg ik handige tips en boden ze aan te helpen met het vinden van werk voor ik zou gaan.
Dat soort dingen zijn gewoon waardevol.
POLnetwerkmeetquote:
Beats watching porn all day.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:53 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom zitten we op fok eigenlijk ?
Het is gewoon een ordinaire verslaving , meer niet.
Even uitgaande van zelfstandig advocaat. Maar je hebt gelijk, in loondienst moet je het vooral hebben van zelf kansen creeren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb het even voor je aangepast!
Weten we ook weer wat jij zonder FOK! had gedaan.quote:
Ja en dan nodig je je klanten uit voor een nieuwjaarsborrel waar ze ook bekenden mogen meenemenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of je levert gewoon goed werk en bouwt een reputatie op.
Het hangt er maar net van af op welke manier je met die mensen bent omgegaan, als je zorgt dat ze een "schuld" bij je hebben dan druk je ze al in een bepaalde positie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
M'n meeste waardevolle zakenrelaties zorgde ik wel voor dat 't me vrienden werden, zo'n mongool waar je ooit een visitekaartje van hebt gekregen gaat niet 'the extra mile' voor je. Zo iemand die je in je inner circle krijgt wel, en met onzin posts ben je nog elke dag in hun gezicht en gedachten.
Psychological warfare.
Exactly, met mensen die ik hier in Nederland ken heb ik net zoveel persoonlijk contact dus ach.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, voor een halve planeet verderop netwerken is internet wel handig
Gay porn ook nog eens...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weten we ook weer wat jij zonder FOK! had gedaan.
Zonder FOK! zat ik ook de hele dag myfreecams.com te kijken hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weten we ook weer wat jij zonder FOK! had gedaan.
Drama in het kwadraat inderdaad.quote:
Maar ik heb daadwerkelijk echt veel te doen , no offencequote:
Och het zijn niet altijd gunsten of iets dergelijks, gewoon naar de betere etablissementen gaan en random wat gesprekken aangaan, paar biertjes aanbieden, en dat een paar keer herhalen en voor je 't weet heb je wel goede contacten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het hangt er maar net van af op welke manier je met die mensen bent omgegaan, als je zorgt dat ze een "schuld" bij je hebben dan druk je ze al in een bepaalde positie.
Aangezien mijn bazin allerhande opdrachten krijgt, maar wel met de voorwaarde dat ik ze uitvoer aangezien mijn naam in het wereldje rondgaat, weet ik al wel dat ik haar bij het einde van het dienstverband eventjes om enkele gunsten ga vragen.
Nothing beats gay porn!quote:
None taken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar ik heb daadwerkelijk echt veel te doen , no offence
Normaalgesproken komt VS in anderen.....quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:58 schreef De_Nuance het volgende:
Ok maar VS ziet zijn toekomst bij die vreemde vogels down onder volgens mij, dus kan er nog wel inkomen.
Oh nee ik zie m'n toekomst nergens, zie wel waar ik eindig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:58 schreef De_Nuance het volgende:
Ok maar VS ziet zijn toekomst bij die vreemde vogels down onder volgens mij, dus kan er nog wel inkomen.
En gelijk heb je.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee ik zie m'n toekomst nergens, zie wel waar ik eindig.
Maar waarom zou ik alle deuren dichtsmijten, beter alles op een kiertje en dan beslissen welke deur ik kies.
We weten allemaal wel waar jij in eindigt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik alle deuren dichtsmijten, beter alles op een kiertje en dan beslissen welke deur ik kies.
Ik doe twee compleet verschillende studiesquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is het voordeel dat ik overal al heb gezeten, verlaagt onmiddellijk de drempel mij aan te nemen ergens.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
Als VS zn toekomst maar niet in Nederland ligt, dan vind ik alles best.
Waarvoor hulde.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik doe twee compleet verschillende studies
Heb je in het meest zuidelijke puntje van Zuid-Amerika gezeten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is het voordeel dat ik overal al heb gezeten, verlaagt onmiddellijk de drempel mij aan te nemen ergens.
Jazeker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je in het meest zuidelijke puntje van Zuid-Amerikanen gezeten?
Klootzak.quote:
Thxquote:
Dit is z'n beste vind ik zelf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:01 schreef De_Nuance het volgende:
Sommige Bob Dylan nummers zijn echt mooi
Daar ook.quote:
De meeste mensen die ik ken kan ik wel doorgronden, jou snap ik serieus nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
Ik wil later wapens verkopen aan twijfelachtige regime's die onder embargo liggen, maar mét goedkeuring van de westerse regeringen, die zich echter officieel nergens mee bemoeien.
En uiteraard gehaat worden door Henk & Ingrid.
Jammer dat hij niet kan zingen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:01 schreef De_Nuance het volgende:
Sommige Bob Dylan nummers zijn echt mooi
Hopelijk is niet 1 van je studie's "psychologie"?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken kan ik wel doorgronden, jou snap ik serieus niet
Och wie niet, het is de perfect tool voor procrastination.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Thxmaar kom door oa fok af en toe in tijdnood dus
Verstandige man. Ik doe Biologie en Rechten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hopelijk is niet 1 van je studie's "psychologie"?
Maar een maatschappijleerleraar zei ook al eens: "met jouw verknipte geest zou jij een interessante studieobject voor psychologisch onderzoek zijn".
Ik kon in het begin ook niet aanhoren moet ik bekennen.quote:
Iets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hopelijk is niet 1 van je studie's "psychologie"?
Maar een maatschappijleerleraar zei ook al eens: "met jouw verknipte geest zou jij een interessante studieobject voor psychologisch onderzoek zijn".
Hoe ben je op die combinatie gekomen? Dat vind ik zo ongewoon, economie en rechten, technisch en rechten snap ik nog, maar biologie en rechten vind ik bijzonder. Hoe zie jij jouw carrierematige toekomst voor je?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Verstandige man. Ik doe Biologie en Rechten.
Oke. Dat getuigt van het zijn van een echte liefhebber. Chapeau.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik kon in het begin ook niet aanhoren moet ik bekennen.
Teveel rechten-studenten hier, ik raak bekneld binnen de juridische groene blaadjes van morgen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Verstandige man. Ik doe Biologie en Rechten.
Mijn verknipte geest is juist ook mijn sterke punt, want niemand kan echt hoogte van mij krijgen.quote:
Gewoon gekozen wat ik leuk vind , zie wel waar het eindigt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe ben je op die combinatie gekomen? Dat vind ik zo ongewoon, economie en rechten, technisch en rechten snap ik nog, maar biologie en rechten vind ik bijzonder. Hoe zie jij jouw carrierematige toekomst voor je?
Geen, bachelor fase.quote:
Niet per se de meest ideale eigenschap, maar goed. Ieder zn meugquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn verknipte geest is juist ook mijn sterke punt, want niemand kan echt hoogte van mij krijgen.
Weet je al welke master?quote:
Oh Erik ziet een metgezel, be afraid.quote:
Tja, politiek en rechten hèquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Teveel rechten-studenten hier, ik raak bekneld binnen de juridische groene blaadjes van morgen.
Hoewel, ben zelf ook niet vrij van juridisch onderwijs, helaas, en helaas voor de docent.
De manier waarop wij het duidelijk hebben gemaakt eindigde in een hospitaal.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Tja, politiek en rechten hè
Hoe maak je het duidelijk aan de docent?
Beste argument om een keuze te maken, hoop dat het je inhoudelijk ook bevalt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gewoon gekozen wat ik leuk vind , zie wel waar het eindigt.
Haha nee. Biologie deed ik al langer, rechten ben ik nog een beginneling.quote:
Hohoho, ik moet er nog kostelijk om lachen, dat JIJ bijna om MIJN opmerking de klas uitgemikt werd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De manier waarop wij het duidelijk hebben gemaakt eindigde in een hospitaal.
Naah, gewoon bijdehand doen in de klas en daarna complimenten krijgen.
We delen een mening !quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Beste argument om een keuze te maken, hoop dat het je inhoudelijk ook bevalt.
Ja ik hield het gewoon niet meer, ik kreeg gewoon visioenen van hem met die Duitse nerd in leer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hohoho, ik moet er nog kostelijk om lachen, dat JIJ bijna om MIJN opmerking de klas uitgemikt werd.
Nee hoor, ik heb vrij specialistisch juridisch onderwijs gehad, geen algemeen gedoe op de noodzakelijke inleiding na.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh Erik ziet een metgezel, be afraid.
Details!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De manier waarop wij het duidelijk hebben gemaakt eindigde in een hospitaal.
Naah, gewoon bijdehand doen in de klas en daarna complimenten krijgen.
Fiscaal Recht ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb vrij specialistisch juridisch onderwijs gehad, geen algemeen gedoe op de noodzakelijke inleiding na.
Ik moest trouwens na dat incident wel mijn best doen om niet bij elke zin van hem weer een snerpende opmerking te plaatsen, je wilt niet weten welke grappen ik om jouw studierendement te beschermen voor me heb gehouden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik hield het gewoon niet meer, ik kreeg gewoon visioenen van hem met die Duitse nerd in leer.
Och een Duitser kwam aanzetten met Chiquita bananen als voorbeeld, waarna ik als een typische homo natuurlijk in de lach schoot. V_P er weer een stapje boven ging, ik de slappe lach kreeg, en er bijna werd uitgesmeten.quote:
Reeds in de bachelorfase. Gedeelte van mijn bachelorvakken zijn mastervakken voor "gewone" rechtenstudenten in de fiscale master.quote:
Ja D_N had er bij moeten zijn geloof ik, de timing en de opmerking van die Duitser zijn gewoon niet goed uit te leggen achteraf. Maar inderdaad, na de lachbui even serieus onze kennis gedemonstreerd en alles was vergeven en we waren de lievelingetjes van de klas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik moest trouwens na dat incident wel mijn best doen om niet bij elke zin van hem weer een snerpende opmerking te plaatsen, je wilt niet weten welke grappen ik om jouw studierendement te beschermen voor me heb gehouden.![]()
Maar wat je zegt, 3 serieuze opmerking van onze kant en de docent was weer helemaal content met ons.
Je moet er van houden. Geeft niks dat jij een matige muzieksmaak hebt. Ik accepteer je zoals je bent.quote:
Inderdaad, mon excuse.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:16 schreef De_Nuance het volgende:
Ah nice.
Hij heet V_P dacht ik maar goed verhaal verder
Om de kernwoorden uit de les samen te vatten, het ging over een dominante positie van een banenfabrikant. Dus ik zeg tegen VS, "als jij wilt weten wat een dominante positie met bananen is, dan ga eens naar die SM-kelder hier in de stad".quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:16 schreef De_Nuance het volgende:
Ah nice.
Hij heet V_P dacht ik maar goed verhaal verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |